City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Seneste emner
    » Aimée again (Privat)
    En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

    » Camp Halfblood - Nordisk
    En tur på strip-klub //cleo// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

    » Navneleg!!
    En tur på strip-klub //cleo// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

    » Eileen søger plots
    En tur på strip-klub //cleo// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

    » Hvad vil du-Hana
    En tur på strip-klub //cleo// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

    » de mystiske mænd..(Nick)
    En tur på strip-klub //cleo// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

    » Nu er det nu.
    En tur på strip-klub //cleo// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

    » Just a normal day?
    En tur på strip-klub //cleo// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

    » Den gule farve.
    En tur på strip-klub //cleo// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

    Mest aktive brugere
    jaster
    En tur på strip-klub //cleo// 2vote_10En tur på strip-klub //cleo// 2votin10En tur på strip-klub //cleo// 2vote_11 
    Shurican
    En tur på strip-klub //cleo// 2vote_10En tur på strip-klub //cleo// 2votin10En tur på strip-klub //cleo// 2vote_11 
    Cecillie
    En tur på strip-klub //cleo// 2vote_10En tur på strip-klub //cleo// 2votin10En tur på strip-klub //cleo// 2vote_11 
    Zann
    En tur på strip-klub //cleo// 2vote_10En tur på strip-klub //cleo// 2votin10En tur på strip-klub //cleo// 2vote_11 
    sakref morladin
    En tur på strip-klub //cleo// 2vote_10En tur på strip-klub //cleo// 2votin10En tur på strip-klub //cleo// 2vote_11 
    Namine
    En tur på strip-klub //cleo// 2vote_10En tur på strip-klub //cleo// 2votin10En tur på strip-klub //cleo// 2vote_11 
    Aiko
    En tur på strip-klub //cleo// 2vote_10En tur på strip-klub //cleo// 2votin10En tur på strip-klub //cleo// 2vote_11 
    Amber
    En tur på strip-klub //cleo// 2vote_10En tur på strip-klub //cleo// 2votin10En tur på strip-klub //cleo// 2vote_11 
    Haylin
    En tur på strip-klub //cleo// 2vote_10En tur på strip-klub //cleo// 2votin10En tur på strip-klub //cleo// 2vote_11 
    Melody
    En tur på strip-klub //cleo// 2vote_10En tur på strip-klub //cleo// 2votin10En tur på strip-klub //cleo// 2vote_11 
    Statistik
    Der er i alt 92 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er jace6740

    Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
    Nu er det nu.
    En tur på strip-klub //cleo// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
    Hej alle sammen

    Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
    syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
    til at få et nyt udseende.

    Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


    Hilsen Admin …

    Kommentarer: 1
    Hey folkens
    En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
    Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

    Med Venlig hilsen Admin Jaster.

    Kommentarer: 1

     

     En tur på strip-klub //cleo//

    Go down 
    Gå til side : 1, 2, 3  Næste
    ForfatterBesked
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyTirs 15 Jun 2010, 19:44

    T_22.00
    O_en masse fulde mænd
    S_strip-klubben
    V_regn




    Jaster sad inde på strip-klubben og slappede af mens han nød showet med strippere og håbede på at der vil komme en med mere talent end dem der allerrede var kommet på scenen. han sad med en drink i sin hånd og tog en tår af den og kiggede på scenen med et stille smil *mon der kommer nogen med talent det håber jeg da*tænkte han med et smil på sine læber og kiggede så lidt rundt på alle de mænd der sad og var vilde i varmen over det amatøre stripper der ikke havde talent *vanvittige*tænkte han og kiggede rundt igen og op på scenen med sit blik og smilte stille.
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyTirs 15 Jun 2010, 19:56

    Cleo gik stille for sig selv ind på arbejds pladsen trak i sine hofte holder i hvid, med hvide trusser(g-streng) og tog tog et hvidt sjal om brysterne i det hun kunne hive den af og sine hvide stiletter i det hun tog falske engle vinger på og gik ud på scenen med et smil i det hun tog fat om stangen og sendte et kys til jaster og begyndte så at danse op af den lange stål stang
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyTirs 15 Jun 2010, 20:01

    Han kiggede på hende der var kommet ud *hun må være en ny eller noget for har ikke set hende her før*tænkte han og kiggede på hende da hun sendte det kys til ham. Han rødmede lidt og rejste sig med sit glas i hånden og gik hen og satte sig tættere på scenen med et smil *mon hun ved hvem hun arbejder for*tænkte han for han vidste det godt
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 17:08

    Cleo vidste det ikke men hun drejede om med stangen og landede foran jaster og begyndte blidt og roligt meget balanceret at danse op af ham og sagde"Nå så du rykker lige tættere på for at kunne følge med" hun lavede en baglænds møllehjul med benet bagud op på scene så hun gik i spagat på scenen og tog om stangen og svingede sig op af den og kurede elegant ned af den og slikkede den blidt som var den en stor P´k.. og smilte til ham i det der kom nogen andre tøser og skulle tage over gik hun igen med et smil over til jaster
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 17:12

    Han smilte og rejste sig op og gik over bag scenen for at møde hende han stod og ventede på hende med et smil på sine læber *hun kommer om lidt*tænkte han for han stod et sted hun ikke kunne over se ham eller noget *hvad mon hun hedder*tænkte han og kiggede lidt rundt blandt alle de strippere der var men han ventede på hende
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 17:41

    Cleo kom stille gående der ud og opdagede med det samme jaster og smilede i det hun stille sagde"hejsa??? nød du showet? og... hvad laver du egenlig her omme stalker du mig eller sådan noget, forresten mit navn er Cloe" hun grinte let og rakte ham blidt sin hånd i det hun betragtede hvordan Jaster så ud og ventede tøvende på om han mund tog i mod hendes hånd og sagde hvad han hed??
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 17:47

    han tog hendes hånd og kyssede den "hey cleo kan jeg se dig på mit kontor"sagde han og kiggede på hende "jeg er din chef og mit navn er jaster"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil "og ja jeg nød showet du kan komme langt i denne branche her"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt smil
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 17:59

    Cleo rødmede let og nikkede i det hun sagde"øhm skal jeg klæde om først ellr blot gå med dig fordi jeg er jo i temmelig lidt tøj og vil nødig friste min chef og hvad er det da du vil snakke med mig om sir???" hun grinte sødt og trykkede blidt hans hånd som et hej, og slap så igen i mens hendes øjne spejdede om hende for at se alle der var nær... men der var kun 2 andre i rummet og så gik hun ellers med Jaster
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 18:04

    "jeg vil gerne ha dig med nu og snakke lidt"sagde han og gik stille og gik så op af en trappe og ind på sit kontor og holdte døren for hende "men det med fristelse skal du ikke tænke på"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil "men du er smuk"sagde han med et sødt smil
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 18:43

    Cleo betragtede ham og gik med ham op på kontoret og så sig rundt i det hun satte sig på et kontor bord med bene krydset og smilede kært til ham i det han roste hendes udseende og sagde"hvor er du dog nuttede tak, Jaster men øh? hvad ville du snakke med mig om her oppe helt alene uden nogen som helst andre om os??"
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 18:50

    "ja nu har jeg set i din jobansøgning her og jeg kan se at du skrev ja til du er jomfru er det rigtig for det kan være svært at arbejde her som jomfru især når vi har nøgen dag hvor alle strippere skal være nøgen hele den dag"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil "og jeg vil gerne se dig nøgen så jeg kan se dig fra alle dine vinkler altså dine former"sagde han og kiggede på hende
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 18:53

    Cleo rødmede meget hun var utrolig fattig og boede ikke på gaden men ved en veninde ikke langt her fra der snart skulle flytte. Hun nikkede og sagde"ja jeg er..." hun rødmede endnu mere nu og strøg blidt håret til siden og betragtede ham i det hun sagde"jeg er jomfru og okay.... det kan jge godt se men behøves du.... du at se mig nøgen lige nu og her" Cleo havde en timeglas form og utrolig gode strittende bryster, og store var de skam os... dog ikke for meget, og hun var en utrlig danser
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 18:58

    "ja vil helst gerne se dig nøgen"sagde han og rejste sig og låste døren "ingen kan se dig udover mig jeg er jo din chef"sagde han og gik hen til hende "hvis du ikke selv ellers får jeg selv tøjet af dig"sagde han med et stille grin "så du vælger selv"sagde han med et sødt smil
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 19:04

    Cleo lukkede øjnene i en lille skam over han skulle se hende nøgen og trak blidt tøjet lidt ned i det hun så mod ham og sagde"hvorfor.... vil ..... hvorfor vil du se mig nøgen kan det ikke være lige meget jaster" hun prøvede stille at fjerne alt tøjet fra sig selv men stoppede og tog det på igen flov og sagde"jeg kan ikke!!" hun gik hen til døren og låste op...
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 19:09

    Han gik hen til hende "cleo"sagde han og tog hendes hånd "pyt med det med tøjet"sagde han og trak hende hen igen "skap lidt af her sammen med mig okay"sagde gab ned et smil "sæt dig"sagde han med st sødt smil "jeg tænkte på noget"sagde han med et smil og kiggede på hende
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 19:11

    Cleo rødmede i det hun gik med ham tilbage og satte sig efter døren var blevet låst igen og sagde"jeg kan ikke bare sådan smide tøjet det ville os være forkert og hvorfor har du lavet sådan en dag jaster det jo ikke fordi du skal konkurrer med nogen er det??" hun rødmede endnu mere nu og betragtede sig selv og sukkede let
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 19:16

    "det ved jeg ikke rigtig kan godt lide at se nøgne kvinder tror jeg"sagde han med et smil og stod bag hende "hvordan har du det med berøring af en mand"spurgte han stille og kiggede på hende med et smil bare for at få noget at vide om hende
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 19:17

    Cleo rødmede og sagde"Ikke..... ikke for godt hvorfor??" hun så stille på ham og sagde"vis jeg stripper for dig helt nøgen.... vil du så lade mig gå... jeg tror virkelig jeg burde komme hjem og jeg føler mig virkelig ikke ... særlig tilpas her oppe helt.... helt alene med dig boss" hun rejste sig op i det hun kiggede på ham lukkede øjnene og begyndte at trække tøjet af
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 19:21

    "øh cleo sweety øhm jeg tænkte på noget"sagde han og kiggede på hende og blev lidt rød i ansigtet "hvorfor er du ikke tilpas med mig"spurgte han og kiggede på hende med et lille tris smil på sine læber for han kunne ikke lige hvis der var en der ikke var tilpas med ham. han kiggede på hende
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 19:24

    Cleo vendte sig mod ham og sagde"det bare du min boss og ber mig smide tøjet og så.... så ser du godt ud og hvad ... hvad er denne ting du tænker på boss" hun kiggede lettere nysgerrigt på ham i mens hun undrede sig over hvad det mund var han havde tænkt sig med hende siden hun var der og han tænkte på noget?
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 19:28

    "ser jeg godt ud"sagde han og kiggede lidt på sig selv "hmm men tak"sagde han og gik hen til hende "jeg er tiltrækket af dig lige nu osv"sagde han og rødmede lidt og kiggede på hende og lagde en hånd på hende numse og klemte den blidt på hendes ene balde med et smil "dejlig numse cleo"sagde han og rødmede stille
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 19:33

    Cloe rødmede i det hun hørte ham sige det og sagde"hvad er du af mig... boss??" hun så sig over skuldren i hun slappede lidt af men da han tog hende på røven rødmede hun så meget over kinderne at det blussede helt op og man kunne se rødmen over hele ansigtet og hun lagde blidt armene på kontor bordet og gav et lille støn fra sig i det hun sagde"jeg.... Boss du burde ikke rør der" hun så på ham flovt og smed resten af tøjet og stod foran ham nøgen og sagde"Sådan der... se.... ... nu kan jeg vel gå??"
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 19:40

    "nej nu vil jeg gerne se dig lidt nærmere"sagde han og tog hende lidt mere på numsen "du er helt anspændt cleo vil du ha noget massage"spurgte han og kiggede på hende med et sødt smil "jeg er kendt for give god massage men det er mest når kvinder er nøgne mens jeg giver dem det"sagde han med et sødt smil
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 19:42

    Cleo lukkede øjnene i igen og nikkede stille i det hun smed sine trusser blidt på jorden og så på ham og tog bh´en af og sagde"sådan .... men vær blid mod mod boss jeg tåler ikke hårde berøringer" hun så flovt ned med rødmen over kinderne så fremstående og turde virkelig intet at sige til ham
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// EmptyOns 16 Jun 2010, 19:48

    "jeg skal nok være blid ved dig der er en seng inde ved siden af som vi kan bruge mens jeg giver dig massage"sagde han med et smil og lagde sine arme om hende og mærkede hendes mave med blide bevægelser.
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Sponsoreret inhold





    En tur på strip-klub //cleo// Empty
    IndlægEmne: Sv: En tur på strip-klub //cleo//   En tur på strip-klub //cleo// Empty

    Tilbage til toppen Go down
     
    En tur på strip-klub //cleo//
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
     Lignende emner
    -
    » on the strip clup (rosa)

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    City-of-life :: Vida :: Strip-Club-
    Gå til: