City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Ny i byen (alle er velkommen) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Ny i byen (alle er velkommen) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Ny i byen (alle er velkommen) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Ny i byen (alle er velkommen) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Ny i byen (alle er velkommen) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Ny i byen (alle er velkommen) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Ny i byen (alle er velkommen) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Ny i byen (alle er velkommen) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Ny i byen (alle er velkommen) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_11 
Shurican
Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_11 
Cecillie
Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_11 
Zann
Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_11 
sakref morladin
Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_11 
Namine
Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_11 
Aiko
Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_11 
Amber
Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_11 
Haylin
Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_11 
Melody
Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Ny i byen (alle er velkommen) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Ny i byen (alle er velkommen) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Ny i byen (alle er velkommen)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 13:46

Sted: Byen
Tid: 18:00
Vejr: skyet med et lidt sol
Omgivelser: Nogen butikker og flok der går rundt

Tazz gik inde i byen og kiggede lidt rundt for hun havde aldrig været der før for hun var lige flyttet tæt på.
Hun kiggede lidt på flokkende der gik rundt og viste iik helt hva hun skulle lave.
Hun så en tøj butik og stod ved vinduet og kiggede lidt der ind på tøjet.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 13:49

Alexia kom gående ned af gaden. Hun havde et par sorte jeans på og en mørkeblå top uden stropper. De mørke vinger lå ind på hendes ryg så man kun fra siden eller bagfra se at hun ikke var et menneske.
Hendes øjne der lyste svagt gled rundt på de mange forskellige folk der gik rundt.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 13:53

Tazz stod og kiggede på en kjole udefra og kunne iik helt bestemme sig om hun skulle gå ind og købe den eller lade vær.
Hun kiggede lidt rundt på flokkende og fik øje på Alexia og lagde sit hovedet på skå og kiggede lidt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 13:56

Alexia fik øje på en pige hun ikke havde set før. Hun lod mærke til at pigen også så på hende.
Alexia lod fingrene glide gennem det sorte hår, mens hun gik mod pigen. "Hej"hilste hun med et smil.



//Undskyld, min krea er ikk lige så god i dag:(//
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 13:59

Tazz rødmede lidt da hun så pigen oqså fik øje på hende og viste iik helt hva hun skulle gøre så hun kiggede stille ned i jorden.
Hun hørte pigen snakkede til hende og hun fik et chok og kiggede op på hende "heej" sagde hun stille og usikkert.

//Det gør iik noget for jeg er heller iik så krea i dag :(//
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 14:02

Alexia smilte og så ind af butiksvinduet "En flot kjole"sagde hun og nikkede mod den og så på hende.
"Jeg hedder Alexia, men kald mig Alex"præsenterede hun sig selv med sin klokkespil af en stemme. Hun rakte hånden frem.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 14:05

Tazz hun smilede sødt til hende "jaa jeg overvejer lidt at købe den" sagde hun stille.
"Hyggeligt at møde diq Alex" sagde hun og gav hende hånden "Mit navn er tazz" sagde hun med et smil på læben og var lidt usikker.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 14:12

"Flot navn"sagde Alexia og klemte hende hånd blidt inden hun slap den igen. Hun så igen ind af vinduet "Den er flot, køb den da"sagde hun med et smil. "Det er altid godt at have en kjole i skabet"
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 14:25

"Taak ilm" sagde hun stille og trykkede oqså hendes hånd og gav stille slip.
Hun tog hånden ned i lommen og fandt nogen penge "Jeg har iik penge nok til det for skal oqså købe mad men har bare iik særlige meget tøj" sagde hun stille og man kunne godt se det på det tøj hun havde på for det var rart hullet.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 14:28

"Du kan låne af mig"Sagde Alexia og fiskede en dybblå pung op af lommen på sine efterhånden slidte jeans, de havde holdt længe nu. "Hvad koster den?"spurgte hun og viftede med pungen. "Du kan betale mig tilbage en anden gang"
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 14:33

Hun smilede sødt "neej det går iik" sagde hun stille og kiggede på pungen "jeg ved iik om jeg kan betale diq igen for ved iik hvornår jeg får penge igen" sagde hun stille og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 14:36

"Det er ligemeget hvornår jeg får dem igen"sagde Alexia med et skuldertræk. "Men jeg kan da også bare give dig pengene og så skal du ikk tænke på at betale ilbage"sagde hun med et smil og åbnede pungen og tog et par sedler op og rakte dem frem mod hende.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 14:40

Hun smilede stille til hende "det synes jeg iik det er" sagde hun stille og kiggede stille på hende "Neej ellers taak det kan jeg iik tag imod" sagde hun og kiggede ned i jorden og prøvede at lade vær med at kigge på pengene.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 14:44

"Hvorfor ikk?"spurgte Alexia med et muntert smil og lagde hovedet på skrå. "Der er ingen der dør, ingen bliver kede af det"sagde hun og rakte stadigt pengene frem mod hende.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 14:46

"Jeg kan iik tag imod dem" sagde hun stille og kiggede op på hende "Jeg har lige mødt diq så jeg kan iik tag imod dine penge ellers taak" sagde hun med et smil på læben for at være venlig.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 14:49

"Aarh, det er da lige meget"sagde Alexia og slog i luften med fingrene "Om du låner dem nu eller senere gør da ingen ting og desuden er det min egen ide"sagde hun smilende og tog hendes hånd, gav hende pengene og slap hende igen. Hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 14:54

Hun smilede stille "Jamen jeg føler bare at jeg iik kan være det bekendt" sagde hun stille og kiggede på pengene og viste iik helt om hun skulle beholde dem eller gi dem til hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 14:56

Alexia smilte muntert "Jeg er en engel, min eksistens går ud på at hjælpe andre og lige nu har du brug for hjælp til at købe kjolen"sagde hun smilende og stak pungen i lommen igen "Skal vi ikk sige sådan?"
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 15:03

Tazz smilede sødt "Jamen mange taak så" sagde hun stille og kiggede sødt på hende "Jeg synes mere vi skal sige at jeg har brug for hjælp til at få nyt tøj og mad" sagde hun med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 15:05

Alexia smilte muntert. "Ja"sagde hun med en fløjelsblød stemme. "Skal vi gå ind?"spurgte hun og så ind gennem vinduet.




//Min krea har nået bunden//
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 15:18

"Kan vi da godt" sagde hun stille og smillede sødt "Hm.. Tænkte på om du iik oqså vil hjælpe miq med noget andet?" spurgte hun stille og kiggede stille på hende.

//Det er helt iorden (: //
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 15:20

"Det er derfor jeg stadig er her"sagde Alexia med et muntert smil
"Men hvad kan jeg hjælpe med"spurgte hun smilende
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 15:24

hun smilede sødt "taak" sagde hun stille med et smil på læben "Altså jeg har iik nogen bh'er for de er rart dyrer syns jeg men hvis vi kunne finde en der var billig og passet miq ville det var rigtig dejligt" sagde hun stille og lidt usikker på om hun ville blive sur.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 15:30

Alexia smilte venligt "Selvfølgelig"sagde hun smilende og så rundt på gaden "Jeg kender en god butik med bh'er"sagde hun og så på hende igen. "Køb kjolen og så kigger vi på bh'er"
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) EmptyLør 25 Sep 2010, 15:34

Hun smilede sødt "Mange taak søde" sagde hun stille og lidt usikkert på om det var en god ide at kalde hende søde men hun syntes joo bare at hun var rigtig venlig mod hun "Det lyder rigtig godt" sagde hun med et smil på læben og gik stille ind i butikken.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny i byen (alle er velkommen) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ny i byen (alle er velkommen)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» en fest i byen (åbnet emne alle kan skrive :))
» I byen
» en tur i byen(Elizabeth)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: