City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Den kolde regn //Melody// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Den kolde regn //Melody// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Den kolde regn //Melody// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Den kolde regn //Melody// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Den kolde regn //Melody// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Den kolde regn //Melody// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Den kolde regn //Melody// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Den kolde regn //Melody// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Den kolde regn //Melody// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Den kolde regn //Melody// 2vote_10Den kolde regn //Melody// 2votin10Den kolde regn //Melody// 2vote_11 
Shurican
Den kolde regn //Melody// 2vote_10Den kolde regn //Melody// 2votin10Den kolde regn //Melody// 2vote_11 
Cecillie
Den kolde regn //Melody// 2vote_10Den kolde regn //Melody// 2votin10Den kolde regn //Melody// 2vote_11 
Zann
Den kolde regn //Melody// 2vote_10Den kolde regn //Melody// 2votin10Den kolde regn //Melody// 2vote_11 
sakref morladin
Den kolde regn //Melody// 2vote_10Den kolde regn //Melody// 2votin10Den kolde regn //Melody// 2vote_11 
Namine
Den kolde regn //Melody// 2vote_10Den kolde regn //Melody// 2votin10Den kolde regn //Melody// 2vote_11 
Aiko
Den kolde regn //Melody// 2vote_10Den kolde regn //Melody// 2votin10Den kolde regn //Melody// 2vote_11 
Amber
Den kolde regn //Melody// 2vote_10Den kolde regn //Melody// 2votin10Den kolde regn //Melody// 2vote_11 
Haylin
Den kolde regn //Melody// 2vote_10Den kolde regn //Melody// 2votin10Den kolde regn //Melody// 2vote_11 
Melody
Den kolde regn //Melody// 2vote_10Den kolde regn //Melody// 2votin10Den kolde regn //Melody// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Den kolde regn //Melody// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Den kolde regn //Melody// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Den kolde regn //Melody//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 12:27

Tid:Irl
Dag:Irl
Årstid: Efterår
Vejr: Mørkt og regnvejr.
Omgivelser:Klipper, ét træ og regn i det uendelige.
Tøj: En rød hættetrøje, en hvid bluse inden under(se profilbillede) og et par stramme, sorte bukser + et par sorte sko.

Aiko sad stille med knæerne oppe under hangen.
Det sad i en lille grotte og kiggede ud på regnen. Hun hadede den. Våd, kold og irriterende. Deprimerende. Der var så meget at sige om regnen.
Hun sad og sang en lille børnesang, som ville havde faldet hende ind; "Regn, regn gå din vej, sol , sol kom frem igen!".
Hun gentog tog en lille sang så mange gange at til sidst lød som en læresæning.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyOns 27 Okt 2010, 15:55

Melody var gået en tur ude i vejret det gode vejr som det var i følge hende regnen skyllede ned over hende den røde smukke lage kjole var blevet våd, det samme var hendes lange brune hår. Hun gik videre og stod foran en grotte hvor der sad en person inde hun vidste at hun sad derinde for Melody kunne godt fornemmeat hun var her. Eller ikke bare hende men at de rvar nogen heroppe. Melody kiggede på hende og havde sjalet over skulderen som hun hele tiden havde."Goddag"sagde hun med et lille koldt men venligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyFre 29 Okt 2010, 13:54

Aiko kiggede op. "Hej". ´Kort og kontant.
Hun følte sig helt nede i kulkælderen og havde helst ikke lyst til at snakke. Kun på grund af regnen.
Men det kunne jo være spændende at tale med denne vampyr, især fordi hun havde fundet hende.
Aiko havde altid været nysgerrig og ville gerne vide hvem kvinden var og hvorfor hun var her.
Ven eller fjende?
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyFre 29 Okt 2010, 18:01

Melody kiggede på hende og smillede lidt"Du ser trist ud er der sket noget"spurgte hun med et lille smil på læben. Hun kiggede lidt rundt ved nogle sten og klipper rgenen styrtede ned og hun satte sig ned ved hende"jeg hedder Melody Nightsky"sagde hun og rækte en hånd frem mod hende. Hun kiggede med et lille l'ftet øjenbryn og havde et lidt koldt blik i sine øjne de røde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptySøn 31 Okt 2010, 14:24

Aiko kiggede på hende. Stemmen, der venligt spurgte om der var noget, var rar så derfor forstod hun ikke det kolde blik i åigen øjne.
Det så ud til at pigen hed Melody Nightsky. Underligt navn. Aiko smilede svagt bare for at være høflig, men smilet var falsk. Aiko rejste sig op "Jeg er Aiko". Endnu et hurtigt falsk smil.
Smilene nåede ikke rigtig øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptySøn 31 Okt 2010, 14:44

Melody så hendes smil og hendes eget smil forsvandt lidt hun vendte sig mod regnen"Det dejligt det regner så koldt og dryppende"sagde hun med et koldt smil der nu bredte sig over læberne. Hun kiggede med de røde øjne hen på hende"Dejligt at møde dig Aiko hvad laver du så herinde og ikke ude i regnen"spurgte hun og rejste sig ikke op hun sad lidt og så ud på regnen der havde fanget hendes blik lige siden hun selv havde stået ude i den, men var gået herind til hende. Melody lagde mærke til hendes smil hun kunne godt gennemskue det var falsk men det gjorde hende ikke noget at det var det.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptySøn 31 Okt 2010, 15:15

Aiko kiggede på regnen og gys. "Jeg hader regn" sagde hun kort fattet.
Hun kiggede på Melody igen. Afventende.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptySøn 31 Okt 2010, 18:39

Melody kiggede på hende og ud på regnen"Hvordan kan du hadde regnen det underligt"sagde hun lidt koldt og kiggede lidt væk fra hende regnne var smuk og gjorde genstande og ting glatte og glansfulde.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptySøn 31 Okt 2010, 19:49

Aiko holdt sin ud af sit bryst med håndfalden op ad. En ildkugle kom fra fem cm over hånden.
Aiko elskede at lje med ild. Det var som et andet væsen, med liv, lys og hjerteslag. Hun kiggede på flammen og billeder dansede for hendes øjne.
Hun smilede rigtigt. "Det ikke så underligt for mig at hade regn" sagde hun uden at kigge op fra ildkuglen.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptySøn 31 Okt 2010, 19:52

Melody så på ilden ja nu var hendes blik rettet væk fra regnen ilden var suk den kunne også godt fange hendes blik meget hurtigt."Wow hvor er det smukt er det din evne"spurge hun lidt venligt. Mens hun stod opreste lidt og lænede sig op ad muren inde i den hule de var i. "Jeg kan ikke det med ild men det er bare smukt at se på"sagde hun nikkende og med et bredt smil.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyMan 01 Nov 2010, 12:41

Alec smilede og lukkede hånde. Ilden forsvandt, men den efter lod ingen mærker efter sig.
Hun kiggede op på Melody "Jeg er Ilddæmon. Hvad med dig?" hun kiggede ud af hulen, men da det stadig regnede, kiggede hun hurtigt tilbage på Melody.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyMan 01 Nov 2010, 13:01

Melody så på ildkuglen der forsvandt det var virkeligt meget smukt"jeg er en vampyr ikke ild eller vand vampyr eller noget bare vampyr"sagde hun emd et bredt smil. Og kiggede ud på regnen"Det styrter ned"sagde hun og så der kom mer' og mer regn.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyMan 01 Nov 2010, 13:19

Aiko nikkede "jeg ville ønske det holdt op".
Hun vidste ikke rigtig hvad un skulle gøre eller sige. Hun nikkede igen Melody og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyOns 03 Nov 2010, 20:42

"Ja regnen kan blive ved i nok timevis men jeg elsker den bare helt vildt regnen er kold, og dens regndråber lander fint ned mod ens hænder eller nærmere hud så er det koldt og glansfuldt"sagde hun med et bredt koldt smil. Hun gik lidt tættere på udgangen til hulen og rækte en hånd ud i regnen"Det virkelig rart"sagde hun så
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyTors 04 Nov 2010, 13:35

Aiko gøs og trak sig lidt sammen. Melody skulle være velkommen til at gå derud, men hun ville blive inde, det var helt sikkert!
"Det eneste jeg kan li' ved ragn, er lyden af det." hun lagde hovedet lidt på skrå og sendte regnen et meget koldt blik.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyTors 04 Nov 2010, 16:25

Meldy vendte sig lidt rundt imod hende"Virkelig? hvordan kan det være har regnen gjort dig noget"spurgte hun vneligt. Regnen og kulden og alt sådna noget elskede Melody var der koldt så havde hun det bedst.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyTors 04 Nov 2010, 18:39

Aiko tænkte lidt over det. Hun sukkede "Det er svært at forklare... Den... slukker min ild... Den er kold... og våd..." hun holdt inde da hun selv kunne høre, hvor dumt det hele lød. Hun tog en dyb indånding "Den har ikke gjort mig noget. Men den slukker min ild, jeg tror jeg har opbyggget en slags forbi for regn. Ja, i det hele taget vand".
Hun havde sagt. Det måske sværeste i hele verden for hende at sige.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyLør 13 Nov 2010, 14:31

Melody kiggede på hende"Men ild er vigtigt for dig er det ikke"spurgte hun lidt for det lød sådan. Hendes røde blik vendte ud på regnen hun havde en lille
lyst til at gå derud men blev bare stående lidt og betragtede den"Foresten har du været ude i regnen før"spurgte hun nysgerigt.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyTirs 16 Nov 2010, 15:50

Aiko kiggede ned på sine hænder "Engang var ild, det eneste jeg havde.... Og nej, jeg har aldrig været ude i regn...
Jeg tror, jeg har lavet en slag forbi ud af det".
Aiko smilede svagt og uden glæde og trak halvt på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyMan 22 Nov 2010, 10:11

Melody så sig rundt"Hmm ild er enlig også meget stærkt man kan gøre hvad man vil med det, noget ild kan enda have en helt anden farve"sagde hun og vendte blikket hen på hende."Aiko hvis jeg ikke har spurgt dig om hvad væsen du er så spørger jeg nu hvad væsen er du"spurgte hun med et lille smil et bredt smil. Hun var nysgerrig efter at vide det, også mest fordi hun gerne vil vide det men hun kunne ikke huske om hun havde spurgt hende om det.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyMan 22 Nov 2010, 16:40

Aiko grinede dæmpet. Hun havde altid haft en sød latter, en latter der nok passede til en fem-årig. "Jeg er dæmon" hun fik et let koncentreret blik "Og du er.... vampyr?" tilføjede hun. Aiko rejste sig op og gik lidt nærmere Melody.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyTors 25 Nov 2010, 16:52

Melody kiggede på hende"Hvordan ved du det"spurgte hun meget nysgerrigt men måske vidste hun de tpå grund af hendes lugt, eller øjne det var aldrig til at vide"En dæmon javel ja"sagde hun og nikkede med et lille bredt smil
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyFre 26 Nov 2010, 15:28

Aiko smilede. Hun holdte på en eller anden måde at Melody og hende var på bølgelængde. At de forstod hinanden og kunne være sammen. Aiko vidste ikke hun havde det fra, men det sagtens være sandt alligevel... ikke?
"Jeg vidste det pågrund af lugten. På huden og øjnene" hun smilede igen. Hun havde helt glemt den forbandede regn.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptyLør 27 Nov 2010, 13:39

Melody smillede venligt et bredt, venligt smil hun var meget glad for at hende og Aiko også være så gode på talefod og bare havde det godt sammen"Det er også mine øjne og hud de fleste lægger mærke til og straks genkender mig på"smillede hun
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// EmptySøn 28 Nov 2010, 10:39

Aiko smilede. "Det kunne du bille mig ind" hun kiggede ud på regnen. Den var stadig kold, dum... og dum, men den virkede ikke så... skræmmende som før.
Aiko smilede igen. Et llille håb blusede op, som en lille flamme, om at gemme sin forbi for regn, ja det hle taget vand.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den kolde regn //Melody// Empty
IndlægEmne: Sv: Den kolde regn //Melody//   Den kolde regn //Melody// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Den kolde regn //Melody//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» regn---Chiropetra
» Bravo //Melody//
» Her står jeg så regnen- melody

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Bjergkæden-
Gå til: