City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2votin10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_11 
Shurican
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2votin10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_11 
Cecillie
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2votin10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_11 
Zann
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2votin10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_11 
sakref morladin
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2votin10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_11 
Namine
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2votin10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_11 
Aiko
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2votin10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_11 
Amber
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2votin10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_11 
Haylin
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2votin10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_11 
Melody
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2votin10Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTirs 30 Nov 2010, 14:15

Tid: 7:50
Dag: Mandag
Dato: 29.november
Vejr: Det sneer lidt og solen skinner svagt
Sted: Skolen
Omgivelser: Alt er beklædt med sne, mennsker i alle aldre der stømmer ind af hovedindgangen.
Tøj: En sort hættetrøje, der trukketover hovedet, hvide fuldedige stof bukser og sorte sko.

Aiko pustede ud og stak hænderne i lommen. Hun kiggede rundt og indprentede sig alle ansigterne.
Hun følte nogle flyske sommerfugle inden i maven. Overrasket lagde hun venstre hånd på maven *Sjovt. Det har jeg ikke følte før*. Hun smilede svagt og stak hænden tilbage bukselommen.
Hendes vandrende blik fandt på indgangen. Den var stem og grå. Den var almindelig og kedelig. Skolen var nogenlunde stor, bygget med røde mursten og hvidmalede vinduer.
Overalt hang unge elever halvt ud vinduer og snakkede med deres venner. *Hvor kunne det være sjovt, at give dem et ekstra skub* hun rystede på hovedet og slå tanken til side *Sådan opførte en almindelig skoleelev sig ikke*.
Børnene rundt om hele lo og snakkede højlydt. De lade over ikke mærke til hende. Hun var jo bare et almindeligt mennske for dem. *Måske finder jeg ikke venner her. Måske var det slet ikke en god idé* hun sukkede og begav sig over mod indgangen.

Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTirs 30 Nov 2010, 14:35

Shurican gik ude på gaden en tur,hun tænkte at det var snart på tide at hun vente snuden hjem igen men hun havde helt glemt vejret for måske kunne det trænge op til stormvejr så hun tænkte at hun ville blive her lidt endnu.Hun stirrede lidt og kunne hører en flok mennesker i nærheden,hun kunne hører at hun var tæt på en skole og ville ønske at hun også kunne komme i skole men det havde hun ikke råd til og hun klare sig godt alligevel uden at der er andre der lærer hende noget.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTirs 30 Nov 2010, 15:08

En sort skulder taske hang på Aikos ryg. Hun tog den af og fandt et kort frem.
Det var et kort over skolen. Aiko havde en evne for at farevild.
Hun skulle begynde i 9.C og kortet viste at det var til højre, ned af gangen, til venstre og på tredje dør på venstre side.
Aiko gentog det lavmældt og begav så ud på en planlagte rute. Det var forholdsvis nemt at finde -Aikos store glæde og overraskelse.
Hun smilede og åbnede døren. Der allerede syv mennesker. Fire drenge, tre piger(nu fire piger). To drenge grimme, en var okay, og den sidste lækker -for et menneske at være. En af piger sad ovre ved væggen og læste i en tyk bog. Den anden sludrede med drengene.
Alle, undtagen pigen ved væggen, kiggede på hende, da hun kom ind. Aiko kiggede ned i gulvet og de opgav intressasen hurtigt.
Aiko trak en stol ud, længest væk fra drengene og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTirs 30 Nov 2010, 16:20

//var det ikke asukos tur//
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTirs 30 Nov 2010, 19:40

//Ja. Var det ikke min tur? Whatever//


Asuko kom ud fra kontoret på skolen. Hun havde lige fået at vide hvilken klasse hun skulle gå i og hvor den var. "9.C" Mumlede Asuko for sig selv. Hun gik den vej klassen lå.
Døren stod åben ind til 9.C. Der var 8 personer derinde. En som ikke var ligesom alle andre. 'Snif' 'snif'. Asuko snusede da hun kom ind i klassen. Folk kiggede på hende men de lagde ikke mærke til at hun snusede. *En ild/magma dæmon* Tænkte Asuko. *Interresant.*
Asuko satte sig på en stol ved siden af dæmonen. "Hej." Sagde Asuko og smilte skævt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTirs 30 Nov 2010, 21:13

Shurican stod og lyttede til de mennesker der åbenbart glæde sig til at starte i skole*de glæder sig åbenbart til at gå i skole*tænkte hun for hun havde hørt nogle mennesker klage over at det er hårdt,trals og hader at gå i skole.Shurican satte sig op i et træ og tænkte på hvordan det ville være at gå i skole.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyOns 01 Dec 2010, 12:36

Aiko kiggede ned i bordet. Det umådeligt uintressant, men det var ikke fordi der ikke var noget at se. Overhovedet ikke. Flere tegn, sætninger og ord var blevet ridset i bordets overflade. Man kunne se at det var blevet tegnet op igen og igen.
F.eks. stod der "Helene jeg elsker dig<3" og "Jonas, jeg fucking hader dig". Mange
forskellige ting. En vind rørte på sig, da døren blev åbnet igen.
En vampyr trådte ind af døren.
Tilbage til toppen Go down
Asuko

Asuko


Antal indlæg : 173
Bosted : Det største bjerg i Bjergkæden
Job/hobbies : Træner i at blive en go' tankelæser.

Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTors 02 Dec 2010, 12:37

Da Asuko gik ind af døren kom der en vind hen i mod en pige som sad helt alene. Ikke en helt almindelig pige. Nemlig en dæmon. Asuko satte sig ned på en stol ved et bord tæt på dæmonen. "Hej" Sagde Asuko stille og og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTors 02 Dec 2010, 13:18

Aiko smilede til vampyren, der havde set sig ved siden af hende. Smilet nåede ikke hendes øjne. Det gjorde det sjældent. Hun kiggede op fra bordet, så vampyren direkte i øjnene "Hej".

//Kender vi ikke hinanden??//
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTors 02 Dec 2010, 13:23

//øh Aiko DET ER MIN TUR//

Shurican sad oppe itræet og havde tængt sig at tage et lille lur mens eleverne var til time,hun tænkte at hun kunne drille dem i frikvarteret men hun ville gå efter nogen som kunne være sjovt at drille med.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyTors 02 Dec 2010, 15:26

//Sorry. Whatever. Det er jeg ked af//
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptyFre 03 Dec 2010, 14:22

//tag et beslutning skriver du efter mig eller Asuko ??//
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko EmptySøn 05 Dec 2010, 16:42

//Jeg er ligeglad. Jeg skriver bare efter Asuko//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko   Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor ikke?.... -Shurican og Asuko
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» en tur i skoven..(Asuko)
» Kun se ikke røre //Zann//
» kan ikke huske noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: escola-Skolen-
Gå til: