City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2votin10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_11 
Shurican
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2votin10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2votin10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_11 
Zann
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2votin10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2votin10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_11 
Namine
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2votin10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_11 
Aiko
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2votin10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_11 
Amber
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2votin10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_11 
Haylin
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2votin10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_11 
Melody
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2votin10Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 15:41

"er du sulten? Spurte hun og lignte et spørgsmålstegn i andsigtet.cecillie spiste ikke særlig meget selv. Og hun løb meget. Det var nok derfor hun var så slank
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 15:47

"Nej"svarede Adam med et muntert udtryk i øjnene.
Han så på hende med hovedet en smule på skrå. "Man kan jo sige at jeg mere kunne være tørstig"sagde han og vippede frem på stolen så den stod rigtigt på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 16:17

cecillie smilte skævt til ham "du kan ikke skræmme mig" sagde hun med et drilsk blik i øjnene. Intet kunne skræmme hende.. Eller ihvertfald ikke så meget. Hun kunne lugte af han var vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 16:26

Adam grinte en klukkende latter og vippede igen tilbage mod vægen med stolen.
"Det havde jeg skam heler ikk i sinde at gøre"sagde han med sit mest charmerende smil, som ingen pige endnu havde kunnet stå for.
"Selvom det gør blodet sødere, vis man kan få flk til at blive så bange at adrenalinen løber gennem deres åre"sagde han og smilte så spidserne af hugtænderne kom til syne mellem han læber.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 16:31

cecillie satte sig på en stol ved siden af ham "haha ja det kan du li hva'?" sagde hun frækt .hun lagde benende over kors som tidligere. Det var nok ved og blive en vane.hun tog en lille lok af si hår og lod det glide melem to fingre
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 16:35

"Det smager godt, du skulle prøve"sagde Adam og smilte stadig.
Hans blik faldt på et par fulde piger der stod tæt på. De vældtede ind i hinanden og grinte usterisk.
Adam smilte muntert af dem, altid god underholdning med et par fulde piger.
Dansegulvet var ved at blive fyldt op igen og DJ'en satte mere tempo på den højemusik.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 16:59

"aah.jeg drikker nu ikke rigtig blod" sagde hun mens hun kiggede på ham "jeg spiser normalt mad..ligesom menneskene.." sagde hun og kiggede ned ad sig selv. For et år siden havde hun kun spist planter fra skoven. Alt hbad hun spiste havde hun eller hendes stamme fundet. Men det var noget andet nu. Hun levede ikke som dem mer. Hun ledte efter en lejlihed. Og hun spiste som et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 17:03

Adam trak på skulderne og så op i loftet "Tja, det er i hvert fald ikke mig der går glip af noget"sagde han med et skævt smil.
Han roede op i sit sorte hår og pillede derefter ved sin ældste ring. Den havde tilhørt hans far, så den var efterhånden blevet slidt i gennem de sidste hundrede år.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 17:06

hun trak på skulderen "det kan diskuteres. Vis jeg blir vampyr vil jeg jo nok drikke blod..men nu er jeg elver..så jeg drikker ikke blod" svare hun . Efter noget tid sukkede hun mens hun kiggede ud på den dansende flok..et suk med masser af kedsomhed i. Men det var nu meget hyggeligt
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 17:12

Adam skævede til hende, da hun sukkede.
"Betyder sukket at jeg skal byde dig op til dans?"Spurgte han flabet og smilte et af sine mindre charmerende smile.
"Eller?"
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 17:19

hun rystede på hovedet." det var ikke en hentydning.men det kan vi da godt" sagde hun og smilte sødt til ham.hun tog den ene ben ned ad det andet så begge ben stod på jorden. Det skulle nok blive festeligt..eller?
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 17:22

Adam smilte bare og rejste sig ikke.
Han vippede frem på stolen og så på det fyldte dansegulv. "Det er bare at vælge enaf de fyre der"sagde han med et grin og nikkede mod en gruppe drenge, der ikke så alt for smart ud.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 17:26

cecillie skar en grimasse og smilte så drilsk til ham "de der?? Et par af dem har jeg danset med. Jeg har været her i rimelig lang tid" svarede hun og rettede på sin kjole. Hendes blik flakkede rundt melem de mange fyre der var på dansegulvet
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 17:28

"Godt, så kan du jo danse med resten af dem"sagde Adam med et smil der igen afslørede spidserne af hans hugtænder.
Han vippede tilbage mod vægen på stolen og foldede hænderne bag nakken.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 17:38

cecillie rejste sig op og smilte drilsk til ham. Hun tog ham om håndledet og trak ham med ud på dansegulvet " du er mit næste bytte" grinte hun
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 17:42

"Med glæde"sagde Adam og fulgte med hende. Vis han ikke havde villet med ud på dansegulvet ville han egenligt bare have kunne blive siddende uden at hun ville kunne flydte ham.
Han lagde en arm og livet på hende.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 18:29

cecillie smilte frækt til ham og lagde begge arme på hans skuldre. Hun holdte sig selv i hånden og begyndte så og bevæge sig til rytmen "glæden er helt på min side" sagde hun selvsikkert
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 20:00

Adam grinte klukkende og svingede hende rundt.
"Selvfølgelig er det det"sagde han med et charmerende smil
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 20:07

cecillie grinte . Hun fulgte rytmen i musikken og bevægede hofterne og resten aaf kroppen på en sexet måde
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 20:10

Adam fulgte hendes bevægelser og smilte charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 20:12

"hvor tit drikker du?" spurte hun og gik tættere ind til ham mens hun dansede vidre
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyOns 08 Sep 2010, 20:31

"Mmhm....en-to gange om månden"svarede Adam med skævt smil.
Han svingede hende rundt igen, så hun kom lidt væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyTors 09 Sep 2010, 04:35

cecillie kiggede ned på sine fødder "ihmm.? Det er ikke så tit" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyTors 09 Sep 2010, 14:00

Adam trak på skulderne "Jeg behøver ikke at drikke så tit"sagde han bare.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 EmptyTors 09 Sep 2010, 14:05

cecille nikkede bekraftende .. Hun dansede lige som alle de andre piger. Bare med nogle mer flydende bevægelser. Det så mer sexet ud " så du skriver altså dine egne sangr?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//   Kom så Piger! og Drenge!   //Åbent// - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Fun in town (åbent)
» MORD!!! //Åbent//
» "Bare slå til" .... Åbent Emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: