City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
I hate this place sometimes! - Ignat EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
I hate this place sometimes! - Ignat EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
I hate this place sometimes! - Ignat EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_10I hate this place sometimes! - Ignat 2votin10I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_11 
Shurican
I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_10I hate this place sometimes! - Ignat 2votin10I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_11 
Cecillie
I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_10I hate this place sometimes! - Ignat 2votin10I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_11 
Zann
I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_10I hate this place sometimes! - Ignat 2votin10I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_11 
sakref morladin
I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_10I hate this place sometimes! - Ignat 2votin10I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_11 
Namine
I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_10I hate this place sometimes! - Ignat 2votin10I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_11 
Aiko
I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_10I hate this place sometimes! - Ignat 2votin10I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_11 
Amber
I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_10I hate this place sometimes! - Ignat 2votin10I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_11 
Haylin
I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_10I hate this place sometimes! - Ignat 2votin10I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_11 
Melody
I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_10I hate this place sometimes! - Ignat 2votin10I hate this place sometimes! - Ignat 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
I hate this place sometimes! - Ignat EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 I hate this place sometimes! - Ignat

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I hate this place sometimes! - Ignat Empty
IndlægEmne: I hate this place sometimes! - Ignat   I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTors 15 Jul 2010, 12:42

Tid :: Sen aften
Sted :: via la shep-Hotel
Omgivelser :: Folk er efterhånden gået i seng...
Vejr :: Ja, se det er spørgsmålet..?
Dato :: ??
Påklæding :: Billedet (Bukserne er sorte og stramme, samt skoene er nogle små hvide nogen)

Lyden af klaprende døre og trætte stemmer, var et bevis på at det var ved at være sen aften, eller rettere nat. Folk begyndet at gå ind af deres døre til værelserne hvor de skulle sove. En der ikke gik ind på sit værelse var en vampyr pige, med helt lyst hud, sort hår og ret høj. Hun gad ikke ind på sit værelse, hun gad i det hele taget ikke være på det dumme hotel længere. Men hvor skulle hun ellers være? Der var også nogen der havde fået besked på at se efter hende, så hun KUNNE ikke komme væk derfra uden de nok ville fange hende. Hun havde prøvet at bruge sine kræfter til at fryse dem til is, men hver gang kunne hun bare ikke.
Tricia hed hun.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

I hate this place sometimes! - Ignat Empty
IndlægEmne: Sv: I hate this place sometimes! - Ignat   I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTors 15 Jul 2010, 12:48

Ignat kom ind i receptionen han vidste ikke hvad han lavede der men han var bare ude og gå en tur han var jo ikke særlig gamle men hans kærefter kan dog ikke måles med andres han kiggede dog rundt og bemærkede en Pige han lagde blidt mærke til hun var en vampyr efter han kunne mærke hendes aurore han gik stille hen til hende "Dav" sagde ahn med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I hate this place sometimes! - Ignat Empty
IndlægEmne: Sv: I hate this place sometimes! - Ignat   I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTors 15 Jul 2010, 14:32

Tricia fik et lille chok. "Davs," sagde hun så med et smil. Hun betragtede let drengen og kiggede så lidt rundt. Han lignte ikke lige umiddelbart et magisk væsen, hvilket hun regnede med han heller ikke var...
Hun smilte venligt. "Mit navn er Tricia," sagde hun. "Og du er...?" Hun ventede på hans svar, mens hun trak lidt ned i trøjen.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

I hate this place sometimes! - Ignat Empty
IndlægEmne: Sv: I hate this place sometimes! - Ignat   I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTors 15 Jul 2010, 15:35

"Mit navn er Ignat" sagde han med et smil "Hvad laver en Vampyr so dig her" spurgte han med et mil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I hate this place sometimes! - Ignat Empty
IndlægEmne: Sv: I hate this place sometimes! - Ignat   I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTors 15 Jul 2010, 16:07

"Bor her," sukkede hun. "Hvad med dig?" spurgte hun.
Tricia smilte til hans navn. "Sødt navn!" sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

I hate this place sometimes! - Ignat Empty
IndlægEmne: Sv: I hate this place sometimes! - Ignat   I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTors 15 Jul 2010, 18:39

Ignat rødmede dybt "jeg gik bare en tur" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I hate this place sometimes! - Ignat Empty
IndlægEmne: Sv: I hate this place sometimes! - Ignat   I hate this place sometimes! - Ignat EmptyTors 15 Jul 2010, 19:18

"Okay," sagde hun og lagde armene over kors og lod ryggen læne sig lidt tilbage i den fri luft. Hun så ned på ham. "Hvor gammel er du så?" spurgte hun for lige at få noget andet på banen. Han så godtnok ret yngre ud end hende, men præcis kunne hun ikke regne sig frem til...
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

I hate this place sometimes! - Ignat Empty
IndlægEmne: Sv: I hate this place sometimes! - Ignat   I hate this place sometimes! - Ignat EmptyLør 17 Jul 2010, 10:46

"16" sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I hate this place sometimes! - Ignat Empty
IndlægEmne: Sv: I hate this place sometimes! - Ignat   I hate this place sometimes! - Ignat Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I hate this place sometimes! - Ignat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skoven (Ignat)
» emne som place

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: via la shep-Hotel-
Gå til: