City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En gamel undergrundsbane (tricia) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_10En gamel undergrundsbane (tricia) 2votin10En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_11 
Shurican
En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_10En gamel undergrundsbane (tricia) 2votin10En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_11 
Cecillie
En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_10En gamel undergrundsbane (tricia) 2votin10En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_11 
Zann
En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_10En gamel undergrundsbane (tricia) 2votin10En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_11 
sakref morladin
En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_10En gamel undergrundsbane (tricia) 2votin10En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_11 
Namine
En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_10En gamel undergrundsbane (tricia) 2votin10En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_11 
Aiko
En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_10En gamel undergrundsbane (tricia) 2votin10En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_11 
Amber
En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_10En gamel undergrundsbane (tricia) 2votin10En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_11 
Haylin
En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_10En gamel undergrundsbane (tricia) 2votin10En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_11 
Melody
En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_10En gamel undergrundsbane (tricia) 2votin10En gamel undergrundsbane (tricia) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En gamel undergrundsbane (tricia)

Go down 
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 16:16

S:Banegård
T:20:00
V:det begynder at regne
O:ingen
P:sit sildte tøj som altid


Shurican gik for sig selv i en under grundsbane der lå under banegården,hun gik lidt og kunne mærke smerte i sine fødder efter som der lå mange skarpe og spidse ting der nede,men det er hun vandt til.Hun gik lidt for at se havde der var her nede,hun kunne hører nogle rotter der listede rundt der nede.Men hun var ikke bange,hun satte sig et sted ned i undergrunden hvor hun hvilede sig lidt og hun lyttede i mens.hun kunne hører at det skulle til at regne,hun sad stille lidt for sig selv og nynnede en sang stille for sig selv,hun fandt et stykke træ og noget skarp hvor hun så begyndte at snitte lidt.


Sidst rettet af Shurican Lør 17 Jul 2010, 16:29, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 16:46

Regnen slog mod den kolde jord. Men også mod en meget bleg hud. Det var en pige. En vampyr pige. Hendes hår var sort, og sad lidt 'poppet op'. Hun kiggede sig omkring.
Pigen var iført, en hvid og sort stribet t-shirt. Hendes bukser var vildt stramme og sad perfekt på hende og var hvide. På fødderne havde hun nogle sorte converse støvlesko.
Pigens navn var Tricia.
Hun strøg lidt hår væk fra øjnene og kiggede sig så omkring igen. Der var ingen? Hun kunne pludselig høre nogle små skrabelyde, som en der sad og snittede. Hun gik hen mod lyden, men stoppede hurtigt op da hun så det. Hun var ikke bange, men lidt forskrækket. Hun havde ikke troet at der var nogen.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 16:57

Shurican hørte nogen kom gående,hun sad og snittede med et stykke glasskår.Hun lyttede og nynnede lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:00

Tricias øjne hvilede på pigen og hun smilte. Hun gik med stille, elegante og lydløse skridt, hen mod hende. Lidt efter, strakte hun armen ud for sig, for lod den stille blive til en knyt næve, og spændte alle muskler i hånden, mens hun også konentrerede sig godt.
Lidt efter var det pigen snittede med og det hun snittede på, frosset. Dyb frosset.
Tricias smil blev lidt større.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:15

Shurican stoppede med at snitte for hun kunne mærke vedkommen tæter på "hvem der "spurgte hun og vendte ansigtet mod vedkommen,Hun lyttede efter og kunne hører regne drybe ned i en vandpyt.Hun sagde ikke noget før ved kommen har svaret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:21

Tricia gik hen og lagde en hånd på hver af pigens skuldre. "Davs med dig!" hviskede hun i øret på hende. Trias stemme, gik som en kniv i hjertet på folk, når hun var vred, eller ihvertfald ikke glad. Ligenu var hun ikke glad, men heller ikke vred eller sur! Når hun var midt imellem, gik hendes stemme ikke så hårdy an, men alligevel gik den som en kniv.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:26

"oh hej"sagde hun og var ikke bange hvis hun tror at pigen kunne skræmme hende "hvem er du"hun gentog sit spørgsmål og snittede videre,hun spakkede bene lidt frem og tilbage mens hun sad med et stykke træ og glasskår i hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:29

Tricia hoppede over bænken og satte sig. Lidt efter frøs hun det pigen snittede til. (Hun har gjort det en gang!!!) Og så op på pigen.
"Nej, spørgmålet er netop, hvem er du?" Tricia kiggede på pigen. *Ihh... Lige den slags folk jeg.... HADER!* tænkte hun for sig selv og rullede med øjnene. Hun løftede øjnbrynene og ventede på pigens svar.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:32

"hører jeg spurgte dig først"sagde hun og snittede videre og vendte ansigtet mod den ukendte pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:35

Hun så skarpt på pigen. *Jeps! Den slags folk jeg hader alder mest!* tænkte hun og rullede igen med øjnene for hun skarpt sagde: "Jeg er den du ser!" Hun knep øjnene halvt sammen, og havde et skarpt og ondt blik i øjnene.
Tricia var ikke sådan overfor alle, men for mange. Hun kiggede fortsat på pigen med det skarpe blik og øjnene halvt kneps sammen.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:37

"uha hvor jeg dog bange "sagde hun modigt for hun var ikke bange for noget,hun snittede videre"hvis jeg siger mit siger du dit " hun vendte ansigtet mod hende"okey,mit navn er Shurican Pingchuan lee"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:40

Tricia rystede på hovedet og lod som om hun smilte. "Hej så!" sagde hun og hoppede igen over bænken, før hun BEGYNDTE AT LEGE MED PIGENS BLOD. Hun kiggede på hende og begyndte lige så stille at gå væk mens hun ikke holdt op med at lade blodet samle sig i benet på pigen. Et ondt grin undslap hendes læber og hun sod nu op at en mur og blev ved.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:42

"hvad er dit navn "spurgte hun og vendte ansigtet mod træet hun skårede i for hun syntes ikke at pigen lød venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:44

"Tricia..." sagde hun stille henne fra muren. Så begyndte hun stille at gå op af nogle trapper og videre væk. Da hun kom ud på gaden, satte hun sig op af muren og satte sit hår bedre.
Hun gik ikke tilbage til pigen, men HUN GIK HELT LYDLØST VÆK, SÅ PIGEN IKKE KUNNE HØRE DET!
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:48

hun sukkede og snittede videre,men hun rejste sig og gik igen.Hun syntes at pigen Tricia var underligt og slap den tanke.Hun havde ikke tænkt sig at følge efter pigen for tænkte nok at hun burde lade hende være lidt alene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:48

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) EmptyOns 14 Jul 2010, 17:50

out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En gamel undergrundsbane (tricia) Empty
IndlægEmne: Sv: En gamel undergrundsbane (tricia)   En gamel undergrundsbane (tricia) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En gamel undergrundsbane (tricia)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» alene i den gamel undergrundsbane
» inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Estación-banegården-
Gå til: