City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2votin10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_11 
Shurican
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2votin10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_11 
Cecillie
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2votin10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_11 
Zann
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2votin10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_11 
sakref morladin
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2votin10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_11 
Namine
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2votin10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_11 
Aiko
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2votin10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_11 
Amber
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2votin10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_11 
Haylin
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2votin10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_11 
Melody
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2votin10tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 18:17

S-svømmehalen
T-20.00
O-ikke et øje
P-bade bukser
V-stille og roligt normalt vejr


Jaster var alene i svømmehalen det var blevet sent så der var viste lukket men de havde glemt og lukke stedet af så der var flere der kunne komme ind til ham. Han svømmede rundt og smilte for sig selv han var alene så han skulle ha tiden til at gå lige nu og det var nok det eneste man kunne bruge sin tid på i svømmehalen *mon der komme nogen ind og deltager i det*tænkte han og stoppede op for at tage en lille pause og kiggede sig omkring med et smil og håbede på at der kom nogen


//rækkefølgen lige nu Tazz så Motoko også mig vi laver den om når Alexia skal med//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 18:20

Tazz gik udenfor svømmehallen og kiggede lidt ind og kunne iik helt finde ud om der var lukkede ejj og gik stille hen til døren og tog stille fat i den og den åbnede og hun gik ind i dame omklænden og tog stille sig tøj af så hun kun havde sine trusser på for hun havde iik badetøj med og hun havde iik set at der var en der ene.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 18:23

Motoko åbnede stille døren til damernes omlædnings rum og gik ind, hun havde en pose over skuldren og lukkede døren efter sig. "Hej skal du også ud at svømme?!" Sagde hun til pigen der også var der, hun gik hen til en bænk og begyndte at tage sit tøj af heldigvis havde hun dog sin bikini med sig i posen . Hun tog stille sin bikini på som klædte hende perfekt, og så flot ud til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 18:26

Jaster syns han kunne høre nogen men han var ikke så sikker på det men han svømmede rundt inde i halen *syns jeg hørte nogen men er ikke sikker det for jeg jo at se om der kommer nogen ud af en af dørene*tænkte han og kiggede lidt rundt og svømmede stadig rundt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 18:28

Tazz smilede stille til pigen "Jaa det skal jeg men jeg har glemt miin bikini så håber iik det gør noget jeg svømmer rundt sådn her?" sagde Tazz stille til hende og kiggede sødt på hende "Den er rigtig flot til diq" sagde hun smilede og gik ud til bruserne og tændte den ene og vaskede sig stille.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 18:32

"Hmm tror faktisk jeg har en ekstra bikini som jeg endelig tror vil passe til dig" Hun begyndte at rode i sin pose og fandt en rød bikini frem som hun rakte til pigen, "takker" sagde hun og smilte, "mit navn er for øvrigt Motoko!" Tilføjede hun.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 18:34

Han havde sat sig op på kanten og ventede bare på om der var nogen der kom og ville snakke med ham for han kede sig temmelig meget lige nu og kedsomhed var noget han ikke fandt sig i så hvis der var nogen så måtte de gerne til at skynde sig lidt og komme ud
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 18:39

Tazz smilede sødt til hende "Mange taak" sagde hun smilede og tog imod den og tog trusserne af og tog bikinien på og den passede tazz meget godt men iik helt ved bryster men Tazz var ligeglad "det var da så lidt" sagde hun og kiggede sødt på hende og skyllet sit hår "Jeg hedder Tazz" hun smilede sødt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 18:48

"Hyggeligt at møde dig Tazz må man kalde dig for Tazzie?!" Spurgte hun hende om og fik gjort sig våd, hvor efter hun gik hen mod døren som førte til selve svømme halen. Hun åbnede døren så Tazz også kunne komme med Tazz så ud til at være klar.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 18:53

Han kiggede rundt og var oppe på vippen da der var nogen der kom ud fra pigernes omklædning og satte sig ned på vippen og kiggede på dem der var på vej ude derfra og smilte lidt for sig selv *hvem mon det er der komme*tænkte han og kiggede spændt derned med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 18:54

Hun smilede sødt "Ilm Moto hvis jeg må kalde diq det? og jaa det gør iik miq noget" sagde hun sødt og ordede lige det sidste og gik med hende hen til døren og gik ud af den og ventede på hende og smilede sødt til hende og kiggede lidt rundt inde i svømmehallen.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 18:55

"Iorden at du kalder mig det Tazzie" sagde Motoko og gik med du og lukkede døren, hun kiggede rolgit rundt i hallen og opdagede at de næsten var de eneste personer i svømme halen ud over en dreng.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 19:00

Han kiggede på dem med et smil på sine læber og rejste sig op og kiggede ned *ja hvorfor ikke hoppe*tænkte han med et smil på sine læber og gik lidt tilbage og løb ud til kanten og hoppede "kavabonga"råbte han og ramte vandet med et stort plask og kom op til overfladen og kiggede på dem der var kommet og smilte
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 19:06

Hun smilede sødt til Moto og så dreng sidde på vippen og kiggede lidt på ham og grinte lidt da hoppe i vandet og skuddede stille til Moto og løb hen mod vandet "den der kommer sidst i skal kysse drengen på munden" råbet Tazz og grinte og blev ved med at løbe.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 19:08

"Add Tazzie" og løb efter Tazzie, hun havde bestemt ikke lyst til at kysse nogen lige nu. Hun nåede hurtig hen til kanten og hoppede i. Hun begyndte at grine på en sjov måde da hun ramte vandet. Det var aldtid dejligt når vandet ramte det der var bar på hendes krop men hendes bikini skjulte de vigtigeste steder på kroppen en dreng nok vil se.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 19:12

han kiggede på dem med et stille smil på sine læber *dem kender jeg jo de to*tænkte han og kiggede på dem "hej Tazz og moto"sagde han og kiggede på dem med et smil og hang sig over en eller anden dims der delte banerne op og kiggede på dem med et stille og roligt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 19:16

//Tazzie (Tazz) ser ud til at være logget//
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 19:16

//ja XD//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 19:17

//Uh så hun på igenXD//
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 19:17

//så må hun godt svare//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 19:18

//Jaaah Tazzie svar^^//
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 19:21

//Sorry skulle lige passe miin nevø xD //

Tazz løb vider men stoppede da Moto løb fordi hende og gik stille over til kanten og sæt sig ned og kiggede på Moto "Øv altså du kom først" sagde hun stille og smilede sødt og kiggede på drengen længe og fandt ud af hun kendte ham og vinkede "Heej Jaster" sagde hun smilede og kiggede sødt først på ham og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Victoria

Victoria


Antal indlæg : 167
Bosted : I en meget stor villa.
Job/hobbies : hobbies tegne og læse.

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 19:22

"Det for man ud af at være en hurtig løber" sagde hun og smilte, og så over mod drengen. "Hejsa Jaz!" Sagde hun og vinkede til ham. Mens hun vend sit ansigt mod Tazzie igen og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://jeloryja.danskforum.net/forum.htm
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 19:24

Han kiggede på dem med et smil på sine læber "hvad laver i to smukke piger her på denne tid"sagde han med et smil på sine læber og var glad for at de var kommet derind så nu var han jo ikke alene mere og det var han glad for han hade at være alene
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) EmptyLør 25 Sep 2010, 19:29

Tazz hoppede stille i og stod ved siden af moto og smilede sødt "Det oqså okii nu hvor det er Jaster der er drengen" sagde hun smilede og kiggede over på Jaster og smilede sødt "Jeg havde bare lyst til at svømme lidt men kómmer du iik her over" sagde Tazz med et smil på læben og kiggede sødt på Moto og griner lidt fordi hun kom til at tænke på hun skulle kysse Jaster.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)   tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
tur i svømmeren//Emne lavet på et plot Tazz Motoko og Alexia(hun kommer)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Emne og plot søgning
» mørket inde i lyset - tazz
» Kig Namine Shurican og Alexia

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Aptitude-Fitness center :: Piscina interior-Svømmehalen-
Gå til: