City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
de mystiske  mænd..(Nick) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
de mystiske  mænd..(Nick) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
de mystiske  mænd..(Nick) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
de mystiske  mænd..(Nick) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
de mystiske  mænd..(Nick) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
de mystiske  mænd..(Nick) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
de mystiske  mænd..(Nick) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
de mystiske  mænd..(Nick) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
de mystiske  mænd..(Nick) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_10de mystiske  mænd..(Nick) 2votin10de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_11 
Shurican
de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_10de mystiske  mænd..(Nick) 2votin10de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_11 
Cecillie
de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_10de mystiske  mænd..(Nick) 2votin10de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_11 
Zann
de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_10de mystiske  mænd..(Nick) 2votin10de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_11 
sakref morladin
de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_10de mystiske  mænd..(Nick) 2votin10de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_11 
Namine
de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_10de mystiske  mænd..(Nick) 2votin10de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_11 
Aiko
de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_10de mystiske  mænd..(Nick) 2votin10de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_11 
Amber
de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_10de mystiske  mænd..(Nick) 2votin10de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_11 
Haylin
de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_10de mystiske  mænd..(Nick) 2votin10de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_11 
Melody
de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_10de mystiske  mænd..(Nick) 2votin10de mystiske  mænd..(Nick) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
de mystiske  mænd..(Nick) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
de mystiske  mænd..(Nick) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 de mystiske mænd..(Nick)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

de mystiske  mænd..(Nick) Empty
IndlægEmne: de mystiske mænd..(Nick)   de mystiske  mænd..(Nick) EmptyMan 14 Nov 2011, 18:57

T: 23:00
S: skoven
V: koldt,fugtigt,lidt blæst og mørkt
O: træer..
P: se på linken https://media.photobucket.com/image/white%20haired%20anime%20girl/angelgirl333/1143298247_turesWHITE-1.jpg?o=54

Shurican gik for selv en tur ud i skoven,hun lyttede til stilheden der var omkring hende og mærkede den kølige vind på hendes bare tæer.Hun stirrede omkrink og mærkede træernes bevægelse og følte glæden,en tårer trillede ned af hendes kinder og følte at hun havde savnet den føles hun har nu og savnede at lytte til naturens omgivelse. Hun stod stille og lyttede men så nogle minuter senere hørte hun noget lidt længere væk*hvem der *tænkte hun og gik efter lyden. Hun hørte to mænd der snakkkede sammen om et eller andet så hun gemte sig bag et træ for at ikke blive opdaget og lyyttede hvad de har gang i men hun fik ikke det hele hørt fordi at den ene mand sagde"du ville blive godt belønet hvis du for ordnet det,du ved hvad"hun viste ikke hvad de talte om men hun syntes at de var mystisk,den anden sagde bare"okey "hvor efter de begge kørte væk. Hun havde åbenbart ikke lagt mærke til at de var her for så ville deres samtale varede længe,hun viste ikke hvem de var eller hvad de talte om men tænkte at de nok ville komme tilbage. Hun gik fra stede og lidt længere ind mod skoven,hun gik hen til et træ og satte sig ned mens hun tænkte lidt hvor efter hun faldt i søvn.

Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

de mystiske  mænd..(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: de mystiske mænd..(Nick)   de mystiske  mænd..(Nick) EmptyMan 28 Nov 2011, 09:02

Langsomt efter nogle minutter kunne der høres skridt. Og fra en masse træer kom en mand frem med en underlig rustning på. Hans bryst var blottet rimelig unormalt for en rustning halvdelen af hans ansigt var dækket og ud fra siderne af hans bryst kom der nogle hvide tingester op som tydeligt var knogler. Underligt nok rørte det ham ikke at knogler stak ud af hans krop. Hvorfor skulle det interessere ham? Langsomt satte han sig op af et træ og lukkede øjnene han var ikke så langt væk fra denne unge kvinde men han havde tydeligt ikke opdaget hende og ville det nok heller ikke et stykke tid
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

de mystiske  mænd..(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: de mystiske mænd..(Nick)   de mystiske  mænd..(Nick) EmptyTirs 29 Nov 2011, 12:39

Shurican mærkede noget og stod stille,hun lyttede og tænkte at det var ikke nogen men hun tænkte alligevel på om hun skulle angribe eller sige noget for hun viste ikke om det var en der ville overfalde en eller ej.Hun var stille mens hun lyttede efter vedkommen,hun lukkede øjne og følte vibrationerne i jorden og kunne mærke at vedkommen sad oppe i et træ"hvem der "spurgte hun med sin normale stemme og ventede på at vedkommen gav sig til kende.
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

de mystiske  mænd..(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: de mystiske mænd..(Nick)   de mystiske  mænd..(Nick) EmptyTors 01 Dec 2011, 09:07

Nick greb med det samme fast i en kniv i sin støvle og hoppede fra træet videre hen til et andet så han kunne se hende "Siger du" sagde han højt og tydeligt før han lod sig falde ned på jorden og landede unormalt blødt og kiggede roligt på hende med et roligt blik "Navnet er Nick" sagde han og hævede sin kniv mod hende med et roligt koldt blik "hvad laver du her" sagde han iskoldt
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

de mystiske  mænd..(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: de mystiske mænd..(Nick)   de mystiske  mænd..(Nick) EmptyTors 01 Dec 2011, 17:28

"ikke noget"sagde hun"hvad med dig selv"hun stod stille mens hun tænkte lidt,hun kunne lugte at han var en dæmon medmindre hun tog fejl. Hun lyttede lidt rundt omkring og vente ryggen til "mit navn er Shurican"sagde hun stille og havde ikke andet at sige,hun kunne føle at det trængte op til uvejr hvor efter hun vente sig mod Nick og ventede på at han sagde noget.
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

de mystiske  mænd..(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: de mystiske mænd..(Nick)   de mystiske  mænd..(Nick) EmptyTors 01 Dec 2011, 17:44

Langsomt begyndte han at løbe imod hende før han kastede kniven imod hende og skød 2 ildkugler imod hende hvorefter han hoppede højt op i luften og skød 2 ildkugler mere før han skød en varmebølge af sted og fløj et godt stykke bagud og landede så blødt på benene og kiggede efter hende roligt med et roligt blik
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

de mystiske  mænd..(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: de mystiske mænd..(Nick)   de mystiske  mænd..(Nick) EmptyFre 02 Dec 2011, 15:05

hun brugte sin jordbetvingning til at undveg,hun var under jorden og kunne mærke hans vibrationer hvor efter hun kom op og skød klippe stykker af sted i mod ham mens hun konsetrerede sig. Hun ventede på hvad han så ville gøre for hun var ikke sikker på hvad det er han vil,hun ventede lidt og kunne lige pluseligt hører noget men ventede på at hun kunne få tid til at tjekke det.
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

de mystiske  mænd..(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: de mystiske mænd..(Nick)   de mystiske  mænd..(Nick) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28

Nick grinte hånligt og trampede hårdt i jorden. Jorden sprækkede op hele vejen hen imod hende og flammer kom op derfra. Nick tog sig til hovedet. "ARG!!!" råbte han og formede et ildsværd i sin hånd hvorefter han løb direkte imod hende. Han hoppede og lige over hende svang han sværdet direkte imod hendes hoved
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





de mystiske  mænd..(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: de mystiske mænd..(Nick)   de mystiske  mænd..(Nick) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
de mystiske mænd..(Nick)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» den mystiske grotte og den magiske krystal - haylin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: