City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
mørket inde i lyset - tazz EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
mørket inde i lyset - tazz EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
mørket inde i lyset - tazz EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
mørket inde i lyset - tazz EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
mørket inde i lyset - tazz EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
mørket inde i lyset - tazz EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
mørket inde i lyset - tazz EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
mørket inde i lyset - tazz EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
mørket inde i lyset - tazz EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
mørket inde i lyset - tazz 2vote_10mørket inde i lyset - tazz 2votin10mørket inde i lyset - tazz 2vote_11 
Shurican
mørket inde i lyset - tazz 2vote_10mørket inde i lyset - tazz 2votin10mørket inde i lyset - tazz 2vote_11 
Cecillie
mørket inde i lyset - tazz 2vote_10mørket inde i lyset - tazz 2votin10mørket inde i lyset - tazz 2vote_11 
Zann
mørket inde i lyset - tazz 2vote_10mørket inde i lyset - tazz 2votin10mørket inde i lyset - tazz 2vote_11 
sakref morladin
mørket inde i lyset - tazz 2vote_10mørket inde i lyset - tazz 2votin10mørket inde i lyset - tazz 2vote_11 
Namine
mørket inde i lyset - tazz 2vote_10mørket inde i lyset - tazz 2votin10mørket inde i lyset - tazz 2vote_11 
Aiko
mørket inde i lyset - tazz 2vote_10mørket inde i lyset - tazz 2votin10mørket inde i lyset - tazz 2vote_11 
Amber
mørket inde i lyset - tazz 2vote_10mørket inde i lyset - tazz 2votin10mørket inde i lyset - tazz 2vote_11 
Haylin
mørket inde i lyset - tazz 2vote_10mørket inde i lyset - tazz 2votin10mørket inde i lyset - tazz 2vote_11 
Melody
mørket inde i lyset - tazz 2vote_10mørket inde i lyset - tazz 2votin10mørket inde i lyset - tazz 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
mørket inde i lyset - tazz EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
mørket inde i lyset - tazz EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 mørket inde i lyset - tazz

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyTirs 26 Okt 2010, 12:45

sted: midt i en smal gyde
vejr: blæser let og vinden er lidt kold
omgivelser: en lang gyde der er oplyst af en masse gadelamper
årstid: i begyndelsen af foråret


det blæste let i den lille gyde så den lavede mærkelige lyde. gyden var uhyggelig også selv om at den var lyst op af en masse gadelamper og det var som om at man ikke var alene derinde og de fleste mennesker eller andre væsner ville have vendt om på stedet og findet en anden vej fordi der var en myte om at nogle var myrdet der for længe længe siden.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyTors 28 Okt 2010, 19:17

Tazz gik lidt rundt og gik ned langs gryden og kiggede lidt rundt og bed sig lidt i underlæben fordi hun var lidt bange.
Hun havde en kort hvid sommer kjole på og en hvid lang ærmet og hun holdte lidt om sig selv for det var lidt koldt.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyTors 28 Okt 2010, 19:25

længere fremme sad sakref han havde siddet der i et stykke tid og overvejet om hvad han skulle lave da hans venner ikke havde tid så nu sad han bare her og tænkte rigtig meget.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyTors 28 Okt 2010, 19:28

Tazz gik stille ned igennem gyden og så en eller fyr sidde nede for enden og kiggede lidt mærkelig på ham og gik stille ned mod ham. men hun gik meget stille ned mod ham for hun var iik helt sikker på at det var en god ide.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyTors 28 Okt 2010, 19:39

// kuk kuk //
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyTors 28 Okt 2010, 20:25

da han hørte hende så spurgte han hende stille "hvor skal en sådan en flot pige som dig hen ved den her tid?" spurgte han da klokken var ca 23:00.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyFre 29 Okt 2010, 07:54

Hun stoppede stille op og kiggede lidt på ham "jeg er bare ude og gå en tur for jeg kunne iik sove" sagde hun lige så stille og kiggede sødt på ham
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyFre 29 Okt 2010, 12:31

"du har vel hørt om rygterne om den her gyde har jeg ret?" spurgte han stille under sin maske det eneste man kunne se af ham var hans halv lange sorte strittende hår.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyMan 01 Nov 2010, 13:41

Hun nikkede stille "joo det har jeg da men jeg er ligeglad" sagde hun stille og smilede sødt og kigged lidt på ham og syntes det var mærkeligt at han på en måde gemte sig bag sin maske.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyMan 01 Nov 2010, 15:15

"men må jeg spørge om hvorfor du ikke kan sove?" spurgte han venligt.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyTirs 02 Nov 2010, 07:03

"Det er iik så tit jeg kan sove for bor i en lille hule så..." sagde hun lige så stille og smilede lidt
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyTirs 02 Nov 2010, 12:03

"hvorfor bor du en hule?" spurgte han lidt forundret over at en pige som hende sovede i en hule.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyOns 03 Nov 2010, 06:58

Hun kiggede stille på ham "jeg er varulv så jeg bor i en hule inde i skoven for har iik noget penge til at bo i en lejlighed men jeg sparer op lige nu" sagde hun stille og smilede lidt
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyOns 03 Nov 2010, 14:34

"du kunne jo bo hos mig jeg har masser af plads der hvor jeg bor og bruger meget ofte ikke nogle af de rummene" sagde han med en venlig stemme og fjernede sin maske og fremviste et venligt ansigt han lignede en på de 17-19 år. hans hud var flot bleg og hans øjne var klare grønne og han sendte hende et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyOns 03 Nov 2010, 18:40

Hun kiggede med lidt store øjne på ham "Det kan jeg da iik sige ja til for kender diq iik så godt joo" sagde hun stille og kiggede sødt på og smilede da han tog masken af og hun var selv meget bleg i huden og havde mørke brune øje men de var meget smukke selv om det var en farve stort set alle havde joo.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyOns 03 Nov 2010, 21:40

"men du kan prøve at komme med hen og se hvordan det ser ud og så kan du jo overveje" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyTors 04 Nov 2010, 10:06

Hun stod og tænkte lidt og lagde sit hoved på skår "Tjaa kunne vi godt men hva hedder du enlig?" sagde hun lige så stille og smilede sødt til ham og stod og legede lidt med sit hår som der var utroligt langt.
Hun havde sat det op i en høj hestehale og det gik ned til røven når det var oppe.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyTors 04 Nov 2010, 12:05

"mit navn er sakref morladin" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyFre 05 Nov 2010, 08:10

Hun smilede sødt "det er lidt et langt navn må jeg siger men meget pænt" sagde hun lige så stille og kiggede sødt på ham
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptySøn 07 Nov 2010, 17:12

"hehe men skal jeg vise dig vej?" spurgte han med et venligt og rart smil.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyMan 08 Nov 2010, 07:42

"må du da gerne" sagde hun med et sødt smil "jeg hedder tazz" hun kiggede sødt på ham og legede lidt med sit hår fordi hun var lidt genert
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyOns 10 Nov 2010, 11:07

"kom" sagde han med et smil og holdte sin hånd hen imod hende.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyTors 11 Nov 2010, 08:34

Hun smilede sødt og nikkede og hun rakte stille sin hånd hen til ham og var lidt genert og bed sig lidt i underlæben
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptySøn 14 Nov 2010, 16:23

han tog blidt hende's hånd og begyndte at gå afsted og viste hende vej hen til hans bil den var sort og så ud til at være en meget gammel model men den så ud som om den var lavet dagen før fordi den var super ren og det så ikke ud til at noget som helst havde gjort den snavsede.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz EmptyTirs 16 Nov 2010, 07:51

Hun smilede sødt til ham og var rart genert så hun viste iik helt hva hun skulle gøre eller sige til ham men stod bare og kiggede lidt på hans bil og så lidt rundt bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mørket inde i lyset - tazz Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz Empty

Tilbage til toppen Go down
 
mørket inde i lyset - tazz
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana
» Mørket har sænket sig om mig//Åbent//
» når man snakker om mørket - namine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: