City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_11 
Shurican
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_11 
Cecillie
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_11 
Zann
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_11 
sakref morladin
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_11 
Namine
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_11 
Aiko
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_11 
Amber
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_11 
Haylin
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_11 
Melody
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2votin10Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyLør 04 Dec 2010, 23:02

V :: Utrolig lækkert sommervejr(sol og varme grader på 23)

T :: 22:00

O :: Masse svedende folk

S :: Træningshalen

Zann sad på en pres bænk og løftede vægte med hans ulveside var det let men nu brugte han kun sine menneskekræfter og selv det var imponerende det var 100 kilo han kunne løfte uden at han fik så meget sved han løftede og løftede og løftede og blev bare ved og pressede sig selv til det yderste han havde kun cowboy bukser på mens han løftede han havde ikke nogen trøje på så svedet lå på hans krop og skinnede mod lyset

//Zann Tina og Ahngel er rækkefølgen bestemmer jeg fordi jeg lavede det


Sidst rettet af Zann Lør 04 Dec 2010, 23:14, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyLør 04 Dec 2010, 23:09

Valentina kom gående ned gennem træningshalen. Hun havde en sort korsettop på så hende arme og skuldre fra fr. Hun havde et par af klippede mørke blå jeans på. Hun havde lige fået klippet spidserne af sit hår, så det gik til hendes skuldre, da det var blevet....slidt.
Hun plejede egentlig ikke at være i træningshalen, hun var så tynd som hun skulle være og hun behøvede ikke store muskler. Hun lod de nøddebrune øjne glide hen over de trænene mennesker og genkendte en helt bestemt person. Hun smilte da hun genkendte Zann ved et af tortur redskaberne.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyLør 04 Dec 2010, 23:18

Ahngel stod i et hjørne for sig selv, hun lignede en dreng som hun altid gjorde, så de andre der trænede der som var flest mænd lod hende være i fred og det var hun meget taknemlig for, hun kiggede lidt rundt, men selvom hun lignede en dreng, var mange der havde sagt til hende at hun havde en piges ansigt, men det havde hun bare nægtet og holde fast i at hun var en dreng
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyLør 04 Dec 2010, 23:23

Zann satte den på holderen igen og satte sig op før han satte sig ordenligt på bænken og tog en flaske vand frem og drak af før han opdagede Tina "halløjsa smukke" sagde han smilende og rejste sig op og gik hen til hende for at kysse hendes kind "du ser fabelagtig ud idag" han smilede roligt
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyLør 04 Dec 2010, 23:31

Valentina smilte det kække smil, der altid lå på hendes læber når hun var i godt humør. "Hej, og tak"sagde hun og gik ham i møde. "Lige før man skulle sige i ligemåde"tilføjede hun i en drillende tone. Hun pustede et lok af sit pande hår væk fra sit ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyLør 04 Dec 2010, 23:36

hun stod bare kiggede lidt rundt, hun så to stå sammen og snakke, hun gik så hen til et løbebånd, hun ville havde sine tanker væk fra noget andet hun kom til at tænke på, hun var meget god til at løbe og hun kunne løbe langt og længe og dem som var ved siden af hende stirrede forskrækket på hende da de så hvor langt hun havde løbet det var meget mere end de kunne løbe på en time
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyLør 04 Dec 2010, 23:46

Zann smilede roligt og tog hendes hånd "skal vi træne sammen" spurgte han roligt med et smil og vinkede hende hen mod bænken som han lige havde trænet på hvorefter han ændrede vægten til 10 kilo for at starte med mens han ventede på hun lagde sig
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyLør 04 Dec 2010, 23:50

Valentina fuglte med, samtidigt med hun lod blikket glide rundt på de andre igen. Hun fik øje på en dreng der løb hurtigt, meget hurtigt på et løbebånd. Samlignet med den dreng var hendes kondi ikke særlig god. Men han måtte også være på steoider for at kunne løbe sådan.
Hun satte sig på bænken "Jeg har nu aldrig rigtig trænet før"sagde hun, mens hun så ned på tortur redskabet.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyLør 04 Dec 2010, 23:54

hun løb bare videre, hun ville ikke stoppe lige med det sammen, men hun satte farten lidt ned, hun var nødtil at havde en god kondi, hun ville ikke overraskes af nogle og så hun osse kunne slå igen på andre hvis de skulle prøve på noget, men det var ikke altid det lykkes for hende, men hun var nød til at træne for det og derfor løb hun meget
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptyLør 04 Dec 2010, 23:58

Zann smilede roligt "kom så læn dig tilbage" sagde han smilende og tog fat i stangen "jeg hjælper dig" sagde han roligt og smilede roligt mens han ventede på hun lagde sig ned så han kunne gå igang mens han smilede roligt og kærligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 00:00

Valentina lagde sig tilrette på bænken og så op på ham og gengældte hans smil. Hun skulle passe på ikke at lade ham forstyre hendes tanker for meget, som han gjorde bare ved at se på hende.
"Hvad nu?"spurgte hun og så på ham og ventede på at han skulle fortælle hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 00:08

en spøgefugl sys det ville være sjovt at skrue farten op på hendes løbebånd og gjorde det så og det resulteret i at hun gled og blev smidt bag ud og gled hen af gulvet og da hun åbnede øjne igen efter at ha haft dem lukket et kort øjeblik, hun kiggede lidt op og så hvor hun var havnet, hun var endt i mellem bene på ham som hun havde set snakke med en pige og de andre ved løbebåndene grinede bare af hende og sys det var sjovt
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 00:14

Zann så bagud fordi der var nogle der grinte og opdagede det var nedenunder ham de grinte af han så ned og opdagede at en dreng/pige lignende person var under ham mellem hans ben så det så forkert ud han troede det var en dreng "altså.. øhm jeg er ikke bøsse" sagde han roligt "og jeg er optaget tak" sagde han og grinte før han flyttede sig og ville hjælpe det han troede var en ham op
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 00:17

Valentina satte sig op da hun hørte latteren og da Zann snakkede med en der lå på gulvet, fuglte hun hans blik og fik øje på drengen fra løbebåndet.
Hun smilte muntert "Hej"hilste hun med sit kække smil. Hun syntes selv at det da var lidt komisk men hun grinte ikke af drengen som de andre rundt om dem gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 00:21

hun rejste sig op hurtigt"undskyld"sagde hun venligt og gik hen til løbebåndet, de andre blev tavse, da de så hun var meget vred på dem og de viste godt at når de kunne se hun var vred og hun var hurtigere end dem skulle de ikke gøre noget dumt, hun tog sine ting, hun var blevet ydmyget meget
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 00:23

Zann så efter 'ham' roligt lidt før han smilede "du behøver ikke gå" sagde han roligt før han så ned på Tina "du ser ud til at kunne bruge noget træning jeg kan godt hjælpe ligesom jeg hjælper min pige her" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 00:28

Valentina smilte muntert og så efter drengen da han gik tilbage til løbebåndet. Hun lagde mærke til at Zann igen så på hende og hun smilte til ham "Du kan da bruge pinebænken har"sagde hun smilende efter drengen og rejste sig op. "Jeg er alligevel i mega god form"sagde hun smilende og læftede sine arme og spændte overarmsmusklerne, selvom de ikke var særlig store.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 10:39

hun kiggede tilbage"nej tak jeg fortrækker løbebåndet"sagde hun og fik det løbebånd i orden igen og begynde at løbe på det igen, hun havde brug for at løbetræne sys hun selv og så var der ikke nogle der skulle forstyrre hende
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 10:41

Zann smilede roligt "læg dig ned igen Tina" sagde han smilende og gjorde klar til at hjælpe hende mens han smilede stort
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 10:53

Valentina sukkede smilende da hun igen lagde sig på bænken. "Okay så? Hvad bliver man pint med denne her tingest?"spurgte hun og så op på ham, og kastede et kort blik over på drengen ved løbebåndet.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 10:57

hun løb ikke så hurtigt som hun gjorde før, det var mere stille, da de andre prøvede at komme op på det samme at løbe, men de måtte give op efter lidt, hun stoppede sit løbebånd og skulle til at pakke sine ting sammen for at gå
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 11:05

"Din armmuskler" sagde han og tog hendes hænder og satte dem op til at hun kunne holde fast i den hvorefter han selv tog fat i den og løftede den lidt op så vægten kom mod hendes arme han holdte bare på den så den ikke faldt ned og skadede hende
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 11:07

"Jeg har da utrolig stærke arme..af en pige i hvert fald"sagde Valentina smilende og lagde sig mere til rette inden hun tog fat i vægtstang tingen. "Se jeg er meget stærk"sagde hun selvom det var ham der løftede mest og smilte muntert op til ham
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 11:13

hun var bare klar til at gå igen, der var ikke mere hun gad at lave der, hun havde trænet nok i hallen for den dag og så heller ikke mere,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] EmptySøn 05 Dec 2010, 11:16

Zann smilede roligt før hans blik halvt vente sig mod drengen mens han hjalp Tina "hvorfor går du?" spurgte han venligt mens han så ned på Tina igen "bagefter bytter vi plads" sagde han smilende mens han så på skift på dem begge
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty
IndlægEmne: Sv: Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]   Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Trænings dag igen [Daniella=Privat]
» En lille trænings kamp?
» skyggernes skygge - Valentina

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Aptitude-Fitness center :: Træningshal-
Gå til: