City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2votin10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_11 
Shurican
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2votin10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_11 
Cecillie
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2votin10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_11 
Zann
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2votin10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_11 
sakref morladin
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2votin10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_11 
Namine
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2votin10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_11 
Aiko
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2votin10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_11 
Amber
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2votin10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_11 
Haylin
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2votin10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_11 
Melody
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2votin10inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 07 Dec 2010, 19:29

S:Banegaarden
T:0:00
V:snestorm,det var mørkt og stormfuld nat med kulde og stjerner...
O:ingen
P:en hættekappe og sit slidte,flenseret kjole..

Shurican gik for sig selv nede i undergrundsbane for hun kunne ikke komme hjem på grund af stormvejret så hun satte sig et sted og krøb sig sammen.Hun kunne mærke kulden på sine bare arme og ben men hun holdt sig var alligevel ved hjælp af ildbetvining selvom hun ikke kunne holde flammen oppe længe for hun ville nok blive træt i hænderne at holde på en ild kulge,hun viste ikke om der var noget hun kunne bruge som brande så hun kunne tænde et bål.
Tilbage til toppen Go down
Eileen

Eileen


Antal indlæg : 46
Job/hobbies : Søger/Læse, ballet og træne nærkamp

inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: Sv: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 07 Dec 2010, 19:36

En lang slank kvindelig skikkelse kom gående i stormvejret. Da hun gik ind i lyskeglen fra en lygtepæl kunne man se det lange sorte hår, med der fik et gønligt skær hvis lyset ramte rigtigt. Hun havde en langærmet uldkjole på, den var mørkegrøn og sad stramt om hendes krop, selvom det måske var lidt for lidt tøj at have på i det vejr, frys hun ikke specielt. Hun havde knæstrømper på der skærmede hendes ben for kulden.
Den kvindlige skikkelse drejede ind på banegården. Det sorte pandehår dækkede det meste af hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: Sv: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 07 Dec 2010, 19:41

Shurican kunne sad stille og legede med ildkuglen for hun viste ikke rigtigt hvad hun skulle finde på at lave i det vejr,hun frøs nermest ikke men hun elskede at kigge ind i ildkulgen mens hun sad og tænkte for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Eileen

Eileen


Antal indlæg : 46
Job/hobbies : Søger/Læse, ballet og træne nærkamp

inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: Sv: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 07 Dec 2010, 19:46

Den kvindlige skikkelse stoppede op i en lyskegle fra en gammen lygtepæl, hvor lyset kun var ganse svagt. Men selv om lyset ikke var kraftigt kunne man nemt se de smaragd grønne øjne der så søgene rundt.
"Mmmm.."sagde en melodisk stemme, der lød som bedøvende englesang. Skikkelsen så sig rund ti mørket. Det var tydeligt at hun ikke viste hvor hun var.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: Sv: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 07 Dec 2010, 19:51

Shurican sad med ildkuglen også direkte ind i den,hun kunne lægge til en kvinde med sort håt og en langærmede kjole der stod i åbningen af undergrundsbanen.Hun tænkte det nok for hun kunne føle at der var andre i nærheden og hun kunne hører kvinden.
Tilbage til toppen Go down
Eileen

Eileen


Antal indlæg : 46
Job/hobbies : Søger/Læse, ballet og træne nærkamp

inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: Sv: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 07 Dec 2010, 20:02

Den kvindlige skikkelse fik øje på noget, i mørket en anden lyskilde end de få lygtepæle. De fleste ville nok have søgt væk fra det fremmede, men sådan var hun ikke. Hun var nysgerrig og jo mere hun viste jo bedre. Hun gik langsomt der hen.
Hun opdagede at det var en anden kvinde der sad med ild på hånden. Et smil brede sig på hendes rødelæber. "Hvad hedder de?"spurgte hun med det samme, med en bedøvende lokkende stemme. Hun brugte at tid sin evne når hun talte eller så på folk, de ville give hende det sandesvar uden at stille spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: Sv: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 07 Dec 2010, 20:07

"jeg tænkte nok du vil komme ind,mit navn er Shurican og hvad hedder du "sagde hun og stirrede på kvinden der var kommet,hun lugtede lidt og tænkte at hun kunne måske gætte sig til hvilken race kvinden er.Hun sad og stirrede på kvinden og der efter på ildkuglen.
Tilbage til toppen Go down
Eileen

Eileen


Antal indlæg : 46
Job/hobbies : Søger/Læse, ballet og træne nærkamp

inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: Sv: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 07 Dec 2010, 20:10

"Mit navn er Aqurana"svarede Aqurana med sin lokkende stemme og smilte overdrevet venligt. Hun lod de smaragd grønne øjne falde på ilden på hendes håndflade "Hvad er du?"spurgte hun med det samme og stadig i en lokkende charmerende tone fald. Hun lod sine slanke fingre køre gennem sit sorte hår så det kom væk fra det smukke ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: Sv: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 07 Dec 2010, 20:15

"jeg er en halv varmpyr og halv demon "sagde hun og lod sig ikke lokke af Aguranas lokkende stemme"også vidt jeg kan hører på din stemme så må du være en elver"hun kunne godt regne det ud ved at hører på Aquranas stemme,hun stirrede på Aqurana og smillede tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Eileen

Eileen


Antal indlæg : 46
Job/hobbies : Søger/Læse, ballet og træne nærkamp

inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: Sv: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 07 Dec 2010, 20:19

"Rigtigt"sagde Aqurana og smilte et lumsk halv venligt smil. Hendes evne til at lokke andre var stærkere end andre der havde den naturligt og skruede hun først op for charmen kunne ingen modstå hende og fik hun først fysisk kontakt var man fortabt, men den brugte hun kun på mænd.
"Hvad laver de her ude i mørket?"spurgte hun og så igen på ilden.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: Sv: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyTirs 07 Dec 2010, 20:22

"tja venter på at vejret bliver godt så jeg kan komme hjem"sagde hun så,mens hun stirrede i forskellige retninger og lyttede til vejret "det er ikke til at rejse i det her vejr så hvad med dig hvad laver du her egentlig"hun stirrede undrende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Eileen

Eileen


Antal indlæg : 46
Job/hobbies : Søger/Læse, ballet og træne nærkamp

inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: Sv: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyOns 08 Dec 2010, 14:42

"Argh, jeg var bare ude på en lille aftentur"svarede Aqurana med sin lokkende stemme. Det var på en måde rigtigt, men hun var ikke kun ude på en aftentur. Hun kunne godt samlignes med en varmpyr, med sin tørst efter andres hemmeligheder. Men lige i aften var der ingen interesante ude, så derfor var det blevet til en aften gå tur.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: Sv: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana EmptyLør 11 Dec 2010, 22:28

"nå okey"sagde hun og stirrede på Aqurana"hvor kommer du fra eller bor henne "hun var lidt nysgerrigt for hun har aldrig mødt nogen der stammede fra andre lande lige som hun gør.Hun holdt ildkuglen stille mens hun stirrede på Aqurana hvor efter hun stirrede på ildkuglen igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty
IndlægEmne: Sv: inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana   inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana Empty

Tilbage til toppen Go down
 
inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg ved at det ikke er nemt at forstå (Aqurana)
» En gamel undergrundsbane (tricia)
» Mørke//Alle velkomenXD//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Estación-banegården-
Gå til: