City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_11 
Shurican
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_11 
Zann
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_11 
Namine
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_11 
Aiko
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_11 
Amber
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_11 
Haylin
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_11 
Melody
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2votin10Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyTors 11 Nov 2010, 20:29

"Vent lidt!" Asuko behøvede kun at hviske lidt højt. "Jeg lader bare som om jeg er en ansat der arbejder her og tager den der familie med over til spøgelses huset." Sagde Asuko.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyFre 12 Nov 2010, 14:11

Aiko nikkede "Gode idé. Jeg kommer indgennem vognene. Jeg hopper bare af på midten af turen, og vi mødes derinde".
Hun gav Asuko et lille klap på skulderen. Der næst løb hun hen og stilte sig i køen. Køen var ikke lang, snart var hun på en vognene.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyFre 12 Nov 2010, 17:23

Asuko overfaldede en medarbejder som gjorde rent på et af toiletterne. Hun sugede alt blodet ud af ham (Altså medarbejderen) så han døde. Hun lod ham ligge på toilettet. Tog hans trøje og gik ud. Asuko satte en seddel på døren hvor der stod 'Ude af drift' og låste døren. Hun gik hen til familien emd den grædende dreng. "Kom vil i ikke prøve spøgelses huset?" Spurgte Asuko. "Nej helst ikke" Sagde fare og smilede.
*Øhmm. Hvad skal jeg finde på?* Tænkte Asuko. *Jo nu er den der* "Altså hvis i prøver en tur så får i 2 gratis candyflosser." Sagde Asuko og smilede venligt.
"Okay da. Så lad gå." Sagde moren. De rejste sig op fra det sted hvor de sad og fulgte efter Asuko. "Det er lige her ovre." Sagde Asuko. "Jeg stiller mig lige fora jer... Så prøver i en tur efter mig" sagde Asuko.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyFre 12 Nov 2010, 22:07

Aiko sad og halv sov på turen, der ind i spøgelses huset. Engang havde hun måske syntes det var skræmmende, men når så disse grusomheder i virkeligheden var plastikfigurene ikke farlige mere. På en tidspunkt sprang hun ud af vognen og ventede på Asuko.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyLør 13 Nov 2010, 11:31

Asuko satte sig ind i vognen da det var hendes tur. "Jeg venter ved udgangen med jeres candyflosser" Sagde Asuko og smilede til familien. Da hun var halvvejs ved turen hoppede hun af. Hun gik et lille stykke og mødte Aiko. "Hejsa" Sagde Asuko og vinkede til Aiko.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyLør 13 Nov 2010, 13:02

Aiko smilede og vinkede tilbage "Hejsa, det tog sin tid".
"Men nu skal vi igang med planen" Hun smilede igen og lavede dam dam da daaaaaaaaam lyde.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptySøn 14 Nov 2010, 14:11

//Kan vi ikke godt sige at det er mig der dræber de fleste af den familie?//

Asuko og Aiko ventede på den familie Asuko havde hentet. Asuko så en vogn komme imod dem. "Gem dig!" Hviskede Asuko så ingen andre end hende selv og Aiko kunne høre dem.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyTirs 16 Nov 2010, 16:07

//Nope xD den der kommer først til møllen, for malet melet først xDDDDDD//

Aiko smilede og istedet for at gemme sig, sprang op i loftet. Det højt oppe og det var mørkt. De ville ikke kunne se hende før det var forsent.
Aiko smilede.
Hun faldt ned på vognen, da de køre fordi. De skreg, hun lo.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyOns 17 Nov 2010, 06:22

//Øhhh... Nå?//


Asuko hoppede op i vognen ved sidena f familien. De havde ikke opdaget hende da de havde travlt med at kigge på Aiko. Asuko tog fat i faren som sad ved siden af hende. Hun blottede hans hals og sine tænder og bed fast i mandens hals. Det var først der han lagde mærke til noget. Hun tømnte ham for blod og smed ham ud af vognen. Asuko rykkede en tak længere ind i vognen og tog fat i moren. Hun blottede hendes hals og sine egne tænder. På det tidspunkt opdagede moren at nogen havde fat i hende. "Du kan ikke slippe væk" Hviskede Asuko i damens øre som prøvede at slippe væk alligevel. Asuko bed tænderne fast i damens hals og sugede alt hendes blod. Asuko smed hende udenfor vognen længere væk fra faren.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 EmptyTirs 30 Nov 2010, 11:40

Aiko tog en af børnene og som det gode væsen hun er drejede hun først halsen om på ham. Han var nok højest fem år gammel.
Hun lagde hovedet på skrå og gik i gang med, at sprættede maven og bryst op. Hun fandt frem til hjertet og tog det ud. På rigtig gyserfilm-manere dynkede det stadig. Lydene godt først op, da hun rev det hel ud af brystet på drengen.
Hun spiste det. Og til hendes fornøjelse smagte det himmelsk. Lidt ironisk.
Tarmene var faldet halvt ud af maven og hun hev dem helt ud. De smagte alligevel ikke godt -og især ikke kolde.
Moren skreg og Aiko vendte sig om og gav hende et morderisk smil "Welcome to hell" sagde hun bare.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?   Bare en måde at slå tiden hjel på eller....? - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Bare en måde at slå tiden hjel på eller....?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Fredeligt eller ej(Jaster)
» Ven eller fjende? - Kia
» S,P eller K // Jaster-privat //

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: