City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Kampen mellem brødre (jaster) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Kampen mellem brødre (jaster) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Kampen mellem brødre (jaster) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Kampen mellem brødre (jaster) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Kampen mellem brødre (jaster) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Kampen mellem brødre (jaster) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Kampen mellem brødre (jaster) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Kampen mellem brødre (jaster) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Kampen mellem brødre (jaster) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_10Kampen mellem brødre (jaster) 2votin10Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_11 
Shurican
Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_10Kampen mellem brødre (jaster) 2votin10Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_11 
Cecillie
Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_10Kampen mellem brødre (jaster) 2votin10Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_11 
Zann
Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_10Kampen mellem brødre (jaster) 2votin10Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_11 
sakref morladin
Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_10Kampen mellem brødre (jaster) 2votin10Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_11 
Namine
Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_10Kampen mellem brødre (jaster) 2votin10Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_11 
Aiko
Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_10Kampen mellem brødre (jaster) 2votin10Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_11 
Amber
Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_10Kampen mellem brødre (jaster) 2votin10Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_11 
Haylin
Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_10Kampen mellem brødre (jaster) 2votin10Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_11 
Melody
Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_10Kampen mellem brødre (jaster) 2votin10Kampen mellem brødre (jaster) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Kampen mellem brødre (jaster) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Kampen mellem brødre (jaster) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Kampen mellem brødre (jaster)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Kampen mellem brødre (jaster) Empty
IndlægEmne: Kampen mellem brødre (jaster)   Kampen mellem brødre (jaster) EmptyLør 18 Jun 2011, 19:40

S-Byen
T-18.00
O-det som er i byen
P-Kamp dragt og sværd (se profil)
V-gråt og trist


Ryoko var ved at fået nok af sin egens bror ødelæggelser og alt det men nu skulle det være slut Ryoko håbede på at han kunne stille noget op mod sin egen bror for der var jo lidt af en styrke forskel mellem ben jaster var jo den ældste af dem så han havde mere erfaring med den evne de begge havde.
Ryoko så rundt i byen og viste ikke hvad der skulle ske denne dag men det kom til at være en hård kamp hvis hans bror da ellers dukkede op her for han var jo i byen og alt det men Ryoko var endeligt ligeglad med det jaster skulle stoppes hvis det altså gik efter Ryoko's plan i dag men han var ikke helt sikker på det endnu men nu ventede han bare på at jaster kom til syns og alt det så måtte man jo se hvor det hele ville ende henne efter denne dag her.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Kampen mellem brødre (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Kampen mellem brødre (jaster)   Kampen mellem brødre (jaster) EmptyLør 18 Jun 2011, 20:48

Jaster var på vej ud af sin fæstning så han skulle til at ind til byen og alt det han var i sin rustning i da den så meget farlig ud ville folk syns men det var han jo ligeglad med hvad de syns for det var ham der gik i den og ikke dem. Han var på vej genne den største af de mange gader som der var i byen folk de frygtede ham når de så ham efter alt det han havde gjort mens han havde hersket i vida. Men alle de ting ville ikke kunne laves om på eller noget så ske var sket og sådan var livet.
Jaster havde et par af sine vagter med fordi han ikke lige nu gad og gøre noget da der helle ikke var nogen som ville angribe ham på den måde lige nu da de var bange og skrækslagen overfor ham og alt sådan noget og han kunne jo kun grine af dem.
Han var ikke den der var bange af sig lige for tiden det var jo ikke noget som ville sætte sig op mod ham eller noget som helst så han kede sig lige for tiden.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Ryoko

Ryoko


Antal indlæg : 53
Bosted : Er lige kommet til byen har ikke noget sted
Job/hobbies : ikke noget job og hobbies=træning

Kampen mellem brødre (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Kampen mellem brødre (jaster)   Kampen mellem brødre (jaster) EmptyLør 18 Jun 2011, 21:13

Ryoko så sig lidt omkring han var en der var meget vågen overfor ting som der skete rundt omkring i byen da der kunne være fare over alt nu så der var ikke noget som skulle over ses af ham det kunne jo gå helt galt kun det jo. Han kiggede rundt og fik så øje på denne skikkelse længere henne det så ikke rart ud men det lod til at være hans i så stærke bror jaster der var på vej for han kunne høre lidt skrig fra bange folk af og sådan noget så han ventede til at de var kommet længede hen til der hvor han var så han så at der var to vagter med jaster ude og gå så da han viste det skynde han sig og hoppe over mod vagterne og gjorde det af med dem begge på kort tid ved at hugge hovederne af dem. I det han havde gjort det svang han sit sværd mod sin bror jaster men det blev stoppet af noget.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Kampen mellem brødre (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Kampen mellem brødre (jaster)   Kampen mellem brødre (jaster) EmptyLør 18 Jun 2011, 21:41

Jaster gik lidt i sine egne tanker her og nu men han kunne stadig godt høre de mange menneske skrig og alt det så det var han endeligt lidt glad for at han kunne høre dem der var bange for ham og sådan så viste han jo også at folk frygtede ham og alt det men da han ikke var opmærksom skete det noget omkring ham så da han endelig vågnede op fra han egen lille verden kiggede han hurtigt rundt og så at hans vagter som havde været med ham var væk nu og alt det. I det han havde vente sig om så han et sværd der var på vej mod ham så han skynde sig at trække sit eget sværd frem og stoppede det der var på vej mod ham i tide til at kunne se hvem der var som svingede det og så at det var hans egen bror Ryoko.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Kampen mellem brødre (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Kampen mellem brødre (jaster)   Kampen mellem brødre (jaster) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kampen mellem brødre (jaster)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kampen i skoven
» På job (Jaster!)
» My ride //Jaster//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: