City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
det farlige hus//Idana// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
det farlige hus//Idana// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
det farlige hus//Idana// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
det farlige hus//Idana// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
det farlige hus//Idana// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
det farlige hus//Idana// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
det farlige hus//Idana// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
det farlige hus//Idana// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
det farlige hus//Idana// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
det farlige hus//Idana// 2vote_10det farlige hus//Idana// 2votin10det farlige hus//Idana// 2vote_11 
Shurican
det farlige hus//Idana// 2vote_10det farlige hus//Idana// 2votin10det farlige hus//Idana// 2vote_11 
Cecillie
det farlige hus//Idana// 2vote_10det farlige hus//Idana// 2votin10det farlige hus//Idana// 2vote_11 
Zann
det farlige hus//Idana// 2vote_10det farlige hus//Idana// 2votin10det farlige hus//Idana// 2vote_11 
sakref morladin
det farlige hus//Idana// 2vote_10det farlige hus//Idana// 2votin10det farlige hus//Idana// 2vote_11 
Namine
det farlige hus//Idana// 2vote_10det farlige hus//Idana// 2votin10det farlige hus//Idana// 2vote_11 
Aiko
det farlige hus//Idana// 2vote_10det farlige hus//Idana// 2votin10det farlige hus//Idana// 2vote_11 
Amber
det farlige hus//Idana// 2vote_10det farlige hus//Idana// 2votin10det farlige hus//Idana// 2vote_11 
Haylin
det farlige hus//Idana// 2vote_10det farlige hus//Idana// 2votin10det farlige hus//Idana// 2vote_11 
Melody
det farlige hus//Idana// 2vote_10det farlige hus//Idana// 2votin10det farlige hus//Idana// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
det farlige hus//Idana// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
det farlige hus//Idana// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 det farlige hus//Idana//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 15:02

S_A casa assombrada-hjemsøgte hus
T_23.00
O_hjemsøgte ting og alt det
P_kig ava
V_regn


Jaster sad ind i et tilfældigt hus som han var søgt ly i og rystede for at få det meste vand af sig *det godt jeg kan styre ild*tænkte han og hans tøj var ved at tørre og kiggede ud af et vindue der var i stykker *det holder ikke op lige forløblige *tænkte han og kiggede rundt *huset er vist forladt*tænkte han og kiggede lidt rundt i huset *jep forladt det er kun vist godt for ellers var jeg blevet sigtet for at bryde ind*tænkte han og små grinte han inde i sig selv og regnen styrtede ned udenfor og der var lidt torden *uha det gir alt i dag*tænkte han med et stille smil på sine læber det kunne bare ikke blive værre håbede han.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 15:08

P:kig ava.

Idana kom løbene ude på gaden. "Hvorfor gik jeg ud, uden at tage en paraply eller noget med?!?"hun talte højt til sig selv. Hendes orange hår var vådt og klæbrede sig til hendes ansigt, ligesom hendes kjole der klæbrede sig til hende krop, hun hadede det. Vingerne var lige så våde og total ubrugelige. Hun standsede uden for et hus. *Gad vide om der er nogen der inde?*tænkte hun og halv løb hen til døren. "Det ser tomt ud"sagde hun og tog i håndtaget.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 15:31

Han var gået ind i et andet rum så hun ville ikke kunne se ham eller noget og han viste ikke at der var kommet nogen *hvad er det her for et sted og det ser ud til at der har boet en familie her men hvor er de blevet af burde der ikke være en efterfølger eller noget*tænkte han og kiggede på nogen billede som han havde fundet i en skuffe i en reol som var temmelig gammel som billederne også var som han stod og kiggede på med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 15:35

Hun åbnede forsigtigt døren og gik ind. Hun så rundt, det lys somom der var fugle i huset, da hun rystede sine vinger for af få vandet af dem. "Hallo!"kaldte hun højt "Er her nogen?!?" hun gik ind i et rum, som hun mente var stuen. Hun vred vand ud af sit hår. Hun gik vidre til et andet rum.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 15:54

"hvem der"spurgte han da han hørte en stemme og kiggede rundt "du må gerne komme frem"sagde han og kiggede forvirret rundt eller var det bare huset der lavede lyde han gik rundt i huset og kiggede rundt mens han ledte efter den der lavede lyde "hallo"sagde han og kiggede rundt med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 15:58

"Hallo!"Kaldte hun igen, da der blev svaret. Hun fortsatte til et andet rum "Det er Idana"svarede hun på spørgsmålet, og så rundt efter nogen. Efter sig, efterlod hun et langt spor af vand, der dryppede fra hendes kjole. Hun gik ud i gangen igen og stod ved døren.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:05

Han kiggede rundt og hørte stemmen sige et navn "Idana"sagde han og kiggede rundt "hvor er du det er Jaster"sagde han og kiggede rundt og ventede på et svar da det gav et brag fra et lyn der slog ned et godt stykke fra dem han kiggede ud af et vindue *skide regn*tænkte han og kiggede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:08

Hun udstødte et mindre hvin da braget fra lynet forskrækkede hende. "Argh! Jeg hader torden!"sagde hun og så rundt.
"Jeg er i gangen"svarede hun lidt efter "bare følg vandet"tilføjede hun og så ned på gulvet hvor hun havde efterladt en vandpyt og gik dereftr hen til en dør der førte til et andet rum.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:12

Han gjorde hvad hun sagde og gik efter vandet på gulvet og fik øje på Idana "hey med dig"sagde han med et smil på sine læber og var glad for at han ikke var alene "møg vejr ikke"sagde han og kiggede på hende "så mødes vi jo igen"sagde han med et lille grin *sikket et tilfælde*tænkte han og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:17

"Davs"hilste hun med sin venlige stemme. "Hader det"sagde hun angående hans kommentar om vejret. "Hvad laver du her?"spurgte hun og lagde hovedet let på skrå, samtidigt med hun slog et par gange med vingerne for at få det sidste vand af dem. "Ly for regnen?"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:24

Han kiggede på hende med et smil "ja ly for regnene"sagde han med et smil på sine læber "det stopper nok ikke lige nu eller de næste mange timer"sagde han med et stille smil på sine læber og gik hen til hende "hvad med dig"sagde han med et grin for han kunne næsten selv gætte sig til det.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:26

Hun så på ham "nok af samme grund klogesen"sagde hun venligt og kørte hånden genem sit gennem blødte hår. "Tror du ikke det stopper snart?"sagde hun da han sagde at det ville vare ved i lang tid. Hun så ud af et vindue.



//skal spise, kommer igen om lidt//
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:39

"nej det tro jeg ikke det gør for det sagde de i tv'et men om det er sandt"sagde han med et smil "men så har vi jo god tid til at lære hinanden at kende ikke men huset gir lidt kuldegysninger"sagde han med et smil og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:44

"Mpfhm"sagde hun og så fra vinduet til ham "Jeg hader regn"sagde hun og slog et par gange med vingerne. "Er her et ildsted eller noget?"spurgte hun og gik ind i et rum ved siden af dem. "Vis der var, kunne jeg hurtigt få tøret kjolen"sagde hun, mest til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:46

"hmm der kan da komme ild"sagde han og fik ild i en pejs i rummet og kiggede på hende med et smil "sådan der"sagde han og kiggede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:48

"arh! Dejligt"sagde hun smilende og gik hen til pejsen. Hun satte sig på gulvet foran og begyndte at rede håret med sine fingre.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:52

"ja ikke men hvordan har du det"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede hende an med et smil *mon hun vil snakke lidt med mig*tænkte han op kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:54

"Jeg har det fint"svarede hun smilende og drejede hovedet mod ham "Hvad med dig selv?"spurgte hun og rakte sine hænder frem for at få dem varmet af ilden.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:56

"hmm jeg har det fint nok"sagde han med et smil og kiggede på hende og satte sig ned "hvad skal vi fordrive tiden med"spurgte han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 16:58

"Det ved jeg ikk"svarede hun og smilte venligt. Hun slog lidt med vingerne, så støvet på gulvet rejste sig omkring dem. "Ups.."sagde hun og pustede til støvet der svævede foran hende.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 17:03

"hmm jeg ved det heller ikke"sagde han med et smil og kiggede på hende og hostede lidt og grinte stille med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 17:06

Hun så venligt på ham. "Slet ingen idéer?"spurgte hun venligt "er der tomt på øverste etage?" spurgte hun drillende
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 17:08

"lidt og du skulle snakke"sagde han med et grin og prikkede til hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 17:10

"Hey!"sagde hun muntert og daskede ham slapt på skulderen "Jeg er undskyldt! Jeg er yngst her"sagde hun smilende
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// EmptyTirs 22 Jun 2010, 17:12

"ja det er du nok"sagde han og begyndte at kilde hende med et lille grin
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





det farlige hus//Idana// Empty
IndlægEmne: Sv: det farlige hus//Idana//   det farlige hus//Idana// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
det farlige hus//Idana//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 12Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: A casa assombrada-hjemsøgte hus-
Gå til: