City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_11 
Shurican
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_11 
Cecillie
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_11 
Zann
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_11 
sakref morladin
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_11 
Namine
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_11 
Aiko
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_11 
Amber
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_11 
Haylin
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_11 
Melody
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:59

Tid: 23:00
Sted:Diskoteket.
Vejr: Koldt og mørkt.
Omgivelser:En masse fulde mennsker. Flimrende lys og dungrende musik.
Tøj: En rød hættetrøje, en hvid bluse inden under(se profilbillede) og et par stramme, sorte bukser + et par sorte sko.

Aiko sad oppe ved baren med en fadøl ved siden af sig. Udrukket. Hun kedede sig enormt.
Det eneste der var at lave var piger med sved over hele kroppen og drenge der gloede på dem eller tog på dem.
Lyset spejle sig næsten i hendes hud, der var hvid som sne.
Det trak hætten længere ned over ansigtet.

Senere var kl. 23:00 og fadøllen var halv drukket.
Aiko var på dansegulvet, skønt hendes tøj ikke var specielt velegnet. Men det var hun og drengen ligeglad. De havde det sjovt.
Han så godt ud; mørkt hår og brune øjne, slank og veltrænet.
Det kunne mærkes i hans greb.
Men Aiko holdt lidt afstand til ham.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:10

Asuko gik forbi en meget maskulin fyr som tjekkede hende ud... Hun gik videre. Asuko gik op til baren og bad om en stor fadøl. 'Slurk' 'slurk' 'slurk'. Så var den drukket.
Asuko så Aiko danse med en høj flot fyr. Hun gik over til Aiko. "Hej!" råbte Asuko fordi der var så meget larm.


Sidst rettet af Asuko Tirs 02 Nov 2010, 15:32, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyOns 27 Okt 2010, 03:56

Aiko smilede til drengen, som hun dansede med, og trak sig væk over vampyren.
Hvem var hun og hvad ville hun? Kamp? Hvorfor sagde hun 'hej'?.
Aiko var ikke den mest venlige type og hun kendte ikke svarerne på sine spørgsmål. Hun gik helt hen til vampyren "Hvad vil du?".
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyOns 27 Okt 2010, 12:18

"Kan du ikke huske mig Aiko?" Spurgte Asuko. "Det er mig Yurie. Vi mødtes for 1½ år siden" Hvad var der galt med den dæmon? *Lider hun af hukommelsestab eller hva'...* Asuko kunne ikke forstå noget som helst. Hun havde godt set at Aiko havde drukket meget øl. Måske var det det der var galt.


Sidst rettet af Asuko Tirs 02 Nov 2010, 15:32, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyFre 29 Okt 2010, 13:41

Aiko kiggede på vampyren. Hun huskede intet om hende!
Hun havde kun drukket én øl!´Hvad fanden var det der skete? Hun kiggede rundt, orøvede måske at finde hjælp.
Uden held selvfølgelig. Hun kiggede igen på vampyren "HVor mødtes vi? Kan du sige lidt mere om det?... Dit navn?".
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptySøn 31 Okt 2010, 13:49

"Jeg hedder Asuko. Vi mødtes dengang til kamp-sports dagen i Vida area de batalla-kamp arena. Du gik rundt om arenaen og så ked ud af det. Jeg spurgte hvad der var galt og du sagde at du havde mistet noget." Sagde Asuko. "Hjælper det?"
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptySøn 31 Okt 2010, 14:09

Aiko kiggede uforstående på vampyren.
Men hun ville ikke vise, at hun ikke anede hvad pigen talte mså hun kontrolede sig slev og smilede.
"Err......... Jeg tror jeg husker dig nu...." hun smilede igen *For fanden, Aiko, du kender jo ikke personen! sagde Haru(læs profil)*.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 02 Nov 2010, 15:30

"Du kender mig ikke." Sagde Asuko. "Jeg kan se på dig du ikke ved hvem jeg er. Måske har jeg set forkert. Det må du undskylde."
Asuko drejede om på hælen og gik hen mod indgangen. *Jeg har sikkert kigget forkert. Hvis hun ikke kan huske mig så kender jeg sikkert heller ikke hende.* Tænkte Asuko.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 02 Nov 2010, 15:34

Aiko stod forvirret tilbage. Hun rystede opgivende på hovedet, og så efter drengen hun havde danset med. Han var der ikke.
*Nå, hvad så? Vent!....* Hun satte efter Asuko. Det kunne være sjovt faktisk, at lære hende at kende.
*Hey! Vent på mig!" råbte hun efter Asuko.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTors 04 Nov 2010, 12:49

Asuko vendede sig om og kiggede på Aiko. "Hvad vil du?" Spurgte Asuko forvirret.
*Jeg troede ligesom ikke du gad kendes ved mig.* Asuko stirrede på Aiko. Der var stille. Altså ud over musikken og alle folk der skreg.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTors 04 Nov 2010, 13:39

Aiko kiggede lidt på Asuko. "Jeg kan ikke huske ig og jeg kender sig ikke. Men det vil jeg gerne." hun sukkede og tilføjede "Og det desuden har jeg intet at lave".
Hun havde helt glemt sin øl, der stod ene og alene tilbage. Hun vidste ikke , at senere ville der komme en dusørjæger og drikke.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyFre 05 Nov 2010, 23:49

"Det lyder godt Aiko" Asuko blev glad og kunne ikke lade vær med at få et lille smil op på læben. *Det kunne jo være at jeg havde troet at jeg havde set hende ved kamp arenaen.* "hvad skal vi starte ud med?" Spurgte Asuko
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyMan 08 Nov 2010, 15:09

Aiko smilede "Det ved jeg ikke.... hvad synes du?". Hun glædede sig til at lære Asuko at kende.
Endelig skete der noget!
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyMan 08 Nov 2010, 20:18

Asuko og Aiko gik sammen imens Asuko tænkte på hvad de kunne lave.
"Hmm... Den var svær... Vi kunne tage ned i byen og bruge en masse penge. Det var et forslag. Vi kunne også se en film i biffen... Hvad synes du?" Spurgte Asuko
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 09 Nov 2010, 07:51

Aiko udviklede syge i idéer, eller måske var det Haru's(Læs profil), som det kunne være sjovt at lave. Aiko kiggede op i himlen og smilede "Er du med på nogle syge ting? Blodige ting?" hun kiggede halvt på Asuko og smilede lidt ondt.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 09 Nov 2010, 15:42

"Selvfølgelig. Hvad er vampyrer til for. Spise slik med små babyer. Nej det tror jeg ikke" Svarede Asuko og smilede med et ondt smil til Aiko "hehehe... mwuhahahahaha." grinede Asuko (havde bare lige lyst xD)
"Hvad skal vi så lave Aiko" Spurgte Asuko nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 09 Nov 2010, 19:15

Aiko kiggede spændt og grinende på Asuko. "Vi kunne tage til en forlystelses park. I spøgelseshuset. Vi skræmmer nogle mennesker og æder dem bagefter.
Måske kunne vi også vise ligene til, at andre passagere eller noget. De ville skrige vildt højt og panikke, sjovt ikke?" hun så afventenede på Asuko og smilede ondt.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 09 Nov 2010, 19:46

"hehehe (Ondt tonefald xD) Jeg kan lide din tankegang Aiko" Sagde Asuko og smilede så hele hendes ansigt var blevet til et smil.
"Ja lad os gøre det Aiko... Hvis jeg også får lov til at dræbe nogen?" Sagde Yurie til Aiko.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 09 Nov 2010, 20:15

Aiko smilede lige så ondt "En masse mennesker...".
Hun løftede hånden til en high five.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 09 Nov 2010, 20:52

Asuko løftede hånden og slog Aiko's hånd så det blev en highfive.
"Øhm... Du fører an" Sagde Asuko og smilede til Aiko.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTirs 09 Nov 2010, 20:53

Aiko smilede "Okay..." og hun løb. Hun ble ikke forpustet. Hun blev ved.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyOns 10 Nov 2010, 06:24

Yurie løb efter... Hun var jo vampyr så un syntes heller ikke det var hårdt. Og hun syntes heller ikke det blev hårdere.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyOns 10 Nov 2010, 13:33

Det varede ikke længe før de kom til forlystelses parken. 'Happy Day' stod der med store, lysende bogstaver over indgangen.
Aiko smilede grumt *Happy day... måske... men det laver vi nu om på!*.
Hun kiggede over på Asuko "Skal vi gå?" hun nikkede over med indgangen.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyOns 10 Nov 2010, 14:46

"Ja." Sagde Yurie "Kom" De gik hen til indgangen og ind i forlystelses parken. Der var mange mennesker som havde det rigtig sjovt.
Asuko's blik faldt hen på en lille dreng som græd helt vildt! "Je... Jeg vil have en is!!" Råbte drengen ud over det hele. "Lad os starte med familien med den lille grædende dreng?" Sagde Asuko og kiggede over på Aiko.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? EmptyTors 11 Nov 2010, 14:26

Aiko rystede på hovedet "Ikke nu, det skal være et sted, som ingen udvover offerne kan se os... Der er for amnge mennsker her... For mange vidner".
Hun kiggede rundt efter spøgelses huset og fandt hurtigt. Aiko smilede og så på Asuko "Dér er vores gerning sted". Hun begyndte at gå over mod det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Fredeligt eller ej(Jaster)
» Ven eller fjende? - Kia
» S,P eller K // Jaster-privat //

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: