City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en stille nat alene i skoven  EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en stille nat alene i skoven  EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en stille nat alene i skoven  EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en stille nat alene i skoven  EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en stille nat alene i skoven  EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en stille nat alene i skoven  EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en stille nat alene i skoven  EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en stille nat alene i skoven  EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en stille nat alene i skoven  EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en stille nat alene i skoven  2vote_10en stille nat alene i skoven  2votin10en stille nat alene i skoven  2vote_11 
Shurican
en stille nat alene i skoven  2vote_10en stille nat alene i skoven  2votin10en stille nat alene i skoven  2vote_11 
Cecillie
en stille nat alene i skoven  2vote_10en stille nat alene i skoven  2votin10en stille nat alene i skoven  2vote_11 
Zann
en stille nat alene i skoven  2vote_10en stille nat alene i skoven  2votin10en stille nat alene i skoven  2vote_11 
sakref morladin
en stille nat alene i skoven  2vote_10en stille nat alene i skoven  2votin10en stille nat alene i skoven  2vote_11 
Namine
en stille nat alene i skoven  2vote_10en stille nat alene i skoven  2votin10en stille nat alene i skoven  2vote_11 
Aiko
en stille nat alene i skoven  2vote_10en stille nat alene i skoven  2votin10en stille nat alene i skoven  2vote_11 
Amber
en stille nat alene i skoven  2vote_10en stille nat alene i skoven  2votin10en stille nat alene i skoven  2vote_11 
Haylin
en stille nat alene i skoven  2vote_10en stille nat alene i skoven  2votin10en stille nat alene i skoven  2vote_11 
Melody
en stille nat alene i skoven  2vote_10en stille nat alene i skoven  2votin10en stille nat alene i skoven  2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en stille nat alene i skoven  EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en stille nat alene i skoven  EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en stille nat alene i skoven

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptySøn 17 Okt 2010, 08:59

T: 00:00
O: ingengang
V: nymåne
S: skoven



Mikala lå i græsset. Efter hun var blive over faldet af nogen mænd eller drenge hun lå helt stille hun var slog, ud med et slag over nakken og nu lå hun på hendes og Jasters sted. Hvor de første hade mødte hinanden og sene var blive kærster med hinanden, Mikala lå helt stille med en smule blod dryppen fra munden og ned i græsset. Hun hade får en masse så og skræmmer over hele kroppen
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptySøn 07 Nov 2010, 19:18

//Håber det er ok hvis jeg joiner?//


Asuko gik rundt i skoven helt alene. Klokken var 00:00 og der var nymåne. Asuko havde haft en hård aften så hun tænkte at hun kunne trænge til en gåtur i skoven.
Asuko fik færten af noget. Hun fik færten af engle-blod. Asuko satte i løb i den retning hun lugtede blodet. Hun kom til en engel som lå på græsset og blødte ud af munen.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyMan 08 Nov 2010, 17:36

Mikala lå helt stille. Men efter nogen tid vånge hun igen hun fik sig sat op og så ned af sig selv hun var indsmurt i blod, og hendes krop gjore ondt meget ondt efter det som var sket med hende


// helt fint //
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyMan 08 Nov 2010, 20:01

Asuko stod og stirrde på pigen. "E.. Er du okay?" Stammede Asuko. Pigen havde blod over det hele. Det må da gøre ondt. Pigen havde store flotte vinger som stod ud i luften bag hende. "Vil du med mig hjem? Jeg kan give dig en klud så du kan rense sårene... Jeg er vampyr og kan forvandle mig selv til en varulv. Jeg løber hjem med dig på min ryg" Asuko ville virkelig gerne have pigen skulle overleve. *Jeg håber hun tager imod mit tilbud. Vi kunne blive gode venner* Tænkte Asuko og ventede på et svar.


Sidst rettet af Asuko Tirs 09 Nov 2010, 19:52, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyTirs 09 Nov 2010, 16:13

" det er jeg helt med på. men undskyle jeg ikke rejser mig jeg kan ikke mine ben et frossen " sagde Mikala, og forsøget at komme op og stå men måtte giver op og sætte sig ned. Og så på såren det var ret voldesome at se på for hende
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyTirs 09 Nov 2010, 19:56

"Her. Lad mig hjælpe dig." Sagde Asuko og smilede til pigen og rækkede hendes hånd ned mod pigens.
Asuko tog fat i pigens hånd. Uden at ramme de sår hun havde på hænderne. "Jeg skal nok prøve at være forsigtig... Jeg hedder forresten Asuko" Sagde Asuko og løftede pigen op på en sten. Asuko forvandlede sig til en varulv. "Gør det meget ondt?" Spurgte Asuko "Prøv og se om du kan kravle op på min ryg... Du behøver ikke være blid. Jeg kan holde til det" Sagde Asuko og smilede så godt hun nu kunne, da hun jo er varulv.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyOns 10 Nov 2010, 15:44

" det gøre en smule ondt " sagde Mikala. og klater op på hendes ryg " og jeg hedde Mikala " sagde hun stille, hun hade meget ondt i hovedt efter slaget hun ahde får før i dag
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyOns 10 Nov 2010, 20:53

"Jeg skal nok være forsigtig. Du vil næsten ikke kunne mærke at jeg løber" Sagde Asuko.
Asuko satte frem i løb i den retning hendes hus lå i. Det gik så stærkt at hendes pels strøg bagud. Hun var så hurtig at næsten ingen lagde mærke til hende.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyTors 11 Nov 2010, 15:27

Mikala holdt så gost fast hun kunne med hendes såret armen
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyTors 11 Nov 2010, 20:27

Asuko løb hen mod bjergkæden, ved det bjerg hvor hun boede. Bjerget var ikke så stejlt så hun kunne sagtens løbe op ad det.
Asuko løb op ad bjerget. "Gør det stadig meget ondt? Jeg skynder mig så meget jeg kan" Sagde Asuko.
Da de kom derop hvor Asuko boede forvandlede hun sig til vampyr igen. Mikala hang på Asuko's ryg da hun havde forvandlet sig. Asuko satte Mikala ned og hjalp hende indenfor i varmen.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyFre 12 Nov 2010, 15:41

Mikala ryste af kulde. hun hade ligge på jorden i nææsten et døgen efter overfaldt vis hun ikke avar blive, funde ville hun være død nu men takke være Asuko var Mikala i slivet og mere glad
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyFre 12 Nov 2010, 17:14

Asuko holdte fast i Mikalas arme så hun ikke væltede. De gik indenfor i Asuko's hjem.
Asuko viste Mikala hen i sofaen og hentede et tæppe. "Jeg er straks tilbage" Sagde Asuko og gik ind i hendes soveværelse. Efter 4 sekunder var hun tilbage i stuen. "Her." Sagde Asuko og rækkede Mikala tæppet. "Det er meget varmt så du skal nok få varmen" Sagde Asuko og smilede til den meget kolde og rystende Mikala.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyFre 12 Nov 2010, 18:36

" tak skal du ha " sagde mikala. og ryste som et espeløv så meget frøs hun elig godt sikke en dag hun hade haft, Hun hade en bule i baghovedt og det gjore ondt i det hun rurte ved den. Skar en smerte i gemmen hende
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyFre 12 Nov 2010, 18:40

"Skal jeg varme et glas varm kakao?" Spurgte Asuko. "Med flødeskum? Så kan du jo rigtig få varmen." Sagde Asuko og smilede venligt til Mikala.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyFre 12 Nov 2010, 18:42

" ja tak men ikke for meget flødeskum " sagde Mikala. og pakke sig godt ind i tæppe for at kunne holde den smule varm hun stadig væk hade
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyFre 12 Nov 2010, 18:49

"Ok. Det husker jeg" Svarede Asuko og smilede til Mikala. Asuko gik ud i køkkenet og fandt en kaffekop frem. Hun kogede noget vand som hun hældte ned oven i det kakao-pulver hun havde kommet i koppen. Bagefter kom hun en lille smule flødeskum oven i. Hun gik ind i stuen og stillede kakaoen på sofabordet. "Værsgo." Sagde Asuko og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyFre 12 Nov 2010, 18:53

" tak " sagde Mikala og tog en lille tår. Den var dejlig varm og hun nød varmen som om gav hende lige nu. Hendes øjne var lukke og nogen små tåre trille stille ned af hendes kinder
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyLør 13 Nov 2010, 11:56

Asuko satte sig ved siden af Mikala i sofaen. "E.. Er der noget galt?" Stammede Asuko og lagde hovedet på skrå og kiggede med nogle sørgelige øjne.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyLør 13 Nov 2010, 15:17

" det er bare Jaster han er ikke som jeg tror han var " græde Mikala svaget
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptySøn 14 Nov 2010, 13:35

Asuko kiggede spørgende på Mikala. "Er der Jaster der har gjort det her mod dig!?" Spurgte Asuko surt.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyMan 15 Nov 2010, 15:23

" jeg kan ikke huske det over hovedt. Det sidste jeg kan huske var en stemme og så var alt sort for mig " sagde Mikala
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyMan 15 Nov 2010, 15:44

"Kan du huske hvordan stemmen lød?" Spurgte Asuko som stadig var ret vred. "Jeg vil gøre alt jeg kan for at hjælpe dig... Og når vi så finder ud af hvem der gjorde det så melder vi ham/hende til politiet" Sagde Asuko.
"Jeg vil godt hjælpe dig med at få din hukommelse tilbage" Sagde Asuko og smilede til Mikala.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyOns 17 Nov 2010, 17:07

" det var en dyb og mørke stemme lidt lige som Jaster men alt for mørke og dyb til at være ham " sagde Mikala
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyOns 17 Nov 2010, 19:39

Asuko kiggede på Mikala. "Kan det ikke være han har lavet sin stemme om?" Spurgte Asuko. "Han er jo blevet ond" tilføjede Asuko. "Han kunne have gjort sin stemme dybere. Eller sådan noget" Sagde Asuko.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  EmptyTors 18 Nov 2010, 15:35

" Jaster er ikke ond bare lige underlig " sagde Mikala og så ned. Hun var øm over det hele
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en stille nat alene i skoven  Empty
IndlægEmne: Sv: en stille nat alene i skoven    en stille nat alene i skoven  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en stille nat alene i skoven
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» en stille nat alene i sit telt
» I skovens dybe stille ro - Shurican
» en tur i skoven..(Asuko)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: