City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_10Den kolde sne-alle velkommen self. 2votin10Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_11 
Shurican
Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_10Den kolde sne-alle velkommen self. 2votin10Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_11 
Cecillie
Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_10Den kolde sne-alle velkommen self. 2votin10Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_11 
Zann
Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_10Den kolde sne-alle velkommen self. 2votin10Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_11 
sakref morladin
Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_10Den kolde sne-alle velkommen self. 2votin10Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_11 
Namine
Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_10Den kolde sne-alle velkommen self. 2votin10Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_11 
Aiko
Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_10Den kolde sne-alle velkommen self. 2votin10Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_11 
Amber
Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_10Den kolde sne-alle velkommen self. 2votin10Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_11 
Haylin
Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_10Den kolde sne-alle velkommen self. 2votin10Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_11 
Melody
Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_10Den kolde sne-alle velkommen self. 2votin10Den kolde sne-alle velkommen self. 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Den kolde sne-alle velkommen self.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 19:33

T 12/12.
V koldt og på vej til at komme emre sne.
S Mar søen.
O ingen ud over mig.
P Cowboybukser, med en nederdel over, en tyk bluse og en lederjakke stiletter og halsterklæde. To halsker og øreringe, armbånd osv.

Motoko gik stille ned mod søen, hun smilede let for sig selv. Det var første gang hun var nede ved søen godt nok vidste hun ikke rigtig hvad søen hed eller bare blev kaldt, men hun håbede dog at der ville komme nogle af dem hun kendte. Hun satte sig ned på en snedækket sten og så sig om, det var begyndt at sne, der var allerede kommet et lille fint lag sne på det der før havde været græs. Hun kløede sig lidt i sit røde sorte hår i mens hun betragtede søen, hendes læber var som regl altid røde som de var begyndt på at være. Hun legede stille og roligt med en lille tot hår som hang fint og pænt ned over hendes ansigt. Hun elskede den varme hendes hår havde og den hårlængde det havde.. Hun kørte en hånd igennem sit hår og så sig om, hun håbede virkelig på at der ville komme nogen hun kendte, for ellers at være ved søen alene ville være kedligt.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 19:41

Shurican kom gående stille hen af søen bred,hun mærkede den kolde sne falde på sin krop mens hun stirrede op mod himlen.Hun nynnede en sang for sig selv mens hun gik og lyttede til stilheden der var,hun kunne mærke at jorden begyndte stille at blive lidt koldt og hun tænkte at hun måtte nok finde et sted at være for hun kunne ikke se når der er sne.Men nu er jorden ikke dække til så hun gik bare vider og håbede på at møde nogen.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 19:44

Hun betragtede stadig søen som endnu ikke havde et tyk lag is, hun kiggede ned og samlede noget sne op og formede det som en lille fin afslappet snebold. Med et smil kiggede hun rundt, hun ville blot prøve at kaste den men hun håbede da ikke at den ville ramme nogen. Hun løftede armen let og kastede snebolden, den fløj direkte over mellem nogle træer i et hårdt kast. "Ups håber ikke jeg ramte nogen" sagde hun og smilede hen for sig selv..
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 19:47

Shurican kunne hører at der var andre til stede,hun kunne hører at det var nok en hun ikke kendte men hun gik der over alligevel.Hun kunne hører at det var en pige der kastede med snebold"hej hvad laver du"spurgte hun nysgerrigt til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 19:50

Motoko stirrede på pigen, med et halvt smil på læben retter sagt smilet var mere skævt. "Ikke så meget hva med dig?" svarede hun pigen, "og jeg er forresten Motoko men kald mig hvad du vil.." tilføjede hun og begyndte at betragte pigen. Hun samlede noget mere sne op og kiggede ned på den klump sne hun nu holdte i sin hånd.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 19:53

"jeg laver ikke noget "sagde hun"jeg hedder Shurican"hun stirrede på pigen mens hun bevægede sine fødder i jorden,hun stirrede på Motoko"hvad er du for en race og hvor bor du"hun var lidt nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 19:55

"Jeg er en engle, og hyggeligt at møde dig var det Shurican du hed? Anderledes navn må man sige" sagde hun, og smilede til Shurican, "hvor jeg bor tja i et villa kvarter i Cidade byen" svarede hun på pigen spørgsmål. "Hvad med dig selv, hvad er du for en race og hvor bor du?" Tilføjede hun i et smil.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 19:59

"Halv Demon og Halv Varmpyr "sagde hun"og jeg bor på en gammel Kirkegaard i Thailand og ja det er Shurican jeg hedder"hun gav et venligt smil,hun havde sin hættekappe på men havde ikke hætten på.Hun bevægede sine fødder og kunne mærke sneen på sine bare fødder.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 20:02

"Halv dæmon og halv vampyr, er der så ikke ret mange evner at skulle holde øje med?" Spurgte hun Shurican om og så på hende, efter lidt tid vendte hun sit blik ud mod søen, samlede en sten op og kastede den ud på den tynde is, isen gik let fra hinanden og hun holdte stille en hånd ud hen mod søen. Lidt vand begyndte at bevæge sig op som en stråle, den lille vand stråle kom hurtig hen til Motoko, "Vand manipulision er dejligt at kunne!" Sagde hun hen for sig selv..
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 20:08

"jo det kan man godt sige "sagde hun og vendte sig mod søen og begyndte at vandbetvingning"jeg skal godt nok ikke ud på det tynd is der"hun smillede lidt og mærkede kulden mellem hendes tæer.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 20:27

"At gå på tynd is er heller ikke godt" sagde hun, hun bryd sig bestemt ikke om tynt is, det havde foresaget hendes død da hun blot ville have stået på skøjter, men hun var jo blevet advaret om at isen var for tynd..
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 20:29

"ja"sagde hun og huskede den gang hun gik ud på tynd is hvor hun så røg i vandet,hun kunne ikke svømme og var ved at druknet dengang.Hun tænkte på hvad hun ellers skulle sige og stirrede ud mod søen.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 20:31

"Har du nogensinde tænkt over døden? Hvorfor døden måske gjorde os til det vi er i stedet for at lade os helt dø?!" Sagde hun og kiggede på Shurican. Med et roligt og stille blik, sådan noget havde hun aldrig rigtig snakket med andre om før, Shurican virkede som en sød og rar samt venlig sindet pige.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 20:35

"nej det har jeg faktisk ikke tinkt på "sagde hun og stirrede på Motoko"for det eneste man vil tænke på er sin egen død eller noget andet,men jeg ved ikke hvad folk går og tænker over"hun trak sig på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 20:38

//Nyt navn VictoriaXD//

"Nogle gange kan døden være spændene og interresant at tænke på," sagde hun roligt og betragtede Shurican med et alt for roligt smil.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 20:48

//okey lagge også mærke tildet^^//

"Jep"sagde hun og gave hende ret i det,hun tænkte lidt "bare det ikke sneer alt for meget for så får jeg et problem"hun stirrede op i luften.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 20:50

"Tja, bare man ikke er menneske så fryser man virkelig" sagde hun roligt, og rørte stille ved en dukke som var en ørering. "Dejlig dukke, hvilken nogle evner har du? Om man må spørge?" Spurgte hun hende nysgerrigt om og stirrede på hende med hendes rødbrune øjne på Shurican.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 20:55

"jeg kan betvinge ild,jord,luft og vand elementer"sagde hun"så kan jeg forvandle mig til forskelligt dyr og meget mer"hun stirrede på Victoria"jeg bruger mest jordbetvingelse fordi at jeg er blind"
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 20:58

"Cool nok at kunne, og surt at du er blind" sagde hun og så på hende, "jeg kan styre folk som en marionet dukke men bare roligt der kommer ikke snure ud af folk som jeg kan styre men delvis interresant evne jeg har fx lige nu kunne jeg få dig til at gøre hvad jeg havde lyst til!" Sagde hun, men måske mere som en advarelse.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptySøn 31 Okt 2010, 21:01

"medmindre jeg bruger blodbetvining mod dig for det er nermest det samme"sagde hun med et grinsmil på læben"ej okey jeg kunne aldrig finde på det med mindre folk ville gøre mig fortræd"
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyMan 01 Nov 2010, 14:17

"Så du kan også noget med blod, jeg kan få blodet til at styrte ud af en selv om jeg dog aldrig bruger den evne" sagde hun og smilede dog et venligt smil til Shurican.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyMan 01 Nov 2010, 14:21

"okey"sagde hun med et smil og stirrede rundt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyMan 01 Nov 2010, 14:25

"Når men hvad skal vi lave?!" Spurgte hun hende om.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyMan 01 Nov 2010, 14:27

"det ved jeg ikke"sagde hun"hvad syntes du"
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. EmptyMan 01 Nov 2010, 14:35

Hun trak på sine skuldre, "gøre grin med nogle mennesker?" Foreslog hun, hun anede ikke helt om Shurican kunne lide mennesker.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
Sponsoreret inhold





Den kolde sne-alle velkommen self. Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde sne-alle velkommen self.   Den kolde sne-alle velkommen self. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Den kolde sne-alle velkommen self.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Ny i byen (alle er velkommen)
» elsker at skræmme ( alle er velkommen)
» ændrings forslag til admin //alle velkommen//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Mar-søen-
Gå til: