City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Nye venner måske? //Lue// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Nye venner måske? //Lue// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Nye venner måske? //Lue// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Nye venner måske? //Lue// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Nye venner måske? //Lue// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Nye venner måske? //Lue// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Nye venner måske? //Lue// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Nye venner måske? //Lue// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Nye venner måske? //Lue// 2vote_10Nye venner måske? //Lue// 2votin10Nye venner måske? //Lue// 2vote_11 
Shurican
Nye venner måske? //Lue// 2vote_10Nye venner måske? //Lue// 2votin10Nye venner måske? //Lue// 2vote_11 
Cecillie
Nye venner måske? //Lue// 2vote_10Nye venner måske? //Lue// 2votin10Nye venner måske? //Lue// 2vote_11 
Zann
Nye venner måske? //Lue// 2vote_10Nye venner måske? //Lue// 2votin10Nye venner måske? //Lue// 2vote_11 
sakref morladin
Nye venner måske? //Lue// 2vote_10Nye venner måske? //Lue// 2votin10Nye venner måske? //Lue// 2vote_11 
Namine
Nye venner måske? //Lue// 2vote_10Nye venner måske? //Lue// 2votin10Nye venner måske? //Lue// 2vote_11 
Aiko
Nye venner måske? //Lue// 2vote_10Nye venner måske? //Lue// 2votin10Nye venner måske? //Lue// 2vote_11 
Amber
Nye venner måske? //Lue// 2vote_10Nye venner måske? //Lue// 2votin10Nye venner måske? //Lue// 2vote_11 
Haylin
Nye venner måske? //Lue// 2vote_10Nye venner måske? //Lue// 2votin10Nye venner måske? //Lue// 2vote_11 
Melody
Nye venner måske? //Lue// 2vote_10Nye venner måske? //Lue// 2votin10Nye venner måske? //Lue// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Nye venner måske? //Lue// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Nye venner måske? //Lue// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Nye venner måske? //Lue//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptyLør 18 Dec 2010, 22:06

Dag-Dato-tid: IRL
Vejr: Det sneer lidt
Omgivelser: Flok der går stille rundt og snakker og nogle huse
Tøj: En lang sort kjole med hvide blomster på

Tazz gik stille rundt og tænkte lidt på hva hun dog skulle lave i dag og så de sådn et dejligt vejr med sne over alt det var joo ligesom en juleby det her.
Hun smilede lidt for selv og kiggede lidt på himlen og på den dejlige sne der kom lige så stille ned.
Hun håbede lidt at møde nogle nye flok i dag som der måske kunne blive hendes nye venner som hun håbede lidt.
Hun gik og nynnede for sig selv og smilede rigtig meget over det hele for alt var bare så dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptyLør 18 Dec 2010, 22:53

Lue gik stille rundt i byen, det var ikke så tit hun var der, det kunne osse nemt ses på hende, men hun lignede en menneske pige med håret farvet blåt og det var meget smukt og hende kjole var lidt underlig, men det tog hun sig ikke af
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptyLør 18 Dec 2010, 22:58

Tazz gik stille videre mens hun nynnede lige så stille det var iik så tit man så hende så glad som hun var lige nu.
Hun så en pige der så lidt sjovt men det gjorde hun joo oqså selv nogen gange så hun smilede bare venligt og håbede lidt at få øjekontakt med hende for hun ville meget gerne hilse på for hun så iik så bekendt ud måske var hun ny? ellers havde hun bare aldrig været her før? man ved joo aldrig.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptyLør 18 Dec 2010, 23:10

hun gik bare videre, hun så sig lidt forvirret rundt, hun viste ikke hvor hun helt var henne, hun kiggede rundt på de mange ting der var der"gad vide hvor jeg er henne?"sagde hun stille til sig selv
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptyLør 18 Dec 2010, 23:14

Tazz kunne se hun var forvirret og gik stille hen til hende "Øhm... Undskyld har du brug for hjælp?" sagde hun venligt og smilede venligt til hende og køret stille en hånd gennem sit hår for at ratte lidt på det for det irriterende hende lidt.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptyLør 18 Dec 2010, 23:20

hun kiggede på personen der snakkede til hende"det ved jeg ikke rigtigt, for jeg ved ikke helt hvor jeg er henne"sagde hun, det var det hun var mest forvirret over, det var at hun ikke viste det
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptyLør 18 Dec 2010, 23:28

Tazz smilede venligt og kom til at grine lidt "Du er i byen" sagde hun venligt og kiggede stille rundt omkring og igen på pigen der står der og var lige forvirret over det hele.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptyLør 18 Dec 2010, 23:43

"byen, uha det er langt væk fra vandet"sagde hun og skulle finde tilbage, hun kunne mærke hun havde brug for det om ikke så længe"eller du måske har noget vand jeg kan få?"spurgte hun, selvom det sneende og der var koldt, skulle hun bruge vand
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptyLør 18 Dec 2010, 23:48

Tazz kiggede lidt i sin taske og fandt en flaske vand og gav hende den og smilede venligt "Her" sagde hun venligt og kiggede stille på hende og smilede lidt
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptyLør 18 Dec 2010, 23:50

hun tog imod flasken"mange tak"sagde hun og tog låget af den og hælde det ud over sig selv"lige hvad jeg havde brug for, det var rart"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptyLør 18 Dec 2010, 23:55

Tazz kiggede lidt mærkeligt på hende "Hva er du enlig?" sagde hun stille og smilede sødt til hende og række hende stille hånden "Jeg hedder Tazz Tecza og er en varulv" sagde hun sødt og smilede venligt
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 00:00

hun tog stille hendes hånd"jeg hedder Lue og jeg er halv havfolk og halv havfe"sagde hun og slap hånden igen
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 00:03

Tazz smilede sødt og gav stille slip igen "Nåårh det var derfor du havde brug for vandet" sagde hun venligt og grinede lidt og kiggede lidt rundt og så at flok kiggede lidt mærkeligt på Lue *Glo dog væk* tænkte hun lidt surt.

//Logger nu for er mega træt men svare senere//
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 00:07

"ja det var det"sagde hun med et smil, hun så folk kigge"jeg skal give dem noget at kigge på"sagde hun og til en lille fe på 10 cm og man kunne se folk flugte, hun blev hurtigt til menneske igen"de har åbenbart ikke set fe før"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 10:26

Tazz grinede lidt "De er van til sådn noget men pas nu på" sagde hun venligt og smilede "Når flok ser sådn noget kan det godt gå galt" tilføjede hun og smilede sødt til Lue og syns nu hun var en meget køn pige og det var iik så tit man så en køn pige her i byen.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 11:13

"men jeg er ikke van til at være i en by, jeg kommer jo fra havet, meget langt væk her fra"sagde hun og kiggede lidt rundt, hun kunne godt tænke sig at vide hvad det for 'ø' hun var ved, for det viste hun heller ikke
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 11:35

Tazz smilede sødt "Det kunne jeg regne ud siden så bare forvandlede sig om" sagde hun stille og smilede venligt "Men det her så byen hvor man går og slappe af og købe lidt ind eller få lidt at drikke" sagde hun venligt og kiggede på Lue.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 11:39

"hvad er det for en ø eller land, eller hvad i nu kalder det"sagde hun, hun var ved at være godt forvirret over alle de nye ting hun kiggede på og hendes tøj lignede mest noget fra en festival
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 11:44

Tazz smilede venligt til hende "Jaa det ville jeg oqså gerne vide for jeg kommer iik rigtig her fra" sagde hun og grinede lidt og smilede venligt "Hm... Du byde nok købe en ny kjole så flok iik kigger så meget på diq selv om diin kjole er meget pæn" sagde hun sødt og mente det hun sagde for hun elsker bare underlige kjole men hun tyde bare iik selv gå i dem.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 11:54

"de kan kigge så meget de vel, jeg skifter ikke tøj fordi de ikke kan lide det, den er det eneste tegn på mit hjem, jeg fik den af vores prinsesse inden vi blev angrebet"sagde hun og mente det for hun havde fået den af prinsessen af deres by
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 11:58

Tazz smilede sødt "Jaa undskyld men jeg tænkte bare...Ejj lige meget det er modigt af diq at tør går sådn rundt" sagde hun venligt og håbede iik at hun var blevet sur på hende for det var iik mening hun ville joo bare hjælpe hendee
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 12:00

"det er okay, jeg går bare i det der passer mig"sagde hun og smilede lidt for det passede, hun havde en prinsesse kjole på og den var meget smuk
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 12:01

Tazz smilede sødt "Altså den er virkelig smuk det må jeg indrømme" sagde hun venligt og kiggede lidt på den og kunne godt li den måde den sad på hende det var så smukt.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 12:04

"mange tak, prinsessen og jeg har samme eller er det havde når det ved jeg ikke, hun slap vist ikke væk"sagde hun og glemte helt at slutte det hun var ved at sige og tænkte lidt over det, men hun kunne ikke huske det
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// EmptySøn 19 Dec 2010, 12:14

Tazz smilede sødt "Det var da så lidt og hva var du ved at sige søde?" sagde hun stille og kiggede sødt på hende og kiggede lidt på hendes kjole igen "Den sidder altså pisse godt på diq" sagde hun og grinede lidt over det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nye venner måske? //Lue// Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Nye venner måske? //Lue//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: