City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2votin10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_11 
Shurican
en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2votin10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_11 
Cecillie
en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2votin10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_11 
Zann
en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2votin10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2votin10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_11 
Namine
en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2votin10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_11 
Aiko
en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2votin10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_11 
Amber
en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2votin10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_11 
Haylin
en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2votin10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_11 
Melody
en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2votin10en tur op til Vulkanen... - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en tur op til Vulkanen...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyFre 15 Jul 2011, 18:48

"jep" sagde hun "men der en hule et sted" hun begyndte gå lidt op ad vulkanen for at finde en hule, hun mærkede at vinden blev lidt hårdt men alligevel fortsatte hun op af vulkanen men stoppede op for mærke om Abigail var med eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyFre 15 Jul 2011, 19:01

Abigail nikkede og gik efter hende. Hun kunne ligeså godt gå med og finde læ i den hule, som hun kunne vandre rundt i mørket og bare fare endnu mere vild. Det eneste hun havde at gå efter var Shuricans fodtrin.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyFre 15 Jul 2011, 19:22

hun gik lidt længer og lidt længer hen ad indtil hun kunne mærk,hun gik ind i den"her kan vi være "sagde hun og håbede at Abigail var med.
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyFre 15 Jul 2011, 19:30

Abigail var stoppet op. Hun havde ikke pludselig set skikkelse forsvinde, men uden at kunne se hvorhen. Først da hun hørte Shuricans stemme, fandt hun grotten og kom ind i læ. "Ja, så slipper vi også for at blive mere våde." sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyFre 15 Jul 2011, 19:36

Hun satte sig op ad væggen,hun bevægede hånden så der kom grene op af jorden. Grene dannede sig til en bål hvor hun satte ild i det så de kunne få varme,hun viste ikke hvad hun skulle sige for hun havde intet at sige lige nu men lyttede kun til regnen.
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyFre 15 Jul 2011, 19:38

Abigail lagde hovedet på skrå og så først på bålet, der på magiskvis var dukket op, inden hun flyttede blikket hen på Shurican. For første gang kunne hun se hende rigtigt. Det var helt rart at kunne se den, hun snakkede med. "Hvordan kunne du få det til at ske?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyFre 15 Jul 2011, 19:47

"det er min element evne "sagde hun "det var noget jeg har lært" hun sad og stirrede på bålet,hun lyttede til regnen og hun kunne hører at det regnede meget uden for "men hvad vil du så sige til dine forældre når de opdager at du ikke er hjemme"hun stirrede på Abigail.
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyFre 15 Jul 2011, 19:49

"Jeg ved det ikke helt endnu..." sagde Abigail tænkende. "Hvis jeg kommer hjem inden min mor står op, så vil jeg holde kæft med det... Men hvis hun når at opdage at jeg har været væk, så må jeg komme på en løgnhistorie om at jeg gik ud for at købe morgenmad men ingen steder havde åbent endnu..." Hun trak på skulderne og så hen på Shurican. "Jeg bor kun sammen med min mor, så min far vil ingenting opdage... og selv hvis han for det at vide, så tror jeg ikke, at han er typen, der vil blive sur over det."
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyFre 15 Jul 2011, 19:56

"du ved godt at det ikke er pænt at lyve og jeg tror ikke at din mor ville tro på det medmindre der er en butik der havde åbent lidt over 21:00"sagde hun og kiggede på Abigail"nå pyt jeg ved ikke hvordan det er men det vil være verst hvis du blev alt for længe væk for så bliver din mor nok bekymre og jeg forstå godt hvorfor forældre de laver reglerne for deres børn som er under 18 år"
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyFre 15 Jul 2011, 19:59

"Ja, jeg ved det godt... Men min mor tror på mig, så forhåbentligt kan jeg få hende overbevist om det." Hun trak på skulderne og så skamfuldt ned. Hun brød sig ikke om at lyve, men det var nødvendigt engang i mellem. Især når hun ikke kunne sove og gerne ville ud, så var regler om ikke at bevæge sig ud efter mørket fredbrud altså ikke særligt gode. "Ja, men regler er altså triste engang i mellem... Især når man gerne vil ud, men der er en regel, der forbyder en imod det."
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyFre 15 Jul 2011, 20:09

"og det er der en grund til"sagde hun"hvis min forældre lavede den regel så vil jeg nok også have brudt men jeg vil forstå det hvis mine forældre havde fortalt mig hvorfor"hun lænede sig tilbage"du vil også få den slags regel hvis du boede på børnehjem eller hos nogen fra din familie"hun prøvede at få Abigail til at forstå det.
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyFre 15 Jul 2011, 20:57

Abigail nikkede svagt. "Ja, du har nok ret... Jeg har det bare stadigt som om, at min mor er ekstra streng. Hun lader mig ikke gøre noget som helst." sagde hun og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyFre 15 Jul 2011, 21:14

"okey "sagde hun"har hun altid været sån"hun stirrede på Abigail og der efter på bålet mens hun lyttede til regn, hun sad og tænkte lidt mens hun rodet lidt i bålet med en pind. Hun viste ikke hvad hun skulle sige og sad tavs,hun stirrede ned i jorden og kunne mærke varmen.
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyLør 16 Jul 2011, 08:16

"Ja, det har hun..." sagde Abigail stille. "Men det er blevet værre her på det sidste. Jeg ved ikke hvorfor..." Hun trak på skulderne og så på bålet. Nød varmen derfra.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyLør 16 Jul 2011, 15:46

"så du har aldrig spurgt hvorfor hun er så streng"spurgte hun så mens hun stirrede på bålet,hun tænkte lidt over det"har I to aldrig snakket sammen om det"hun viste godt at man burde snakke om tingene for at få løst på problemet"jeg mener at det ikke alle der har en strengt mor,okey det har de så men jeg mener at deres mor snakker pænt med dem og måske giver dem lov til at være 5 minutter ude eller lidt længer"hun trak sig på skuldre og viste ikke hvordan hun skulle forklare det.
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyLør 16 Jul 2011, 16:19

"Jeg ved godt, hvorfor hun er så streng mod mig... Fordi hun elsker mig og ikke vil have, at jeg kommer noget til." sagde Abigail og smilede stille. "Og engang i mellem for jeg også lov til at blive ude lidt længere, hvis der er fest eller noget..." Hun trak på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyLør 16 Jul 2011, 16:25

"nå okey"sagde hun og stirrede på bålet mens hun rodet i den"men sige mig koster det ikke meget at gå i skole"hun overvejede spørgsmålet lidt men ville gerne vide lidt om økonomien"for jeg har hørt at det er dyrt at gå i skole"
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyLør 16 Jul 2011, 17:50

Abigail tøvede. "Jeg ved det ikke. Det er min mor, der betaler." sagde hun stille og kiggede på ilden. "Men det er vidst ikke billigt."
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyLør 16 Jul 2011, 18:28

hun stirrede på bålet og tænkte lidt,hun viste ikke hvad hun ellers skulle sige og stirrede ned mod jorden"men hvad er det så I lærer i skolen egentlig " spurgte hun så og kunne ikke komme på noget andet at sige.
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyLør 23 Jul 2011, 08:40

"Læsning, matematik, geografi, biologi... Vi lærer det mest nødvendigt for at komme få en videre uddannelse. Men det er ikke alt sammen noget, man kan bruge i virkeligheden. Meget af det er, men ikke det alt sammen." fortalte Abigail og så hen på Shurican.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyLør 30 Jul 2011, 12:06

"okey"sagde hun og viste ikke hvad hun skulle sige,hun tænkte lidt mens hun mærkede varmen fra bålets flammer.Hun havde ingen ideer om hvad hun kunne sige,hun stirrede fra siden til siden hvor efter hun stirrede på Abigail.
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyLør 30 Jul 2011, 17:01

Abigail så nysgerrigt på hende. "Hvordan har dit liv egentligt været?" Selv mente hun ikke at hendes liv var noget særligt og det undrede hende meget, at Shurican spurgte så meget ind til det. Men det måtte vel bare betyde, at hendes liv havde været meget anderledes.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptyLør 30 Jul 2011, 20:52

"tja jeg er opvokset uden forældre på et børnehjem men da jeg var fem så stak jeg af fordi at de voksne var altid efter mig fordi at jeg var anderledes end de andre børn"sagde hun mens hun stirrede på bålet"jeg tog ud til et gammel kirkegård hvor jeg så boede,jeg havde længe prøvet at få mig et job men fordi at jeg er blind så er det svært"hun roedet i ilden med et pind.
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptySøn 31 Jul 2011, 11:00

"Det lyder som en ond cirkel. Startede slemt ud og forsætter sådan på grund af din blindhed." sagde Abigail, uden egentligt at vide, hvorfor hun tillod de ord at komme over læberne på hende. Men det virkede rigtigt. Det lød i hvert fald sådan, da hun havde hørt Shuricans historie.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 EmptySøn 31 Jul 2011, 13:39

Hun stirrede på bålet uden at sige noget,hun tænkte lidt men viste ikke helt hvad hun skulle sige. Hun lyttede til vejret og kunne hører at det regnede kraftigt uden for hvor efter det begyndte at tordne,hun sad og tænkte stadigvæk på hvad hun skulle sige men kunne ikke komme på noget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur op til Vulkanen...   en tur op til Vulkanen... - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en tur op til Vulkanen...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: volcán-
Gå til: