City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
ny person nyt sted//Sophie// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
ny person nyt sted//Sophie// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
ny person nyt sted//Sophie// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
ny person nyt sted//Sophie// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
ny person nyt sted//Sophie// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
ny person nyt sted//Sophie// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
ny person nyt sted//Sophie// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
ny person nyt sted//Sophie// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
ny person nyt sted//Sophie// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
ny person nyt sted//Sophie// 2vote_10ny person nyt sted//Sophie// 2votin10ny person nyt sted//Sophie// 2vote_11 
Shurican
ny person nyt sted//Sophie// 2vote_10ny person nyt sted//Sophie// 2votin10ny person nyt sted//Sophie// 2vote_11 
Cecillie
ny person nyt sted//Sophie// 2vote_10ny person nyt sted//Sophie// 2votin10ny person nyt sted//Sophie// 2vote_11 
Zann
ny person nyt sted//Sophie// 2vote_10ny person nyt sted//Sophie// 2votin10ny person nyt sted//Sophie// 2vote_11 
sakref morladin
ny person nyt sted//Sophie// 2vote_10ny person nyt sted//Sophie// 2votin10ny person nyt sted//Sophie// 2vote_11 
Namine
ny person nyt sted//Sophie// 2vote_10ny person nyt sted//Sophie// 2votin10ny person nyt sted//Sophie// 2vote_11 
Aiko
ny person nyt sted//Sophie// 2vote_10ny person nyt sted//Sophie// 2votin10ny person nyt sted//Sophie// 2vote_11 
Amber
ny person nyt sted//Sophie// 2vote_10ny person nyt sted//Sophie// 2votin10ny person nyt sted//Sophie// 2vote_11 
Haylin
ny person nyt sted//Sophie// 2vote_10ny person nyt sted//Sophie// 2votin10ny person nyt sted//Sophie// 2vote_11 
Melody
ny person nyt sted//Sophie// 2vote_10ny person nyt sted//Sophie// 2votin10ny person nyt sted//Sophie// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
ny person nyt sted//Sophie// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
ny person nyt sted//Sophie// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 ny person nyt sted//Sophie//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptyLør 18 Sep 2010, 17:42

S-Strip club
T-20.00
O-mænd der fulde
P-bar overkrop og sorte bukser og sko¨
V-regn


Jaster var på sit kontor i strip klubben der var mange ansøgninger som skulle ses i gennem og måske skrives under men lige nu tog han en pause og rejste sig op og gik ud af sit kontor og kiggede på mænde der sad og kiggede på stripperne *hm pengene stryger ind nu og det dejligt*tænkte han og kiggede rundt med et smil på sine læber og gik ned og spurgte rundt til om folk hyggede sig og han fik det samme svar fra dem alle der var der. Han smilte for sig selv og stod ikke langt fra indgangen
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sophie

Sophie


Antal indlæg : 34
Bosted : Hun sætter bare sine fødder :D
Job/hobbies : Hun arbejder midlertidigt med at give aviser.

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptyLør 18 Sep 2010, 18:35

En høj kvindelig skikkelse trådte ind på strip klubben. Hun skulle se alle stederne inde i Vida. Dog fortrød hun lidt hun gik der ind. En masse mænd kiggede med håbnings fulde øjne på hende. Mænd med penge og halvnøgne kvinder. Hun kiggede mod der hvor hun lige var kommet ind og vendte sig så om og tog fat i håndtaget, men der var en der lagde en hånd på hendes skulder. Hun kiggede kort tilbage og så en vildt fuld mand, hun skubbede blidt til hans hånd for at vise tegn på han skulle fjerne den. Men han greb hårdt fat i skulderen, og hev hende ind til sig mens han hviskede at hun skulle da til at komme op på scene.
"Slip mig!" jamrede hun højt og vred sig for at komme fri. Men det hjalp ikke. "SÅ SLIP MIG DOG DIT ÆGGEHOVED!" råbte hun hysterisk. Manden hev hende længere væk fra døren og helt hen til scenen. "SLIP MIG FOR SATAN!" skreg hun højt og håbede der snart var nogen, der havde kontrol over sig selv, der lagde mærke til hun ikke ville op, og at hun aldrig havde været der før. Manden var tydeligvis en der nok elskede at være sammen med kvinder. Typisk. Sophie, som kvinden hed havde håret sat i løse rottehaler, bundet med sort bånd, men plask vådt. Hendes påklædning var ikke praktisk lige det her sted. Hun havde en rødt skjorte på hvor ærmerne var rullet op til albuerene, knappet lidt op. Hendes sorte stramme jeans passede godt til. Hun havde også sorte converse. Samt havde Sophie orangerødt hår. Det hele kunne sikkert godt få nogen til at tro hun var meget nem.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptyLør 18 Sep 2010, 18:54

Han hørte en hel masse der skete og havde set en eller anden mand der havde taget fat i en pige "hey hold op med det der"sagde han og stod bag manden og tog fat i ham "du skal vist hjem nu"sagde han og fik manden væk fra pigen og han blev fuldt ud af en vagt.
Han gik hen til pigen "er du okay"spurgte han og kiggede på pigen "der er vel ikke sket noget"sagde han og kiggede på pigen
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sophie

Sophie


Antal indlæg : 34
Bosted : Hun sætter bare sine fødder :D
Job/hobbies : Hun arbejder midlertidigt med at give aviser.

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptyLør 18 Sep 2010, 19:45

Sophia havde klemt øjnene i da manden blev ført væk og åbnede dem dem så da der var en anden der kom hen til hende, "Blev bare lidt mast..." jamrede hun lavt og kiggede ned på sit ribben. Manden fra før havde mast hende rimelig meget op af scenen. Hun lod så sin ene hånd ramme ribbenet, "Av for satan.." jamrede hun igen lavt. Men lavere. Hun kiggede hen på manden igen, "Sophie" præsenterede hun sig og var ret så sikker på at han ikke var som den anden.
Hendes ribben var blevet ømme og hun skulle nok ikke lave for meget. Hun kiggede kort mod udgangen. Nu havde hun heller ikke lyst til at gå udenfor. Nu havde de jo smidt manden udenfor og han kunne komme igen. Men det sted hun var endt i var nu heller ikke det bedste...
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptyLør 18 Sep 2010, 20:02

Han kiggede på hende med et stille smil "kom med mig op på mit kontor så kan vi kigge på det med dine smerter"sagde han venlig og kiggede på hende med et smil og var venlig overfor hende "hyggeligt at møde dig sophie jeg hedder jaster og ejer stedet her"sagde han med et smil på sine læber og smilte "skal vi gå ind på mit kontor"spurgte han og tænkte nok at hun ikke ville ha at der var nogen mænd der skulle se hende hvis hun skulle af med noget tøj for at se skaderne
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sophie

Sophie


Antal indlæg : 34
Bosted : Hun sætter bare sine fødder :D
Job/hobbies : Hun arbejder midlertidigt med at give aviser.

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptyLør 18 Sep 2010, 20:16

Hun nikkede kort, hun havde mere tillid til ham end nogen af de andre på stedet. Godt nok ejede han stedet men alligevel, siden han hjalp hende med at få manden fra før væk gik det nok.

//Kæmpe kreasvigt!//
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptyLør 18 Sep 2010, 20:30

Han smilte til hende og førte hende ind på sit kontor "jeg er godt nok uddannet læge men gad ikke være det alligevel så åbnede jeg dette sted og tjente kassen som jeg stadig gør"sagde han med et smil på sine læber og lukkede døren efter dem og kiggede på hende "du må undskylde det der skete der nede der er nogen der ikke kan styre sig og nogen kan godt"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sophie

Sophie


Antal indlæg : 34
Bosted : Hun sætter bare sine fødder :D
Job/hobbies : Hun arbejder midlertidigt med at give aviser.

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptyLør 18 Sep 2010, 20:50

Sophie nikkede blidt til ham. Det var vel forståeligt. Hun smilte blidt, men hendes smil blegnede. "Hvad er du enlig..?" faldt det hende pludselig ind. Hun var sikker på han ikke var helt normal. Der var sikkert et eller andet som kunne gøre at han tjente mere end han burde. "Undskyld, jeg får bare nogen gange spørgsmål i hovedet jeg gerne vil have svar på.." forklarede hun kort og kiggede ned i gulvet og derefter omkring hende.

//Stadig krea svigt \: //
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptyLør 18 Sep 2010, 21:01

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "mig ja nu skal du ikke være bange men jeg er vampyr og kan styre min sult så du skal ikke være bange"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "så jeg har levet i mange år og jeg har haft stedet længe"sagde han og kiggede på hende og gik hen og satte sig ned
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sophie

Sophie


Antal indlæg : 34
Bosted : Hun sætter bare sine fødder :D
Job/hobbies : Hun arbejder midlertidigt med at give aviser.

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptyLør 18 Sep 2010, 21:09

Sophia nikkede. Hun så ikke ud til at være bange på nogen måde, hverken da han sagde at han var vampyr eller da han advarede hende om ikke at blive bange. Sophia tog så plads i en stol over for ham og smilede, "Bare rolig... Jeg bliver ikke bange for vampyre" sagde hun uden at tøve, og endte med et lille smil. Hun kunne aldrig blive bange for vampyre... Hun ville meget gerne selv være en. Og selvfølgelig have en der kunne lære hende tingene. Sophia smilede blidt til ham mens hun gjorde sig umage med ikke at røre sine ribben
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptyLør 18 Sep 2010, 21:13

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende "skal jeg kigge på dine ribben eller noget"spurgte han og rejste sig op og gik over bag hende og lagde sine hænder på hendes skuldere og smilte stille til hende og ventede bare på svar hvad han skulle gøre og ikke gøre
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sophie

Sophie


Antal indlæg : 34
Bosted : Hun sætter bare sine fødder :D
Job/hobbies : Hun arbejder midlertidigt med at give aviser.

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptyLør 18 Sep 2010, 21:40

"Ja.." sagde hun lidt tøvende og tog så blidt fat i hendes skjorte og hev den lidt op. Hun smilede blidt til ham, men kiggede så ned på hendes ribben, hvor der var rødt makret. Hendes smil blegnede så lidt, "Noget du kan gøre ved det?" spurgte hun med håb i stemmen og smilede blidt. Hun var lidt lige glad med om hun blev til en vampyr denne nat. Bare hun fik lov til at gå rundt, nærmere sagt, nyde livet. Hun smilte så blidt igen. "Jeg er ikke bange hvis du kommet tæt på mig..." sagde hun med et blidt smil, det ville enlig bare betyde at hun var lige glad med om han ville bide hende.

//Smutter i seng//
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptyLør 18 Sep 2010, 21:44

Han drejede hendes stol så han kunne se hvad der var sket med hende "vi kan give dig forbinding på og noget smerte stilne hvis du vil ha det"sagde han og kørte stille en finger over hendes røde mærke "er der ellers noget du vil ha jeg skal kigge på"spurgte han og smilte stille til hende


//okay sov godt//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sophie

Sophie


Antal indlæg : 34
Bosted : Hun sætter bare sine fødder :D
Job/hobbies : Hun arbejder midlertidigt med at give aviser.

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptySøn 19 Sep 2010, 11:15

"Kaster op af smertestilende.." advarede hun ham mens hun smilte blidt, dog skar hun en grimasse da hans stille lod sin finger glide over det røde mærke.
Hun smilede blidt til ham, "ikke indtil videre" sagde hun og smilede blidt til ham.
*Bare han bider mig...* var en rolig stemme i hendes hoved. Hun havde altid ønsket sig at være en myg på halsen af nogen, eller armen, eller mange andre steder. Hun smilte blidt breder og kiggede kort hen mod hans papire og så på ham igen.

//Hmm.. Stadig kreasvigt. Og tak :D//
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptySøn 19 Sep 2010, 20:03

han kiggede på hende "okay lyder underligt"sagde han og kiggede på hende med et smil "men du skal nok klare den og må jeg spørge om du har fået dit underlivs tjek"sagde han og kiggede på hende "for jeg kan jo godt være din private læge tager nemlig ikke noget for det"sagde han venligt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sophie

Sophie


Antal indlæg : 34
Bosted : Hun sætter bare sine fødder :D
Job/hobbies : Hun arbejder midlertidigt med at give aviser.

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptySøn 19 Sep 2010, 20:33

Hun grinte blidt, "Jeg har en læge" sagde hun og smilte blidt til ham, "Han er god nok" forklarede hun kort og smilede til ham. Hun ville enlig ikke rigtigt svare på om hun havde fået det.
"Tak for tilbudet.." sagde hun og smilte blidt til ham hvorefter hun kiggede ned i skødet på sig selv, hun havde foldet sine hænder sammen, men hun klemte ikke.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptySøn 19 Sep 2010, 20:40

Han kiggede på hende "okay men ellers er jeg her"sagde han og kiggede på hende og rejste sig op og smilte til hende "hvad bringer dig så her ind på sådan et sted som det her"sagde han og kiggede på hende.
Han stod foran hende og var vist lidt hot og charmerene lige nu og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sophie

Sophie


Antal indlæg : 34
Bosted : Hun sætter bare sine fødder :D
Job/hobbies : Hun arbejder midlertidigt med at give aviser.

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptySøn 19 Sep 2010, 20:43

Hun kiggede op på ham, "Ømh..." startede hun da hun lige skulle vågne fra drømmeland og samle tankerne, "Jeg skulle lære Vida at kende.. Og så endte jeg med at kigge alle åbne steder," svarede hun og smilte blidt til ham hvorefter hun kiggede ned på sine hænder igen.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptySøn 19 Sep 2010, 20:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "er du jomfru"spurgte han og kiggede på hende med et charmerende smil på sine læber og var sikker på at hun var det men mon det var rigtig han tog det ud for hende måde at være på lige nu *vente vente*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sophie

Sophie


Antal indlæg : 34
Bosted : Hun sætter bare sine fødder :D
Job/hobbies : Hun arbejder midlertidigt med at give aviser.

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptySøn 19 Sep 2010, 20:57

Hun kiggede op på ham med et lidt irriteret blik, "Det skal du da ikke blande dig i" sagde hun og smilte så mens hun små lo. Men helt ærligt. Hun ville ikke have hun skulle vide om hun var jomfru eller ej. Det ville være underligt at nævne det for nogen som hun næsten ikke kendte.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptySøn 19 Sep 2010, 21:01

han kiggede på hende "ja undskyld"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "men du ser flot ud selvom har bøjet ribben"sagde han med et smil på sine læber som var charmerende og kunne få en være kvinde til at blive bløde i knæerne
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sophie

Sophie


Antal indlæg : 34
Bosted : Hun sætter bare sine fødder :D
Job/hobbies : Hun arbejder midlertidigt med at give aviser.

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptySøn 19 Sep 2010, 21:12

"Du snakker," sagde hun og lød slet ikke overbivist. "Men du skal have tak for hjælpen," sagde hun for at komme ind på noget andet. Hun var ikke lige frem den der kunne lide folk der bare havde et smukt udsende, men personlighed og øjne. Måske lidt udsende men ikke meget, i den grad!
Hun smilte og kiggede hen mod døren og så tilbage på ham.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptySøn 19 Sep 2010, 21:19

han kiggede på hende med et smil på sine læber "jamen det var da så lidt"sagde han og kiggede på hende hans smukke øjne var røde men de glødede ikke.
Han kiggede på hende og ventede på at han kom på noget at sige "hvad laver du om dagen"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sophie

Sophie


Antal indlæg : 34
Bosted : Hun sætter bare sine fødder :D
Job/hobbies : Hun arbejder midlertidigt med at give aviser.

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptySøn 19 Sep 2010, 21:27

Hun tænkte sig lidt om, "Ømh, går rundt og kigger på ting, jeg holder mig mest til aftnerne," forklarede hun med et smil, "om dagen er jeg for det meste neget træt," indrømmede hun med et blidt smil og kiggede så op på ham, hans øjne var fangende. Det fik hende til at huske han var vampyr. "Jeg vil faktisk helts have at jeg var en vampyr som dig.." forklade hun der efter mens hun tænkte over hvordan det ville være bare at går rundt som en myg på en arm, hals eller et helt andet sted.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// EmptySøn 19 Sep 2010, 21:33

Han kiggede på hende "vil du være vampyr den har jeg ikke hørt før den der"sagde han og kiggede på hende "hvorfor vil du det"sagde han og kiggede på hende "der er jo konsekvenser for det"sagde han og kiggede på hende "solen og mennesker ville være farlige mange gang"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





ny person nyt sted//Sophie// Empty
IndlægEmne: Sv: ny person nyt sted//Sophie//   ny person nyt sted//Sophie// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
ny person nyt sted//Sophie//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» emne et sted..
» Mm dejligt sted her //Ryoko//
» Well.. Et sted skal man jo begynde..? [Emnesøgning]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Strip-Club-
Gå til: