City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Fun in town (åbent) - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 3 2votin10Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_11 
Shurican
Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 3 2votin10Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_11 
Cecillie
Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 3 2votin10Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_11 
Zann
Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 3 2votin10Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 3 2votin10Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_11 
Namine
Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 3 2votin10Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_11 
Aiko
Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 3 2votin10Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_11 
Amber
Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 3 2votin10Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_11 
Haylin
Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 3 2votin10Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_11 
Melody
Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_10Fun in town (åbent) - Page 3 2votin10Fun in town (åbent) - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Fun in town (åbent)

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyTirs 30 Nov 2010, 11:12

Aiko lidt mere tilbageholden ved svaret og kiggede væk.
"Okay" svarede hun bare.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyTirs 30 Nov 2010, 21:26

Han så trist på hende "jeg kan ingen følelser mærke Aiko undskyld" sagde han trist
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyOns 01 Dec 2010, 09:42

Aiko nikkede. "Det går" lige nu følte en et tomr hul i maven. Ingen susen. Ingenting, bare tomt. Hun havde lyst til at gå sin vej, men noget holdt hende tilbage.
Hun sukkede. Der efter lukkede hun øjnene og overvejde, hvad der nu skulle ske med hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyOns 01 Dec 2010, 11:17

Han sukkede og rejste sig for at gå ud på diskoteket igen
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyOns 01 Dec 2010, 12:28

En tåre faldt fra hendes øje, men hun tog sig ikke af det. Hun rejste, som i en trance, og gik over mod væggen længest væk.
Hun slog ud efter den, selvom hun var flere meter væk. Den ildsøjle kom ud fra hendes udstrakte hånd og smadrede gennem væggen.
Hulet var på størrelse med hende selv og havde en brændt kant rundt om sig. Lidt røg steg op. Snart ville der komme personale, som havde larmen. Men til den tid ville hun være over alle bjerge.
Hun løb hurtigt og elegant ud af hulet og ind i natten. Nattens mørke snøg sig om hende, som i en omfavnelse, og hu var forsvandt. Måske for altid.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyOns 01 Dec 2010, 22:35

Zann hørte det og styrtede tilbage og så det men hun var væk han blev ramt af månens skær og han forvandlede sig halvt til varulv og styrtede efter hende
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyTors 02 Dec 2010, 13:02

Det tomme rum fra maven, bredte sig til hendes krop. Ikke mindsthendes sind. Hun var vred og ked af, at hun kunne forelske sig i... ham.
*Hvorfor er det sådan her? Hvorfor er jeg den eneste der lider? Er det her forelskelse?* flere tårer kørte ned af hnedes allerde våde kiner. HUn hun løb langsommere og stopppe til sidst helt. Hun fladt på knæ og tog sit til brystet og græd.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyTors 02 Dec 2010, 22:37

Zann var lige i hælende på hende og stoppede helt bag hende "Aiko jeg er van til hurtige forhold du ved mødes og så farvel men jeg vil sikre mig et godt venskab mellem os før jeg gør noget ved det andet end et venskab" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyFre 03 Dec 2010, 12:46

Tårer var for længst stoppet over tørret væk. Den var blevet afstattet af tomhed. Bare... tomhed. Uden at vide, hvorfor nikkede hun bare. Hun var ikke overrasket over, at se Zann. Tomhed. Hun hadede hans rolige og irirterende jeg. Hvorfro kunne han ikke være ligeglad? Elelr død hamrende sur? Det ville være meget bedre.
Det her var totur. Hun ville give slip på følelserne for ham, men had og forelskelse var det eneste i tomheden. Tomheden...
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyFre 03 Dec 2010, 13:02

Zann så på hende og gik hen foran hende for at bukke sig ned foran hende og kyssede hende en sidste gang på munden før han rejste sig og gik væk derfra "jeg kunne faktisk godt li dig" sagde han over skulderen og gik videre
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 16:39

Aiko kiggede ned i jorden. "Men det var sikkert før jeg kunne li' dig... og blev sådan her. Foelskelse er en forbandelse" nærmest hviskede hun, men var sikker på at han hørte. Hun flyttede ikke blikket fra jorden. Det var limet fast.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 18:07

Zann stoppede og sukkede "nej det forkert jeg kunne li dig når du blev stille og rolig du var så venlig jeg har ikke følt venlighed længe jeg kunne rigtig godt li dig men jeg ville ikke gå hurtig frem jeg ville tage det skridt efter skridt" sagde han og gik videre

//Out
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyMan 06 Dec 2010, 14:57

Aiko rejste sig op og løb ved de ordene. Ordene rungede igennem hendes hobed igen og igen.

Senere stilllede hun sig selv spørgsmplet: Kunne han lide hende nu?

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyTirs 22 Mar 2011, 12:26

Misty var ny og lige kommet til byen.
Hun havde brugt dagen på at finde et job, således at hun ville kunne klare betalingen på den lille lejlighed ,hun havde overtaget efter en veninde.
Ingen job var hun blevet tilbudt endnu, så det var ved at være småt med kontanter.
Hun havde alligevel besluttet sig for lidt selvforkælelse... en drink ...og var derfor endt her.
Hun betalte sin entre , gik ind og så sig omkring.
Her var mange gæster og musikken var cool. Misty spottede en ledig stol og
satte kurs mod baren.
Hendes mørke hår var blot fæstnet med en hårclips i en hestehale, men hendes sorte kjole sad som var den støbt omkring hendes lille men meget feminine krop og hun vidste hun ville inkasserer mange beundrende blikke fra fyrene og ligeså mange hadefulde fra pigerne.
Det var ikke altid Misty brød sig om den slags opmærksomhed, men i dag ville hun ikke lade sig bemærke den ,havde hun sat sig for.

Misty satte sig op på en barstol, smilede til den tjener der fluks sprang over til hende , og bestilte en Bloody Mary...
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyTors 24 Mar 2011, 19:07

Emnet er slut?
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyFre 25 Mar 2011, 07:29

Virkelig??
Jeg troede bare det var jeres leg der var slut.

Jeg kommer lige tilbage og tilføjer.....
Kan man lukke et emne der er åbent for alle, blot fordi man er forfatteren??
Hvordan er retningslinierne omkring dette, Admin???


Sidst rettet af Misty Fre 25 Mar 2011, 12:49, rettet 1 gang (Reason for editing : en lille blid tilføjelse)
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyFre 25 Mar 2011, 15:32

Det har intet med det at gøre overhovedet? Out betyder at man er gået ud af emnet dvs at både Aiko og jeg er gået ud af emnet? Dvs vis du skriver her skriver du alene
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyLør 26 Mar 2011, 06:43

Trist...

Så må jeg jo kaste fiskesnørren ud og se om nogen har lyst til at bide på krogen, ellers kan det jo blive lidt ensomt.

Og thx for guiding, meget at lære -endnu.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyLør 26 Mar 2011, 22:18

Misty tog en slurk af hendes røde drink.
Hun så sig omkring.
Her var temmeligt fyldt, det var en underlig følelse ikke at kende nogen, at være ny og anonym.
Hun lukkede sine isblå øjne for en stund , lukkede tankerne ude og lod musikken og drikken tage over. Hun kunne fornemme nogen kiggede undersøgende på hende og da hun igen slog blikket op spejdede hun ud over forsamlingen for at udsøge hvem der holdt øje med hende.
Misty rejste sig, trak per automatik lidt ned i den sorte kjole der havde en drilsk vane med at kravle op af hendes lår.
Hun var sikker på der blev holdt øje med hende, men hvem var det-og hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyMan 28 Mar 2011, 09:08

Lettere irriteret over ikke at kunne identifisere sin overvågningsmand, tømte Misty sin drink.
En ung fyr der havde taget plads ved hendes side, lænede sig fortroligt mod hende og hviskede med hæs stemme
i hendes øre, noget en forholdsvis pæn pige kun kunne opfatte som et meget uanstændigt tilbud.
Misty vendte sig om og mødte fyrens påtrængende blik.
" Nå.... så det vil du gerne med mig...hva ?" svarede hun med en kælen stemme med kvitterede ham med en rungende lussing , der efterlod et pænt aftryk på hans kind.
Fyren fik røde øjne og hvæsede truende af Misty.
Shit tænkte Misty, der blev så nervøs at hendes glas røg ud af hånden og splintrede i
tusinde stykker på gulvet .


//Ingen der vil emne?//


Sidst rettet af Misty Tirs 29 Mar 2011, 14:34, rettet 1 gang (Reason for editing : opfordring til at emne, smiler.)
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyFre 01 Apr 2011, 22:19

//Se selv emnet er dødt for pokker-.-' men vis det fordi du har lyst til at emne med nogle kan jeg godt svare? Vis du altså gider emne med mig?
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyLør 02 Apr 2011, 05:57

// Ja, vil du ikke nok... her er faktisk lidt ensomt //
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyLør 02 Apr 2011, 20:10

En ung mand kom ind og så hvad der skete mod en pige og gik derhen og prikkede manden på skulderen "jeg vil råde dig til at lade være" Zann var sur og det ville kun være godt vis manden angreb ham så kunne han få noget af sin vrede ud og selvfølgelig angriber han Zann Zann undgår og slår så hårdt på mandens arm den brækker hvorefter han grinte og slog ham på tindingen hvorefter manden besvimede han så ned på manden og grinte igen før han lossede manden så hårdt at han krummede sig sammen selvom han var bevistløs hvorefter han vente sig og satte sig ved baren "det stærkeste du har" efter lidt tid kom han med et shots glas med ren vodka som Zann hældte ned i sig
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptyLør 02 Apr 2011, 20:56

Haylin kom ind i klubben og så Zann hælde den rene vodka ned i sig, hun gik hen og prikkede ham på skuldern, ''jeg vil råde dig at tage en slapper du'' sagde hun med sin bløde stemme mod hans øre og satte sig ved dem, hun havde sådan set alt hvad der er var sket og kiggede på misty, ''er du okay?'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber. hun håbede da lidt på at Zann kunne kende hende at han ikke havde drukket for meget.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 EmptySøn 03 Apr 2011, 08:14

Misty kiggede forundret på manden der nu lå på gulvet og på fyren der havde smækket ham en på lampen. Misty kunne høre sirener i det fjerne og viste at ambulancen var undervejs, så hun ville ikke skulle bekymre sig om hans ve og vel.
Stadig rystet, satte hun sig på barstolen og som hendes redningsmand, trængte hun til noget stærkt.
"3 tequila med salt og citron " bestilte hun med blanke øjne og så snart de stod foran hende fugtede hun sin hånd med tungen, dryssede salten på og slikkede dernæst salten af igen, drak det stærke flydende i glasset og nappede grådigt af citronen.
Hun gentog hurtigt med nummer to.
Misty Kiggede lidt på hendes redningsmand, der så ud til at have fået et påhæng , hun ville ikke forstyrre, så istedet skubbede hun med en finger ,stille den sidste tequila over over til ham og hviskede sagte " Tak for din hjælp"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fun in town (åbent) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fun in town (åbent)   Fun in town (åbent) - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Fun in town (åbent)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» New in town (Valentina=privat)
» Kom så Piger! og Drenge! //Åbent//
» "Bare slå til" .... Åbent Emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: