City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Støv! {Zero} - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Støv! {Zero} - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Støv! {Zero} - Page 2 2vote_10Støv! {Zero} - Page 2 2votin10Støv! {Zero} - Page 2 2vote_11 
Shurican
Støv! {Zero} - Page 2 2vote_10Støv! {Zero} - Page 2 2votin10Støv! {Zero} - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Støv! {Zero} - Page 2 2vote_10Støv! {Zero} - Page 2 2votin10Støv! {Zero} - Page 2 2vote_11 
Zann
Støv! {Zero} - Page 2 2vote_10Støv! {Zero} - Page 2 2votin10Støv! {Zero} - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Støv! {Zero} - Page 2 2vote_10Støv! {Zero} - Page 2 2votin10Støv! {Zero} - Page 2 2vote_11 
Namine
Støv! {Zero} - Page 2 2vote_10Støv! {Zero} - Page 2 2votin10Støv! {Zero} - Page 2 2vote_11 
Aiko
Støv! {Zero} - Page 2 2vote_10Støv! {Zero} - Page 2 2votin10Støv! {Zero} - Page 2 2vote_11 
Amber
Støv! {Zero} - Page 2 2vote_10Støv! {Zero} - Page 2 2votin10Støv! {Zero} - Page 2 2vote_11 
Haylin
Støv! {Zero} - Page 2 2vote_10Støv! {Zero} - Page 2 2votin10Støv! {Zero} - Page 2 2vote_11 
Melody
Støv! {Zero} - Page 2 2vote_10Støv! {Zero} - Page 2 2votin10Støv! {Zero} - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Støv! {Zero}

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 22 Feb 2011, 15:14

Han hev hende op af væggen og tog hende mellem benene med et ondt smil "du min nu min slave" hviskede han roligt og hans tommelfinger blev til en slange som bed hende og satte en gift ind i hende der gjorde sådan hun blev hans slave og gjorde hvad han sagde
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 22 Feb 2011, 15:19

Vivian klynkede da han hev hende op og hun mærkede væggen bag sig. Hun hulkede grædene af frygt for ham og paniken der skyldtes hendes OCD. HUn pressede sine lår sammen da han tog hende mellem hendes ben. Da hun mærkede et bid skrig hun af smerten og forskrækkelsen. Hun hulkede igen "Lad være"hviskede hun grædene og havde lukkede sine øjne og lagde hovedet tilbage så hendes baghoved rørte den beskidte væg bag hende. Hun var stadig jomfru, og det var ikke sådan her hun havde tænkt sig at midste den.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 22 Feb 2011, 15:22

Han smilede ondt "med hvad jeg gør ikke noget endnu" hviskede han roligt og så hende i øjnene ondt men hørte så noget noget han havde håbet at undgå sirener fra politibiler han rettede blikket mod hende "fint jeg lader være med at voldtage dig vis du hjælper mig væk herfra hjem til dig" sagde han roligt og så på hende "er det forstået"
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 22 Feb 2011, 15:25

Vivian nikkede vildt, så det røde hår hoppede "Skal jeg nok, bare du lader mig være!"svarede hun hurtigt og så bedende på ham, hun ville aller helst ikke hjælpe ham væk, men hun blev vel nød til det.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 22 Feb 2011, 15:27

Han tog hendes hånd hen og blev til en mønt som så spejl blank og ren ud det var det underlige ved ham han kunne ikke blive beskidt skidt røg bare af med det samme af ham igen sådan var han og sådan levede han der fantes intet renere end ham
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 22 Feb 2011, 15:29

Vivian lukkede fingrene og overvejede kort at smide ham fra sig og løbe, men så så hun ned af sig selv. Hun havde jo ikke længere noget tøj, hun kunne da ikke gå rundt sådan. Hun så rundt efter noget, men hende tøj lå jo oppe på toilettet.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 22 Feb 2011, 15:39

Det kom han osse selv i tanke om så han blev til en nydelig og ren sommerkjole til hende kjolen lugtede stadigvæk som var den lige kommet ud af en tørretumpler efter den helt store vasketur og hans ansigt var i nakkemærket så han ikke kunne ses
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 22 Feb 2011, 15:45

Vivian så nervøs på sommerkjolen, men tog den derefter på. Hun så rundt og fik øje på en stige ting som førte op til vejen.
HUn skyndte sig hen til den, kravlede op og satte kort på fortovet inden hun rejste sig op med et bekymret og panisk glimt i de grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyTirs 22 Feb 2011, 16:55

Der skete noget han blev til en heldragt som dækkede hele hendes krop hvorefter alt skidt på hende forsvandt og efterlod hende renere end kildevand hvorefter han blev til kjolen igen og lod hende se på sin hud som nærmest skindede efter den slags 'rensning' han havde givet hende
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 14:45

Vivian smilede et kort smil da hun opdagede at hele hendes krop blev ren, hun så på sine hænder, vendte og drejede dem. "Tak"sagde hun kort, selvom hun ikk brød sig om ham, var hun opdraget til at være venlig mod folk. Hun så sig omkring for at se hvor hun var henne. "Mmmh..."sagde hun inden hun begyndte at gå ned af gaden, for at gå hjem.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 14:51

Zero var helt stille nu bortset for at han osse blev til nogle indbygget trusser for der var mange i denne del af byen som kiggede under kjolen på hende og han ville ikke have hun blev genert for meget i hvert fald mens han roligt smilede og fordi han var mærket i nakken kyssede han hendes nakke roligt
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 14:55

Vivian mærkede noget kilde i nakken, men havde travlt med at komme hjem at hun ikke lagde mere i det. Hun håbede at hendes mor var på arbejde, så behøvede hun ikke at blive blandet ind i det.
Hun gik ned af en gade mens hun pillede ved sine fingre. Hendes grønne øjne som altid var nervøse og bekymrede gled hen over alt hun gik forbi. Der var et lille stykke endnu inden de nåede til hendes lejlighed.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 15:30

Han blev til nogle indbygget solbriller sammen med kjolen så han kunne se hendes ansigt "Vivian jeg tænkte på om vi ikke kunne starte forfra" sagde han roligt igennem et par høretelefoner som osse var indbygget så han kunne høre hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 15:35

"Øøh.."var hendes utrolig kloge svar, hun var stoppet op et kort øjeblik inden hun fortsatte ned af en smal sidevej. Hun var ikke helt sikker på om hun turde sige ja til det, han havde trodsalt prøvet at voldtage hende, og hun havde i forvejen svært ved at stole på folk. Hun gik ind på en dunkel gårdplads som var samlingsted for beboerne i lejlighederne der lå i en halv cirkel rundt om den.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 15:46

Han så på hende "enden giver du mig en chance og opføre dig ordenligt og er som min kæreste eller osse så gør jeg det fuldt ud næste gang" sagde han roligt med et roligt smil før solbrillerne kørte ned og forsvandt samt høretelefonerne med rolige bevægelser
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 15:51

Vivian der var nåede indenfor døren og var på vej op af trapperne stoppede op. "hvad det giver ingen mening!"sagde hun og rystede på hovedet. "Du kan ikke bestemme over folk!"sagde hun vredt.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 17:06

Han grinte før han langsomt røg af hende og blev til et menneske foran hende og tog fat i hende "den gift jeg gav i dig er en gift der gør at alt hvad jeg siger gør du" sagde han roligt og så ned af hendes næsten helt nøgne krop udover hendes BH og grinte "skal jeg blive kjole igen eller skal jeg voldtage dig lige her" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 17:11

Vivian slog armene om sig selv da han blev til et menneske foran hende.
Hvor hun dog hadede ham!
Hun blev en lille smule panisk da han fortalte om giften. Hun så dog stadig på ham med de altid nervøse og bekymrede øjne, men som havde fået et vredt glimt.
"kjole"svarede hun med sammen bidte tænder og slog blikket ned, hun følte sig udmyget af hans grin og den måde han behandlede hende på.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 17:45

Han smilede roligt og blev til kjole på hendes krop igen "kom så af sted" sagde han ind i hendes øre lige inden han blev stiv og stille så hun kunne gå det sidste stykke med et roligt smil mens han ventede på at hun gjorde hans ordre
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 17:48

Vivian sukkede trist og begyndte at gå op af trapperne. Hun gik midt på trappen for ikke at komme til at røre gelænderet eller væggen.
Hun stoppede da hun nåede op på tredje hvor der var to døre. Hun gjorde bevægelsen som man gjorde når man stak hånden ned i lommen. "Øøh..."sagde hun da hun opdagede at hun jo ingen lommer havde, hun havde altid sin nøgler i lommen, men de lå i hendes tøj på biblioteket.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 18:55

Pludselig blev hendes kjole til en nøgle i hendes hånd hun måtte hellere skynde sig for ellers ville hun jo blive set i kun BH af en eller anden han ville ikke være ond mod hende denne gang det var bare for at hun kunne komme ind i sin lejlighed
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 18:58

Vivian knurede nøglen hårdt indne hun stak ham i låsen og låste døren op. Så snart hun var kommet ind, smed hun ham fra sig på komoden der stod i gangen og forsvandt ind gennem en døråbning, der førte ind til hendes værelse. Hele huset var funklende rent, men Vivian i huset var der aldrig støv. Hun flåede sit skab op for at finde noget tøj.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 19:09

Zero blev normal og skyndte sig ind til hende og hev hende ned på sengen og ligge "hvad var det du gjorde? Det gjorde altså ondt" sagde han og tvang hendes hænder om bag hende i et politigreb "håb for dine forældre ikke kommer hjem for så bliver det værst for dig" sagde han og begyndte at åbne sine bukser
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 19:11

Vivian skrig da det gik op for hende hvad han ville "Nej LAD VÆR!"hylede hun og prøvede at komme fri. "UNDSKYLD!" Hun blev ved med at vride sig og prøvede at få sine arme fri.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 EmptyOns 23 Feb 2011, 19:16

Han tog sine bukser ned "mener du det denne gang" spurgte han roligt "mener du undskyldningen? For vis du gør vil du nok aldrig gøre noget imod mig som gør ondt vel" sagde han roligt og lod sin lem under underbukserne røre hendes røv
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Støv! {Zero} - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Støv! {Zero}
Tilbage til toppen 
Side 2 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Biblioteca-Bibliotek-
Gå til: