City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Nu igen... //Zann// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Nu igen... //Zann// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Nu igen... //Zann// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Nu igen... //Zann// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Nu igen... //Zann// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Nu igen... //Zann// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Nu igen... //Zann// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Nu igen... //Zann// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Nu igen... //Zann// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Nu igen... //Zann// 2vote_10Nu igen... //Zann// 2votin10Nu igen... //Zann// 2vote_11 
Shurican
Nu igen... //Zann// 2vote_10Nu igen... //Zann// 2votin10Nu igen... //Zann// 2vote_11 
Cecillie
Nu igen... //Zann// 2vote_10Nu igen... //Zann// 2votin10Nu igen... //Zann// 2vote_11 
Zann
Nu igen... //Zann// 2vote_10Nu igen... //Zann// 2votin10Nu igen... //Zann// 2vote_11 
sakref morladin
Nu igen... //Zann// 2vote_10Nu igen... //Zann// 2votin10Nu igen... //Zann// 2vote_11 
Namine
Nu igen... //Zann// 2vote_10Nu igen... //Zann// 2votin10Nu igen... //Zann// 2vote_11 
Aiko
Nu igen... //Zann// 2vote_10Nu igen... //Zann// 2votin10Nu igen... //Zann// 2vote_11 
Amber
Nu igen... //Zann// 2vote_10Nu igen... //Zann// 2votin10Nu igen... //Zann// 2vote_11 
Haylin
Nu igen... //Zann// 2vote_10Nu igen... //Zann// 2votin10Nu igen... //Zann// 2vote_11 
Melody
Nu igen... //Zann// 2vote_10Nu igen... //Zann// 2votin10Nu igen... //Zann// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Nu igen... //Zann// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Nu igen... //Zann// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Nu igen... //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 15 Feb 2011, 18:13

T:17.45
S:Toiletterne i Stor Centeret
V:Støvregn udenfor
O:Fredelige?


Vivian stod ved håndvasken og var igang med at vaske hendes hænder, for tredje gang mens hun havde gået rundt i Stor Centeret. Vandet var så varmt at man kunne se dampen og hendes hænder blev mere og mere røde mens hun skrubbede. Sådan var det altid når hun skulle vaske hænder, først når de næsten var følelsesløse mente hun at de var helt rene.
Hendes røde hår var sat op i en simpel hestehale og hun havde en lang lysegrøn top på der gik ned til midten af lårene og sorte liggins.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyFre 18 Feb 2011, 11:45

Zann gik roligt igennem centeret med et smil med en lille pakke i sin taske han havde på samt smart tøj som altid han gik hen til et af toiletterne hvor der stod noget som han ikke havde regnet med nemlig 'offentligt toilet' og en tegning under den med grafitti som han ikke kunne lade være med at grine af før han gik derind roligt og gik hen for at stille sig i en pissuare som de nok hed hvor man stod op og pissede mens han gik derhen og begyndte

P: http://sparmere.dk/wp-content/uploads/2011/01/Billigt-modet%C3%B8j.jpg

Billedet på døren: http://image.spreadshirt.com/image-server/image/composition/17256081/view/1/type/png/width/178/height/178/doggy-style-sex-t-shirts_design.png
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyFre 18 Feb 2011, 13:59

Vivian skar ansigt af det varme vand der løb ned over hendes røde fingre. Hun tog noget mere sæbe og lagde ikke mærke til hvad der var omkring hende, da hun havde travlt med at vaske sine hænder. Folk som Vivian med den samme OCD, kunne bruge en time på at vaske sig, hvis de følte sig beskidt, og Vivian havde indtil videre stået med hænderne i brand varmt vand i omkring et kvater. Men hendes hjerne sagde først at hun var ren, når hendes hænder var følelsesløse.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyFre 18 Feb 2011, 15:49

Han pissede færdig og gik hen og begyndte at vaske hænder selvom hans hænder var fuldstændig rene varulves hænder kunne ikke blive beskidte af en eller anden grund han ikke vidste men han tænkte så heller ikke så meget over det han så på pigen ved siden af ham og smilede "er der noget galt" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyMan 21 Feb 2011, 19:01

Vivian der havde været optaget af at vaske sine hænder så forskrækket på drengen, da han talte til hende. "Øøh nej nej"svarede hun hurtigt og rødmede, da hun selv fandt dette utroligt pinligt.
Hun så på sine hænder igen og tog noget papir til at tøre hænder med og brugte det til at slukke for vandet, da hun ikke ville røre ved hanen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyMan 21 Feb 2011, 21:47

Han grinte "nårrrrrhhh nu er jeg med du har rengørsvanvid" sagde han smilende og så på hende roligt med et venligt smil "så vis jeg nu rørte dig så ville du gå amok ikk" spurgte han roligt og lod langsomt sin hånd gå mod hendes skulder med et ondt smil
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 22 Feb 2011, 13:36

Vivian flyttede sig da han lagde sin hånd på hende skulder. Hun gøs kort og gengældte hans blik.
"Det ikk sjovt!"sagde hun hårdt og gnubbede sig på skulderen med sin hånd. Hun hadede når folk gjorde nar af hende på grund af hende OCD, hun kunne jo ikke selv gøre for det.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 22 Feb 2011, 13:50

Han smilede "undskyld jeg skal nok lade være" sagde han roligt og så på hendes hænder lidt "er du okay dine hænder ser ikke helt okay ud" sagde han lidt alvorligt og så på det "jeg skal nok lade være med at drille fra nu af"
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 22 Feb 2011, 13:53

Vivian så ned på sine hænder, da han spurgte til dem. De dig var stadig røde efter den hårde behandling. "Det går over"svarede hun hurtigt og gemte hænderne på ryggen. Lige nu havde hun ingen følelse i sine hænder, men om noget tid ville følelsen komme igen og så ville hun godt kunne mærke at de dunkede.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 22 Feb 2011, 21:40

Han smilede roligt og så på hende roligt med et venligt smil "Zann er mit navn og jeg kan gøre en masse gavn" sagde han roligt og smilede venligt mens han fortsat så på hende afventende på at høre hvad hun hed mens han smilende så på hende
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyOns 23 Feb 2011, 14:48

Vivian nikkede langsomt og så på ham et lille stykke tid i stilhed inden hun flyttede lidt på sig.
"Jeg hedder Vivian"præsenterede hun sig selv med en nervøs stemme. Vivian var altis nervøs eller bekymret over et eller andet, sådan havde hun været siden hendes søsters død, egentlig også før men efter søsteres død blev det meget være ligesom med hendes OCD.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTors 24 Feb 2011, 20:02

Han så roligt på hende lidt "du må undskyld jeg drillede dig før" sagde han roligt og så på hende "det ligner ikke mig at drille andre" han smilede roligt mens han fortsat så på hende med venlige øjne og rolige blikke "kan jeg gøre det godt igen" spurgte han roligt
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTors 24 Feb 2011, 20:12

Vivian så på ham mens han talte, hun havde aldrig været god til at snakke med folk, de plejede ikk at ville snakke med hende så hun havde aldrig lært at snakke med andre. Så hun nikkede bare svagt "Det er fint"sagde hun og gned sine ømme hænder mod hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyLør 26 Feb 2011, 21:45

Han så lidt rundt "kan vi ikke finde et sted hvor vi kan snakke helt normalt?" spurgte han roligt mens han fortsat og roligt så på hende med et venligt smil mens han tænkte over hvad han skulle gøre og lave nu han spurgte hende for at vise han faktisk kede sig
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyLør 26 Feb 2011, 21:49

"Jo"svarede Vivian og kastede et kort nervøst blik rundt. Det var nok bedre at finde et andet sted end toiletterne, det var lidt mærkeligt at stå sådan et sted.
Hun gik højre om ham hen til døren for at gå ud, hun regnede med at han fulgte efter hvis han ville. Hun vidste ikke hvor de kunne snakke sammen, men der måtte jo være et sted.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 01 Mar 2011, 12:46

Han smilede roligt og fulgte roligt efter hende da hun nåede til døren skyndte han sig at sparke den op for hende med et venligt smil han sparkede bare normalt forbi hende uden at røre hende så døren gik op helt op på hvid gab før han tog fat i den så hun kunne komme ud han havde en lille hemmelighed med OCD han havde engang en lillesøster med det
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 01 Mar 2011, 13:38

Vivian blev en skume forskrækket da han sparkede døren op for hende "Øh tak"sagde hun med et skævt smil og smuttede ud gennem døren inden den lukkede sig så meget at den ville røre hende når den lukkede sig igen. Hun var ikk så van til at folk hjalp hende, de lod hende for det meste klare sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 01 Mar 2011, 13:53

Han smilede roligt og gik selv ud før han fandt en sprit flaske frem som han brugte på sine hænder så hans hænder blev bakterie fri før han fulgte efter hende roligt "øhm inden du spørger hvorfor jeg er så forberedt så vil jeg helst ikke tale om det" sagde han roligt og så ned trist
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 01 Mar 2011, 13:56

Vívian så på ham da han vaskede hænder i sprit. Hun nikkede svagt, hvis han ikk ville tale om det var det helt fint med hende. Hun snagede aldrig når det var noget folk ikke ville snakke om. Hun så venligt på ham, da han så trist ud. Hvad mun grunden var?
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 01 Mar 2011, 14:26

Han rystede voldsomt på hovedet og fik fatningen igen og så på hende "nåh lad os gå videre" sagde han roligt og så smilende på hende mens han ventede på at hun bestemte hvor de skulle hen og hvor de kunne snakke uden at folk lyttede for meget
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 01 Mar 2011, 14:30

"Ææhm, et sted du gerne vil have at vi går hen?"spurgte Vivian med sin altid nervøse stemme og så på ham med flakkende grønne øjne. Hun bed sig svagt i underlæben og så rundt, hun vidste ikke helt hvor de skulle gå hen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 01 Mar 2011, 14:46

Han så på hende roligt og trak på skulderen "nej det ved jeg ikke jeg har ikke nogle steder en OCD kan være uden at blive beskidt" sukkede han og så kort ned før han så op på hende igen "andre steder end en gammel kælder som er lavet af metal og skinder kort sagt" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 01 Mar 2011, 14:52

Vivian så på ham med et nervøst skævt smil "BAre et sted hvor der ikk er beskidt"sagde hun og trak ganske svagt på skulderne og så rundt. Hun gned sine hænder mod hinanden, de var stadig en smule rødlig i farven efter den hårde behandling hun havde givet dem.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 01 Mar 2011, 15:05

Han smilede roligt og så på hende med et blidt og venligt smil "så kom det ikke så langt væk" sagde han roligt og vinkede hende med hvorefter han gik mod udgangen til storcenteret med et stort og venligt smil før han gik ud af storcenteret og håbede hun fulgte efter før han gik mod et hus ikke så langt derfra det var tydeligt forladt og støvet og dog alligevel ved siden af huset var der en gammeldags kælder gang som var fuldstændig ren
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// EmptyTirs 01 Mar 2011, 15:07

Vivian gik efter ham med langsomme skridt, hun gned sine hænder mod hinanden mens hende grønne urolige øjne flakkede rundt. Hun bed sig i underlæben da hun så det støvede hus, først et par sekunder efter opdagede hun kælderen, var det den han havde talt om?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nu igen... //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu igen... //Zann//   Nu igen... //Zann// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Nu igen... //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» ja så er man her igen
» Japanerne angreb så vi svare igen...
» Yes! Kan tale igen! (Boris=privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: United Center-Stor Center :: Toiletter-
Gå til: