City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en tur i byen(Elizabeth) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en tur i byen(Elizabeth) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en tur i byen(Elizabeth) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en tur i byen(Elizabeth) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en tur i byen(Elizabeth) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en tur i byen(Elizabeth) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en tur i byen(Elizabeth) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en tur i byen(Elizabeth) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en tur i byen(Elizabeth) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en tur i byen(Elizabeth) 2vote_10en tur i byen(Elizabeth) 2votin10en tur i byen(Elizabeth) 2vote_11 
Shurican
en tur i byen(Elizabeth) 2vote_10en tur i byen(Elizabeth) 2votin10en tur i byen(Elizabeth) 2vote_11 
Cecillie
en tur i byen(Elizabeth) 2vote_10en tur i byen(Elizabeth) 2votin10en tur i byen(Elizabeth) 2vote_11 
Zann
en tur i byen(Elizabeth) 2vote_10en tur i byen(Elizabeth) 2votin10en tur i byen(Elizabeth) 2vote_11 
sakref morladin
en tur i byen(Elizabeth) 2vote_10en tur i byen(Elizabeth) 2votin10en tur i byen(Elizabeth) 2vote_11 
Namine
en tur i byen(Elizabeth) 2vote_10en tur i byen(Elizabeth) 2votin10en tur i byen(Elizabeth) 2vote_11 
Aiko
en tur i byen(Elizabeth) 2vote_10en tur i byen(Elizabeth) 2votin10en tur i byen(Elizabeth) 2vote_11 
Amber
en tur i byen(Elizabeth) 2vote_10en tur i byen(Elizabeth) 2votin10en tur i byen(Elizabeth) 2vote_11 
Haylin
en tur i byen(Elizabeth) 2vote_10en tur i byen(Elizabeth) 2votin10en tur i byen(Elizabeth) 2vote_11 
Melody
en tur i byen(Elizabeth) 2vote_10en tur i byen(Elizabeth) 2votin10en tur i byen(Elizabeth) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en tur i byen(Elizabeth) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en tur i byen(Elizabeth) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en tur i byen(Elizabeth)

Go down 
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 10:15

S:på gaden i byen
T:formiddagen ca.13:00
V:køligt luft,mørke skyer på himlen
O:nogle mennesker,men ellers ingen

Shurican gik for sig selv inde i byen,hun kiggede bare og håbede på at sygeplejesker og lægerne ikke havde set hende for ellers jager de hende igen.Hendes sår er næsten helet og hun føler sig stærk igen selvom hun stadigvæk var syg,hun havde sin kappe på med hætten over hovedet for at inegn skulle genkende hende.Hun gik længer indtil der var nogle irreterende teenager der skulle provokere hende,de sagde enden"hey du der hvor dine sko henne eller du hører ikke til her.Hun havde lyst til at inorre dem, men så kastede de noget på hende så hun gik hen og tævede dem,efter hun havde tævet dem fortsatte hun og lod de teenager ligge på jorden"så kan I lærer det"sagde hun og vendte ryggen til dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 10:59

En halv varulv gik rundt om hjørnet og så en bunke teenager ligge midt i gaden. Hun grinte lidt over der sikkert var nogen der var blevet temmelig sur. Hun bukkede sig ned og kiggede på dem, de så rimelig gennem tævet ud.
Hun havde en sort, stram top på med små skrape nitter op i U'et (U'et er en form i halsen på toppen?) og i bunden af toppen. Hun havde stramme helt sorte cowboy bukser på også med nitter om livet og i buksebenet. Hendes halskæde var en stjerne inde i en sølv ring, på. Den dinglede let i luften da hun rejste sig op fra bunken. Hun kiggede længere fremme hvor der stod en der tydeligvis var halv vampyr og halv dæmon. Det kunne hun også tydeligt lugt på hende. Elizabeth hed den halve varulv, den anden halvdel var så vampyr men det var svært at se om det var det ene eller det andet.
"Er det dig der har smidt dem her?" spurgte hun med en rolig stemme. Elizabeths hår flagrede vildt i vinden da den hele tiden ville den anden vej. Det generede hende ikke det fik hende bare til at smile lidt.

//Kreativiteten gik lige amok --' xD//
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 11:12

"ja de ved godt at man ikke skal provokere en der halv vampy og halv demon"sagde hun og vendte sig om med ansigtet mod pigen"de er bare nogle idioter" hun vendte ansigtet mod dem og fik lyst til at gå videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 11:19

Eli gik stille tættere på. "Det er okay. Nogen skal jo lære dem det" sagde hun og grinte blidt af dem. De burde da være lidt skøre i bolden? Eli smilte og lod sin hånd glide ned over sit hår så det ikke så så grimt ud.
"Elizabeth Ardenn" sagde hun stadig med det blide smil. Ingen tænder blev vist, frem og ingen tegn på varulv, så det var stadig svært at gætte hvad hun var. Hun smilte lidt og lidt og lod hånden falde ned på siden igen. Hun nejede kort i et skridt, selv om det lignede hun var ved at falde. Hun grinte lavt af sig selv og var nu ikke langt fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 11:27

"okey,jeg hedder Shurican Pingchuan lee"sagde hun med et smil"ja men det er ikke kun dem der skal sættes på plads for jeg har også hørt om at der er både tyve,morder og voldtæks mænd"hun stod stille og vendte ansigtet igen mod dem"men sig mig hvor kommer du egentlig fra"hun vendte ansigtet mod pigen igen og kunne lugte at pigen lugtede som en varulv og en vampyr til sammen"lad mig gætte du er halv Vampyr og halv ulv" hun lugtede lidt da hun kom i tanke om hvilken race Elizabeth var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 11:59

"Fint navn" sagde hun lidt overrasket. Det var faktisk lidt underligt men sådan var det jo.
"Der er mange der er værre end dem" sagde hun med et lille grin go kørte som en vane en hånd gennem håret.
Eli var lidt overrasket over hun skød så godt med at gætte, men sådan var det jo. Nogen folk kunne jo lugte det.. Lige som hun kunne, men pigen havde bare selv sagt sin race.
"Ja jeg er halv vampyr og varulv." sagde hun og smilte blidt.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 12:38

Hun smilte"nå men hvor kommer du egentlig fra"spurgte hun så for at holde samtalen igang,hun krasede lidt på armen og vendte ansigtet op mod hende.Mens hun tænkte på hvad hun ellers skulle sige til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 12:56

"Altså jeg kommer fra min mor" sagde hun og grinte lidt. Eli fulgte shuricans hånd over på armen. Eli tog med et sus en hanske på og greb fat med venstre hånd på hendes hånd.
"Ikke klø!" sagde hun bestemt og var lidt ude af sig selv. Hvis det var et mygge stik måtte hun jo ikke for så vil det blive til et sår og så ville hun sikkert også klø i såret, og så ville hun få et ar. Eli rystede lidt på hovedet af sig selv og slap grebet. "Nej jeg går bare rundt. Jeg kommer ikke rigtig noget sted fra." sagde hun tænkende.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 13:45

"okey"sagde hun "jeg går også bare rundt,men ellers boede jeg på en gammel kirkegaard i Thailand"sagde hun og tænkte lidt"for jeg er kun på kirkegaarden eller går runt for normale mennesker ikke se den,kun om aften"hun vendte ansigtet mod pigen og der efter på sin arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 14:13

Eli smilte lidt og nikkede forstående.
"Har du nogen kældenavne?" spurgte hun med et lille smil på læberne.


//kreativiteten for svandt helt!//
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 14:16

"hmm,nej "sagde hun med et ryst på hovedet og tænkte lidt "hvad med dig "Hun vendte ansigtet den ene vej og den anden vej,hvor efter hun havde vendt ansigte mod Elizabeth.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 14:27

"Eli." sagde hun kort med et lille smil og studere så Shurican. "Må jeg kalde dig Chan?" spurgte hun med et venneligt smil og tænkte selv over navnet om det var godt nok. Efter kort tid var hun egnig med sig selv. GODT NAVN!
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 14:30

"okey bare kald mig det "sagde hun med et smil og kunne hvis ikke komme på mere at sige.Hun tænkte lidt over hvad hun ellers skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 16:04

"Når men.." sagde hun tænkende og kiggede lidt på hvad det var hun havde på "Hvad laver du her ude?" spurgte hun lidt undrende "Altså jeg vil ikke lige sige at det der er det mest praktiske at gå i, Chan" sagde hun og kiggede lidt mere.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 16:08

"tja jeg er bare ude at gå en tur"sagde hun og vendte ansigtet mod hende "hvad er ikke praktisk at gå i "hun gav et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 16:29

Hun nikkede let til at hun bare var ude at gå.
"Glasskår. Der kan sagtens være en masse glasskår rundt omkring" sagde hun med et lille smil, "Fx. der" sagde hun og pegede længere fremme hvor hun var ved at gå før.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 19:25

Hun mærkede med sine fødder efter glasskår for de kunne ikke bevæge sig, så hun kunne ikke mærke noget nu men da de var kommet længer kunne hun mærke noget skapt under fodden"ja det kan jeg godt mærke "sagde hun og tog sine fødder en efer en og fjernede glasskårerne ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 20:15

Da Chan fjernede glasskårende bed Eli sig blidt i læben for ikke at bide hul i sin læbe. Men da Elizabeth så blodet klemte hun øjnene i. Hun kunne ikke lide at se folk bløde men de bare gjorde det for at få det bedre.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 20:19

Hun satte sine fødder ned igen,hun tænkte lidt og viste ikke hvad hun skulle sige for så'n er hun bare.Hun drejede ansigtet lidt fra den ene side til den anden side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTors 01 Jul 2010, 21:17

Eli gøs lidt og kiggede rundt. Hendes sorte hår svang stille fra ryggen over til hendes venstre skulder. Eli kiggede så over på Chan igen med et spørgende blik.
"Inden jeg selv tjekker... Er det så fuldmåne?" spurgte hun og lod højre hånd køre op og skygge for den skindene måne.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyFre 02 Jul 2010, 04:20

"det tror jeg"sagde hun med en tænkende ansigtsudtryk og vendte ansigtet igen mod hende "men er ikke sikker"så hun trak sig på skulderen.

//er ikke hjemme kl. 7:22 er på vej til frederikshavn,skal til vindsurfing fra 10:00-14:00 så ses //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTirs 13 Jul 2010, 21:45

"Kan du ikke lige se det..." spurgte hun med et lille smil, hun havdet den anden skikkelse. Hun var ikke for køn og hun kunne ikke styre sig i den tilstand. Hun mærkede at hendes egen vejrtrækning var meget tung og langsom, mon hun skulle til at besvime?
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) EmptyTirs 13 Jul 2010, 22:04

"nej for jeg er blind"sagde hun selvom hun kunne bedre se når hun går på jord men med sten er det vist ikke så lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur i byen(Elizabeth) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen(Elizabeth)   en tur i byen(Elizabeth) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en tur i byen(Elizabeth)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I byen
» Ny i byen (alle er velkommen)
» en mørk dag i byen ~ Shurican

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: