City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2votin10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_11 
Shurican
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2votin10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_11 
Cecillie
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2votin10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_11 
Zann
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2votin10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2votin10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_11 
Namine
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2votin10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_11 
Aiko
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2votin10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_11 
Amber
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2votin10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_11 
Haylin
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2votin10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_11 
Melody
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2votin10den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie   den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 20:47

Matthew så bare på hendes fod inden han vende sit blik op mod hendes ansigt "vi må heller få dig på syghuset for en sikkerheds skyld" sagde han og rejste sig langsomt op, han kørte sine fingere igennem sit hår for at få det væk fra sine øjne. han rakte derefter sin hånd ned til hende for at hjælpe hende op
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie   den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyTirs 31 Aug 2010, 05:04

hun tog imod hans hånd "tror du ikke jeg kan heale det0 eller er det for dybt. Og hvad har sygehuset?"hun trak vejret hurtigt da hun ikke trak cejret melem hendes sætninger.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie   den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyTirs 31 Aug 2010, 13:22

Matthew træk hende let op og så og træk på skulderne "jeg er ikke sikker, jeg er ikke læge heldigvis" sagde han ærligt og ville jo bare havde lyst til at æde folk, og det ville jo godt ikke se særligt godt ud. nej han holde sig til at være chef det var det han var bedst til
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie   den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyTirs 31 Aug 2010, 13:25

hun smilte til ham og nikkede "jeear.. det ville nok ikke være det bedste job" sagde hun og smilte til ham "hvor tit spiser du egtelig?" spurte hun da hun syntes det var vildt spænende og høre om hvordan vampyrer levede. hun kendte jo sådan set kun til sin egen art
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie   den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyTirs 31 Aug 2010, 13:43

Matthew så over på hende og løftede hende op til sig så hun ikke selv skulle gå, han begynde bare at gå ud af café'en "nej det ville det nok ikke" sagde han og synes ikke selv det ville være nogen god idé at havde sådan et job, han så på hende og træk på skulderne "det ved jeg ikke helt, så få gange som muligt" sagde han og gik videre ned af gaden mod syghuset
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie   den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 EmptyTirs 31 Aug 2010, 13:45

cecillie fik et chok da hun ligepludselig blev løftet "uh!" gispede hun og smilte til ham og nikkede når han sagde noget. hun kikkede ned på jorden og hen på de folk der stirrede på dem. hun var van til og være højt oppe. men det var langt fra på samme måde. hun plejede og klatre op..ikke blive løftet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie   den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
den lille café eller mere chokoladebar - Cecillie
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» forladt hus//Cecillie//
» En lille fugl
» En lille trænings kamp?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: