City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Springvandet //alle// - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Springvandet //alle// - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Springvandet //alle// - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Springvandet //alle// - Page 3 2vote_10Springvandet //alle// - Page 3 2votin10Springvandet //alle// - Page 3 2vote_11 
Shurican
Springvandet //alle// - Page 3 2vote_10Springvandet //alle// - Page 3 2votin10Springvandet //alle// - Page 3 2vote_11 
Cecillie
Springvandet //alle// - Page 3 2vote_10Springvandet //alle// - Page 3 2votin10Springvandet //alle// - Page 3 2vote_11 
Zann
Springvandet //alle// - Page 3 2vote_10Springvandet //alle// - Page 3 2votin10Springvandet //alle// - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
Springvandet //alle// - Page 3 2vote_10Springvandet //alle// - Page 3 2votin10Springvandet //alle// - Page 3 2vote_11 
Namine
Springvandet //alle// - Page 3 2vote_10Springvandet //alle// - Page 3 2votin10Springvandet //alle// - Page 3 2vote_11 
Aiko
Springvandet //alle// - Page 3 2vote_10Springvandet //alle// - Page 3 2votin10Springvandet //alle// - Page 3 2vote_11 
Amber
Springvandet //alle// - Page 3 2vote_10Springvandet //alle// - Page 3 2votin10Springvandet //alle// - Page 3 2vote_11 
Haylin
Springvandet //alle// - Page 3 2vote_10Springvandet //alle// - Page 3 2votin10Springvandet //alle// - Page 3 2vote_11 
Melody
Springvandet //alle// - Page 3 2vote_10Springvandet //alle// - Page 3 2votin10Springvandet //alle// - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Springvandet //alle// - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Springvandet //alle//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 31 Aug 2010, 19:20


Cecillie nikkede uforstående.. "øøhm jeear!" svarede hun og var helt tom i hobedet. Det var få sekunder siden jaster kunne ha været død. Hun kiggede over på jaster. Hun ville tænke på noget andet.. Det var ikke rart og tænke på døden
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 31 Aug 2010, 20:18

Alexia så på Jaster med hovedet på skrå, total forbløffet.
Hun trak derefter på skulderne "Du føre an"sagde hun og smilte.
Hun så kort på Cecilie. Helt normale var de i hvert fald ikke, men hvem var også det?
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 31 Aug 2010, 20:32

Han gik vider og kiggede på dem med et stille smil "jeg hader mennesker som prøver at slå mig ihjel bare fordi jeg er vampyr men shh ikke sige det højt at jeg er det for så har jeg byen i nakken eller i i hvert fald menneske er i nakken og alt det"sagde han og gik stille og roligt vider mod skoven
"hvad skal vi lave når vi kommer derud"spurgte han og kiggede på dem med et stille smil på sine læber og gik vider
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 31 Aug 2010, 20:35

cecillie kiggede ned i jorden mens de gik og smilte så lidt engang imellem

!!krea brake Cv
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 31 Aug 2010, 20:39

"Ja det lyder heller ikk så ret"sagde Alexia og fulgte efter Jaster.
Hun så nysgerrigt rundt.



!!Samme her
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyOns 01 Sep 2010, 05:10

Han kiggede rundt med et stille smil på sine læber og gik stille vider og de var næsten kommet hen til skoven så de var ikke så langt væk derfra "skal vi gå derind"sagde han og kiggede på dem med et smil på sine læber og gik så stille ind i skoven da de var der.
Han gik stille og roligt og ventede på dem
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyOns 01 Sep 2010, 05:29

cecillie kom lidt efter de andre. Hun havde gået og kigget ned i jorden. Hun stilte sigop ved siden af jaster og kiggede så på ham og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyOns 01 Sep 2010, 14:33

Alexia fulgte bare lydløst efter dem.
Hendes mørke øjne gled rundt på træer og buske. Hun snorede sin hvide lange hestehale m sin pegefinger.
HUn viste ikk hvad hun skulle sige, hun kendte dem sådan set ikke.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTors 02 Sep 2010, 06:33

Han kiggede på Alexia "hvad hvor bor du så henne i denne by"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og gik stille og roligt vider.
Han kiggede frem og tilbage på dem og viste ikke hvad han kunne sige "skal vi lege et eller andet har lyst til at lege"sagde han og viste ikke hvorfor han havde det.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTors 02 Sep 2010, 10:08

"uhmm.. Jeg ved ikke hvad vi kunne lave" svarede hun jaster hun trak vejret dybt. Og nød og være i skoven. Det var trosalt der han hørte til
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyFre 03 Sep 2010, 14:19

"I udkanten af byen"Svarede Alexia hurtigt og så på dem. Hun boede i en billig lejlighed, og den var i hvert fald ikke noget at prale af.
"Hvad vil du gerne lege?"spurgte hun Jaster derefter.
"Efter som det er dig der vil lege, er det vel også dig der skal finde på noget"sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyFre 03 Sep 2010, 14:25

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay er det sted godt eller hvad"spurgte han og kiggede på hende med et smil og gik vider "vi er der vist nu er vi ikke eller er jeg bare langsom idag"sagde han og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyFre 03 Sep 2010, 20:51

"altså det ligner jo en skov ikke? Så er vi er hos nok nu" sagde hun og smilte over til jaster.hun så op i en af træerne og fik så øje på et egern.de kunne ikke få fat på et agern som hang i det træ den sad i. Cecillie pustede stille over mod træet. Og agernet faldt ned til egernet. Cecillie smilte for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptySøn 05 Sep 2010, 06:30

Alexia trak på skulderne "det er et fint sted"svarede hun ham venligt og så rundt.
Hun havde ikke været her før og så nysgerrigt på egernet.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyMan 06 Sep 2010, 06:26

Han kiggede på dem med et smil på sine læber "ja det ser da ud til at være skoven vi er i nu for så var der jo ikke træer her"sagde han med et stille grin på sine læber og kiggede på dem med et smil "kender i det når man er et sted og man snakker så glemmer man hvor man er henne"sagde han og kiggede på dem med det sammen smil som han plejede at have.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyMan 06 Sep 2010, 17:50

cecillie rystede på hovedet "jeg ved precis hvor vi er.." sagde hun o smilte over tl de andre
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyMan 06 Sep 2010, 19:38

Alexia smilte bare venligt og så rundt.
Hun var i gang med at flette sin hestehale.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 07 Sep 2010, 04:46

"det var da godt at du gør det Cecillie"sagde han med et smil på sine læber og kiggede lidt rundt "hvad skal vi lave nu"sagde han og kiggede lidt på dem med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyTirs 07 Sep 2010, 11:28

cecillie trak på skulderen og smilte til ham "det ved jeg ikke" sagde hun og kiggede over på alexia
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyOns 08 Sep 2010, 15:54

Alexia så på Cecilie, "jeg ved det heler ikke"sagde Alexia og slap sin hestehale fletning.
"hvad plejer i at lave?"spurgte hun og så over på Jaster. Hun viste jo ikke hvad de kunne lide at lave.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyFre 10 Sep 2010, 06:32

Han kiggede på dem med et stille smil på sine læber "det er forskelligt"sagde han med et smil på sine læber "og vi er jo voksne så vi kan ikke tillade os at lege som små børn"sagde han med et stille grin på sine læber og vist ikke hvad de kunne finde på
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyFre 10 Sep 2010, 16:30

cecillie puffede til jaster med sin albue "jo vi ku så" grinte hun. De kunne finde på de skøreste ting og lave..men hvad de plejede og lave?? Tjaa ..
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptySøn 12 Sep 2010, 16:42

Alexia smilte og trak på skulderne. "mmhm, okay"sagde hun og så rundt.
Hun baskede svagt med sine vinger.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyMan 13 Sep 2010, 11:00

Han kiggede på Cecillie med et smil "okay for syns den der Spk leg kan være sjov for man kan få flok til at gøre alt muligt"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på dem
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 EmptyMan 13 Sep 2010, 15:57

cecilliee smilte skævt.."tjooh..det syntes jeg vi skal la' alexia bestemme" svarede hun mens hun smilte over til hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Springvandet //alle// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Springvandet //alle//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ny i byen (alle er velkommen)
» Den kolde sne-alle velkommen self.
» bal //alle SKAL komme xD//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: