City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2votin10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_11 
Shurican
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2votin10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_11 
Cecillie
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2votin10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_11 
Zann
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2votin10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_11 
sakref morladin
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2votin10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_11 
Namine
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2votin10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_11 
Aiko
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2votin10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_11 
Amber
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2votin10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_11 
Haylin
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2votin10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_11 
Melody
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2votin10en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) Empty
IndlægEmne: en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)   en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptySøn 12 Dec 2010, 18:14

T: 80:00
O: en masse ander
V: regen
S: skolen
P: se avt



Mikala var ny her på skolen. hun hade endlig ikke brug for at gå i skole men uden hendes vinger hade hun ingen ting, tilbage for hendes vinger var symbol på at hun var en engle. men da nogen hade skåpre dem af hende var hun ikke nogen rigtig engel mere
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)   en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptySøn 12 Dec 2010, 18:22

Haylin sad stille i klassen, hun kiggede rundt om der var nogle at snakke med, men der var ikke rigtig nogle der så intresat ud.... *kæft jeg keder mig* tænkte hun for sig selv hun gik stille rundt i klassen. hun viste ikke rigtig hvad hun ellers skulle give sig til.
hun smilte for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)   en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptySøn 12 Dec 2010, 19:00

Mikala bliv indturdisert for klassen. Hun var meget nevøs over at være sammen med en masse hun ikke kendet endnu, hendes lære viste hende hen til sin plads som var på ander række lige omtrændt, ved siden af haylin som så meget søde ud men Mikala var ikke så glad for nye mennske
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)   en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptySøn 12 Dec 2010, 19:12

heylin sad stille og kiggede på hende. ''hejsa'' sagde hun med et smil på sine læber, hun så den unge pige ved siden af hende, hun blev sendt op til tavlen og gik igang med at løse opgaven. hun kiggede på de andre og satte sig ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)   en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptySøn 12 Dec 2010, 19:19

" hhhej 2 sagde Mikala stille. hun brød sig ikke om at de alle smamen stire på hende bare fordi hun var meget køn, Mikala var en enspænder som altid var for sig selv da ingen gav en engel. som hende men hun hade ikke nogen vinger mere de var væk og kom aldrig tilbage mere
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)   en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptySøn 12 Dec 2010, 19:28

hun kiggede på de andre i klassen da hun kunne mærke hendes sidekammerrat ikke ville have de kiggede på hende. hun var træt og gad ikke have de oonde ved hende det syns hun var for dumt. så de kiggede alle væk hurtigt, da de var ret bange for haylin
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)   en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptySøn 12 Dec 2010, 19:34

Mikala sad med det som var tilbage. Af hendes vinger hun græde stille og ingen så det alt var ikke som det burdt være, hun hade midste sine venner og sine vinger og hun hade slet ikke hørt fra Jaster. I flere uger og det gjore hende endnu mere ked af det
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)   en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptySøn 12 Dec 2010, 19:39

Haylin kunne høre der var nogle der sad og grad, *ohh nej endnu en der grad* tænkte hun for sig selv, hun ville ønsker der var en dreng hun kunne snakkke med, hun kiggede rundt og så efter dem i klassen, hun kede sig helt vildt meget.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)   en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) EmptySøn 12 Dec 2010, 19:50

Mikala så ned på den blodig fjer. Som var det sidste at hendes vinger hun hade for den var blive sat i hendes hår, efter den var blive fjernet men hun huske indet da hun hade bære bevistløs. Hun sloge hårdt ned i bordte selv om at hendes hånd gjore ondt skulle ingen vide hvad det var galt, med hende slet slet ingen som helst
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)   en ny dag og nye venner ( Haylin=privat) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)
» Lollipop! (Haylin)
» Amber Jaster og Haylin kig her

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: escola-Skolen-
Gå til: