City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Racen-Daemon(Dæmon) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Racen-Daemon(Dæmon) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Racen-Daemon(Dæmon) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Racen-Daemon(Dæmon) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Racen-Daemon(Dæmon) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Racen-Daemon(Dæmon) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Racen-Daemon(Dæmon) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Racen-Daemon(Dæmon) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Racen-Daemon(Dæmon) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_10Racen-Daemon(Dæmon) 2votin10Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_11 
Shurican
Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_10Racen-Daemon(Dæmon) 2votin10Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_11 
Cecillie
Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_10Racen-Daemon(Dæmon) 2votin10Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_11 
Zann
Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_10Racen-Daemon(Dæmon) 2votin10Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_11 
sakref morladin
Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_10Racen-Daemon(Dæmon) 2votin10Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_11 
Namine
Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_10Racen-Daemon(Dæmon) 2votin10Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_11 
Aiko
Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_10Racen-Daemon(Dæmon) 2votin10Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_11 
Amber
Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_10Racen-Daemon(Dæmon) 2votin10Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_11 
Haylin
Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_10Racen-Daemon(Dæmon) 2votin10Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_11 
Melody
Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_10Racen-Daemon(Dæmon) 2votin10Racen-Daemon(Dæmon) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Racen-Daemon(Dæmon) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Racen-Daemon(Dæmon) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Racen-Daemon(Dæmon)

Go down 
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Racen-Daemon(Dæmon) Empty
IndlægEmne: Racen-Daemon(Dæmon)   Racen-Daemon(Dæmon) EmptyFre 04 Jun 2010, 15:22

Dæmoner


Ild dæmonen

Ild dæmonen det siger jo sig selv hvad denne dæmons evner høre inde under ilden den kan gøre alt med ilden men der er jo også grænser for den og en ild dæmon kan manipulere med ilden som den har lyst fremkalde den når den har lyst men dens værste fjende inden for dæmoner er jo vand dæmonen som kan gøre meget skade på en ild dæmon men den kan godt overleve den er bare blevet meget svag af angrebet fra en vand dæmon men en ild dæmon holder sig mest der hvor der er varmt


Magma Dæmonen (denne dæmon kan man kun blive når man har trænet hårdt ingame og ikke starte som den)

Magma Dæmonen er en udviklet form af Ild dæmonen som der har haft trænet hårdt og komme til dette stadie af dæmon ved at træne sine kræfter og alt den slags men de kan stædig styre ilden men også magma som kommer fra jordens indre eller en vulkan og de er lidt stærkere end en normal ild dæmon.



Luft Dæmonen

Luft dæmonen er hersker over luften den kan styre hvordan luften skal være. De kan lave en tornado med luften hvis det er det de har lyst til at gøre men de er tit meget glade og det er svært at gøre en luft dæmon sur men det er nok heller ikke så sjovt at stå over for en sur luft dæmon hvis det er den der har fordelen ved kampen der kommer til at opstå.



Jord Dæmonen

Så er der denne Jord dæmon som er meget ned på selve jorden de har kun en slags dæmon de hader og det er luft dæmonen deres evige kamp har lagt flere tusinder af år tilbage i tiden de har aldrig kunne enes eller noget så deres evige had til hinanden forsætter sikkert længe endnu.



Vand Dæmonen

Ja så har vi den sidste dæmon i rækken nemlig vand Dæmonen og ja de kan manipulere med vand lave store bølger med vandet osv og de har en fordel overfor en slags dæmon nemlig ild dæmonen de er jo det modsatte af en ild dæmon og vand kan jo slukke ild men sådan er det de er ikke fjender på nogen måde overhovedet

Is Dæmonen
(som sagt ved magma dæmon denne dæmon kan ikke væres fra starten der skal trænes ingame for at blive den)

Is dæmonen er udviklet form af Vand Dæmonen de er det næste stadie efter vand dæmonen og kan forvandle vandet til is de kan både styre vand og lave det til is de er lidt stærkere end en vand dæmon der ikke er noget dette stadie for dæmon og der skal trænes hårdt for at blive en is dæmon.

Lyn Dæmonen

Ja ser man det lyn Dæmonen kan styre lyn og alt andet med størm i og skabe torden vejr hvis det er det den har lyst til den skal bare bruge strøm til det og den lever for det meste ude i skoven for at være tæt på torden når det er der. De kan være nemme at gøre hidsige så man skal passe på når man er sammen med dem hvis de ikke har lært at styre sin vrede og de er hurtige som lynet selv.


Og dette her har alle dæmoner

alle dæmoner har hale og vinger men de kan få dem gemt og gøre sig mere menneskelige


Racen-Daemon(Dæmon) Cs10
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
 
Racen-Daemon(Dæmon)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Racen-Ríos(elver)
» Racen-Velare
» Racen - Anxos(Engel)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Om city-of-life :: Racer-
Gå til: