City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_11 
Shurican
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_11 
Zann
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_11 
Namine
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_11 
Aiko
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_11 
Amber
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_11 
Haylin
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_11 
Melody
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 11:18

Valentina holdt ikke rigtig fast i stangen, da hun så efter drengen igen da Zann talte til ham. "I orden"sagde hun til ham da han igen så ned på hende .


//Krea svigt:(
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 11:28

hun kiggede hen på dem"hjem"sagde hun til Zann's spørgsmål om hvor hun var på vej hen, hun havde ikke mere at lave, hun havde trænet nok og gad ikke bare sidde og kede sig resten af dagen
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 11:32

Zann nikkede før han hev stangen op på plads og nærmest løftede hende op og stå "flot klaret Tina" hviskede han og kyssede hendes kind før han ændrede den til 100 kilo og lagde sig "hvorfor bliver du ikke og hænger lidt ud med os" spurgte Zann drengen
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 11:35

Valentina rakte tunge af ham da han trak hendes op at stå. "Blærerøv"sagde hun smilende da han ændrede vægten. "Ja, det kunne du jo godt"sagde hun smilende og satte sig på maven af Zann og smilte muntert til ham. Hun så smilende på drengen
"Hvad hedder du?"
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 11:36

hun kiggede tilbage på dem"jeg kommer nok bare til at kede mig undskyld"sagde hun og begynde at gå mod døren for at komme ud der fra, hun kiggede på kvinden/pige der snakkede til hende"Ahngel"sagde hun så
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 13:36

Zann smilede og løftede roligt mens han løftede i vægten med hende på hans mave med et smil "det ser lidt forkert ud Tina" sagde han og grinte før han satte den på holderen og satte sig op "vi kunne osse smutte et andet sted hen" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 16:47

Valentina smilte muntert til Zann og rejste sig op da han satte vægt tingen på dens holder. Hun så efter Ahngel og derefter på Zann igen da han igen snakkede "Ja"sagde hun da det da var en meget god ide, og Ahngel kunne vel bestemme hvor de skulle tage hen, så det var et sted han/hun kunne lide at være.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 16:54

hun ville helst være alene så hun kunne få sin vest af og få lov til at gå uden den for et stykke tid og ikke ligne en dreng hele tiden, hun fik en idé og gik ud i om klædningen force at skifte tøj, hun tog sit tøj af og hun var sikker på at være alene, hun var ikke i selve om klædningen men inde på et wc som alle kunne benytte, hun skifte til det hun endelig var en pige, hun tog noget der lignede en paryk på så ingen rigtigt ville genkende hende så let og noget pige tøj, hun havde aldrig haft pige tøj på før, men hun var god til at spille roller så den her ville hun nok osse være god til håbede hun lidt på
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 18:05

Zann smilede roligt og kyssede hendes kind før han gik ud i omklædningsrummet for drenge og begyndte at skifte tøj til hans normale ikke sved dryppende tøj som han havde med dog havde en eller anden hugget hans trøje ved et uheld tænkte han så han tog kun bukser på og kom ud med bar overkrop så man kunne se hans six pack hans veltrænede arme og hans tynde form
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 18:47

Valentina smilte da han kyssede hende på kinden og satte sig på en stol vuden foran omklædningen og ventede på ham, hun behøvede ikke lige frem selv at skifte og hun mente faktisk ikke at hun havde prøvet at svede, hendes krop kunne klare høj varme. Hun så rundt på dem der trænede mens hun ventede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 20:49

hun kom ud fra wc'et og gik mod udgangen, hun håbede lidt på at ingen havde set hende gå der ind for så ville de fatte mistanke om hende og det ville hun helst ikke havde, hun ville gerne være i fred og derfor gik hun imellem to personer at spille lidt
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyMan 06 Dec 2010, 21:02

Zann smilede og lænede sig over hende med et smil og kyssede hende blidt indtil en kom forbi ham som han syntes han kendte "Ahngel" sagde han og vente sig mod personen men opdagede det var en pige "når undskyld du ligner en vi venter på" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyTirs 07 Dec 2010, 18:16

Valentina gengældte forsigtigt hans kys, med lukkede øjne. Hun kunne bedst koncentrere sig hvis hun ikke så på ham i mens, men så meget lettere var det nu heller ikke.
Valentina så på pigen da Zann vente sin opmærksomhed mod hende. Hun lignede da Ahngel rigtig nok, men var det jo ikke. Ahngel havde været en dreng så vit sm hun havde kunne se. Hun smilte venligt til pigen der var gået forbi dem og rejste sig op fra den stol hun sad på.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyTirs 07 Dec 2010, 20:45

da Ahngel var kommet forbi dem, kunne hun ikke holde sin latter inde mere, hun havde narret dem godt og grundigt, heldigvis var mange af de andre i hallen i bad eller taget hjem, hun kiggede på dem"jeg tænkte nok i ikke kunne genkende mig, men vent jeg kan jo osse være Ahngel's tvillingesøster"sagde hun, hun stod lidt og kiggede på dem
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyOns 08 Dec 2010, 13:44

Zann så på hende lidt "du er Ahngel" sagde han "dit korte hår stikker frem foran det er tydeligt det er mere groft end den paryk du har på" sagde han roligt og smilede "hvorfor skifter du sådan?" spurgte han roligt mens han så på hende/ham "eller rettere er du en pige eller en dreng"
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyOns 08 Dec 2010, 14:16

Valentina kunne ikke holde det muntre smil tilbage der lå på hendes læber. Hun havde ikke lagt mærke til at hendes hår stak frem under parykken. Hun ventede på at hun skulle svare på Zann's spørgsmål, da hun selv gerne ville kende de svar.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyOns 08 Dec 2010, 19:00

"en pige"sagde hun og tog parykken af igen og puttede den i tasken hun havde med, hun ville ikke sige mere, hun skulle til at gå videre mod udgangen, hun ville ikke rigtigt være inden for, hvis alle de der mænd kom ud og fandt ud af det,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyOns 08 Dec 2010, 21:53

Han tog Tina's hånd og hev hende med Ahngel "øh Ahngel jeg fik aldrig af vide om du ville være sammen" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyLør 11 Dec 2010, 18:39

Valentina var lige ved at miste balancen da Zann hev hende med sig, uden hun var forberet på det. Men hun genvandt hurtigt balancen og fuglte smilende efter ham. Hendes hånd blev en smule varmere, men kun fordi det var der han rørte.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptyLør 11 Dec 2010, 22:31

"næh jeg fortrækker at være alene"sagde hun og tog parykken frem igen og den på og dækkede alt hår rigtigt godt så man ikke kunne se det
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 09:12

Han trak på skulderen "syndt jeg ville ellers give en bid mad hvad siger du til det skatter" spurgte han og så på Tina smilende "jeg er sulten som en ulv" han rakte halvt tunge og grinte lidt fordi han trods alt var en slags ulv
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Trænings dag igen [Daniella=Privat]
» En lille trænings kamp?
» skyggernes skygge - Valentina

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Aptitude-Fitness center :: Træningshal-
Gå til: