Der er i alt 92 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er jace6740
Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Tirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen
Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.
Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)
Antal indlæg : 1 Bosted : Lidt overalt. Job/hobbies : Stripper.
Emne: Rise of Evil Tors 14 Apr 2011, 15:26
Rise of evil – are you the one to change the world?
Rise of evil er en splinterny rollespils/RPG-side, hvor du kan deltage og lave din egen karakter og måske flere. Den rummer af oplevelser og muligheder. Jaeh, hvem ved? Måske er du ledertypen, og er den, som kan erobre tronen fra herskeren? Historien bag siden er lang, og den starter helt tilbage til begyndelsen, men den kan læses på siden. Jeg kan dog sige, at du på vores side kommer til at møde mange flere væsner, hvor nogle af dem kender du, og andre er helt ukendte for dig.
Som sagt er siden splinter ny, og derfor har vi ikke så mange medlemmer endnu, men vi håber, at du vil tjekke siden og se, om det er noget for dig, og så kan du være med til at forme en fantastisk, spændende verden!