City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Alene (Shurican) - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Alene (Shurican) - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Alene (Shurican) - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Alene (Shurican) - Page 2 2vote_10Alene (Shurican) - Page 2 2votin10Alene (Shurican) - Page 2 2vote_11 
Shurican
Alene (Shurican) - Page 2 2vote_10Alene (Shurican) - Page 2 2votin10Alene (Shurican) - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Alene (Shurican) - Page 2 2vote_10Alene (Shurican) - Page 2 2votin10Alene (Shurican) - Page 2 2vote_11 
Zann
Alene (Shurican) - Page 2 2vote_10Alene (Shurican) - Page 2 2votin10Alene (Shurican) - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Alene (Shurican) - Page 2 2vote_10Alene (Shurican) - Page 2 2votin10Alene (Shurican) - Page 2 2vote_11 
Namine
Alene (Shurican) - Page 2 2vote_10Alene (Shurican) - Page 2 2votin10Alene (Shurican) - Page 2 2vote_11 
Aiko
Alene (Shurican) - Page 2 2vote_10Alene (Shurican) - Page 2 2votin10Alene (Shurican) - Page 2 2vote_11 
Amber
Alene (Shurican) - Page 2 2vote_10Alene (Shurican) - Page 2 2votin10Alene (Shurican) - Page 2 2vote_11 
Haylin
Alene (Shurican) - Page 2 2vote_10Alene (Shurican) - Page 2 2votin10Alene (Shurican) - Page 2 2vote_11 
Melody
Alene (Shurican) - Page 2 2vote_10Alene (Shurican) - Page 2 2votin10Alene (Shurican) - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Alene (Shurican) - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Alene (Shurican)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 22 Jun 2010, 13:29

"okey"sagde hun og kunne ikke se hvor sea pegede hen,men alligevel ville det være herligt med lidt salve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 22 Jun 2010, 14:03

"Okey, løber!" sagde Sea og spurtede afsted. Hun var der henne på 0,5 sekundter. Hendes lille hus i skoven var vildt røget. Hun åbnede døren og en tyk røg fløj ud i hendes hoved. Hun viftede det værste væk og gik ind. Inde i hendes stue sad Hendes kæreste og ham som havde gjordt hende til vampyr.
"Hvad har i to lavet?" spurgte hun strengt.
"øhmm....." de tøvede let. "øhmm.....vi....." hendes kæreste gik i stå midt i sætningen.
"Vi ville lave menneskemad!" svarede ham som havde gjordt hende til vampyr. "Hvis du vil se hvordan det gik, så kig i vasken!"
Sea rystede på hovedet og gik hen for at finde salven. Hun fandt den hurtigt og løb tilbage til Shurican.
"Undskyld at det tog så lang tid! Min kæreste og hans ven havde prøvet at lave menneskemad!" sagde hun og rekte salven til hende.
"Her, prøv den!
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 22 Jun 2010, 14:06

"jo,tak"sagde hun og tog salmen og smurte på vingerne for at se om det holdt op med at kløg,og da hun fik det smurt på holdt op med at kløg hun var glad og viftede lidt med vingerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 22 Jun 2010, 14:07

"Hjalp det?" spurgte Sea spændt.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 22 Jun 2010, 14:10

Hun nikkede"ja og tak"sagde hun og vendte ansigtet mod hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 22 Jun 2010, 14:11

"Det har altid hjulpet mod alt slags kløe!" svarede hun alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 22 Jun 2010, 14:13

"okey"sagde hun "så du bor alt så der oppe af,tja så ved man det hvis man skal låne lidt salve af dig" hun smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 22 Jun 2010, 14:16

"Ja, du kan altid komme forbi hvis det klør" svarede Sea og følte sig virkelig glad, men viste det ikke.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 22 Jun 2010, 14:18

"ja det kan jeg vel"sagde hun"nå men har du altid boet her"hun var lidt nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 22 Jun 2010, 14:20

Hun så trist ned i jorden.
"Nej, jeg har boet hjemme ved min far lang her fra, men så stak jeg af!" svarede hun og var på den ene side glad for at være stukket af og på den anden side ikke.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 22 Jun 2010, 14:26

"okey"sagde hun og kunne godt forstå det"jeg boede på en gammel kirkegaard i thailand siden jeg var fem,men for 17 år siden var der en mand der ledte efter en der kunne arbejde for ham,han fandt mig da jeg gik lidt rundt på gaden og tog mig med her til hvor jeg arbejdede for ham." hun holdt en lille pause"men han havde gået og mishandlede mig så jeg stak af fra ham"hun vendte ansigtet ud mod den venstre side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 22 Jun 2010, 14:37

"Det er jeg ked af at høre!" svarede Sea trøstende.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTirs 22 Jun 2010, 14:57

hun gav kun en lille nik"så jeg kunne ikke finde et sted at være så jeg holder mig i undergrunden"sagde hun og vendte ansigtet mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyOns 23 Jun 2010, 17:36

sea nikkede forstående.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyOns 23 Jun 2010, 20:39

hun viste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTors 24 Jun 2010, 11:17

"Hvis du på et tidspunkt ikke vil være i undergrunden mere, så må du gerne komme hjem til mig!" sagde Sea venligt.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTors 24 Jun 2010, 12:04

"jo tak"sagde hun med et smil,hun kan godt lide at være i undergrunden selvom stedet for hende til at hoste. Hun syntes at det er venligt af sea men ville ikke være til besvært for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTors 24 Jun 2010, 12:06

Hun smilte svagt til Shurican og vidste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTors 24 Jun 2010, 12:08

hun viste ikke hvad hun skulle sige så hun begyndte at nynne lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTors 24 Jun 2010, 12:18

Sea tog en dyb indånding. "Hvad nynner du?"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTors 24 Jun 2010, 12:21

"en melodi jeg plejer at hører fra klokkerne fra den kirkegaard jeg bor på eller retter sagt boede på"sagde hun og savnede klokkerne klang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTors 24 Jun 2010, 12:28

"Okey, jeg kan godt lide den melodi!" sagde hun beslutsomt
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTors 24 Jun 2010, 12:30

" det lyder lige så godt når det spilles af klokker2sagde hun med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTors 24 Jun 2010, 12:31

"Okey, dem har jeg ikke hørt!" svarede hun så hun kunne ikke sammenligne det!
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 EmptyTors 24 Jun 2010, 12:32

det kunne hun godt forstå"okey"sagde hun og kunne ikke komme på noget andet at sige.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene (Shurican) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Shurican)   Alene (Shurican) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Alene (Shurican)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Kom og hyg (Tanit og Shurican) Privat
» I skovens dybe stille ro - Shurican
» søens hemmelighed - Shurican

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: