City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
New and completely alone EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
New and completely alone EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
New and completely alone EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
New and completely alone EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
New and completely alone EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
New and completely alone EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
New and completely alone EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
New and completely alone EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
New and completely alone EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
New and completely alone 2vote_10New and completely alone 2votin10New and completely alone 2vote_11 
Shurican
New and completely alone 2vote_10New and completely alone 2votin10New and completely alone 2vote_11 
Cecillie
New and completely alone 2vote_10New and completely alone 2votin10New and completely alone 2vote_11 
Zann
New and completely alone 2vote_10New and completely alone 2votin10New and completely alone 2vote_11 
sakref morladin
New and completely alone 2vote_10New and completely alone 2votin10New and completely alone 2vote_11 
Namine
New and completely alone 2vote_10New and completely alone 2votin10New and completely alone 2vote_11 
Aiko
New and completely alone 2vote_10New and completely alone 2votin10New and completely alone 2vote_11 
Amber
New and completely alone 2vote_10New and completely alone 2votin10New and completely alone 2vote_11 
Haylin
New and completely alone 2vote_10New and completely alone 2votin10New and completely alone 2vote_11 
Melody
New and completely alone 2vote_10New and completely alone 2votin10New and completely alone 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
New and completely alone EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
New and completely alone EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 New and completely alone

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Yuuki

Yuuki


Antal indlæg : 10
Bosted : I en mørk hule... eller hvor hun nu kan komme til at sove.
Job/hobbies : Job~ - Hobbies~ Sommetider at myrde for sjov.

New and completely alone Empty
IndlægEmne: New and completely alone   New and completely alone EmptyOns 20 Jul 2011, 15:15

Tid: Midnat
Sted: I Vida-skoven
Omgivelser: Nattens dyr
Vejr: overskyet og dunkelt.


Midt inde i Vida-skoven løb en pige rundt, hun havde en hvid skjort, grøn jakke og en meget kort nederdel på. Altså noget tøj der ikke var særlig varmt. Hun var bange for hun anede ikke længere hvor hun var henne... hun løb og hver gang hun hørte en lyd satte hun farten op, hvis ikk hun brugte sin magi til at forsvare sig med... hun satte sig ved en stor sten der var midt i skoven, hun skælvede selvom hun ikk frøs, hun kiggede sig stadig rundt hver gang hun hørte en lyd. Hun følte sig alene... mere end hun havde gjort nogensinde før...
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

New and completely alone Empty
IndlægEmne: Sv: New and completely alone   New and completely alone EmptyTors 23 Feb 2012, 12:57

Becie gik sig en tur i skoven. Hun havde sine stramme sorte jeans, sin hvide top med sin sort hvid ternede skjorte uden over og sine slidte hvide sneakers på. Hun anede ikke hvilken retning hun gik. Hun vidste bare at der ikke var nogen forkert eller rigtig retning. Hun var fri til at gøre fuldstændig som hun havde lyst til. Hun skimtede en person mellem træerne. Hun gik langsomt der henimod. Hun gemte sig bag et træ og så pigen an. Hun så ikke ond ud, så hun gik hen til hende. "Hej," sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
eapiien

eapiien


Antal indlæg : 29
Bosted : Har ikke bestemt bosted
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

New and completely alone Empty
IndlægEmne: Sv: New and completely alone   New and completely alone EmptyTors 23 Feb 2012, 13:16

Ea kom slentrende hen ad den stenede grussti inde mellem de høje træer. Hun har sin mørkegrønne slidte hættetrøje, gamle converse og mørkeblå jeans på. Hun har trukket hætten op over hovedet. Hun ved faktisk ikke hvorfor hun var taget hen i skoven, *Jeg trængte alligevel til noget frisk luft* tænkte hun. Hun sparkede til en sten, der fløj hen og ramte et højt slank træ. Hun fik øje på en pige, der gik uden jakke, *det må da være død koldt?* tænkte hun. Der stod en anden pige et par meter væk. Den første pige var vist nok på vej hen til hende, og Ea hørte at pigen hviskede et lille 'hej'. Ea stirrede. Hun fandt ud af at hun var stoppet med at gå. Et lille egern sprang ned fra et træ og løb forbi hende. Hun fik et chok, og der kom en lille forskrækket lyd fra hendes tørre læber, *Åhh nej, bare de ikke opdager mig!*. Ea stod uden at vide hvad hun skulle gøre, da hendes fødder vendte om og begyndte at gå tilbage, hvor hun var kommet fra.
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

New and completely alone Empty
IndlægEmne: Sv: New and completely alone   New and completely alone EmptyFre 02 Mar 2012, 09:46

Becie hørte en bag sig. Hun vendte sig om og så en pige på vej væk. "Hey du der! Er du ude på at udspionere?" råbte Becie og begyndte at løbe efter pigen.
Tilbage til toppen Go down
eapiien

eapiien


Antal indlæg : 29
Bosted : Har ikke bestemt bosted
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

New and completely alone Empty
IndlægEmne: Sv: New and completely alone   New and completely alone EmptyMan 05 Mar 2012, 18:44

"Nej, det var ikke det!" Sagde Ea forskrækket "Jeg kom bare til at sparke til en sten, og så så jeg jer, og så..." Ea så forvirret på pigen, hun faldt over sin egne ord, og vidste ikke hvad hun skulle sige "Det var ikke menningen (staves) at forstyre, Undskyld!" Ea var næsten ved at snuble over sine ben.
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

New and completely alone Empty
IndlægEmne: Sv: New and completely alone   New and completely alone EmptyMan 05 Mar 2012, 18:48

Becie begyndte at grine. "Så må du undskylde hvis jeg forskrækkede dig," sagde hun med et smil. Hun rakte pigen hånden. "Hej, jeg hedder Becie."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New and completely alone Empty
IndlægEmne: Sv: New and completely alone   New and completely alone Empty

Tilbage til toppen Go down
 
New and completely alone
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: