City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
save me! //Zann// - Page 4 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
save me! //Zann// - Page 4 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
save me! //Zann// - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
save me! //Zann// - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
save me! //Zann// - Page 4 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
save me! //Zann// - Page 4 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
save me! //Zann// - Page 4 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
save me! //Zann// - Page 4 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
save me! //Zann// - Page 4 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
save me! //Zann// - Page 4 2vote_10save me! //Zann// - Page 4 2votin10save me! //Zann// - Page 4 2vote_11 
Shurican
save me! //Zann// - Page 4 2vote_10save me! //Zann// - Page 4 2votin10save me! //Zann// - Page 4 2vote_11 
Cecillie
save me! //Zann// - Page 4 2vote_10save me! //Zann// - Page 4 2votin10save me! //Zann// - Page 4 2vote_11 
Zann
save me! //Zann// - Page 4 2vote_10save me! //Zann// - Page 4 2votin10save me! //Zann// - Page 4 2vote_11 
sakref morladin
save me! //Zann// - Page 4 2vote_10save me! //Zann// - Page 4 2votin10save me! //Zann// - Page 4 2vote_11 
Namine
save me! //Zann// - Page 4 2vote_10save me! //Zann// - Page 4 2votin10save me! //Zann// - Page 4 2vote_11 
Aiko
save me! //Zann// - Page 4 2vote_10save me! //Zann// - Page 4 2votin10save me! //Zann// - Page 4 2vote_11 
Amber
save me! //Zann// - Page 4 2vote_10save me! //Zann// - Page 4 2votin10save me! //Zann// - Page 4 2vote_11 
Haylin
save me! //Zann// - Page 4 2vote_10save me! //Zann// - Page 4 2votin10save me! //Zann// - Page 4 2vote_11 
Melody
save me! //Zann// - Page 4 2vote_10save me! //Zann// - Page 4 2votin10save me! //Zann// - Page 4 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
save me! //Zann// - Page 4 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
save me! //Zann// - Page 4 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 save me! //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptyLør 04 Dec 2010, 20:38

Han nikkede forstående "spøgelseshuset" spurgte han undrende
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptyLør 04 Dec 2010, 20:44

"jeps.."hun nikkede stille
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptyLør 04 Dec 2010, 20:52

Han sukkede og så ned "så må du vel gøre det" hviskede han og så fortsat ned "jeg følger dig ikke denne gang"
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptyLør 04 Dec 2010, 20:55

hun rystede på hovedet."jeg ville heller ikke udstætte dig for den farer der er i det" hun tog ham i hånden og kiggede op med tårer i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptyLør 04 Dec 2010, 21:02

Han så undrende på hendes tåre
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptyLør 04 Dec 2010, 21:03

hun tørrede tårende væk med bagsiden af hendes frie hånd
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptyLør 04 Dec 2010, 21:06

"hvad er der" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptyLør 04 Dec 2010, 21:12

igen rystede hun stille på hovedet "der er intet" sagde hun og tvang et smil frem. Cecillie slap zann's hånd og rejste sig op. hun kiggede på ham og trak på skuldreren. hun gik over til sengen og satte sig ned på den. han havde sine hænder på sine lår
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptyLør 04 Dec 2010, 22:03

Zann rejste sig langsomt op og gik ud på gangen af hospitalet og hen til en automatisk vand halløjsa og tog en kop og hældte noget vand i og drak af det mens han roligt smilede over den kølige smag som langsomt gled ned af hans hals det var beroligende
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:05

"måske er det ikke smart og tage derhend når det er fuldmåne" sagde cecillie til sig selv og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:34

* hun rejste sig op og gik hen til vinduet. endu een tårer faldt. egtelig vidste hun ikke rigtig hvorfor hun grad. det var nok bare tanken om at det var hendes skyld zann var kommet til skade.

//fik ikke det hele med ;D
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptySøn 05 Dec 2010, 03:14

Zann kom ind igen og drak en smule af vandet "du ved godt at jeg kørte ind i bilen med vilje ikke" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptySøn 05 Dec 2010, 07:52

hun vendte sig om og kiggede forskrættet på ham "nej da..hvorfor gjorde du det?"
mange spørgsmål og følser inde i hende blev forvirrende. hun rystede let på hovedet og kiggede på ham med et blik der viste hvor bange hun var.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptySøn 05 Dec 2010, 10:21

Han sukkede "jeg er en varulv jeg hader det hver fuldmåne forvandler jeg mig jeg slår folk ihjel og bagefter skal jeg flytte igen og igen jeg kan ikke skrive med venner eller noget som helst jeg hader det virkeligt så jeg prøver at ende mit liv men det virker ikke"
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptySøn 05 Dec 2010, 10:40

"når du er menneske er du en dejlig person..husk på det" sagde hun opmundrerne "der er mange folk der ville blive kede af det vis du døde..især vis det var med vilje" hun lagde hovedet lidt på skrå. hun tog begge hans hænder "jeg har vist ikke fået takket dig for at redde mig igår?"
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptySøn 05 Dec 2010, 10:45

Zann så på hende roligt "hvem om jeg må spørge" sagde han roligt han vidste der ikke var nogen der ville savne ham
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptySøn 05 Dec 2010, 10:52

hun trak på skulderen "mig.." cecillie havde stadig hans hænder i sine. "jeg ville savne dig..du har reddet mit liv..sådan en person kan man ikke andet end at savne" hendes stemme var blid og venlig..men stadig alvorlig
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 EmptySøn 05 Dec 2010, 13:15

Zann sukkede og gik hen og satte sig på læge sengen og så ned lidt før han lagde sig ned "jeg vil være indlagt de næste 2 dage" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





save me! //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
save me! //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» Nu igen... //Zann//
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: A casa assombrada-hjemsøgte hus-
Gå til: