City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Toileterne//Namine// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Toileterne//Namine// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Toileterne//Namine// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Toileterne//Namine// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Toileterne//Namine// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Toileterne//Namine// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Toileterne//Namine// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Toileterne//Namine// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Toileterne//Namine// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Toileterne//Namine// 2vote_10Toileterne//Namine// 2votin10Toileterne//Namine// 2vote_11 
Shurican
Toileterne//Namine// 2vote_10Toileterne//Namine// 2votin10Toileterne//Namine// 2vote_11 
Cecillie
Toileterne//Namine// 2vote_10Toileterne//Namine// 2votin10Toileterne//Namine// 2vote_11 
Zann
Toileterne//Namine// 2vote_10Toileterne//Namine// 2votin10Toileterne//Namine// 2vote_11 
sakref morladin
Toileterne//Namine// 2vote_10Toileterne//Namine// 2votin10Toileterne//Namine// 2vote_11 
Namine
Toileterne//Namine// 2vote_10Toileterne//Namine// 2votin10Toileterne//Namine// 2vote_11 
Aiko
Toileterne//Namine// 2vote_10Toileterne//Namine// 2votin10Toileterne//Namine// 2vote_11 
Amber
Toileterne//Namine// 2vote_10Toileterne//Namine// 2votin10Toileterne//Namine// 2vote_11 
Haylin
Toileterne//Namine// 2vote_10Toileterne//Namine// 2votin10Toileterne//Namine// 2vote_11 
Melody
Toileterne//Namine// 2vote_10Toileterne//Namine// 2votin10Toileterne//Namine// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Toileterne//Namine// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Toileterne//Namine// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Toileterne//Namine//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:11

S-Toiletterne-et toilet der deles mellem køn
T-14.00
O-hvad der er på et toilet
P-sit normale tøj
V-sol


Jaster var inde på et toilet og stod og lændte sig op af vægen *lort har ikke en chance for at komme væk fra dette dumme sted når solen står højt på himlen*tænkte han og kiggede lidt rundt der var både mænd og kvinder her der gik på toilet og gjorde hvad de nu skulle *jaja fanget på et lokum*tænkte han og stod bare op af vægen
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:18

Namine kom gående ind ad døren til toiletterne hun tænkte lidt især på en person Jaster solen var stærk og fremme alle nød at være udenfor i den varme men hun ville se efter ham"Jaster!"råbte hun stille og på en normal men også lidt bekymret måde der var nogle kvinder der kiggede ud fra deres lukkede toiletrum Namine kiggede rundt*hvor er du*tænkte hun måske var han udenfor toiletterne.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:21

Han kiggede rundt og fik lugten af namine *jeg er på et af toiletterne som deles af begge køn*tænkte han og det ville hun kunne høre i hendes hovede så hun kunne finde ham og kiggede lidt rundt mens han ventede på hende at hun skulle komme op de havde et mærkeligt bånd mellem dem
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:24

Namine hørte hans stemme i hendes hoved hun smillede lidt og gik så i retningen af det han sagde med at han var på et toilet af begge køn hun gik derhen og stod nu indenfor ved alle toiletterne"jaster"spurgte hun for at være sikker mens hun kiggede rundt hun havde virkelig været bekymret for ham på grund af solen
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:25

Han kiggede på hende da hun kom ind "jeg er her Namine"sagde han og kiggede bare på hende med et stille smil på sine læber "hvad laver du her"sagde han og kiggede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:29

Namine kiggede på ham og gik hen til ham"Puh godt jeg fandt dig jeg var så bekymret solen er fremme så jeg skyndte mig at finde dig"sagde hun og lænede sig op ad væggen ved siden af ham hun var blevet meget forpustet af at løbe rundt efter ham men hun var glad for endelig at have fundet ham"Men hvad laver du herinde du gemmer dig jo for solen ikk"spurgte hun og kiggede hen på ham med et smil
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:32

han kiggede på hende med et smil "jo jeg gemmer mig skam så kommer først ud herfra når den er gået ned"sagde han med et smil på sine læber "og det først klokken 20 den gør det og så er centret lukke og vi kan ikke komme ud hvis du bliver her"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:35

Namine kiggede på ham da han sagde det"kl 20 det jo lang tid til men jeg vil ikke ud i solen jeg vil aldrig kunne efterlade dig helt alene her"sagd ehun og rystede på hovedet til dte hun sagde"Så jeg bliver sammen med dig"sagde hun og smillede mens hun lagde sine håndflader mod væggen"Alle vampyre er nok også gemt væk fra solen medmindr enogen har valgt at gå ud i den og blive til aske"sagde hun tænkene
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:38

Han kiggede på hende med et smil "tak for det vi to har skabt et bånd melle os"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede lidt rund også på hende igen "hvad kan vi lave"sagde han og kiggede stille og roligt på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:41

Namine kiggede på ham"Et bånd"gentog hun med et smil det kunne hun godt lig at høre det var også et bånd der var helt sikkert et bånd mellem dem"Vi kunne gå rundt i centeret men det vil være risikabelt når de rkan være vinduer hvor solen kan skinne igennem"sagde hun tænkene"Vi må få tidne til at gå tror du ikke"spurgte hun og tænkte så lidt igen mens hun så på ham
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:44

Han kiggede på hende og nikkede til det med vinduerne "hmm hvad syns du hvad kan vi lave her inde"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber *mon hun er lidt ophidset*tænkte han og kiggede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:49

Namine kiggede lidt rundt og trak på skulderen mens hun lænede sig lidt ned ad væggen så hun sad op ad væggen"Hmm jeg ved det ikke har aldrig siddet herinde på et toilet i så lang tid før men hvad har du lyst til Namine er kommet "sagde hun så me det smil "er du ikke glad for at se mig"sagde hun så med et lidt større smil på hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:50

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg er da altid glad for at du komme søde og det ved du skam også"sagde han og kiggede på hende "er du du ved"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og lænde sig op af vægen og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:53

Namine kiggede op på ham med et lille smil"Jeg glad for at at dig igen altid"sagde hun og smillede lidt"Er hvad"spurgte hun nysgerigt til det han sagde hun smillede lidt og ventede på hvad han ville sige hun kunne enlig også høre noget andet to par der havde sex herinde hvor de var"Wow der folk der har sex herinde"sagde hun og lyttede efter lidt.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 11:58

"det er der sgu altid søde mener er du liderlig eller ornanerede du før du kom"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede lidt rundt og viste skam godt der var nogen der havde sex på lukommet
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 12:00

Namine smillede lidt"Hmm nej enlig ikke hvorfor"spurgte hun og havde en lille tanke om hvad han ville det var næsten som om han hvist kun ville tænke på det men hun vidste det ikke. Namine kiggede mod de andre toiletter der kom støn og lyde fra dem alle sammen"ja det ka jeg høre"sagde hun så og nikkede en smule
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 12:03

"okay"sagde han og sad op af vægen "styr jer lige lidt tak der andre folk til stede"sagde han og kiggede hen mod toiletterne
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 12:06

Namine kiggede på ham"Jaster jeg ved du gerne vil have sex me mig men har det som om det kun er det du vil have af mig"sagde hun og kiggede ned lidt i gulvet hun havde ikke et smil på hendes læber for hun vidste at det nok var sandt.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 12:11

Han kiggede på hende "nej det ikke sandt Namine"sagde han og lagde en hånd på hendes skulder "jeg vil da også gerne lave andre ting sammen med dig men det er lidt svært når der lyst"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 12:13

Namine kiggede på ham og nikkede så"Ja jeg ved det men jeg vil så gerne være her sammen med dig"sagde hun blidt og kiggede op på ham"Solen kan vente du skal ikke være alene "sagde hun så og nikkede lidt på en kær måde
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 12:14

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "tak for du ikke lader mig være alene her"sagde han og kiggede på hende med et kært smil på sine læber og lagde en arm om hende og lagde sit hovede mod hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 12:17

Namine smillede lidt og kiggede på ham"Det var det mindste jeg kunne gøre jeg vil så gerne være her "sagde hun og kiggede ind i hans øjne lidt mens hun smillede et større smil"Jaster jeg har tænkt på noget.."sagde hun stille mens hun kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 12:18

Han kiggede på hende "hvad har du tænkt på søde"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 12:19

Namine kiggede på ham"Jo altså hvis du skal have blod fra nogne kan det godt blive mig jeg står jo så tæt til dig"sagde hun med et smil og kiggede lidt ned"Det kommer måske sådna lige pludselig det med blod men det skal du bare vide"sagde hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// EmptyFre 24 Sep 2010, 12:21

"tak søde"sagde han og kiggede på hende "det sødt af dig og tænke på mig"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Toileterne//Namine// Empty
IndlægEmne: Sv: Toileterne//Namine//   Toileterne//Namine// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Toileterne//Namine//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Emne med Namine nogen der vil?
» når man snakker om mørket - namine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: United Center-Stor Center :: Toiletter-
Gå til: