City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Hus //Boris og Jennie// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Hus //Boris og Jennie// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Hus //Boris og Jennie// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Hus //Boris og Jennie// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Hus //Boris og Jennie// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Hus //Boris og Jennie// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Hus //Boris og Jennie// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Hus //Boris og Jennie// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Hus //Boris og Jennie// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Hus //Boris og Jennie// 2vote_10Hus //Boris og Jennie// 2votin10Hus //Boris og Jennie// 2vote_11 
Shurican
Hus //Boris og Jennie// 2vote_10Hus //Boris og Jennie// 2votin10Hus //Boris og Jennie// 2vote_11 
Cecillie
Hus //Boris og Jennie// 2vote_10Hus //Boris og Jennie// 2votin10Hus //Boris og Jennie// 2vote_11 
Zann
Hus //Boris og Jennie// 2vote_10Hus //Boris og Jennie// 2votin10Hus //Boris og Jennie// 2vote_11 
sakref morladin
Hus //Boris og Jennie// 2vote_10Hus //Boris og Jennie// 2votin10Hus //Boris og Jennie// 2vote_11 
Namine
Hus //Boris og Jennie// 2vote_10Hus //Boris og Jennie// 2votin10Hus //Boris og Jennie// 2vote_11 
Aiko
Hus //Boris og Jennie// 2vote_10Hus //Boris og Jennie// 2votin10Hus //Boris og Jennie// 2vote_11 
Amber
Hus //Boris og Jennie// 2vote_10Hus //Boris og Jennie// 2votin10Hus //Boris og Jennie// 2vote_11 
Haylin
Hus //Boris og Jennie// 2vote_10Hus //Boris og Jennie// 2votin10Hus //Boris og Jennie// 2vote_11 
Melody
Hus //Boris og Jennie// 2vote_10Hus //Boris og Jennie// 2votin10Hus //Boris og Jennie// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Hus //Boris og Jennie// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Hus //Boris og Jennie// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Hus //Boris og Jennie//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyTors 01 Jul 2010, 14:04

T:16,23
S:Byen
O:det der er i en by
V:solskin, varmt


Tanit stod midt på gaden, med blikket rettet mod enden af gaden.
Hun trippede med foden *Hvor bliver de af*tænkte hun, mens hun så rundt. Hendes øjne, der var skjult bag pandehåret, stoppede ved et stort hus.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyLør 03 Jul 2010, 16:22

Boris kom kørende imod huset han Var stadigt lidt på job men han nåede derhen han steg stille ud af bilen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyLør 03 Jul 2010, 16:25

Jennie kom løbende hen mod Tanit. Hun havde sin taske hoppende på ryggen. Hu kom lide fra skole og deres lære havde sagt at de skulle blive ti minutter, mere , og lave en opgave færdig. Da hun kom derover smilte hun til Tanit og krammede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyLør 03 Jul 2010, 20:14

"Hej"sagde Tanit smiltende til Boris og gengældte Jennies kram.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptySøn 04 Jul 2010, 19:56

Boris Stoppede henne ved dem han havde lige lagt mærke til dem han steg blidt ud af Bilen han havde stadig uniform på han gik stille op imod dem han Satte bil alarmen igang til bilen derefter stod han oppe ved dem han betragtede let Tanit "Hey skat" sagde han med et dejligt venligt sml
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptySøn 04 Jul 2010, 20:26

Tanit smilte stort til Boris "Hej politimand"sagde hun smilende og slap Jennie, for at kunne stille sig på tær foran Boris og kysse ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyFre 09 Jul 2010, 20:02

Jennie smilte.
Hun vidste ikke som hun skulle sige noget, eller også kramme Boris, ligesom hun havde krammet Tanit.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyFre 09 Jul 2010, 20:04

Boris smielde "jamen så er vi her" smilede han og kiggede på dem Han hørte dog noget som skulle være i hans område altså et tyveri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyFre 09 Jul 2010, 20:06

Tanit smilte bag sit pandehår, hun havde overvejet at købe et pandebånd.
"Ja og jeg kan lide det"sagde hun mens hun så sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyFre 09 Jul 2010, 20:08

Jennie kiggede op på dem uden at sige noget. Hun ville ikke sige noget forkert, så hun holdt stadig munden lukket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyFre 09 Jul 2010, 20:13

Tanit vente sig smilende mod Jennie "Hvad synes du om det?"spurgte hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyFre 09 Jul 2010, 20:16

"Flot," sagde hun stille og bed sig i underlæben med et smil.
Hun kiggede op på Tanit.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyLør 10 Jul 2010, 08:37

Boris kiggede på dem "jeg smutter lige i to sekunder" sagde Boris og trak pistolen og løb derefter hen ved naboens hus for at finde tyven som skulle være bevæbnet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyLør 10 Jul 2010, 23:49

Tanit så spørgene efter Boris.
"Hvad skar der?"spurgte hun, da han trak pistolen. Hun skævede kort til Jennie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyMan 12 Jul 2010, 14:43

Jennie gik helt hen til Tanit og stod nu op af hende.
Hun var ikke bange, men var derimod ret træt... Hun kiggede op på Tanit og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyTirs 13 Jul 2010, 16:34

Boris kom derefter Gående med en tyv Boris smed ham på jorden og kaldte efter nogen som kunne samle tyven op han smielde til dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyOns 14 Jul 2010, 09:49

"Når da"Sagde Tanit og så fra tyven til Boris.
Tilbage til toppen Go down
Alexander

Alexander


Antal indlæg : 368
Bosted : Et stort hus
Job/hobbies : Lære elev og firma bestyrre

Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// EmptyTors 29 Jul 2010, 18:46

Boris smielde til hende og en Politibil kom og tog røveren med
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hus //Boris og Jennie// Empty
IndlægEmne: Sv: Hus //Boris og Jennie//   Hus //Boris og Jennie// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hus //Boris og Jennie//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hot Fitness //Jennie=privat//
» Aften sol //Jennie -andre er velkomne//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: