City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2votin10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_11 
Shurican
Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2votin10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_11 
Cecillie
Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2votin10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_11 
Zann
Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2votin10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_11 
sakref morladin
Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2votin10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_11 
Namine
Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2votin10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_11 
Aiko
Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2votin10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_11 
Amber
Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2votin10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_11 
Haylin
Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2votin10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_11 
Melody
Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2votin10Heaven is near-Alle er meget velkommen  2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Heaven is near-Alle er meget velkommen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyFre 24 Sep 2010, 18:24

T:Aften ca
O:Nogle rækker af sædder, og en stor scene hvor der er forstillinger på, en bar i indgangen til denne store sal
V:Lidt blæst og koldt udenfor
S:Theater i Vida

_____________________________________________________

Namine var gået ind i theateret hun kunne godt tænke sig at se en forstillingen
da den sluttede smillede hun lidt den var virkelig smuk dne forstillinge den glemte hun aldrig
der var ingen mennesker og væsner herinde nu kun hende. Hun rejste sig op fra sit sæde og gik hen til scnene hun satte sig ned på kanten mens hun kiggede rundt ved scenens guld der måtte da også være
faldlæmme eller sådan noget. Namine s hår hang løst og hendes hvide lårkort kjole lignede sig selv Namine
tænkte lidt hun sad alene derinde.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 10:19

Jaster var komme ind i teateret og kiggede sig lidt rundt han var vist kommet forsendt til den forestillingen som han skulle se men hvad skulle han gøre han havde ikke være der før så han skulle også lige finde stedet og sådan og nu var han forsendt på den men det var jo ikke noget at gøre ved
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 10:26

Namine kiggede sad stadig på kanten mens hun kiggede på scenen der tomt på nær nogle kasser hun sukkede lidt "Hmm ingen"sagde hun stille men så fik hun øje på Jaster hun smillede lidt hun havde fået skiftes sin kjole til en lårkort lyseblå med rødt bonde forneden og håret hang løst."Jaster"sagde hun stille og så på ham

//Logger desvære kommer på senere søde ses//
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 10:29

Han kiggede rundt da han hørte en velkendt stemme som sagde hans navn og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende *den der kjole passer godt til hende den skal hun til at ha mere på når hun er sammen med mig for den er flot vildt flot*tænkte han og kiggede på hende med et smil på sine læber "Namine"sagde han med et smil

//okay søde//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 13:42

Namine kiggede på ham"Hej Jaster godt du kom der begynder en forstillinge snart skal vi se den sammen"spurgte hun han var nok glad for at solen ikke var fremme der var mørkt udenfor og dejligt koldt lidt. Hun kiggedelidt ned ad sig selv mens hun rødmede "Hvad syntes du"spurgte hun med hensyn til kjolen hun havde fået på den var lyseblå med rødt blonder på neden og gik til hendes lår.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 13:44

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det er der vi kan vel godt se den sammen"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "din kjole uha den er flot og fræk"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 13:46

Namine kiggede ned ad sig selv med et lille kort smil over læben"mange tak det jeg glad for du syntes "sagde hun og tog hans hånd med hen til en række hvor der stod nogle sæder"Forstillingen begynder hvist nu"sagde hun til ham mens hun ikke kunne få øjnene væk fra hans hvide hud de røde øjne og hans smil
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 13:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik med hende og smilte "det var så lidt søde"sagde han med et smil på sine læber og kiggede ned på scenen med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 14:00

Namine smilledeog satte sig ned mens hun lagde sine ben over kryds"Jeg glad for at du gad at mødtes med mig her "sagde hun med et smil og kiggede også mod scenen der var enlig ingen mennesker eller væsner herinde på nær dem*hmm underligt*tænkte hun lidt burde der ikke være flere folk herinde de havde måske travlt med noget.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 15:11

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende "hvad mon den går ud på den forestilling"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 15:15

Namine trak på skulderen hun gad gerne se hvad den gik ud på"Hmm jeg ved det ikke men det glæder jeg mig til at finde ud af sammen med dig"sagde hun og puffede lidt til ham
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 15:16

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja i lige måde vi finder det ud at det sammen med dig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber


//er ved at lave en side sammen med en bruger herinde fra XD//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 15:19

Namine smillede og nikkede mens hun fik lidt lumske tanker men ikke så mange*Nej glem det du må glemme den tanke*tænkte hun men det kunne være sjovt at afprøve det hun vendte hovedet op mod forstillingen der sad nogle vmapyre, andre væsner aspara og hvad der ellers måtte være der var kommet derind"Det lidt ligesom en date"sagde hun og nikkede

//Wooow virkelig? xD du giver mig et link basta//
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 15:28

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende "hvad for en tanke"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende "og ja det er som en date"sagde han med et smil

//ja men den er ikke færdig :)//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 15:30

Namine kiggede hen på ham selvom forstillingen var begyndt spærrede hun øjnene lidt op"Hey du læste mine tanker"sagde hun og lænede sig tilbage i sædet"jeg tænkte bare på en ting"sagde hun med et lille smil på læben"Gad godt vi sad sammen ikke hver for sig på de her sæder"sagde hun

//Når den er færdig:3//
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 15:33

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "sex gale tøs"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende og viste ikke om det var rigtig at hun var sex gal
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 15:35

Namine puffede til ham lidt hårdt"Heey! jeg har ikke sex gale tanker som en hvist vampyr"sagde hun og kiggede nu ud på forstillingen med armene rundt om sig selv med en lille sur mine på hendes ansigt det smukke fredelige ansigt.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 20:39

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "sikker"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på scenen
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptySøn 26 Sep 2010, 20:56

Namine kiggede hen på ham mens hun nikkede og smillede op mod scenen"ja jeg ved hvad du tænker på at have sex her mens forstillingen er igang"sagde hun og nikkede lidt
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyMan 27 Sep 2010, 14:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du kan jo lide det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyMan 27 Sep 2010, 17:23

Namine smillede lidt og kiggede hen på ham"Ja jeg må da sige at sex med dig er godt"sagde hun og vendte hovedte ud mod forstillingen med et lille smil om læben
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyMan 27 Sep 2010, 19:28

Han kiggede på hende "jamen tak"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyMan 27 Sep 2010, 20:25

Namine kiggede på ham med et sil mens hun kiggede ned på hendes fødde rhun havde trak ind til sig"Hvordan går det med blodtørsten hun huskede at han bed hende.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyMan 27 Sep 2010, 20:26

Han kiggede på hende med et stille smil "det går fint nok"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  EmptyMan 27 Sep 2010, 20:28

Namine holdte sit havblå blik på ham"Hvad syntes du om forstillingen indtil videre er den kedelig "spurgte hun kærligt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty
IndlægEmne: Sv: Heaven is near-Alle er meget velkommen    Heaven is near-Alle er meget velkommen  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Heaven is near-Alle er meget velkommen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Ny i byen (alle er velkommen)
» Nattens lyde.((Alle velkommen self))
» ændrings forslag til admin //alle velkommen//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Teatro-theater-
Gå til: