City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En ret så hård dag //Zann// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En ret så hård dag //Zann// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En ret så hård dag //Zann// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En ret så hård dag //Zann// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En ret så hård dag //Zann// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En ret så hård dag //Zann// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En ret så hård dag //Zann// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En ret så hård dag //Zann// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En ret så hård dag //Zann// 2vote_10En ret så hård dag //Zann// 2votin10En ret så hård dag //Zann// 2vote_11 
Shurican
En ret så hård dag //Zann// 2vote_10En ret så hård dag //Zann// 2votin10En ret så hård dag //Zann// 2vote_11 
Cecillie
En ret så hård dag //Zann// 2vote_10En ret så hård dag //Zann// 2votin10En ret så hård dag //Zann// 2vote_11 
Zann
En ret så hård dag //Zann// 2vote_10En ret så hård dag //Zann// 2votin10En ret så hård dag //Zann// 2vote_11 
sakref morladin
En ret så hård dag //Zann// 2vote_10En ret så hård dag //Zann// 2votin10En ret så hård dag //Zann// 2vote_11 
Namine
En ret så hård dag //Zann// 2vote_10En ret så hård dag //Zann// 2votin10En ret så hård dag //Zann// 2vote_11 
Aiko
En ret så hård dag //Zann// 2vote_10En ret så hård dag //Zann// 2votin10En ret så hård dag //Zann// 2vote_11 
Amber
En ret så hård dag //Zann// 2vote_10En ret så hård dag //Zann// 2votin10En ret så hård dag //Zann// 2vote_11 
Haylin
En ret så hård dag //Zann// 2vote_10En ret så hård dag //Zann// 2votin10En ret så hård dag //Zann// 2vote_11 
Melody
En ret så hård dag //Zann// 2vote_10En ret så hård dag //Zann// 2votin10En ret så hård dag //Zann// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En ret så hård dag //Zann// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En ret så hård dag //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyTors 13 Jan 2011, 20:15

sted: Hospitalet
tid: 15:45
dag: Fredag
omkring: en masse syge mennesker
påklæning: sin arbejds uniform.

Haylin kiggede på alle de syge mennesker og tog sig rigtig godt af dem, hun var en riigtig god læge hendes takner føj rundt men hun var ligeglad hun passede altid sit job, var altid klar på en ny opgave, ligemeget hvad, hun smilte for sig selv, mens hun så alle de døde mennesker en tanke kom op i hende, hun ville aldrig blive syg aldrig dø.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyTors 13 Jan 2011, 20:18

De kom med en kriseperson som så underligt ud helt smadret men det så kun alvorligt ud det var ikke alvorligt efter en times vasken og smertestillende opdagede man det kun var et hul i panden dog på størrelse med en rulle tape de sygede det så godt på de kunne og satte ham ind i et rum hvor han skulle være de næste 24 timer denne person var Zann
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyTors 13 Jan 2011, 20:22

Haylin havde syet ham sammen, hun kiggede ind til ham. hun havde fået fri så hun så ind til ham. hun smilte stille til ham. ''det er snart færdig'' sagde hun til sig selv hun havde siddet der inde i 23 timer og 55 minuter nu hun var dog stadig ude for døren og ventede på ham hendes smil var støre for nu viste hun at han var ved at være rask. igen men hvordan havde han fået det sår det kunne hun godt tænke sig at vide.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyTors 13 Jan 2011, 20:27

Zann rejste sig op med et smil og gik ud til hende med et roligt blik og så på hende "jeg er stadig lidt sløj sygeplejeske kan du ikke finde et glas vand til mig og hælde det ned i min mund mine arme er så ømme de kan ikke løftes" han smilede roligt det var nu bare for sjov han sagde det hele og det kunne tydeligt høres og ses at det var for sjov
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyTors 13 Jan 2011, 20:32

hun smilte til ham og gik hen til ham. ''hehe jeg kan da også hælde noget mere ned i din mun'' sagde hun og gik ind i et rum og stak sin tunge ind i hans mund. hun grinte og gik ud igen. hun måtte jo ikke være der inde, hun kiggede på ham og hentede både noget og spise og noget af drikke til ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyTors 13 Jan 2011, 20:57

Han så efter hende mens han smilede meget endda det var helt utrolig hvor sød hun var og da maden kom kunne han ikke dy sig og kastede nærmest maden og vandet ind i munden med sine arme og nød det virkeligt han var hundesulten og han smilede imens
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyTors 13 Jan 2011, 21:01

hun kiggede på ham, hendes madlavning var åbenbart et hit hos Zann. hun grinte lidt, og så på ham. hun sad udenfor værelset, en overlege kom ind og sagde at Zann godt måtte gå hjem. hun smilte og gik ind til ham og hjalp ham hjem. ''hvad har du dog levet??'' spurte hun ham, hendes smil var lidt uroligt da hun var urolig for ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyTors 13 Jan 2011, 21:13

Han så på hende roligt med et smil "rolig Haylin jeg blev overfaldt og ramt i hovedet med et jernrør det ikke så slemt" sagde han med et roligt smil før han så rundt og kyssede hende så hurtigt på kinden "bare rolig det er ingenting" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 08:49

hun kigggede på ham med et smil på sine læber, de kom hjem og hun satte ham stille i sofaen og kiggede på ham. hun aede ham på kinden og holdte hans hånd. ''pas beder på dig selv okay jeg kan ikke være der heletiden til at lappe dig sammen'' sagde hun og lage sit hovede lidt på skå og lukkede øjnene og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 15:13

Han smilede og tog hendes anden hånd i hans og flettede fingre med hendes fingre og så på hende med et smil "jamen det ikk sjovt" sagde han beklagende og kyssede hende på munden blidt fordi han virkelig ville mærke hendes læber igen ordenligt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 15:48

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, hun kyssede lidt igen, hun så ind i hans øjne og goldte ham fast. ''du skal passe beder på dig selv eller kan det godt være jeg bliver lidt vred over det'' sagde hun med et smil på sine læber, hun lod hans øjne flyde ind i hans og hendes fingre flittede sig ind i hans og hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 18:10

Han smilede roligt "de folk som overfaldte mig er en speciel gruppe som finder andre væsner og slår dem ihjel de har i mange år vidst jeg var varulv og har i den tid prøvet utallige gange at dræbe mig men fejlet vær glad for jeg kun fik et hul i hoved denne gang" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 18:17

hun kiggede på ham tog hans hånd og sin hånd bag hans nakke og lyssede ham lidt længe de var jo hjemme hos hende så hvem ville se dem. ''var det derfor du ville have vores forhold skulle være hemmeligt'' spurte hun ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 18:30

Han så lidt rundt "øhm ikke helt" han smilede lidt "jeg er tidligere slavesælger" han kløede sig i nakken "kvindelig slave sælger" han smilede lidt "og nogle kunder er blevet utilfredse fordi slaverne blev frie den dag jeg stoppede inde for branchen de sender snigmordere og lejesoldater og jeg ved ikke hvad efter mig" han sukkede "vis de fandt ud af det mellem os så ville de bruge dig til at tvinge mig frem"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 18:34

hun smilede lidt af sig selv. ''men hvorfor var du det'' spurte hun ham lidt chokerede. men dog var hun fanget af hans øjne. hun satte sig på hug ved siden af sofaen og fik ham til at ligge ned. ''få noget søvn jeg lover dig at være her når du vågner igen'' smilede hun til ham og kyssede hans pande.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 18:44

Han så på hende med et smil "jeg var slavehandler fordi jeg bare kunne bide dem så kunne de ikke modstå at gøre hvad jeg sagde" sagde han sukkende og lå roligt og stille "det var en af mine eneste jobbe jeg kunne få som jeg ikke bliver fyret fra efter 3-4 måneder" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 18:57

hun smilede lidt af sig selv. ''men hvorfor var du det'' spurte hun ham lidt chokerede. men dog var hun fanget af hans øjne. hun satte sig på hug ved siden af sofaen og fik ham til at ligge ned. ''få noget søvn jeg lover dig at være her når du vågner igen'' smilede hun til ham og kyssede hans pande.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 19:01

Han så på hende med et smil "jeg var slavehandler fordi jeg bare kunne bide dem så kunne de ikke modstå at gøre hvad jeg sagde" sagde han sukkende og lå roligt og stille "det var en af mine eneste jobbe jeg kunne få som jeg ikke bliver fyret fra efter 3-4 måneder" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 19:07

hun kiggede på ham og nussede hans pande. ''skat dog'' sagde hun og lod sin ene hånd køre ned til hans kind og nusse den. hun lod den køre gennem hans lyse hår bagefter, hun holdte af ham jo på en måde. men hvad ville der ikke ske når hendes master fandt ud af hun var sammen med ham og alle andre de ville ikke kunne lade dem være alene et minut.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 19:18

Han smilede lidt "forresten din mester er Jaster ikk?" sagde han og så på hende "den onde hersker det mørkeste væsen den største lyseslukker?" han grinte svagt "ham skal du ikke være bange for vis han rør dig kommer han til at fortryde det selvom jeg har opgivet branchen som slavesælger har jeg stadig en slave hans elskede Amber den eneste grund til jeg har hende er fordi han osse er efter mig"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 19:25

hun så på ham. ''ja skat. men tænk hvis han så sælger mig til en anden eller noget så mister du mig'' sagde hun så ned og var trist hun kiggede på ham igen og kyssede ham på munden, ''jeg vil ikke have det sker'' sagde hun og så ind i hans øjnene-.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 19:30

"vis han sælger dig sørger jeg for at Amber aldrig kommer til at se Jaster igen" sagde han vredt og satte sig op "jeg skal nok sørger for han aldrig ville ture at sælge dig" han slog sin næve mod hans håndflade meget hårdt imod hinanden
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 19:43

hun så på ham og fik ham lagt ned i sofaen igen. ''slap af, jeg tror heller ikke han gør det'' sagde hun og kysede ham på halsen, og lod sine hænder tage fat om hans og kysse dem. ''jeg kan godt klare ham selv'' sagde hun og kiggede på ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 20:03

Han nikkede forstående med et smil mens han fortsat så på hende "okay du" sagde han smilende "men jeg vil ikke sove jeg har sovet i alle de 24 timer jeg sad på hospitalet" sagde han lidt surt og surmulede på en barnemåde for sjov
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// EmptyFre 14 Jan 2011, 20:15

hun kiggede på ham emd et smil på sine læber, hun rejste sig og satte sig op i det åbne vindu. ''sorry jeg må smutte nu skal lige have noget at drikke hvis du ved hvad jeg mener'' grinede hun og forsvandt ud af vinduet og kom der hen og fik noget at drikke. hun var væk i nogle timer. men det var klart når hun var nød til at slås for sit bytte,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ret så hård dag //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En ret så hård dag //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» Nu igen... //Zann//
» save me! //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Hospitalet-
Gå til: