City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Seneste emner
    » Aimée again (Privat)
    regn---Chiropetra EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

    » Camp Halfblood - Nordisk
    regn---Chiropetra EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

    » Navneleg!!
    regn---Chiropetra EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

    » Eileen søger plots
    regn---Chiropetra EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

    » Hvad vil du-Hana
    regn---Chiropetra EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

    » de mystiske mænd..(Nick)
    regn---Chiropetra EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

    » Nu er det nu.
    regn---Chiropetra EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

    » Just a normal day?
    regn---Chiropetra EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

    » Den gule farve.
    regn---Chiropetra EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

    Mest aktive brugere
    jaster
    regn---Chiropetra 2vote_10regn---Chiropetra 2votin10regn---Chiropetra 2vote_11 
    Shurican
    regn---Chiropetra 2vote_10regn---Chiropetra 2votin10regn---Chiropetra 2vote_11 
    Cecillie
    regn---Chiropetra 2vote_10regn---Chiropetra 2votin10regn---Chiropetra 2vote_11 
    Zann
    regn---Chiropetra 2vote_10regn---Chiropetra 2votin10regn---Chiropetra 2vote_11 
    sakref morladin
    regn---Chiropetra 2vote_10regn---Chiropetra 2votin10regn---Chiropetra 2vote_11 
    Namine
    regn---Chiropetra 2vote_10regn---Chiropetra 2votin10regn---Chiropetra 2vote_11 
    Aiko
    regn---Chiropetra 2vote_10regn---Chiropetra 2votin10regn---Chiropetra 2vote_11 
    Amber
    regn---Chiropetra 2vote_10regn---Chiropetra 2votin10regn---Chiropetra 2vote_11 
    Haylin
    regn---Chiropetra 2vote_10regn---Chiropetra 2votin10regn---Chiropetra 2vote_11 
    Melody
    regn---Chiropetra 2vote_10regn---Chiropetra 2votin10regn---Chiropetra 2vote_11 
    Statistik
    Der er i alt 92 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er jace6740

    Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
    Nu er det nu.
    regn---Chiropetra EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
    Hej alle sammen

    Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
    syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
    til at få et nyt udseende.

    Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


    Hilsen Admin …

    Kommentarer: 1
    Hey folkens
    regn---Chiropetra EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
    Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

    Med Venlig hilsen Admin Jaster.

    Kommentarer: 1

     

     regn---Chiropetra

    Go down 
    ForfatterBesked
    Gæst
    Gæst




    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptyTirs 02 Nov 2010, 18:43

    Tid: 12:30
    sted: skoven
    omgivelser: ingen
    Vejr: regn

    Xenan gik stille ude ved søen, hun pustede efter vejret hun var lige løbet fra de fleste af hendes fars vagter, hvad var det hendes far, havde imod verden udenfor hendes landsby hun sukkede svagt hvorfor skulle de være så svært for ham forstå alt det elskede var her ude og ikke landsbyen. Hun havde idag sin kort bue med som var lavet af findeste egetræ hun koggerede og sin skulder og forsatte imod vandet hun betragtede sig selv vandet. Halvt-hest halvt. mennsker det var hvad hun var.
    Tilbage til toppen Go down
    Chiroptera

    Chiroptera


    Antal indlæg : 88
    Bosted : en énmandslejlighed i byen på øverste etage.
    Job/hobbies : job: slikhandler i en slikhandler der hedder 'Sweet Happiness' der ligger på strøget i midten af byen. Hobbies: klaver(keyboard),tegne,kæmpe(slå folk der irretere hende ned),læse gamle bøger(hun kun godt lide lidt

    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptyLør 06 Nov 2010, 13:04

    Chiro gik langsomt hen med søen for at se om der var noget spændende og kigge på. Hun havde ingen våben, bare hende selv, hun var jo meget agressiv når det galdt kamp, så hun var nu godt udråstet nok. For at ingen skulle lægge mærke til hende, transformerede hun sig om til en sød lille, sort fuldvoksen kat. Hun havde normale gule øjne, og gav sig så til og gå hen af bredden.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptyTors 11 Nov 2010, 21:06

    Xenan stoppede da hun mærkede tilstedværelsen af et andet væsen, men hun så ikke andet en kat. Sukkede svagt måske havde det været en hun kunne snakke med, hun rettede sit blik ud imod vandet som svagt skulpede når det ramte breden. Hvorfor var det bare en kat.
    Tilbage til toppen Go down
    Chiroptera

    Chiroptera


    Antal indlæg : 88
    Bosted : en énmandslejlighed i byen på øverste etage.
    Job/hobbies : job: slikhandler i en slikhandler der hedder 'Sweet Happiness' der ligger på strøget i midten af byen. Hobbies: klaver(keyboard),tegne,kæmpe(slå folk der irretere hende ned),læse gamle bøger(hun kun godt lide lidt

    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptyMan 15 Nov 2010, 15:25

    Chiro så op på væsenet, hun så nu venlig nok ud i udseendet, hun kiggede den vej hun kiggede, og satte sig så til rette og stod nu lige ved siden af hende. "miav~" sagde hun stille for at få lidt opmærksom.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptyTirs 23 Nov 2010, 16:06

    Xenan begyndte at gå hen imod katten, den var sort, som den sorteste nat, den så så sød ud. stiltes ned på sin knæ for bedre kunne nå katten " hey lille ven" sagde hun strakte sin hånd ud imod katten, som var det eneste selvskab hun havde. Det gav sæt i hende da mærkede at færten af det andet væsen var meget tæt på og stoppede sin bevægelse rejste sig med lynets hast og trak sin bue, hun ville ikke havde der skulle ske dem noget. Hun vidste ikke færten kom fra katten .
    Tilbage til toppen Go down
    Chiroptera

    Chiroptera


    Antal indlæg : 88
    Bosted : en énmandslejlighed i byen på øverste etage.
    Job/hobbies : job: slikhandler i en slikhandler der hedder 'Sweet Happiness' der ligger på strøget i midten af byen. Hobbies: klaver(keyboard),tegne,kæmpe(slå folk der irretere hende ned),læse gamle bøger(hun kun godt lide lidt

    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptyFre 26 Nov 2010, 14:17

    *hun tror stadig at jeg er uskyldig... godt* hun spillede stadig den lille søde uskyldige kat, og miavede til hende i et hvad-er-det? miav. Hun kiggede op på hende, og gik så hen imod hende, hun begyndte og spinde og læne sig op af en af hendes ben.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptyFre 26 Nov 2010, 14:30

    Hun betragtede katten og rejste sig og efter hun var kommet stampede hun utrodmodigt i jorden med det ben hvor katten ik var, lugten af andet væsen stadig stærk og måske havde lugten noget med katten at. Hun anede ikke om katten var ondsindet og bare spillede god hun trak en pil op af sit kogger og gjorde sig til angreb hvis væsnet ikke havde gode hensigter. " jeg ved at det dig der væsnet" sagde hun med meget truende stemme hun spændte buen og var klar til skyde pilen.
    Tilbage til toppen Go down
    Chiroptera

    Chiroptera


    Antal indlæg : 88
    Bosted : en énmandslejlighed i byen på øverste etage.
    Job/hobbies : job: slikhandler i en slikhandler der hedder 'Sweet Happiness' der ligger på strøget i midten af byen. Hobbies: klaver(keyboard),tegne,kæmpe(slå folk der irretere hende ned),læse gamle bøger(hun kun godt lide lidt

    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptyFre 26 Nov 2010, 14:38

    Chiro gik få skidt væk fra hende og transformerede i en grå sky om til sin menneskeform, "du er vel nok klog" sagde hun mens hun kiggede på hende med krydsede arme, grønne legesyge øjne, et drilsk smil, og holdte vægten ovre på det ene ben. "jeg vil ikke noget ondt, jeg er jo bar en almindelig harmløs animagus" hun holdte nu armene som et lille skjold foran sig til vis hun nu ville skyde aligevel.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptyFre 26 Nov 2010, 14:43

    Det gik lidt før hun sank buen, hun var flov over at det havde taget hende så meget tid med at regne ud færten kom katten. Hun havde drog stadig pilen klar, men Xenan var ikke en der udøvede nytteløs vold. Hun betragtede animagusen og var klarover at det ville være fejt hvis Xenan skød hende, men hun havde følelse af den usklydige fascade som pigen havde bare var et trick, så lagde sin pil over koggeret og havde bestemt sig for at havde pilen ved hånden hvis det udviklede sig til noget.
    Tilbage til toppen Go down
    Chiroptera

    Chiroptera


    Antal indlæg : 88
    Bosted : en énmandslejlighed i byen på øverste etage.
    Job/hobbies : job: slikhandler i en slikhandler der hedder 'Sweet Happiness' der ligger på strøget i midten af byen. Hobbies: klaver(keyboard),tegne,kæmpe(slå folk der irretere hende ned),læse gamle bøger(hun kun godt lide lidt

    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptyFre 26 Nov 2010, 20:23

    "du skal ikke være flov" hun kunne se på væsenet at hun var lidt flov over situationen, men smilede bare venligt til hende, og tog sit armskjold ned. Chiro gik et skridt eller to væk fra væsenet, da hun nu skulle være sikker på at væsenet ikke ligepluselig tog den pil hun havde i hånden og skyd hende med den.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptySøn 28 Nov 2010, 14:15

    " hvem siger jeg flov" sagde hun betragtede væsnet, men faktisk havde hun været flov, hun lagde pilen koggeret og sank buen. Hun kneb øjene smule sammen for hvilket væsen var hun. Xenan hadede at være den der ikke rigtig vidste noget, men det havde indespærring forsaget. hendes muskler var spændte og hun havde en hel del af dem for trænede hverdag for holde dem ved lige. slap væsnet med øjene smilede varmt " mit navn er Xenan" sagde hun for starte.
    Tilbage til toppen Go down
    Chiroptera

    Chiroptera


    Antal indlæg : 88
    Bosted : en énmandslejlighed i byen på øverste etage.
    Job/hobbies : job: slikhandler i en slikhandler der hedder 'Sweet Happiness' der ligger på strøget i midten af byen. Hobbies: klaver(keyboard),tegne,kæmpe(slå folk der irretere hende ned),læse gamle bøger(hun kun godt lide lidt

    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptyTirs 30 Nov 2010, 10:13

    "Chiroptera" Chiro holdte en hånd frem for at give hende hånden, men var nu stadig på vagt over for hende."kald mig bare Chiro" hun gik tættere på hende for at kunne nå hendes hånd, hun var jo lidt højere end hende selv. Hun skiftede øjenfarve til normal gul, men småsmilede nu aligevel.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptySøn 05 Dec 2010, 13:22

    Hun tog i fat i hånden og gav den et venligt klem, da hun havde set chiropetra an, hang pilen tilbage over skulderen. Hun ville ikke skade pigen desuden var for tæt på nu til at hun kunne bruge pilen. " hvad er du?" spurgte hun mente hvilket væsen hun var
    Tilbage til toppen Go down
    Chiroptera

    Chiroptera


    Antal indlæg : 88
    Bosted : en énmandslejlighed i byen på øverste etage.
    Job/hobbies : job: slikhandler i en slikhandler der hedder 'Sweet Happiness' der ligger på strøget i midten af byen. Hobbies: klaver(keyboard),tegne,kæmpe(slå folk der irretere hende ned),læse gamle bøger(hun kun godt lide lidt

    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra EmptyTors 09 Dec 2010, 15:08

    Chiro kiggede venligt op i hendes øjne, "animagus" hun gav et skævt smil med lukkede øjne fra sig i nogle få sekunder, og åbnede så sine øjne igen, hun havde skiftet øjenfarve til glad lyserød, men var nu ikke så glad inu til at den blev helt lys i farven, den var nu lidt mere en mørk lyserød. Hun tog sin hånd til sig og foldede hånderne sammen ome bag ryggen, mens hun lagde vægten på sine hæle.
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    regn---Chiropetra Empty
    IndlægEmne: Sv: regn---Chiropetra   regn---Chiropetra Empty

    Tilbage til toppen Go down
     
    regn---Chiropetra
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » Den kolde regn //Melody//

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
    Gå til: