City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_11 
Shurican
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_11 
Cecillie
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_11 
Zann
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_11 
Namine
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_11 
Aiko
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_11 
Amber
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_11 
Haylin
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_11 
Melody
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2votin10Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Ny i byen (alle er velkommen)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 17:29

Tazz kiggede på hende "Jeg har penge nok søde" sagde hun stille og skubbede pengene hen til hende igen og tog sine egen penge frem og gav kvinden dem.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 17:30

Alexia nikkede smilende og tog pengene hvorefter de forsvandt imellem hendes fingre



//Skal spise//
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 17:32

Tazz smilede sødt til hende og fik bh'erne og kiggede sødt på hende.

//okii (: //
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 17:50

"Nårh, hvor skal vi nu hen?"spurgte Alexia smilende, mens hun gik hen til døren.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 17:59

Tazz gik med hende "Det bestemmer du søde" sagde hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 18:01

Alexia åbnede døren og gik ude "Jeg ved det ikk rigtigt"sagde hun og så rundt
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 18:02

Tazz smilede sødt til hende "nåårg okii søde" sagde hun smilede og kiggede sødt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 21:16

"Er der noget du gerne vil?"spurgte Alexia og så på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 21:42

Hun rystede stille på hovedet og kiggede sødt på hende "Du får lov til at bestemme den her gang" sagde hun stille og smilede sødt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 21:43

"Mmmhm..."sagde Alexia og så ned af gaderne "Jeg har altsåå ingen idéer"
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 21:50

Tazz smilede sødt til hende "Ejj kom nu søde" sagde hun sødt og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 21:52

"vi kan jo gå rundt og kigge vinduer"foreslog Alexia med et smil
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 21:56

Tazz smilede sødt "Kan vi da godt" sagde hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 21:57

"okay, skal vi gå tilbage til den gade vi gik på før eller skal vi gå af de her mindre veje?"spurgte Alexia og så rundt
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 21:59

Tazz kiggede sødt på hende "det bestemmer du helt selv" sagde hun og smilede sødt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 22:01

"Du må nu også bestemme noget "sagde Alexia og så på hende med ét smil og begyndte at gå langsomt ned af en mindre vej
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 22:06

Tazz smilede sødt "Jamen jeg har joo lige bestemst" sagde hun stille og gik med hende og kiggede sødt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 22:07

Alexia rystede opgivende på hovedet med et muntert smil "så siger vi det"sagde hun og så ind af vinduerne til de små butikker
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 22:09

Tazz grinte lidt og gik med hende og kiggede lidt rundt og så lidt op på himle *gad vide om det er fuld måne i dag* tænkte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 22:14

Alexia stoppede kort op for at se er maleri på den anden side af butiksvinduet. Men gik lidt efter videre.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 22:16

Tazz smilede sødt til hende og gik med hende og kiggede lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 22:17

"hvor kommer du fra?"Spurgte Alexia med et msil og så på hende


//Logger, skrives//
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyLør 25 Sep 2010, 22:20

"Meget langt her fra" sagde hun stille og kiggede ned i jorden "hva med diq?" spurgte hun stille.

// Okii ses //
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyOns 29 Sep 2010, 13:40

"Jeg kommer oprendeligt fra Mexico"Svarede Alexia med et lille smil og så rundt. Hun fik øje på en lile hjørne cafée. "Skal vi sætte os der?"spurgte hun og pegede mod cafeée en et lille stykke foran dem
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 EmptyMan 04 Okt 2010, 06:13

Tazz smilede sødt til hende "nice" svarede hun stille og kiggede lidt på himlen og nikker stille da alex spurgte hende om noget og kiggede lidt på cafén og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle er velkommen)   Ny i byen (alle er velkommen) - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ny i byen (alle er velkommen)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» en fest i byen (åbnet emne alle kan skrive :))
» Heaven is near-Alle er meget velkommen
» en tur i byen(Elizabeth)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: