City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2votin10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_11 
Shurican
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2votin10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2votin10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_11 
Zann
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2votin10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2votin10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_11 
Namine
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2votin10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_11 
Aiko
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2votin10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_11 
Amber
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2votin10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_11 
Haylin
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2votin10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_11 
Melody
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2votin10Nye venner måske? //Lue// - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Nye venner måske? //Lue//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 12:17

"jeg kan passe prinsessens tøj lige så måske bedre end hende selv"sagde hun, hun kiggede lidt ned af sig selv"tak det sys jeg osse selv"sagde hun, hun havde ikke rigtigt noget varmt tøj på ude i sneen
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 12:21

Tazz smilede venligt til hende "Fryser du iik lidt?" sagde hun venligt og kiggede sødt på hende og lynede sin jakke op for at tag den af og låne hende den så hun iik frøs.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 12:27

"næh endelig ikke"sagde hun med et smil og gik lidt rundt, hun havde nogle små fine sko på og hun gik rundt i sneen, men hun frøs ikke fødderne eller andre steder på kroppen
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 12:33

"Hm.. Nåårh okii ellers siger du bare til søde" sagde hun sødt og kiggede sødt på hende og på den måde hun gik rundt i sneen det så rart sødt ud.g
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 12:36

"jeg må heller se mere så jeg kan finde rundt og tilbage til vandet"sagde hun og begynde at gå stille videre, hun skulle osse finde tilbage til vandet, hun kunne ikke blive ved med at bede om vand hele tiden
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 12:43

Tazz smilede venligt "Jaa okii det bliver du nok nød til men jeg tror iik der er noget hav her kun en sø" sagde hun venligt og kiggede sødt på Lue
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 12:47

"bare det er vand så er jeg glad"sagde hun og kiggede rundt på hvor hun var henne, hun tog lidt papir frem og begynde at skrive over hvor hun var henne og hvad for en vej hun var kommet fra
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 12:49

Tazz smilede venligt "Jaa okii skal jeg hjælpe diq der over?" sagde hun venligt og smilede sødt og kiggede på hende og på hva hun skrev ned
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 12:50

"ja det må godt, altså vis du vil se min rigtige form, det er den her ikke"sagde hun og holde lidt ud i kjolen, det passede jo osse, den her form var bare en hun kunne tage så hun ikke vækkede for meget opmærksomhed
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 12:55

"Vil jeg da gerne og du kan da oqså miq som varulv hvis det er? så kunne du sidde på ryg for det går lidt hurtigere hvis vi løber der ud" sagde hun venligt og kiggede lidt på Lue tænkte på hvordan hendes rigtig form var.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 12:56

"okay det kunne jeg godt tænke mig"sagde hun og kiggede på Tazz med et smil
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 13:05

"så skal lige ind mellem huserne for hvis jeg forvandle miq nu mister jeg miin ynglings kjole og det vil jeg helst iik´" sagde hun og grinede lidt og gik ind mellem nogle af huserne og begyndet stille at tag sit tøj af og pakkede det ned i sin pose.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 13:15

hun gik med hende, hun var ligeglad om hun så en anden nøgen, når hun var i sin rigtige form, var hun jo næsten halv nøgen som de nok ville sige det, hun kiggede lidt rundt og skrev ned hvad hun så
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 13:22

Tazz fik det sidste af og pakkede ned "Vil du holde den? for jeg har lidt svært ved det når jeg varulv" sagde hun og grinede lidt og rækket posen hen til hende og smilede sødt til hende og syns hun var rigtig køn i sin rigtig form.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 13:45

hun tog i mod posen"ja det skal jeg nok"sagde hun og holde posen og kiggede på Tazz, hun var lidt ligeglad med at hun var nøgen
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 13:47

Tazz forvandle sig til en lidt stor mørkebrun varulv som der havde lidt lilla i sin pels og smilede venligt til hende og viftede med halsen for at hun skulle se at hun var glad og lagde sig ned så hun kunne komme op og sidde op hendes ryg.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 13:49

hun smilede til hende"hvor er du blevet fin"sagde hun og lagde blidt en hånd ind i pelsen"og blød"tilføjede hun satte sig op på hende
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 13:54

Tazz viftede meget med halsen og smilede sødt og rejste sig stille op og begyndte at løbe og det gik rart hurtigt og de nøde iik rigtig se noget fordi det gik så strækt.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 14:14

hun holde godt fat i hende for ikke at falde af, det ville hun helst ikke i den fart de havde på, hun ville gerne hurtigt ned til vandet da luften i den fart de havde på var meget tør
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 14:34

Tazz løb videre ind gennem træerne og stoppede lige ved vandet så hun bare kunne hoppe i og lagde sig stille ned så hun bare kunne komme af igen og viftede med halsen og kiggede stille på hende.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 14:57

hun gik af og lagde posen på jorden og gik hen til vandet og hoppede i det med hovedet først, inden hun havde ramt i vandet havde hun fået hale, der kom et skarp lys i et kort øjeblik og kiggede op af vandet som en helt anden pige, men dog med blå hår, hun havde osse fe vinger på ryggen som var blå og flotte"det her er min rigtigte form"sagde hun og viste hende osse halen
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 15:01

Tazz hoppede ned til hende og forvandlede sig om "Sejt og meget flot må jeg nok sige" sagde hun og smilede sødt og svømmede lidt rundt "Jaa det er noget tid siden at jeg var i bad for har iik badeværelse i miin hule sjov nok" grinede og smilede sødt til Lue
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 17:51

"du kan jo bare komme her ned og svømme"sagde hun og dykkede ned under vandet, hun fandt en stor musling og fik den op og tog perlen der var i den og svømmede op til Tazz og viste hende den"så hvad jeg fandt"sagde hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 20:14

Tazz smilede sødt "vil jeg da gerne"sagde hun smilede og kiggede efter Lue da hun dykkede ned og smilede stort da hun kom op "det er godt nok iik tit man finder sådn nogen" sagde hun og smilede venligt til Lue og var glad for at hun havde mødt hende.
Tilbage til toppen Go down
Lue

Lue


Antal indlæg : 33
Bosted : i vandet
Job/hobbies : har ikke nogle af delene endnu

Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 20:23

"her du må godt få den, der er en masse helt nede på bundet og jeg er vist den eneste der kan komme der ned da der er langt der ned"sagde hun og gav tazz perlen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nye venner måske? //Lue//   Nye venner måske? //Lue// - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Nye venner måske? //Lue//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: