City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_11 
Shurican
Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_11 
Cecillie
Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_11 
Zann
Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_11 
sakref morladin
Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_11 
Namine
Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_11 
Aiko
Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_11 
Amber
Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_11 
Haylin
Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_11 
Melody
Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2votin10Trænings dag igen [Daniella=Privat] 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Trænings dag igen [Daniella=Privat]

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 16:04

V :: Utrolig lækkert sommervejr(sol og varme grader på 23)

T :: 22:00

O :: Masse svedende folk

S :: Træningshalen

Zann sad på en pres bænk og løftede vægte med hans ulveside var det let men nu brugte han kun sine menneskekræfter og selv det var imponerende det var 100 kilo han kunne løfte uden at han fik så meget sved han løftede og løftede og løftede og blev bare ved og pressede sig selv til det yderste han havde kun cowboy bukser på mens han løftede han havde ikke nogen trøje på så svedet lå på hans krop og skinnede mod lyset
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 16:34

P: http://www.koolbollywood.com/wp-content/uploads/2010/10/Taylor-Momsen1.jpg

Daniella kom gående ind på fitness centeret, med en sort taske over den ene skulder og sin motorcykel hjelm i venstre hånd.
Hun så hurtig på de svedene mennesker, der trænede inden hun forsvandt ind på pigernes omklædning for at skifte. Hun trænede tit, for at holde sig i form selvfølgelig, og elskede det faktisk.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 16:37

Zann trænede roligt videre med de kilo mens en eller anden spøgefuld tog en halvtreds kilo og mens han så væk satte på den ene side af hans vægt Zann var tæt på at tabe den men hans venstre arm som var den side hvor spøgefulden havde sat vægt på blev en smule grå før han fik den balanceret igen
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 16:42

Da Daniella kom ud havde hun en sort sports top på, der viste hendes flade mave og et par shorts der gik til midten af hendes lår. Hun så kort rundt og bestemte sig for at starte ud med løbebåndene. Mens hun gik gennem salen og hen til løbebåndene satte hun sit lange blondte hår op i en hestehale.
Hun trådte op på løbebåndet og tændte den. Hun startede ud med lunt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 16:44

Zann satte vægten på holderen og rejste sig op smilende før han gik hen til løbebåndene lige i tids nok til at se en virkelig smuk person begynde at løbe han tog båndet ved siden af hende og løb roligt "hej" sagde han roligt til hende og smilede charmerende til hende
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 16:50

Daniella så på den unge mand der havde taget løbebåndet ved siden af hende. "Hej"svarede hun med antydningen af en amerikansk accent. Hun fortsatte med at løbe og satte lidt mere fart på. Hendes hestehale svagede hver gang hun bevægede sig.
Hun så ligefrem, hun var ikke typen der tiltrak sig opmærksomhed af egen fri vilje. Hun ville helst komme gennem livet så anonymt som muligt. Hvilket ikke var lykkes for hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 16:52

Zann løb lidt hurtigere end hende roligt og smilede "Zann er navnet" sagde han roligt mens han så på hende smilende "Og dit navn er" spurgte han og rakte hende hans venstre hånd men havde helt glemt den stadig var lidt grå i huden fra da nogen havde drillet med hans vægt
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 17:01

Daniella så på ham igen og tog hans hånd, mens hun stadig løb, "Danny"svarede hun og slap hans hånd igen, og koncentrerede sig om at løbe. Hun præsenterede sig altid som Danny eller Daniel, hendes familie havde altid kaldt hende det da hun var mindre, så det havde ligesom sat sig fast hver gang hun skulle sige hvad hun hed blev det enden Daniel eller Danny.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 17:19

Han nikkede forstående og løb videre "Danny det lyder som et drenge navn" sagde han roligt og fandt en ipod touch frem med høresæt som var store med afstanden "vil du lytte med? Det er Jokeren feat Maria Den eneste anden" sagde han roligt og smilede

https://www.youtube.com/watch?v=b9ITgXbz7_s
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 17:22

"Måske er jeg en dreng"sagde Daniella og så kort på ham. Hun skruede lidt ned for farten og begyndte at lunte igen.
"Nej tak"svarede hun venligt og koncentrede sig igen bare om at løbe. Hun havde ikke hørt om sangen før.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 17:31

Han så på hende roligt og slukkede kort for sit løbe bånd "ja en dreng med langt hår kvindelige ansigtstræk hofter bryster og meget mere" sagde han og grinte lidt før han satte den i løb igen og løb med roligt mens han så på hende "hvorfor prøver du at skubbe mig væk? Jeg ville bare snakke med dig lidt"
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 17:34

Daniela stoppede løbebåndet og vendte sig mod ham "Daniella"sagde hun og trådte ned fra løbebåndet. Hun havde det med at skubbe folk væk fra sig, da alle hun havde kendt kun havde været venner med hende på grund af penge.
Hun gik hen til en benpresser, hun satte 8 kilo på til at starte med, og satte sig derefter på plads.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 17:58

Han stoppede osse båndet og fulgte efter hende "hvorfor skubber du mig væk" spurgte han og lænede sig op af maskinen
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 18:01

Daniella begyndte ikke at træne, men så op på ham da han lænede sig op af maskinen "Fordi jeg ikke kender dig"svarede hun venligt og begyndte langsomt at træne. Det var delvis sandt, så lyve det gjorde hun da ikke.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 18:07

Han så på hende "jeg prøver at blive venner med dig for at lære dig at kende" sagde han roligt "det sådan man bliver venner" han smilede roligt og så på hende lidt "jeg vil bare gerne have bare en ven her i byen som ikke er nogen som falder for mig pladask" han grinte lidt og tog sin hånd frem "indtil videre har jeg mødt 5 piger de alle sammen er forelsket i mig jeg håbede du var anderledes"
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 18:12

Daniella så på ham med et hævet øjenbryn *Han er da bare lidt selvglad*tænkte hun og koncentrerede sig om at træne.
"Men jeg er i hvert fald ikke faldet for dig, og det skal du nu heler ikke regne med at jeg gør...og det skal ikke tages som en fornermelse"sagde hun og så kort på ham med gråblå øjne, der tydelig bekræftede at hun ikke var intereseret i ham på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 18:15

Han grinte "du forstår ikke helt Danny jeg er glad for du ikke er forelsket i mig jeg er træt af det" sagde han smilende "forestil dig du går ind i en klub for at have det sjovt som single og pludselig er du omsværmet af piger det kan være fedt første gang men det bliver trættende efter tiden og virkelig irriterende" han hørte noget og gemte sig hurtigt bag hende da nogle piger kom løbende og spurgte om hun havde set Zann *please ikke afslør mig* tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 18:23

Daniella rystede svagt på hovedet af ham, blærerøv, tænkte hun kort og rettede på hestehalen.
HHun så kort på ham da han gemte sig "Hey hva..?" skulle hun til at spørge, da en flok tøser kom og spurgte hende om Zann.
Hun sukkede kort "Ja ham har jeg set han er lige....." hun så på pigerne og smilte venligt "han er lige gået til svømmetræning"svarede hun tilsidst og rejste sig op da de gik deres vej. Hun viste ikke engang m der var en svømmehal her, men eftersom de troede på det måtte der jo være en der.
"Nåår Casanova, jeg tror at jeg helere må videre, så kan du jo lege lidt med pigerne" sagde hun og begyndte at gå hen imod pigeomklædningen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 18:25

Han rejste sig hurtigt op og tog fat i hendes håndled "vent" sagde han roligt "de piger ville ikke lade mig være i timevis tak" han smilede "jeg har godt nok ikke så mange penge men jeg vil med glæde give en omgang aftensmad ved et pølsested vis du er interesseret" han smilede roligt "det ville være for mig en slags måde og sige ordenligt tak"
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 18:31

Daniella vendte sig halvt mod ham og trak sin hånd til sig, langsom for ikke at være uhøflig.
Hun sukkede svagt og lod sin vægt hvile på højre fod. "Du er ikke en der så let giver op vel?" det var faktisk ikke et spørgsmål mere en erkendesle. Hun vendte sig om igen og fortsatte hen mod omklædningen "Jeg er på cykel, så.."sagde hun og skubbede døren op med sin bagdel, da hun så på ham "..det kan blive blive lidt svært at komme nogen steder hvis du også er på et køretøj"sagde hun inden hun forsvandt ind på omklædningen for at klæde om.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 18:37

Han lænede sig op af væggen udenfor og ventede på hende mens han råbte "JEG LØBER BARE JEG ER HURTIGERE END DU VIL KUNNE TRO PÅ" mens han smilede "JEG LØBER ALTID SHIT!!!" han gemte sig hurtigt for nogle flere piger "jeg begynder virkelig at hade de piger"
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 18:41

Daniella kunne ikke lade være med at grine af ham. Hun klæde sig hurtigt om hankede tasken op på skulderen og samlede fik motorcykelhjelmen samlet op i venstre hånd. Hun gik ud igen og så på ham "Gemmer du dig nu igen?"sagde hun og rystede muntert på hovedet. "Kom jeg giver et lift"sagde hun og løftede hjelmen en smule op, da hun vendte sig om og gik mod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 18:47

Han smilede og fulgte efter hende "jeg havde osse en motorcykel engang jeg kørte galt" grinte han "jeg kørte direkte ind i en bil og blev total skadet jeg sad i gips hele dagen" han smilede som om det var meget og det var det osse for ham altså normalt ville det tage ham et par timer at heale brækkede knogler " det var så voldsomt at hjelmen næsten var brækket midt over"
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 19:07

"Det var da dumt"sagde Daniella og så kort tilbage på ham, med et venligt smil inden hun skubbede døren op og gik ud.
Hun samlede sit hår og fik hjelmen på mens hun gik hen imod en stor sort motorcykel der holdt henne ved muren. Hun fandt en bundt nøgler frem fra sin lomme og begyndte at se dem hurtigt igennem mens hun gik hen til den. Hun havde alle mulige nøgler, og de fleste af dem skulle hun ikke engang bruge længere, hun havde bare ikke gidet at sortere dem endnu.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] EmptySøn 12 Dec 2010, 19:42

Zann smilede og fulgte efter hende "må jeg så gi den pølse eller ej Danny" spurgte han roligt og smilede mens han gik bag ved hende "du er faktisk meget sød når man er kommet igennem isen" han påpegede at hun faktisk havde tilbudt ham et lift
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag igen [Daniella=Privat]   Trænings dag igen [Daniella=Privat] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Trænings dag igen [Daniella=Privat]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]
» Yes! Kan tale igen! (Boris=privat)
» En lille trænings kamp?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Aptitude-Fitness center :: Træningshal-
Gå til: