City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Overnatning //Asuko// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Overnatning //Asuko// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Overnatning //Asuko// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Overnatning //Asuko// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Overnatning //Asuko// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Overnatning //Asuko// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Overnatning //Asuko// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Overnatning //Asuko// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Overnatning //Asuko// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Overnatning //Asuko// 2vote_10Overnatning //Asuko// 2votin10Overnatning //Asuko// 2vote_11 
Shurican
Overnatning //Asuko// 2vote_10Overnatning //Asuko// 2votin10Overnatning //Asuko// 2vote_11 
Cecillie
Overnatning //Asuko// 2vote_10Overnatning //Asuko// 2votin10Overnatning //Asuko// 2vote_11 
Zann
Overnatning //Asuko// 2vote_10Overnatning //Asuko// 2votin10Overnatning //Asuko// 2vote_11 
sakref morladin
Overnatning //Asuko// 2vote_10Overnatning //Asuko// 2votin10Overnatning //Asuko// 2vote_11 
Namine
Overnatning //Asuko// 2vote_10Overnatning //Asuko// 2votin10Overnatning //Asuko// 2vote_11 
Aiko
Overnatning //Asuko// 2vote_10Overnatning //Asuko// 2votin10Overnatning //Asuko// 2vote_11 
Amber
Overnatning //Asuko// 2vote_10Overnatning //Asuko// 2votin10Overnatning //Asuko// 2vote_11 
Haylin
Overnatning //Asuko// 2vote_10Overnatning //Asuko// 2votin10Overnatning //Asuko// 2vote_11 
Melody
Overnatning //Asuko// 2vote_10Overnatning //Asuko// 2votin10Overnatning //Asuko// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Overnatning //Asuko// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Overnatning //Asuko// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Overnatning //Asuko//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Kiyomi

Kiyomi


Antal indlæg : 82
Bosted : Hun boede i Vida, men da hun blev vampyr flyttede hun op i bjergene. Hvor hun bor i en klippehule. Men har et hus i Vida, som hun ikke bruger.
Job/hobbies : Laver det hun vil.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyLør 06 Nov 2010, 01:31

Tid:12.27
Dato:7/3
Sted:Hotellet
Dag:Onsdag
Vejr:Solen skinner
Omgivelser:Ikke nogen folk og hotel værelset

Kiyomi sad inde på hendes hotel værelse og stenede tv. Hun lod sig falde tilbage i den store dobbeltseng, som der var på hotelværelset. Så slukkede hun tv'et og gik ud på altanen. Her stod hun og kiggede udover gelænderet. Bilerne kørete frem og tilbage ned på vejen. Alting var så småt dernede.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyLør 06 Nov 2010, 16:45

Asuko gik ind ad hoveddøren til hotellet. "Hej" Asuko kiggede på manden bag disken (eller hvad man nu kalder det) som havde snakket til hende.
Asuko bankede på døren ind til Kiyomi's hotelværelse. Ingen åbnede døren.
Tilbage til toppen Go down
Kiyomi

Kiyomi


Antal indlæg : 82
Bosted : Hun boede i Vida, men da hun blev vampyr flyttede hun op i bjergene. Hvor hun bor i en klippehule. Men har et hus i Vida, som hun ikke bruger.
Job/hobbies : Laver det hun vil.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyMan 08 Nov 2010, 19:04

Kiyomi vendte hovedet om mod døren, nogen havde banket på. Men hun åbnede ikke.
*Jeg har ikke lyst til selskab lige nu* tænkte hun mens hun gik indenfor igen. Så smed hun sig på sengen og rørte sig ikke ud af flækken.
Hun lå der bare.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyMan 08 Nov 2010, 19:56

//Håber det er okay vi kender hinanden i emnet//


Asuko ventede på nogen ville åbne døren... Der skete intet.
Hun ventede stadig efter 5 minutter... Så tog hun chancen. "Kiyomi! Det er mig, Asuko" Råbte Asuko ind ad døren til Kiyomis hotelværelse.
Tilbage til toppen Go down
Kiyomi

Kiyomi


Antal indlæg : 82
Bosted : Hun boede i Vida, men da hun blev vampyr flyttede hun op i bjergene. Hvor hun bor i en klippehule. Men har et hus i Vida, som hun ikke bruger.
Job/hobbies : Laver det hun vil.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyTirs 09 Nov 2010, 15:01

//Det er fint nok, men næste gang kunne du så ikke spørge?//

Kiyomi flyttede hovedet i retning af lyden, der kom fra den anden side af døren. Hun orkede ikke at åbne.
Hun lå der bare. Med lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyTirs 09 Nov 2010, 15:49

//jamen det er jo det jeg lige har gjort//

"Forhelved Kiyomi. Hvad er dit problem?" Asuko råbte ind ad døren. Ingen åbnede.
Yurie drejede om på hælen og gik med tunge skridt hen mod udgangen
Tilbage til toppen Go down
Kiyomi

Kiyomi


Antal indlæg : 82
Bosted : Hun boede i Vida, men da hun blev vampyr flyttede hun op i bjergene. Hvor hun bor i en klippehule. Men har et hus i Vida, som hun ikke bruger.
Job/hobbies : Laver det hun vil.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyTirs 09 Nov 2010, 18:21

//Jaja rolig ^^//

Kiyomi svarede ikke hun blev bare ved med at ligge. Så satte hun sig op og kiggede rundt i rummet.
*Skal jeg følge efter hende. Eller lade hende være sur?* Hun kiggede op i loftet mens hun tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyTirs 09 Nov 2010, 20:04

//Jeg er heelt rolig//

Asuko gik videre. *Hvad er hendes problem? Vi kender jo hinanden... Vi plejer at være så gode venner?* Tænkte Asuko og så vred ud.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyTirs 09 Nov 2010, 21:31

//Kan jeg være med? Som den der skaber fred(LOL det passer ikke til mig, men you know me guys)?//
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyOns 10 Nov 2010, 06:23

//Du må godt for min skyld... Men Ida plejer ikke at have flere med i et emne når man er gået igang... Så spørg hende.//
Tilbage til toppen Go down
Kiyomi

Kiyomi


Antal indlæg : 82
Bosted : Hun boede i Vida, men da hun blev vampyr flyttede hun op i bjergene. Hvor hun bor i en klippehule. Men har et hus i Vida, som hun ikke bruger.
Job/hobbies : Laver det hun vil.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyOns 10 Nov 2010, 13:12

//Jeg er ligeglad det må du selv bestemme. ^^ xD//

Kiyomi rejste sig endelig. Hun havde ikke bestemt sig, om hun ville gå efter Asuko eller lade vær. Hun gik ud af værelset og ned i lobbyen. Hun kunne ikke se Asuko. *Nå, men hvad skal jeg så. Måske gå en tur? Ja det tror jeg, jeg gør* Så forlod hun hotellet og gik ned af gaden.
Hun vidste ikke hvor hun gik hen. Hun gik bare.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyOns 10 Nov 2010, 13:31

//yay her kommer superhelten^,..,^//

Aiko havde set Kiyomi i vinduet og tænkte at hun lige ville hilse på. Hun sprang op på taget og svang sig in d af vinduet. Eller ind og ind hun smadrede ruden med fødder først og så kom hun ind. Hun landede elegant på gulvet.
Hun så sig om og måtte konstatere at Kiyomi ikke var der mere. *Crap* hun bed sig i læben og løb på gangen og videre ud på gaden. Lige før hotellet var ude af hendes synsvinkel, så hun der var komme nogle mænd ind på værelset. De stod og råbte af hinanden.
Aiko smilede for sig selv og løb videre.
Tilbage til toppen Go down
Kiyomi

Kiyomi


Antal indlæg : 82
Bosted : Hun boede i Vida, men da hun blev vampyr flyttede hun op i bjergene. Hvor hun bor i en klippehule. Men har et hus i Vida, som hun ikke bruger.
Job/hobbies : Laver det hun vil.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyOns 10 Nov 2010, 13:43

//LOL du er ingen superhelt, langt fra. Du er voldelig, ligesom mig, ^,..,^ Mwuhaha//

Kiyomi gik stadig på gaden og kiggede på alle de mennesker som bare skulle købe ind eller noget i den stil. Men hun gik bare.
Der var nogle kvinder som sad udenfor en cafe. De sad og skændes, og til sidst blev det for meget for en af dem. Hun rejste sig og gav en af de andre en lussing. Af en eller anden grund morede det Kiyomi. *Mennesker kan være så underlige. Jeg ville have slået hende i hovedet med en knytnæve. Lige midt i ansigtet*
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyOns 10 Nov 2010, 13:49

//Yeah, du har sikkert ret xD//
Tilbage til toppen Go down
Kiyomi

Kiyomi


Antal indlæg : 82
Bosted : Hun boede i Vida, men da hun blev vampyr flyttede hun op i bjergene. Hvor hun bor i en klippehule. Men har et hus i Vida, som hun ikke bruger.
Job/hobbies : Laver det hun vil.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyOns 10 Nov 2010, 14:01

//Jep og nu synes jeg at vi skal vente til at Asuko svare ^^ Er jeg ikke bare sød? Vil ikke høre dit svar xD//
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyOns 10 Nov 2010, 14:37

Asuko gik udenfor. Hun var pissesur. *Hvorfor ville Kiyomi ikke lukke op?* Tænkte Asuko. Hun gik ud i skoven som lå tæt på hotellet. Asuko satte frem i løb. Hun løb så hurtigt man ikke ville nå at kunne se hvem det var når man gik forbi hende.
Asuko løb hen mod et træ. Direkte mod det. Da hun var helt tæt på træet løftede hun den ene fod så hun løb på siden op ad træet. Da hun var næsten helt oppe i toppen satte hun sig på en gren. Der var så smukt deroppe fra.
Tilbage til toppen Go down
Kiyomi

Kiyomi


Antal indlæg : 82
Bosted : Hun boede i Vida, men da hun blev vampyr flyttede hun op i bjergene. Hvor hun bor i en klippehule. Men har et hus i Vida, som hun ikke bruger.
Job/hobbies : Laver det hun vil.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyOns 10 Nov 2010, 14:52

Kiyomi gik lige så stille for hun vidste ikke hvor hun skulle hen. Så kom hun til en lille park. Hun gik over til en sø og satte sig ned lidt. Hun kiggede på søens blanke overflade.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyOns 10 Nov 2010, 14:56

Yurie syntes udsigten oppe fra træet var så smukt, at det var helt uvirkeligt. Hun kiggede på det flotte landskab. Hun så markerne, husene, hestene og fuglene der fløj forbi hende. Hun kunne se alt deoppe fra.
Tilbage til toppen Go down
Kiyomi

Kiyomi


Antal indlæg : 82
Bosted : Hun boede i Vida, men da hun blev vampyr flyttede hun op i bjergene. Hvor hun bor i en klippehule. Men har et hus i Vida, som hun ikke bruger.
Job/hobbies : Laver det hun vil.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyOns 10 Nov 2010, 15:57

Kiyomi havde lagt sig ned i græsset under et træ. Men så kunne hun mærke at der var nogen som betraktede hende. Hun kiggede op, men den der kiggede på hende havde sikkert gemt sig. *Nå ligemeget, hvis de vil kigge så lad dem. I hvet fald indtil videre* tænkte hun mens hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyOns 10 Nov 2010, 20:49

Yurie hoppede ned fra træet... Helt oppe fra den gren hun sad på og helt ned på jorden. Hun gik en tur hen ad en lang sti.
Tilbage til toppen Go down
Kiyomi

Kiyomi


Antal indlæg : 82
Bosted : Hun boede i Vida, men da hun blev vampyr flyttede hun op i bjergene. Hvor hun bor i en klippehule. Men har et hus i Vida, som hun ikke bruger.
Job/hobbies : Laver det hun vil.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyTors 11 Nov 2010, 13:41

Kiyomi lå og nød stilheden i parken. Der var ikke nogen udover hende, og den person som skyggede hende. Uheldigt for ham/hende havde Kiyomi allerede opdaget personen. Det var en pige på hendes egen alder. Hun lå krummet sammen bag en busk. Kiyomi grinede lidt. Så rejste hun sig og gik hen forbi den busk, som pigen der skyggede hende lå bag. Pigen kravlede ind i busken og sad musestille. Troede hun. Da Kiyomi var passeret prøvede hun, at følge efter men hun kunne ikke se Kiyomi nogen steder. Kiyomi havde gemt sig omme bag et træ. Hun gik om bag pigen og sagde: "Hvad tror du egentlig du laver?" Pigen hoppede og vendte sig forskrækket om.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyTors 11 Nov 2010, 14:16

Asuko var den første Aiko fik øje på. Hun sad oppe i et træ. Hun hoppede ned og gik videre. Aiko løb efter hende "Hey! Asuko, wait up!".
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyTors 11 Nov 2010, 20:45

//Du har selv sagt man ikke kan skrive hvad andre gør... ??? xD//


Asuko vendede sig om og kiggede på Aiko. "Hey Aiko... What's up?"
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyFre 12 Nov 2010, 14:06

//Men du sagde du sprang ned?//

Aiko smilede svagt til hende. Hun havde aldrig været den, der smilede mest i denne verden. Eller lo.
Hun kiggede på Asuko og lagde hovedet let på skrå. Hun synes at kunne se at noget var galt. SMilet var væk. "Er der noget galt?" sagde hun bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// EmptyFre 12 Nov 2010, 19:05

//Jaja men du skrev at jeg var den første der fik øje på dig...?//


"Ja, der er noget galt" Sagde Asuko og kiggede ikke-smilende på Aiko. "Jeg er sur på Kiyomi... Hun gad ikke åbne hendes hotel dør da jeg bankede på 3 gange og ovenikøbet sagde at det var mig" "Hun ignoredede mig fuldstændig" Sagde Asuko vredt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Overnatning //Asuko// Empty
IndlægEmne: Sv: Overnatning //Asuko//   Overnatning //Asuko// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Overnatning //Asuko//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» en tur i skoven..(Asuko)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: via la shep-Hotel-
Gå til: