City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
mødet mellem to skygger -  Melody EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
mødet mellem to skygger -  Melody EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
mødet mellem to skygger -  Melody EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_10mødet mellem to skygger -  Melody 2votin10mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_11 
Shurican
mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_10mødet mellem to skygger -  Melody 2votin10mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_11 
Cecillie
mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_10mødet mellem to skygger -  Melody 2votin10mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_11 
Zann
mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_10mødet mellem to skygger -  Melody 2votin10mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_11 
sakref morladin
mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_10mødet mellem to skygger -  Melody 2votin10mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_11 
Namine
mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_10mødet mellem to skygger -  Melody 2votin10mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_11 
Aiko
mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_10mødet mellem to skygger -  Melody 2votin10mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_11 
Amber
mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_10mødet mellem to skygger -  Melody 2votin10mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_11 
Haylin
mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_10mødet mellem to skygger -  Melody 2votin10mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_11 
Melody
mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_10mødet mellem to skygger -  Melody 2votin10mødet mellem to skygger -  Melody 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
mødet mellem to skygger -  Melody EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 mødet mellem to skygger - Melody

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:07

sted: ved døren ind til det hjemsøgte hus
vejr: regner vildt udenfor med torden og sorte skyer og det blæser kræftigt
tid: kl 22:00
årstid: efterår
omgivelser: det hjemsøgte hus og nogle få sorte planter og træer men ellers ikke en sjæl at se


det blæsede og regnede og tordnede som en gal vejret var så slemt at ingen ville være ude i det og dem der var ville hurtigst muligt finde et tørt sted at være om det så var hotel eller noget andet. skyggerne fra det hjemsøgte hus var tygge og store men dog så det tørt ud derinde også selv om at alle og en værd person der så på huset fik følelsen at man ville bare væk hurtigst muligt.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:20

Melody åbnede døren til det hus nej ikke et almindeligt hus det var hjemsøgt det havde hun hørt. Hun var derinde nu, stod på gulvet i en smuk lang rød kjole med et rødt matchende stjal over de kridhvide skulder. Melody havde lidt blod hængene ved mundvigene og kiggede rundt"Hmm jeg lugter noget"sagde hun stille på en lusket måde
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:32

der kom fodtrins lyde nede fra kælderen af fordi der gik sakref rundt og kiggede han havde hørt at huset var hjemsøgt så derfor ville han se om han kunne komme i kontakt til dem der hjemsøgte området fordi det kunne være at de havde meget viden og de gamle dage også selv om at han var meget gammel så ville han stadig vide mere om alt.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:38

Melody hørte noget hvad mon det kunne være hun tænkte en smule og havde så et svar et væsen herinde et mørkt et måske jeg må finde ud af det. Melody gik lidt videre hun hørte og kunne fornemme nogen hun gik med stille skridt ind i det der kunne ligne en stue hun satte sig hun var ligeglad med om der var beskidt eller støv. Hun havde det lange brune hår hængene løst lidt. Og en halskæde på med nogle skæbnes perler på. der er nogen jeg er sikker tænkte hun igen.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:48

han gik lidt rundt for at se om han kunne høre nogle væsner men da han ikke kunne høre noget nede i kælderen bestemte han sig for at gå op igen. trappen var lavet af træ og den knirkede for værd gang man trådte ned.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:50

Melody kiggede lidt rundt mens hun rejste sig op fra pladsen hun sd på"Hallo er her nogen"råbte hun for at være sikker på om der var nogen her. Hun gik lidt rundt skoene var et par højehæle men ikke ret høje med hælen. De var sorte. Hun ventede på svaret om der var nogen herinde.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:55

sakref kom op til den gamle dør da han synes at høre en lyd men han kunne helt høre hvad det var og så åbnede han den gamle dør langsomt og døren knirkede rigtig højt og uhyggeligt.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:00

Melody lugtede lidt en person og bevægede sig lidt rundt "Hmm"mumlede hun stille var hun så alene heirnde eller der var nok nogen hun skulle bare finde den person. Hun fik et lille led til at lede videre hun kunne fornemme personne hun og forsvandt lidt væk fra det sted hun var og stod lidt bagved den person hun så foran sig"fandt dig"sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:04

"og hvad har vi så her hmmm det virker som en vampyr da jeg ikke havde opdaget dig med det samme så må du være en stærk vampyr har jeg ret?" spurgte han hende da han godt kunne fornemme at hun var en vampyr fordi han er så gammel også selv om man ikke kunne se det på ham så var han blevet god til at genkende væsner.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:09

Melody kiggede på ham med et koldt lille bredt smil"Jeg er en vampyr ja godt gættet"sagde hun til ham mens hun rækte en kridhvis hånd frem mod ham"Mit navn er Melody Nightsky"sagde hun som en kort præsention. Hun fandt ham hurtigt da"stærk og stærk det vil jeg sige at det bliver en overaskel"sagde hun med et lille blink med det ene øje
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:14

"det ikke ofte jeg ser en venlig vampyr mit navn er sakref morladin" sagde han til hende man kunne ikke se hans ansigt da han stadig har sin maske på.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:16

Melody kiggede på ham mens hun lagde hovedet på skrå lidt"Jeg er venlig men kan også være ond og slem"sagde hun lidt venligt mens hun gik lidt rundt"hvad med dig er du en vampyr eller en dæmon eller måske begge dele"spurgte hun lidt nysgerigt i sin stemme men stadig venligt.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:20

"jeg er halv dæmon halv menneske" sagde han til hende med en blid stemme han kunne jo også sagtens være ond hvis han ville men han gad ofte ikke.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:29

Melody kiggede på ham med et lille prik på hans næsetip"En dæmon sejt"sagde hun meget beundrene på en venlig måde. Hun gik hen til stuen mens hun kiggede hen over skulderen til ham"Kommer du med"spurgte hun med et lille blink med øjet
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:38

"hvorfor ikke" sagde han under masken og gik med hende da han var lidt nysgerrig over hvor de skulle hen.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:43

De kom ind i stue hvor hun stilte sig bagved en stol mens hun kiggede på ham lidt det røde blik der var lidt koldt emn ikke meget"Du bære maske hvorfor"spurgte hun og lod en hånd tryge lidt af det lange brune hår ombagved sit ene øre.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:48

"fordi så dem der vil skade mig vil blive skremt væk" sagde han til hende "men jeg kan godt tage den af hvis du har lyst?" sagde han med en blid stemme.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:51

Melody gik hen til ham "Hmm der er lidt mystisk voer en person med maske på enlig men hvis du vil have lyst til at gøre det syntes jeg at du skal"sagde hun med et lille nik forover hun rettede igen op og kiggede rundt det røde blik skimmede nogle omgivelser"Jeg tror det ville være luksus at bo her"sagde hun med et smil uhyggeligt og mørkt.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:54

"så tager jeg masken af" sagde han og tog masken af og afslørede et flot og ungt ansigt med bleg hud og sindssyg flotte grønne øjne og halv langt sort strit hår. "hvis du synes der vil være dejligt at bo her så skal du se mit hjem sagde han med et blidt smil på munden.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 18:01

Melody kiggede på hans blide smil og nikkede"jamen hvad venter vi så på vis mig dit hjem jeg vil gerne se det"sagde hun koldt og normalt med et smil. Hun tog nogle skridt hen mod døren"Jeg tror det her hus er mit yndlings indtil videre på nær mit eget hus"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 18:03

"hehe men kom vi tager min bil den er lige i nærheden" sagde han smilende til hende og åbnede døren og tog en paraply frem da det stadig regnede og holdte paraplyen over dem begge to.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 18:05

Melody kiggede på ham mens hun kiggede på regnen "Ved jeg enlig hvad du hedder men jeg kan godt lig regnen på en underlig måde sommetider men tak fodu du vil holde en paraply over mig"sagde hun ja nu kunne hun føle sig osm en lady agtigt pige.Det var dejligt enlig hun satte sig ind i bilen hans bil.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 18:18

hans bil var en sort flot bil den var en af de gamle slags biler men den var så flot at man skulle tro at den var lavet igår eller sådan noget og han satte sig så ved rattet og begyndte at køre "mit navn er sakref morladin" sagde han smilende til hende imens han kiggede hvor han kørte.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:10

Melody lagde det ene ben over det andet mens hun nikkede"En glæde at møde dig "sagde hun og kunne mærke sædet huns a dpå hun sad forest ved siden f ham regnne styrtede ned og kunne enda ses lidt på forruden"Det styrter jo ned"sagde hun koldt men venligt
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody EmptyTirs 26 Okt 2010, 21:11

"ja desværre men vi er næsten fremme så kan vi kom ind i varmen og tør vejret" sagde han smilende imens han kørte ind i en skov og begyndte at køre længere ind i skoven hen af en gammel vej.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mødet mellem to skygger -  Melody Empty
IndlægEmne: Sv: mødet mellem to skygger - Melody   mødet mellem to skygger -  Melody Empty

Tilbage til toppen Go down
 
mødet mellem to skygger - Melody
Tilbage til toppen 
Side 1 af 13Gå til side : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» de opslugende skygger - daiana
» mødet med vampyren//Kimberly Angelica//
» Kampen mellem brødre (jaster)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: A casa assombrada-hjemsøgte hus-
Gå til: