City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Seneste emner
    » Aimée again (Privat)
    Hotel tjek ind (Åben) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

    » Camp Halfblood - Nordisk
    Hotel tjek ind (Åben) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

    » Navneleg!!
    Hotel tjek ind (Åben) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

    » Eileen søger plots
    Hotel tjek ind (Åben) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

    » Hvad vil du-Hana
    Hotel tjek ind (Åben) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

    » de mystiske mænd..(Nick)
    Hotel tjek ind (Åben) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

    » Nu er det nu.
    Hotel tjek ind (Åben) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

    » Just a normal day?
    Hotel tjek ind (Åben) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

    » Den gule farve.
    Hotel tjek ind (Åben) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

    Mest aktive brugere
    jaster
    Hotel tjek ind (Åben) 2vote_10Hotel tjek ind (Åben) 2votin10Hotel tjek ind (Åben) 2vote_11 
    Shurican
    Hotel tjek ind (Åben) 2vote_10Hotel tjek ind (Åben) 2votin10Hotel tjek ind (Åben) 2vote_11 
    Cecillie
    Hotel tjek ind (Åben) 2vote_10Hotel tjek ind (Åben) 2votin10Hotel tjek ind (Åben) 2vote_11 
    Zann
    Hotel tjek ind (Åben) 2vote_10Hotel tjek ind (Åben) 2votin10Hotel tjek ind (Åben) 2vote_11 
    sakref morladin
    Hotel tjek ind (Åben) 2vote_10Hotel tjek ind (Åben) 2votin10Hotel tjek ind (Åben) 2vote_11 
    Namine
    Hotel tjek ind (Åben) 2vote_10Hotel tjek ind (Åben) 2votin10Hotel tjek ind (Åben) 2vote_11 
    Aiko
    Hotel tjek ind (Åben) 2vote_10Hotel tjek ind (Åben) 2votin10Hotel tjek ind (Åben) 2vote_11 
    Amber
    Hotel tjek ind (Åben) 2vote_10Hotel tjek ind (Åben) 2votin10Hotel tjek ind (Åben) 2vote_11 
    Haylin
    Hotel tjek ind (Åben) 2vote_10Hotel tjek ind (Åben) 2votin10Hotel tjek ind (Åben) 2vote_11 
    Melody
    Hotel tjek ind (Åben) 2vote_10Hotel tjek ind (Åben) 2votin10Hotel tjek ind (Åben) 2vote_11 
    Statistik
    Der er i alt 92 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er jace6740

    Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
    Nu er det nu.
    Hotel tjek ind (Åben) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
    Hej alle sammen

    Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
    syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
    til at få et nyt udseende.

    Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


    Hilsen Admin …

    Kommentarer: 1
    Hey folkens
    Hotel tjek ind (Åben) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
    Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

    Med Venlig hilsen Admin Jaster.

    Kommentarer: 1

     

     Hotel tjek ind (Åben)

    Go down 
    3 deltagere
    ForfatterBesked
    eapiien

    eapiien


    Antal indlæg : 29
    Bosted : Har ikke bestemt bosted
    Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyFre 24 Feb 2012, 00:17

    T: 19:43
    V: Solskin, det er sommer. 20 grader varmt.
    O: i en entré
    S: shep-hotel
    P: En kort orange top, der går over navlen, med en lang hvid flavrende cardigan og et par slidte comboyshorts og bare tæer.

    Ea kom gående ind i hotelets røde entré, hun var solbrændt af at være udenfor, og var meget træt. "Hej, jeg vil gerne leje et hotelværelse." Sagde hun til den mandelige ekspedient bag disken.
    Ea og ekspedienten lavede en bytter, hun fik nøglerne til værelse 132 og han fik pengene. *Puuuuha, så skal jeg op ad trapperne* Tænkte Ea og udstødte et lille støn. Hun travede op ad trapperne og da hun endelig nåede sin etage fandt hun selvfølgelig ud af at, der var en gammel elevator *Nåh, men så fik jeg da også den motion?* Tænkte Ea muggent. Hun gik sletrende hen ad gangen til hendes værelse.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyFre 24 Feb 2012, 01:14

    Becie kom ind på hotellet. Hun skyndte sig at betale for et hotelværelse og fik en nøgle til værelse 134. Hun tog elevatoren op og forbandede at ventilatoren var i stykker. Hun fandt sit værelse hurtigt og skyndte sig derind. Hun åbnede barskabet med det samme og fandt en iskold kande lemonade med isterninger. Hun hældte lidt over halvdelen i ansigtet og resten drak hun hurtigt. Hun gennemsøgte barskabet og forbandede at der ikke var andet end alcohol. Hvorfor var der aldrig noget iskoldt vand. Hun fandt en mokai og åbnede den. Det var jo heller ikke fordi det var det bedste af det bedste og så var det skide dyrt. Hun fyldte den nytømte kande op med vand og satte det ind i barskabet. Hun nippede til Mokaien og stilte den på bordet. *så ringe er det heller ikke,* tænkte hun. Hun kiggede hen på gulvet ved barskabet, hvor den spildte lemonade lå. *det må jeg tørre op senere,* tænkte hun og gik ind på badeværelset for at tage et iskoldt bad.
    Tilbage til toppen Go down
    eapiien

    eapiien


    Antal indlæg : 29
    Bosted : Har ikke bestemt bosted
    Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyFre 24 Feb 2012, 01:22

    Ea kunne høre at, der i et af de andre rum længere nede af gangen, blev åbnet og lukket, og åbnet og lukket et barskab. Væggene i de kedelige hotelværelser, var ikke særlig lydtætte, det vidste Ea godt, fordi hun var her for et par uger siden. Hun var en smule søvning, så hun skyndte sig at gøre sig klar til at komme i seng, selvom klokken kun var 20:13. Hun smed sig på sengen, og kiggede stille op i det kolde grå loft. Nu hun tænkte over det, var det egentligt et hæsligt værelse, i hvertfald efter hendes smag. Men man kan jo ikke altid få sin vilje, kan man? Uden hun lå mærke til det, lukkede hun øjene og faldt i en dyb søvn.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyFre 24 Feb 2012, 01:42

    Efter Becie var færdig i badet rullede hun et håndklæde om håret og et om kroppen. Hun gik ud fra badeværelset, tog sin mokai og satte sig i sin seng. Hun tænkte lidt, mens hun nippede til sin mokai en gang imellem.
    Tilbage til toppen Go down
    eapiien

    eapiien


    Antal indlæg : 29
    Bosted : Har ikke bestemt bosted
    Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyFre 24 Feb 2012, 09:03

    Næte morgen var Ea stået tidligt op, hun var gået ned i hotelets restaurant for at få noget morgenmad. Da hun havde fundet et bord, satte hun sig ned, og bestilte æg og bacon. Hun var stadig en smule træt, så hun spiste lidt langsomt, men hun nød morgenmadens lækre smag.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyFre 24 Feb 2012, 09:53

    Becie havde ikke rigtig sovet denne nat. Ikke fordi det var noget nyt, for hun plejede aldrig at kunne sove. Hun kiggede hen på sengebordet, hvor hendes mokai stod. Der lå også nogle flere dåser fra barskabet nede på gulvet. Det havde ikke ligefrem været den bedste dag den foregående dag, hvis man kiggede på vejret. Hun rejste sig og rullede gardinerne fra. Lyset skinnede ind i de klareste varme farver. Becie skyndte sig at rulle gardinerne for igen. Ja som hun havde forudset var det en varm dag igen idag. Det var jo heller ikke fordi gardinerne var så tætte, så det var jo ikke fordi hun fik et chok over det. Hun skulle ikke nyde noget, at se lyset danse hen over gulvet og bordene. Hun havde ikke noget imod lyset, men når der var lys, var der som regel også varme. Hun gik hen til barskabet for at finde kanden med vand. Den var der ikke. Hun likkede døren til skabet igen og kiggede rundt. Kanden stod på bordet. Tom. Ja så havde hun jo også drukket andet end de alkoholfyldte væsker. Hun var alt for træt til at huske hvad hun havde foretaget sig i løbet af natten. Hun var vel også meget træt da hun foretog det som hun nu havde foretaget. Hun fyldte kanden med vand igen og stilte den i barskabet. Hun havde virkelig lyst til vand lige nu. Men hun kunne ikke drikke det hvis det ikke var koldt. En lille hovedpine trængte sig på og hun fandt en sweeper frem fra barskabet. Hun åbnede den og nippede lidt til den. *FØJ* Hun fattede ikke hvad hun havde gang i. Hvorfor var hun gået i gang med at drikke så meget? Det smagte jo ikke engang godt. Og så var det jo heller ikke så godt for hende. Hun var ikke fuld aftenen før. Hun drak sig aldrig fuld. Men hun var altså gået igang med at drikke meget her for tiden. Det måtte have været det varme vejr der havde påvirket det. Og hvis man ikke havde vand i nærheden... Hun tog sin bikini på, hvorefter hun tog en løs, hvid mavetop og nogle rimelige korte Hotpants på. Derefter forlod hun værelset, låste døren og tog trappen ned til restaurenten. Becie skulle ikke nyde noget af den elevator igen. Den var lummel og uden nogen ventilator. Hun fik et bord og bestilte et par rundstykker med ost og en kop kold kakao dertil.
    Tilbage til toppen Go down
    eapiien

    eapiien


    Antal indlæg : 29
    Bosted : Har ikke bestemt bosted
    Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyFre 24 Feb 2012, 10:06

    Ea havde spist halvdelen af morgenmaden da en sorthåret pige kom ind i restauranten. Det var Becie! "Hey Becie, kan du sætte dig her ovre?" Ea kiggede glad hen mod den pige hun havde lært at kende for nogle dage siden. Ea kunne godt se at Becie var helt varm, så hun bestilte en kande med iskoldt vand i.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyFre 24 Feb 2012, 10:25

    Becie rakte en tommelfinger i vejret, som svar på Eas spørgsmål. Hun ventede et stykke tid til tjeneren kom med hendes mad. Hun sagde pænt tak og ventede til tjeneren var gået igen. Så tog hun sin tallerken og sit glas med kakao med over til Eas bord. "det er jo ikke fordi vi bord på et luksus hotel..." sagde hun og nippede til sin kakao. Hun stilte den omgående fra sig. "Helt seriøst! TJENER!" råbte hun og rakte hånden i vejret. Tjeneren kom gående derhen efter halvandet minut. Hun stilte sig ved bordet, og inden han kunne nå at åbne munden for at spørge hvad der var galt, var hun allerede i fuld gang med at broke sig: "Det er kraftedme for dårligt. Jeg kan gå hen i den lokale og købe seks liter kakaomælk for samme pris. OG DET VIL OGSÅ VÆRE KOLD KAKAO!" Hun rakte ham glasset. "Jeg bad om KOLD kakao. Syntes du det virker som om den her er KOLD!?" Tjeneren åbnede munden og sagde med en lille forsigtig stemme: "Nej det må have været..." Becie afbrød ham "En fejl? Nej det tror jeg ikke. Hvis jeg ikke får en kold kakao inden fem minutter så kræver jeg mine penge tilbage. Og så skrider jeg fra det her lorte hotel!" Råbte hun efter ham, da han allerede havde travlt med at komme ned til køkkenet igen. Becie vendte sig mod Ea igen og begyndte at grine, da hun så hendes ansigtsudtryk. "Hvad? De skal da gøre det ordenligt."
    Tilbage til toppen Go down
    eapiien

    eapiien


    Antal indlæg : 29
    Bosted : Har ikke bestemt bosted
    Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyFre 24 Feb 2012, 10:37

    Ea Så forbavsende på Becie, og nåede lige at kigge sig over skulderen for at se hvor mange, der kiggede, men der var ikke rigtigt nogen i den lille restaurant. Hun trak på skulderene og sagde så "Ja du har ret, de skal de da!". Ea smilede og spiste langsomt videre, hende Becie var en sjov en syntes hun.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyFre 24 Feb 2012, 13:50

    Tjeneren kom tilbage efter lidt tid og sagde: "vi har desværre varmet alt vores kakao, men vil du have noget andet i stedet? Vi har nogle øl og måske et glas champagne til fruen. Du behøver endelig ikke at betale ekstra hvis det bliver lidt dyre end kakaoen." Becie rystede på hovedet. "Hvis nu jeg bestiller et glas vand? skal jeg så ikke have nogle penge retur?" spurgte hun. Hun var godt træt af tjeneren på dette hotel. "øøh jo altså..." begyndte tjeneren. "Ja jeg har fattet det. Stik mig et glas champagne i stedet. Med isterninger i. Og jeg vil ikke godtage endnu en fejl fra jeres side af, er det forstået? Kold champagne ikke lunken... kan du huske det? med isterninger i. Godt ren du nu ud og hent det til mig. OG FÅ NOGET FART PÅ FOR JEG ER TØRSTIG SOM EN HEST!" Tjeneren nikkede og skyndte sig ud i køkkenet. Det varede tre minutter før han kom tilbage med at glas champagne med sukkerkant. Og mon dog han ikke også huskede isterningerne.Han stilte champagnen på bordet. Han blev ved med at stå ved bordet og stirrede på dem. Han ville sikkert vide om det smagte godt. men Becie havde ikke tænkt sig at drikke noget af det. "Har du tænk dig at stå der hele dagen? har du ikke et arbejde du skal passe?" spurgte hun hårdt. Og så var tjeneren ellers gået med et lettet udtryk i ansigtet.
    Tilbage til toppen Go down
    eapiien

    eapiien


    Antal indlæg : 29
    Bosted : Har ikke bestemt bosted
    Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyFre 24 Feb 2012, 17:15

    Men lige inden tjeneren nåede for langt væk, nåede Ea lige at sige "Tjener, hvorfor er du ikke kommet med den kane vand jeg bestilte for et kvarter siden? Gider du få lidt tjep på!" Ea så irreteret efter den klodsede tjener, "Langt ude!" Sagde Ea med et grin, til Becie. Som en fortsættelse sagde Ea, lige inden Becie nåede at svarer, "Nåh, har du så sovet godt i nat?"
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyLør 25 Feb 2012, 18:49

    Becie trak på skulderene. "Jeg har ikke rigtig sovet. Hvad med dig? Var det bedre end det andet sted?" Becie huskede tydeligt da de var på Bed and Breakfast. Det var ikke lige det bedste sted.
    Tilbage til toppen Go down
    eapiien

    eapiien


    Antal indlæg : 29
    Bosted : Har ikke bestemt bosted
    Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyMan 27 Feb 2012, 12:12

    Ea tager Becies komentar med et smil og siger "Ja, det er ikke det bedste, men det er meget bedre!" Ea skynder sig at snuppe den sidste bid mad på talerknen.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyMan 27 Feb 2012, 15:12

    Becie nikkede. Hun nippede til sin champagne og sagde ved sig selv: "ikke så ringe... det er jo også bare tjeneren." Og i samme øjeblik kom tjeneren haltende hen til dem med en kande vand. Han stilte den hårdt på bordet og faldt sammen på gulvet. "Hvad er der sket med dig?" spurgte Becie overrasket. Tjeneren kiggede surt op på hende. "Det er jeres skyld, ja det er! Hvis jeg ikke skulle gå frem og tilbage hele tiden ville jeg ikke have ondt i foden lige nu!" vrissede han. Becie begyndte at grine. "Du har vaglt at arbejde som tjener... Og du kan ikke holde til at gå frem og tilbage hele tiden?" Hun kunne ikke lade være med at grine. Tjeneren blev endnu mere sur end han var i forvejen og gik haltende tilbage til køkkenet.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyMan 27 Feb 2012, 15:20

    //Hov jeg glemte at skrive at du har skrevet i nutid ;)//
    Tilbage til toppen Go down
    Raven

    Raven


    Antal indlæg : 24

    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) EmptyOns 29 Feb 2012, 22:15

    Julie tråtte en på hotelet, hun så rundt der var ikke meget at se hendes ansigt var dæket til så man kun kunne se hendes øjne, hun havde taget hætten over hovedet så man heller ikke kunne se hendes hår, den sorte kappe gik næsten ned til gulvet men ikke helt den afslørede nogen sorte stølver med en mellem hæld på, hendes kjole var næsten lige så lang som hendes kappe med den var hvid med et guld mønster for neden og for oven, tvers over hends mave sad et skort belte hvor der sad et svær i venster side med et løve hoved på. Julie gik hen til disken og så lidt rundt og fik øjne på to piger der sad og snakkede lidt væk. Der kom en mand hen til hende og de snakkede lidt tid før manden gik igen. Julie vendte sig mod døren og gik der efter med hurtigt skridt ud i køkkenet. Tre til fem mænd kom end på hotelet og fik øjne på pigerne, de gik hen til dem." i her ikke set en pige i hivd kjole går her forbi?" spurgte den første der kom hen til dem." vi skal nemlig lige snakke lidt med hende." sagde nr to der kom hen til dem." ja der er lige det vi skal." sagde nr. tre der kom der hen." og så skal vi havde hende med." sagde nr. fire der kom der hen." og så skal vi slå hende ned." sagde den femte der kom der hen." shhhhhhuuu." sagde de fire andre og tyssede på ham." han mente ikke det han sagde." sagde den første lidt efter." når har i set hende?" spurgte den anden
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Hotel tjek ind (Åben) Empty
    IndlægEmne: Sv: Hotel tjek ind (Åben)   Hotel tjek ind (Åben) Empty

    Tilbage til toppen Go down
     
    Hotel tjek ind (Åben)
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » Time to choose your side!!! Prøver at sparke liv i en side som jeg ejer prøv at tjek det ud

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    City-of-life :: Vida :: via la shep-Hotel-
    Gå til: