City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2votin10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_11 
Shurican
når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2votin10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_11 
Cecillie
når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2votin10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_11 
Zann
når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2votin10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2votin10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_11 
Namine
når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2votin10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_11 
Aiko
når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2votin10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_11 
Amber
når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2votin10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_11 
Haylin
når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2votin10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_11 
Melody
når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2votin10når man snakker om mørket - namine - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 når man snakker om mørket - namine

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyTors 21 Okt 2010, 17:27

Namine stod helt overasket foran den"wow hvor er den smuk"sagde hun smillende mens hun kiggede på den hun gav slip på hans hånd mens hunj gik tættere på"Wow den er virkelig flot "sagde hun beundrene på en meget sød måde
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyTors 21 Okt 2010, 19:14

"jeg er glad for at du kunne lide det men bare vent til at vi kommer indenfor" sagde han smilende til hende fordi hans borg er jo kæmpe stor og da han havde sagt det gik han hen imod døren.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyTors 21 Okt 2010, 19:29

Namine kiggede hen på ham og kunne slet ikke vente med at komme ind på borgen hans hjem"Jeg glæder mig meget"sagde hun smillende og kiggede på hans kappe lidt ved skulderne den var smuk "Hvordan ser jeg ud med din kappe på"spurgte hun med et smil og drejede lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyTors 21 Okt 2010, 23:38

"du ser rigtig godt ud i den faktisk så ser du sexede ud i den" sagde han smilende til hende det var et blidt smil som de fleste piger kunne falde for og så åbnede han døren og en frist pust af varme kom ud af døren og han holdte så døren så hun kunne komme ind.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyFre 22 Okt 2010, 12:46

Namine rødmede lidt og smillede lidt"Mange tak det jeg er glad for du syntes"sagde hun og gik ind ad døren han holdte for hende. Hun mærkede varmen komme hen til hende da hun trådte derind hun så sig omkring"wow sakref hvor er her smukt"sagde hun beundrene
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyLør 23 Okt 2010, 03:01

"tak det er jeg glad for at høre" sagde han smilende til hende rummet var kæmpe stort og der var rigtig højt til loftet og hel ved den anden side af rummet var der en trone og 4 døre 2 ved værd side af tronen men ellers var der fakler på væggene og flotte flag på væggene også og nogle kæmpe store vinduer.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyLør 23 Okt 2010, 13:27

Namine kiggede med et overasket blik rundt det var virkelig stort meget enda hun vendte hovedet mod ham"Hvor er her smukt og hyggeligt vil de ikke vise mig rundt"spurgte hun med blikket på ham. Hun gad godt se hans hus det så stort ud og med en hel masse smukke genstande, ting, og farver
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyLør 23 Okt 2010, 14:03

"selvfølgelig hvad for et rum vil du helst se først?" spurgte han da han godt kunne lide at vise folk rundt.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyLør 23 Okt 2010, 18:06

Hun tænkte lidt mens hun stod og så rundt en smule"Hmm soveværelset"sagde hun spændt med og kiggede hen på ham.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptySøn 24 Okt 2010, 03:47

"okay kom med mig så vil jeg vise dig det" sagde han smilende til hende og gik hen imod tronen og da han nåede tronen så tog første højre dør for tronen og da døren åbnede viste den en trappe op.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptySøn 24 Okt 2010, 10:04

Namine stod med åben mund og var meget imponeret over det"Wow hvor er det sejt"sagde hun og smillede lidt. Hun gik hen imod den trappe der førte op til et sted der nok måtte være soveværelset.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptySøn 24 Okt 2010, 13:08

"kom" sagde han smilende til hende og begyndte at gå op af trappen og da han nåede toppen var der en dør som han åbnede og det fremviste et kæmpe rum med gamle møbler og sofaer og et giga stort tv "det her er så stuen" sagde han smilende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptySøn 24 Okt 2010, 15:45

Namine kiggede rundt"Wow hvor er het meget plads, og hyggeligt"sagde hun og gik lidt rundt for at se nærmere på tingene
der var så meget at kigge på. Hun smillede kærligt til ham mens hun ventede på ahn ville vise hende det næste rum.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyMan 25 Okt 2010, 13:23

"kom det her er så gæste værelset" sagde han smilende til hende og åbnede døren der var lige ved siden af døren til trappen ned og fremviste et kæmpe soveværelse med en stor seng og gamle flotte møbler.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyMan 25 Okt 2010, 16:07

Namine kiggede rundt der var virkelig flot hun lagde sig ned på sengen"wow hvor er her dejligt at være inde"sagde hun smillende
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyMan 25 Okt 2010, 18:24

"hehe ja og det er så kun det ene gæsteværelse der er 2 ialt men vil du også gerne se mit soveværelse?" spurgte han hende.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyMan 25 Okt 2010, 19:26

Namine kiggede på ham"Jeg vil meget gerne se dit soveværelse"sagde hun og puffede en lille smule til ham"Der er så hyggeligt her godt jeg har din jakke så jeg ikke fryser"sagde hun nikkende
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyMan 25 Okt 2010, 20:05

"bare rolig varmen vil snart komme her det er jo et stort sted så det tager lidt tid at varme det hele op" sagde han og gik ud af gæste soveværelset og hen til den anden side af stuen og åbnede en dør og fremviste et kæmpe stort soveværelse og sengen var så stor at man skulle tro at det var løgn og der var et tv på væggen foran sengen og der var gamle og flotte møbler over det hele og ved den anden side af soveværelset var der en dør der førte til et andet sted "Det her er så mit soveværelse" sagde han smilende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyMan 25 Okt 2010, 20:11

Namine kiggede rundt da de gik hun endte inde i soveværelset og smillede lidt hun gik hen til sengen og hang kappen ved kanten mens hun lagde sig ned på dynen"wow djelig blød og man ligger godt"sagde hun. Namine havde en lårkort kjole på den gik kun til lårerne så den var meget kort. Hun kiggede på ham"Jeg kan godt lig det her værelse her er varme inde"sagde hun kærligt
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyMan 25 Okt 2010, 20:18

"det er jeg glad for at høre at du kan lide det" sagde han smilende til hende og gik hen og satte sig ved siden af hende. hun var et af de sødeste væsner synes han at han noglesidne havde mødt og han har mødt mange væsner både gode og onde væsner i sit liv.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyMan 25 Okt 2010, 20:20

Namine smillede til ham mens hun kiggede på ham"Her mærk "sagde hun og lagde hans hånd på hendes ene kind"Jeg er ikke så kold mere som før"sagde hun smillende"Sakref du en meget sød person"sagde hun smillende
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyMan 25 Okt 2010, 20:26

"tak det er du også du er faktisk den sødeste person jeg noglesinde har mødt" sagde han smilende til hende imens han begyndte at nusse hende's kind.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyMan 25 Okt 2010, 20:38

Namine kiggede på ham med et lille smil på læben hun mærkede kinderne blev lidt røde"Virkelig syntes du det tak i lige måde"sagde hun smillende han var sød og hun havde hørt han var en dæmon men det betød ikke noget
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyMan 25 Okt 2010, 20:54

"tak" sagde han smilende til hende han var glad for at have stødt ind i hende hun var virkelig sød og det hele.
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 EmptyMan 25 Okt 2010, 20:56

Namine nussede hans kind da han havde nusset hende lidt"sakref selvom du er en dæmon så er du stadig dig"sagde hun og lagde sig bagover med et smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når man snakker om mørket - namine   når man snakker om mørket - namine - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
når man snakker om mørket - namine
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Toileterne//Namine//
» Kig Namine Shurican og Alexia
» mørket //privat= shurican //

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: cemiterio-kirkegård-
Gå til: