City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Første shoppetur EVER! EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Første shoppetur EVER! EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Første shoppetur EVER! EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Første shoppetur EVER! EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Første shoppetur EVER! EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Første shoppetur EVER! EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Første shoppetur EVER! EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Første shoppetur EVER! EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Første shoppetur EVER! EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Første shoppetur EVER! 2vote_10Første shoppetur EVER! 2votin10Første shoppetur EVER! 2vote_11 
Shurican
Første shoppetur EVER! 2vote_10Første shoppetur EVER! 2votin10Første shoppetur EVER! 2vote_11 
Cecillie
Første shoppetur EVER! 2vote_10Første shoppetur EVER! 2votin10Første shoppetur EVER! 2vote_11 
Zann
Første shoppetur EVER! 2vote_10Første shoppetur EVER! 2votin10Første shoppetur EVER! 2vote_11 
sakref morladin
Første shoppetur EVER! 2vote_10Første shoppetur EVER! 2votin10Første shoppetur EVER! 2vote_11 
Namine
Første shoppetur EVER! 2vote_10Første shoppetur EVER! 2votin10Første shoppetur EVER! 2vote_11 
Aiko
Første shoppetur EVER! 2vote_10Første shoppetur EVER! 2votin10Første shoppetur EVER! 2vote_11 
Amber
Første shoppetur EVER! 2vote_10Første shoppetur EVER! 2votin10Første shoppetur EVER! 2vote_11 
Haylin
Første shoppetur EVER! 2vote_10Første shoppetur EVER! 2votin10Første shoppetur EVER! 2vote_11 
Melody
Første shoppetur EVER! 2vote_10Første shoppetur EVER! 2votin10Første shoppetur EVER! 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Første shoppetur EVER! EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Første shoppetur EVER! EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Første shoppetur EVER!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Første shoppetur EVER! Empty
IndlægEmne: Første shoppetur EVER!   Første shoppetur EVER! EmptyFre 27 Aug 2010, 20:06

v.varmt
s. centeret
p. ava
t.eftermddag
o. få mennesker

Cecillie sad på en bænk i centeret og var helt lost! Hun vidste ikke hvor hun skulle købe alle de ting hun snart skulle bruge. hun kikkede ned i et kort hun havde fundet over centeret. Hvorfor skulle der også være så mange butikker. Det var også svært fordi det var hendes første shoppetur
Tilbage til toppen Go down
Stine

Stine


Antal indlæg : 7
Bosted : I et hus med sine forældre

Første shoppetur EVER! Empty
IndlægEmne: Sv: Første shoppetur EVER!   Første shoppetur EVER! EmptyFre 27 Aug 2010, 20:32

Stines lette skridt gav kun en lille lyd fra sig, da hun snoede sig ind mellem alle de både tykke og tynde, høje og lave folk, rundt omkring i centeret. Hun pustede hun da hun endelig blev puffet ud af menneskemylderet. Hvad i den sødeste grød lavede alle de folk der?! Hun hoppede let op på en bænk og kiggede ud over folkene. Og dér! Hun fik øje på en guldsmed, og udenfor stod en mand og solgte smykker for hun 5 kroner stykket. Hun kiggede hurtigt i sin pung. Hun havde ku et par sedler og sit 'dankort'. Hun sukkede stille.
Stine lod sig dumpe ned på dne bænk hun stod på. Uviden om at der sad en ved siden af hende. Stine var iført, et par meget slidte converse(sort) med tynd bund, håret sat op i en løs knold(ava), en hvid top(ava), et par stramme sorte bukser og en grå cardigan(ava)
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Første shoppetur EVER! Empty
IndlægEmne: Sv: Første shoppetur EVER!   Første shoppetur EVER! EmptyFre 27 Aug 2010, 20:35

"undskyld?ved du hvor man kan købe ventetøj henne?" spurte hun pigen der sad ved siden af hende. hun var nok ved og blive lidt for tyk til den kjole.

//undskyld min kreativitet ikke er i top//
Tilbage til toppen Go down
Stine

Stine


Antal indlæg : 7
Bosted : I et hus med sine forældre

Første shoppetur EVER! Empty
IndlægEmne: Sv: Første shoppetur EVER!   Første shoppetur EVER! EmptyFre 27 Aug 2010, 20:41

//Det er min rent faktisk heller ikke! ^^'//

Stine fik et chok og drejede med ét hovedet. Hun lod blikket glide rundt på pigen ved siden af hende og svarede: "Ja, eller det tror jeg.." Hun bed sig i undelræben og lod blikket falde til jorden, hvor hun låste det fast.
"Erhm..?" mumlede hun let, mens hun ventede på et eller andet ord fra pigens mund. Stines hænder rystede en smule, mens hun legede med det sorte armbånd om hendes ene håndled.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Første shoppetur EVER! Empty
IndlægEmne: Sv: Første shoppetur EVER!   Første shoppetur EVER! EmptyFre 27 Aug 2010, 20:43

"kan du så hjælpe mmig?" spurte hun efter noget tid.. hun kikkede forvirret på pigen
Tilbage til toppen Go down
Stine

Stine


Antal indlæg : 7
Bosted : I et hus med sine forældre

Første shoppetur EVER! Empty
IndlægEmne: Sv: Første shoppetur EVER!   Første shoppetur EVER! EmptyFre 27 Aug 2010, 20:46

"Øhm.. Jah?" mumlede Stine.. Hun havde ingen anelse om hun skulle følge hende hen til dte sted, hun troede det var, eller bare forklare vejen. "Følg med..?" sagde hun usikkert med en smule rystende stemme. Hun smilte skævt og rejste sig, mens hun gik hen mod menneskemylderet igen.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Første shoppetur EVER! Empty
IndlægEmne: Sv: Første shoppetur EVER!   Første shoppetur EVER! EmptyFre 27 Aug 2010, 22:58

hun rejste sig op og var klar til og følge hende "okay" sagde hun usikkert.. det var en underlig måde og møde folk på
Tilbage til toppen Go down
Stine

Stine


Antal indlæg : 7
Bosted : I et hus med sine forældre

Første shoppetur EVER! Empty
IndlægEmne: Sv: Første shoppetur EVER!   Første shoppetur EVER! EmptyLør 28 Aug 2010, 09:42

Stine sneglede sig gennem alle menneskerne. Hun kiggede hen på en gruppe drenge, mens hun ventede på at pigen (Cecillie) ville komme. De kiggede hen på hende, og opfangede nogle lyde. Hun kunne høre deres stemmer, der netop snakkede om hende. Hun kiggede på sin hals. Hun havde ikke sin halskæde på længere. En halskæde hvor der stod hendes navn. Hun gik med den hver eneste dag, men nu var den væk. Hun blev puffet i ryggen, så pludselig lå ned på det nedskidte gulv. Hun opdagede sin kæde, henne under bænken, hvor gruppen med drengene sad. Stine løftede et øjenbryn mens hun tænkte på hvordan i al verden hun skulle få sin kæde tilbage. Den betød alt for hende! Så opdagede hun at en af drengene, var fra hendes klasse på skolen. Hun fiskede sin mobil op af lommen, og vendte ryggen til dem. Hun tastede hans nummer ind, og d han tog den sagde hun, med en 'mandlig' stemme: "Ja, hallo, snakker jeg med Daniel Lukassen?" Drengen som så var Daniel, svarede: "Ja, det gør du!"
"Jeg vil bare lige sige at der er billige mobilteleforner på gade 5 nummer 13, 10; stk." Danietl sprang op, og hans venner løb ecter ham, da han spænede hen til det sted, hvor Stine påstod der var billige mobiler. Hun lod sin mobil glide ned i lommen igen, og gik hen for at tage sin kæde op. Hun lagde den om halsen, og følte sig tryk med den på.
Hendes blik gled rundt efter pigen, hun egentlig skulle vise en butik til. *Ups!* tænkte hun flovt. *Jeg havde nær glemt det!*
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Første shoppetur EVER! Empty
IndlægEmne: Sv: Første shoppetur EVER!   Første shoppetur EVER! EmptyLør 28 Aug 2010, 19:30

Cecillie kikkede på pigen og ventede på af hun ville komme tilbage. hun grinte let da hun godt kunne regne ud af hun havde fået drengene til og løbe
Tilbage til toppen Go down
Stine

Stine


Antal indlæg : 7
Bosted : I et hus med sine forældre

Første shoppetur EVER! Empty
IndlægEmne: Sv: Første shoppetur EVER!   Første shoppetur EVER! EmptyLør 28 Aug 2010, 19:35

Hendes blik fulgte drengene til de var ude af syne, før hun gik tilbage til pigen. "Kom, det er lige her ovre!" smilede hun let, og undgik, andre fra hendes klasses blikke. Hun stoppe op foran en butik, og vendte sig mod pigen. "Og forresten, min navn er Stine.."
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Første shoppetur EVER! Empty
IndlægEmne: Sv: Første shoppetur EVER!   Første shoppetur EVER! EmptyLør 28 Aug 2010, 19:37

"tak for hjælpen" sagde hun og smilte bredt "flot navn. jeg er Cecillie" sagde hun og kikkede ind ad butiksvinduen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første shoppetur EVER! Empty
IndlægEmne: Sv: Første shoppetur EVER!   Første shoppetur EVER! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Første shoppetur EVER!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» det første møde
» Første dag på arbejde //Jaster//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: United Center-Stor Center-
Gå til: