City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2votin10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_11 
Shurican
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2votin10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_11 
Cecillie
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2votin10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_11 
Zann
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2votin10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_11 
sakref morladin
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2votin10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_11 
Namine
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2votin10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_11 
Aiko
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2votin10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_11 
Amber
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2votin10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_11 
Haylin
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2votin10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_11 
Melody
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2votin10kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 19:53

T 23:23
V Mørkt og koldt.
S Cidade byen,
O kun Amber
P se ava

Amber sad med benene ud over det højhus sad på inde i midtbyen som var fuld af liv nede på gaderne hun sukkede svagt imens hun holdte øje med folkene der nede, hun spottede en af dem der havde slået hendes mand/mage ihjel, men Amber gad ikke at gøre noget ved det så hun blev siddende. hun var iført sin sorte kjole og en kæde med billed af skytte hendes stjernetegn. Hun sad så stille at næsten lignede statue
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 19:58

Melody havde lidt tappet lidt blod i sig fra en ung mand hvis liv fir hende var meningen skulle ende her. Hun smillede ondt og koldt og gik lidt videre hun fornemmede en race den samme race som hende selv. Hun havde en lang rød kjole på, et rødt sjal over de kridhvide skulder, et par sorte højehæle dog ikke så høje som man skulle tro. Melody fik øje på en perosn en kvinde hun gik hen imod hende"jamen godaften"sagde hun højfligt med et lille høfligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 20:06

Amber fornemmede tilstedeværelsen af vampyren i det samme som vampyren snakkede til hende, hun trak kort på skulderen til hilsen hun gad ikke at svare. Hvorfor skulle hun svare hun trak endnu gang på skulderen før hun klappede på den tomme plads ved siden af hende. Amber havde ikke kiggede på den anden vampyr før nu hendes sorte øjene gled hen over pigen ansigt før amber smilede et af sine mest køllige smil
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 20:09

Melody kiggede lidt på hende og nikkede lidt"Javel ja tavshed"sagde hun bare sådan lige for at gætte om det var det da hun jo ikke sagde noget. Melody s røde næsten glødende blik flakkede lidt rundt, omgivelser var der mange af. Hun vente hovedte mod hende igen"De er en vampyr"sagde hun og hun ville svare på det eller ej vidste hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 20:14

" ja og det er de også" sagde hun meget kort før hun atter vendte blikket imod den anden vampyr " god eller ond?" spurgte hun betragtede kort mylderet hvis vampyren var ond var det godt nok, men hvis den var god kunne de lige så godt stoppe snakken med det havde Amber engtlig ikke lyst til når det kom til stykket så Amber håbede at den anden vampyr ville svare ond
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 20:17

Melody kiggede på hende mens hun lod et koldt smil passere forbi hendes underlæbe"Ond men kan også være god hvis jeg gider"sagde hun med et lille smil og et nik forover mod hende. Mylderiet her i byen var irriterende hvis det stod til hende havde hun fundet en måde at stoppe det på eller liste lidt forførsk rundt efter et offer hun kunne sætte tænderne ned i."Ja korrekt det er jeg "sagde hun til at hun var en vampyr ren blodet kunne man godt sige.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 20:21

" godt så navnet er Amber og der ingen godhed i mig" sagde hun og havde accperteret svaret hun havde fået. Selvom hun ikke kunne forstå at man kunne være god hun knyttede sin hænder svagt sammen før hun rakte en hånd frem imod hende hendes var stadig knyttet men hun slap og lod blive flad
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 20:26

Melody smillede"Jeg forstår dig godt godhed er ikke en god ting for mig men sådna er jeg bare vel"sagde hun og kiggede rundt"Ih jeg får lyst til at sætte tænderne ned i en af byens unge mæns hals"sagde hun med et forførsk , drømmene blik. Når det galt om blod var hun altid på farten hurtighed ? ja det var grunden til hun kunne være på farten det kunne alle vampyre vampyre var vampyre uanset hvad,"Mit navn er Melody Nightsky "sagde hun til hende
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 20:35

Hun smilede og rejste sig " jamen så lad os gøre det" sagde hun kunne godt selv trænge til noget blod. Selv fortrak hun blod fra unge kvinder, men det betød ikke noget når man var sulten smilede sit kolde smil fra før. Amber havde ikke spist i nogle dage nu og hendes øjene viste klart at hun var sulten. Men amber var ikke sådan en bare sprang på en uden at havde tænk over sine træk, derfor vidste hun også allerede hvem skulle havde fat i, men Hvis virkelig var nær så valgte hun et hurtigt offer, men var det som nu planlagde hun alting hvor og hvornår han eller hun skulle død eller om hun ville lege med maden. for godt ord planlagde hun alting noget hendes skaber havde brugt 200 år på lærer hende før han forsvandt
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 20:40

Melody kiggede på Amber det var næste som om de tænkte det samme Melody vidste også godt hvem hun ville gå efter en ung mand for de havde det varmeste dejligste blod gemt i deres hals.Hun nikkede og søgte rundt i mængder af folk"Hmm gad vide om der er nogle til os"sagde hun listigt og lidt koldt men stadig med et lumsk bredt smil. Hun holdte de røde øjne rundt ja der var mange folk så de kunne helt sikkert godt finde to offere til dem.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 20:46

Amber var allerede på vej imod den hun havde i tankerne, det var kvinde start tyverne hun sad på bænk med blikket rettede imod jorden. Amber satte sig ved siden af hende, og lagde hende ene hånd på hendes Amber brugte sin evne pigen kom noglehurtigt gispende støn inden pigen besvimede. Amber kiggede sig omkring folk havde åbenbart ikke lagt mærke til noget ellers også var de bare ligeglade hun tog pigen med hen imod en tom gyde ventede bare atMelody ville finde en. Amber vidste nemlig pigen ikke ville vånge med det samme så amber havde ikke travlt..
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 20:51

Melody vandrede rundt i gaderne mest ved gyderne for ved de cafeer der lå omkring var der altid nogle folk udenfor dem. Melody fik øje på en ung mand hun smillede bredt og stadsede sig lidt op selovm hun var det allerede. Hun gik forførsk mod manden og kiggede på ham hun tog fat i hans slik og lænede sig hen imod hans øjne"Jamen goddag unge herre"sagde hun men uden at han nåede at svare havde hun allerede gjort så han besvimede man kunne sige det var ved at prikkede ham lidt halsen ved kravebenet. Hun slæbte ham med hen til Amber"Er her med mit bytte "sagde hun tilfreds og med et lille slik med tungen rundt om hendes mund
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 20:56

Amber betragtede manden som Melody kom slæbende og smilede " lyder godt" sagde hun lod blikket hvile på Melody. før hun igen lod blikket ved hendes offer smilede koldt trak vejret dybt før hun lænte sig fremover imod offerets hals
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 20:58

Melody nikkede og kiggede på hendes offer hun lagde læberne mod manden der var ve bevidstheden"din usling"sagde hun stille til ham og satte tænderne ned i halsen lidt ved blodårerne. Langsomt mistede han vejret og vejrtrækinger hendes job var udført kort og godt.Hun slap ham og slikekde sig rund tom mundne da hun var færdig"Umm dejligt blod så varmt"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyTors 28 Okt 2010, 21:06

Amber betragtede pigen som lod slap i ambers arme, hendes mund var stadig ved halsen. Amber brugte igen sin evne og smerten som pigen havde oplevet imens hun var ved bevidsthed forsvandt hun smilede ondt " ses helvede" hviskede så lavt at amber det eneste der kunne høre det hun sugede det varme blod men stoppede efter i det pigen var ved live op hun borede sine negle i huden på pigen som begyndt bløde mærker amber havde lavet på hende Amber ville lege med sit offer og tog over skulder ind under halvtag som var i gyden. der hun lagt offert som klynkede satte Amber sig pigens mave så hun ikke kunne slippe væk " det får man ud af dræbe min mage/mand" sagde hun koldt og hårdt
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyFre 29 Okt 2010, 21:15

Melody kiggede ned på manden hun havde fat i kraven på"Han er en djelig usling men at sætte mine tænder ned i hasn rådne hals vækker megte glæde"sagde hun med et smørret grin på sig et lidt ondt grin. Hun så hen mod Amber"Tænk hvis der ikke var nok offer til os offere som ville være vildt gode med noget godt blod is ig"sagde hun og tænkte lidt. Hun satte sjalet lidt vedre på plads mens hun smillede ondt ned til manden
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) EmptyFre 29 Okt 2010, 21:43

" så ville vel slås om de gode som der var" svarede Amber strøg kælent sit offer over armen pigen som var ved bevidsthed nu kiggede med rædselslagne øjene på Amber. Pigen var tydeligvis bange for Amber, pigen gav sig til bevæge sig for at slippe væk men amber bevægede svagt hånden ned imod hendes ene ben og brækkede benet med lethed. Idet Amber brækkede pigens ben, skreg hun amber smilede ondt " det hvad man for ud af lege med de forkerte"sagde hun gav sig til at grine en meget ond og kold latter. Som alle de almindelige mennsker ville blive bange for..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty
IndlægEmne: Sv: kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)   kigger byens mylder fra mit skjul (Melody) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Møde med en//Melody//
» Den kolde regn //Melody//
» mødet mellem to skygger - Melody

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: