City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Fun in town (åbent) - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 2 2votin10Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_11 
Shurican
Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 2 2votin10Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 2 2votin10Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_11 
Zann
Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 2 2votin10Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 2 2votin10Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_11 
Namine
Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 2 2votin10Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_11 
Aiko
Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 2 2votin10Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_11 
Amber
Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 2 2votin10Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_11 
Haylin
Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 2 2votin10Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_11 
Melody
Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 2 2votin10Fun in town (åbent) - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Fun in town (åbent)

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 22 Nov 2010, 16:29

Zann smilede "jeg er en varulv og jeg hader det jeg vil hellere dø end at dræbe flere" hviskede han roligt mens han nussede hendes kind blidt mens han så hende i øjnene "vis du forstår" tilføjede han roligt "jeg hader at slå ihjel"
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 22 Nov 2010, 16:42

Aiko nikkede. Huun forstod uoverraskende nok. At slå ihjel var blevet en selvfølge for hende, men det havde det ikke altid været. HUn tog en tot hår af hans hår og snog om sin lillefinger og smilende svagt. Hun kiggede ind i hans dybe øjne.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 22 Nov 2010, 17:44

Han var rolig og ikke bange han var faktisk overmodig og det var tydeligt på ham og han elskede det faktisk dengang han var normal var han bange for næsten alt men siden han blev varulv var han blevet frygtløs og livsfarlig
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 22 Nov 2010, 19:29

Aiko slap hans hår og lagde hovedet tænkende på skrå. Hun blev opslugt af sine minder og gamle drømme. At gå i skole i Japan, blive menneske og normal... Forældre, sin søster, rigtige venner....
Hun smilede saligt ud iluften og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 22 Nov 2010, 20:18

Zann sad stille og lukkede øjnene og tænkte tilbage den populæreste dreng på skolen altid et hit altid fræk og var osse bange indeni men blev altid logget til ballade altid syndebuk for forbrydere indtil han blev forvandlet
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyTirs 23 Nov 2010, 15:17

Frem fra glemte minder, fnadt hun savnet fra sin søster. Det år siden hun havde tænkt på hende. Smerten fra hendes muligvise død, ramte hende hårdt.
En lille tavs tåre gled ned af hendes. Hunhavde stadig lukkede øjne.
Hun kæmpede stille imod hendes følelser. Hvorfor skulle det hele være så svært? Endnu en tåre faldt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyTirs 23 Nov 2010, 21:33

Zann så det roligt "hvad er der" spurgte han og løftede hendes hoved op til hans og så hende i øjnene roligt "er du okay" spurgte han mens han ventede på hendes svar roligt mens han så selv trist ud over at hun var trist så var han osse en smule trist med andre ord medfølende
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyOns 24 Nov 2010, 11:50

Aiko rystede svagt på hovedet og kæmpede med de andre tårer, der var på vej.
"Jeg.. er okay" hun stemme rystede lidt, men hun håbede at han ikke kune høre.
Hun var ikke svag.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyOns 24 Nov 2010, 12:47

"hold nu op fortæl mig det" sagde Zann roligt og så på hende og nussede hendes kind roligt "fortæl mig det jeg ber dig" hviskede han og bukkede sig ned og kyssede hende blidt for at få hende overtalt til at sige det
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyOns 24 Nov 2010, 12:59

Aiko smilede svagt. At blive kysset her til aften, var ikke lige noget hun havde forudset.
Men hun havde ikke lyst til, at fortælle hele historien.
Hun vendte lidt væk og unveg hans blik "Det er ikke noget".
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyOns 24 Nov 2010, 13:17

"kom nu sig det" hviskede han og nussede hende blidt og løftede hende længere op til ham så deres hoveder var lige foran hinanden mens han smilede "please sig det" hviskede han roligt mens han ventede på at hun fortalte det han ville ikke give op
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyTors 25 Nov 2010, 15:41

Aiko kiggede på Zann. Han så virkelig sød ud. Hun smilede svagt "Jeg tænkte mit liv før... før jeg fik en morderisk personlighed". Hun slog øjnene ned; hun var ikke stolt af det. Men hun havde set blikket i Zanns øjnene, der sagde: Jeg gir ikke op. Aiko havde det med at give, personer hun ikke ville miste, hvad det forlangte.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyTors 25 Nov 2010, 16:24

Zann smilede roligt "nyder du den personlighed" spurgte han roligt mens han så på hende roligt "jeg mener jeg synes ikke du er morderisk eksempeltvis nu lige nu virker du så kærlig og sød" sagde han og smilede roligt mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyFre 26 Nov 2010, 15:01

Aiko så smilende på ham. Han var virkelig en af de personer hun ikke ville miste. Tanken forvirrede hende for de havde lige mødt hinanden, men hun valgte ikke at tænke mere over det.
"Nogle gange er den personlighed meget god at have" hvilket også var rigtigt. Fuldstændig rigtigt. Hun vidste ikke helt, hvad hun skulle synes, at han kaldte hende 'sød og kærlig' men det var nok en kompiment et eller andet sted.
Aiko lænede sig lidt frem og nussede han blidt på kinden, mens hun smilede. Rigtig smilede.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyFre 26 Nov 2010, 16:38

Zann smilede roligt og så hende i øjnene blidt med et roligt og blidt blik "jamen hvad for en personlighed vil du helst have lige nu" spurgte han roligt mens han smilede og ventede på svar fra hende roligt
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptySøn 28 Nov 2010, 15:58

Aiko smilede stort, ja grinede faktisk. Selv hendes øjne smilede. Det strålede ud af hende for første gang. For første gang siden hun havde været fem år gammel.Hun tog sin hånd til sig. Hun smilede stadig og sagde roligt "Sød og kærlig".
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptySøn 28 Nov 2010, 17:19

Han smilede blidt "er du da forelsket" spurgte han roligt og smilede blidt mens han ventede på svar fra hende så han hende i øjnene blidt og smilede stort
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 09:54

Aiko mærkede et sus i maven. Spørgsmålet kom bag på hende, faktisk kunne hun ikke havde forudset denne aftens hændelser.
Zann fik hende til at føle ting hun ikke havde følte før. Suset i maven kom igen, hvad betyd det? Hvad betyd den rødmen? Alle sine tanke flakkede rundt i hendes hoved. Der var over hovedet ingen orden i dem. Fuldstændigt rodet.
Hun ville smile, men tog sig i det. Der gik det op for hende, at hun var nød til at svare. "Hvorfor?" spurgte hun, med en hæs stemme. Hun håbede, at han ikke lagde mærke til det.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 10:14

Han smilede og så på hende "jeg er bare nysgerrig" sagde han roligt mens han så på hende han havde allerede regnet ud det var hun men han ville høre det fra hende
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 12:50

Aiko smilede og suset fra der igen. Hvorfor, hvorfor, hvorfor? De havde lige mødt hinanden! Han var sikkert en eller anden bllig fyr, der flirtede med alle piger i byen! Men det ændrede ikke noget. Desværre. "Hvad med dig?" sagde hun henkastet.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 15:03

Zann havde ikke fået sit svar endnu syntes han han havde ikke fået et ja eller nej så han ventede stadig på svar mens han smilede "nåh? Er du forelsket i nogen?" spurgte han smilende mens han ventede på at hun endelig svarede mens han smilede
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 15:05

Desværre havde Aiko sat sig i hovedet, at han skulle svare først. Ligenu gav hun ikke op... så lidt. "Er du forelsker, Zann?" hun smilede stort.
Hun håbede virkelig at han svarede.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 15:54

Han så lidt irriteret ud "jeg spurgte dig først" sagde han roligt og så alvorligt på hende
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 17:49

Aiko kunne lide, at høre irritetayionen i hans ellers rolige og bløde stemme. Hun kunne lige så godt svarer; hun vidste hun ville give op på et eller andet tidspunkt.
En mehet, meget let rødmen steg op i hendes kinder og til hendes overraskelse rystede.hendes stemme ikke, da hun sagde det lille "ja". Hun smilede og så på ham "Din tur".
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 20:58

Han sukkede og lagde hovedet tilbage "jeg ved det ikke" svarede han trist
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fun in town (åbent) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Fun in town (åbent)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» New in town (Valentina=privat)
» MORD!!! //Åbent//
» Jagten bliver god (åbent)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: