City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Seneste emner
    » Aimée again (Privat)
    dødens park - Victoria EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

    » Camp Halfblood - Nordisk
    dødens park - Victoria EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

    » Navneleg!!
    dødens park - Victoria EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

    » Eileen søger plots
    dødens park - Victoria EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

    » Hvad vil du-Hana
    dødens park - Victoria EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

    » de mystiske mænd..(Nick)
    dødens park - Victoria EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

    » Nu er det nu.
    dødens park - Victoria EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

    » Just a normal day?
    dødens park - Victoria EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

    » Den gule farve.
    dødens park - Victoria EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

    Mest aktive brugere
    jaster
    dødens park - Victoria 2vote_10dødens park - Victoria 2votin10dødens park - Victoria 2vote_11 
    Shurican
    dødens park - Victoria 2vote_10dødens park - Victoria 2votin10dødens park - Victoria 2vote_11 
    Cecillie
    dødens park - Victoria 2vote_10dødens park - Victoria 2votin10dødens park - Victoria 2vote_11 
    Zann
    dødens park - Victoria 2vote_10dødens park - Victoria 2votin10dødens park - Victoria 2vote_11 
    sakref morladin
    dødens park - Victoria 2vote_10dødens park - Victoria 2votin10dødens park - Victoria 2vote_11 
    Namine
    dødens park - Victoria 2vote_10dødens park - Victoria 2votin10dødens park - Victoria 2vote_11 
    Aiko
    dødens park - Victoria 2vote_10dødens park - Victoria 2votin10dødens park - Victoria 2vote_11 
    Amber
    dødens park - Victoria 2vote_10dødens park - Victoria 2votin10dødens park - Victoria 2vote_11 
    Haylin
    dødens park - Victoria 2vote_10dødens park - Victoria 2votin10dødens park - Victoria 2vote_11 
    Melody
    dødens park - Victoria 2vote_10dødens park - Victoria 2votin10dødens park - Victoria 2vote_11 
    Statistik
    Der er i alt 92 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er jace6740

    Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
    Nu er det nu.
    dødens park - Victoria EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
    Hej alle sammen

    Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
    syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
    til at få et nyt udseende.

    Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


    Hilsen Admin …

    Kommentarer: 1
    Hey folkens
    dødens park - Victoria EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
    Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

    Med Venlig hilsen Admin Jaster.

    Kommentarer: 1

     

     dødens park - Victoria

    Go down 
    2 deltagere
    ForfatterBesked
    sakref morladin

    sakref morladin


    Antal indlæg : 910
    Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
    Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria EmptyTirs 02 Nov 2010, 18:54

    tid: kl 20:30
    vejr: blæser kræftigt med mørke skyer der trækker op til storn
    årstid: efterår
    sted: midt i den gamle forlystelses park
    omgivelser: en masse gamle maskiner men eller ingen andre


    det var mørkt i den gamle forlystelses park der var ingen mennesker da folk var bange for området efter nogle folk døde i en ulykke og det kom rygter om at det var hjemsøgt. vinden lavede uhyggelige lyde det lød som gråd fra 1000 små piger i hele parken det var nok derfor folk troede at det var hjemsøgt.
    Tilbage til toppen Go down
    Victoria

    Victoria


    Antal indlæg : 167
    Bosted : I en meget stor villa.
    Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: Sv: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria EmptyOns 03 Nov 2010, 19:03

    En skygge bevægede sig inde i skyggerne, efteråret var trådt kraftigt til, så bladende var begyndt at falde af træerne, så træerne blev nøgne.. Vic bevægede sig lydløst rundt i parken, hun stirrede ud i mørket hun kunne fornemme noget en blanede skabning et sted. Hendes sorte kjole gik hende ned til jorden, som dækkede helt for hendes lange ben som havde sorte stilet sko på. Hendes ene hånd rørte stille ved hendes øreringe som skulle forestille to små dukker, hun elskede de dukker. Vinden hylede en smule i luften men det tog hun sig ikke af, hun var mere interesseret i at finde den blanede race og finde ud af hvad det var for en blandning personen var.

    //Har først haft tid til at svare nuXD//
    Tilbage til toppen Go down
    http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
    sakref morladin

    sakref morladin


    Antal indlæg : 910
    Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
    Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: Sv: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria EmptyOns 03 Nov 2010, 21:44

    sakref gik lidt rundt i mørket han havde fornemmet at han ikke var alene mere men han havde lidt for travlt med at lede en bestemt del han skulle bruge.
    Tilbage til toppen Go down
    Victoria

    Victoria


    Antal indlæg : 167
    Bosted : I en meget stor villa.
    Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: Sv: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria EmptyMan 08 Nov 2010, 17:31

    Hun fandt hurtigt frem til personen, hendes lethed kunne ikke høres da hun bevægede sig ind mellem de mørke skygger der var. Hun betragtede roligt personen som var af han kønnet, men hun kunne stadig ikke finde ud af hvilken race personen var. Måske skulle hun vel bare gå hen og spørge om hvad han var, hun bevægede sig stille hen mod ham. "Hej hvad er du for en race?!" Godt nok var det et direkte spørgsmål men hun var jo nysgerrig.
    Tilbage til toppen Go down
    http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
    sakref morladin

    sakref morladin


    Antal indlæg : 910
    Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
    Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: Sv: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria EmptyOns 10 Nov 2010, 11:11

    han var lidt overrasket over det direkte spørgsmål men tog det som en god ting og svarede "jeg er halv skygge dæmon halv menneske og hvad er du så" med en venlig og rar stemme.
    Tilbage til toppen Go down
    Victoria

    Victoria


    Antal indlæg : 167
    Bosted : I en meget stor villa.
    Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: Sv: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria EmptyFre 12 Nov 2010, 18:28

    "En blanede så? Tja dem har jeg ikke mødt særlig mange af" sagde Vic og så på ham, "jeg er en vampyr" svarede hun og smilede sit eget smil i mens hun betragtede drengen. "Hvad hedder du så? Mit navn er Victoria Addison Jameson og du er?" Sagde hun, efter at have præsenteret sig selv.
    Tilbage til toppen Go down
    http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
    sakref morladin

    sakref morladin


    Antal indlæg : 910
    Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
    Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: Sv: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria EmptySøn 14 Nov 2010, 16:25

    "mit navn er sakref morladin rart at møde dig" sagde han høfligt tilbage til hende "og må jeg spørge hvad du laver her ude på den er park?" spurgte han bagefter.
    Tilbage til toppen Go down
    Victoria

    Victoria


    Antal indlæg : 167
    Bosted : I en meget stor villa.
    Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: Sv: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria EmptyTirs 16 Nov 2010, 17:14

    "I lige måde sakref morladin" sagde hun og nejde som en fin pige gjorde, "tja for lidt tid siden fulgte jeg en lugt som minede meget om blod. Også kunne jeg lugte en anden slags lugt og det måtte så have været din lugt" forklarede hun, "og hvad med dig?" Tilføjede hun med et skævt smil og så på ham.
    Tilbage til toppen Go down
    http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
    sakref morladin

    sakref morladin


    Antal indlæg : 910
    Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
    Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: Sv: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria EmptyOns 17 Nov 2010, 12:53

    "tja jeg er igang med at lede efter ting jeg kan bruge til min næste opfindelse" sagde han venligt.
    Tilbage til toppen Go down
    Victoria

    Victoria


    Antal indlæg : 167
    Bosted : I en meget stor villa.
    Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: Sv: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria EmptyFre 19 Nov 2010, 10:25

    "Din næste opfindelse? Det lyder som noget kun opfinder leder efter" sagde hun og smilte til ham.
    Tilbage til toppen Go down
    http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
    sakref morladin

    sakref morladin


    Antal indlæg : 910
    Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
    Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: Sv: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria EmptySøn 21 Nov 2010, 00:28

    "jeg er også lidt af en opfinder det er i hvert fald det jeg gør normalt når jeg keder mig" sagde han med et venligt smil.
    Tilbage til toppen Go down
    Victoria

    Victoria


    Antal indlæg : 167
    Bosted : I en meget stor villa.
    Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: Sv: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria EmptyTirs 23 Nov 2010, 19:34

    "Det er da også sjovt nok at opfinde ting, hvis man da kan finde ud af det!" Sagde hun og smilede, "men hvad er det da for nogle ting du leder efter?" Spurgte hun ham om.
    Tilbage til toppen Go down
    http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
    sakref morladin

    sakref morladin


    Antal indlæg : 910
    Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
    Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: Sv: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria EmptyOns 24 Nov 2010, 00:32

    "for det meste bare metal men det skal være noget godt metal som ikke er rustet for så smelter jeg metallet og former det til det jeg skal bruge. men jeg havde hørt rygter om at et sted her var der en slags metal der skulle være magisk og indeholde ukendte egenskaber men jeg kan bare ikke finde det i det her skrammel" sagde han og kiggede lidt rundt for at se om han kunne se det.
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    dødens park - Victoria Empty
    IndlægEmne: Sv: dødens park - Victoria   dødens park - Victoria Empty

    Tilbage til toppen Go down
     
    dødens park - Victoria
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » En japansk café. //Victoria//

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    City-of-life :: Den gamle del af Vida :: O antigo parque de atraccións-Forlystelses Park-
    Gå til: